abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44975767
Hallo allemaal, een geweldig 2007 toegewenst voor mama's, papa's, kids en kids in wording!

Ik heb een heel brutaal verzoekje aan jullie - ik doe mee aan een baby fotowedstrijd met een foto van mijn zoontje Jayden en wilde vragen of jullie mischien een stem op zijn foto uit zouden willen brengen? Zijn foto staat op: http://forum.fok.nl

Deels waarom ik meegedaan heb is ook omdat ik toch denk dat de site doorgestoken kaart is na het een maand gevolgd te hebben. Het is nu al heel apart dat een foto die rond de 20 stemmen bleef hangen ineens op 128 stemmen staat terwijl ik een hoop mensen gemobiliseerd heb en, naar later bleek, konden 3 van de 4 mensen niet op mijn zoontje stemmen omdat ze eerst zich aan moesten melden - wat absoluut niet nodig hoort te zijn. Het bleek dat het aanmeldingsprobleem bij meerdere kandidaten voorkwam, ik heb de site op's gemailed maar geen reactie gehad op mijn vraag hoe dit kan. Geen idee of het nep is dus maar wel benieuwd waar het gaat eindigen.

Alvast bedankt!

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 03-01-2007 16:42:30 ]
pi_44975890
nee dat wil ik niet, misschien is het een beter idee om de eer aan jezelf te houden door dat soort sites en verkiezingen te negeren.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44975958
Als je niet wilt geen punt hoor.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 16:23:08 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44976029
quote:
BABY VAN DE MAAND

STEMMEN
Voor het stemmen in de fotohoek moet je zijn aangemeld.
Ik krijg dit te zien wanneer ik probeer te stemmen en heb geen zin om me aan te melden voor zoiets. Sowieso vind ik dit soort "competities" zinloos en valt of staat alles met hoeveel vriendjes je kunt mobiliseren en niet hoe mooi het kindje in kwestie is
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44976175
Juist, dat is precies wat ik bedoel ... dat hoor je helemaal niet te zien. Er zijn dus blijkbaar maar een aantal foto's waar je op kunt stemmen en de rest krijgt van alle stemmen maar zo'n 1/5e ofzo van de stemmen door deze melding.

Je hebt volkomen gelijk, je hoeft niet eens een mooie foto in te sturen, maar toch was ik erg benieuwd of het nu echt was of niet, en ik weet nu in ieder geval zeker dat het echt doorgestoken kaart is.
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:36:10 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44976475
Als ex-mod wil ik toch even kwijt dat dit forum voor dit soort gelegenheden niet bedoeld is. Het is gewoon spam, ookal geef je aan dat je juist tegen deze site bent.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44976619
volgens mij moet iedereen zich daar eerst registreren hoor maryB. misschien dat sommige mensen die je vroeg er al aangemeld waren en daarom niet zo'n bericht kregen?
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:41:59 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44976668
Dit soort oproepjes hebben we liever niet in OUD.
Succes ermee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')