quote:
Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef _evenstar_ het volgende:wat nou als mensen die rijtjes wel menen?
bedoel vind het makkelijker om een aantal foto's te benoemen dan voor elke foto een post
en zoals gezegd werd er zijn idd mensen die je heel bewust negeren, maar goed ik heb zoiets je post je kind omdat je trots bent, ik vind het vaak ontroerend of grappig of leuk zo;n foto en denk dan het gaat om het kind niet om de ouder.. dus al zeggen ze niets over mijn meisje nou en.. ik ben trots op der en dat telt.. en als ik foto van kindje zus mooi vind en ook al vind ik de mama/papa niet zo leuk dan nog zal ik er op reageren.
o maar ik betwijfel niet dat de mensen het menen. ik vind het wel lief dat ze zo hun best doen om niemand over het hoofd te zien, maar juist daarom vind ik het zo geforceerd.
en ja, arwen is een leuk meisje om te zien, maar dat is ze op elke foto en om nu van elke foto iets te gaan zeggen, sorry, daar heb ik gewoon geen tijd voor en bovendien val ik dan steeds in herhaling
![]()
dus vandaar dat ik af en toe post dat ik alle foto's zo leuk vind en als er foto's zijn die er bij mij echt uitspringen, dan post ik dat nog eens apart.
mocht iemand beledigd zijn dat ik niets over
hun kind op de foto gezegd hebben: pech gehad, ik bedoel er niks mee
volgende keer beter.