dat is mij ook wel eens opgevallenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat echt zo?![]()
Dat is wel heel raar.
o maar ik betwijfel niet dat de mensen het menen. ik vind het wel lief dat ze zo hun best doen om niemand over het hoofd te zien, maar juist daarom vind ik het zo geforceerd.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:33 schreef _evenstar_ het volgende:
wat nou als mensen die rijtjes wel menen?
bedoel vind het makkelijker om een aantal foto's te benoemen dan voor elke foto een post![]()
en zoals gezegd werd er zijn idd mensen die je heel bewust negeren, maar goed ik heb zoiets je post je kind omdat je trots bent, ik vind het vaak ontroerend of grappig of leuk zo;n foto en denk dan het gaat om het kind niet om de ouder.. dus al zeggen ze niets over mijn meisje nou en.. ik ben trots op der en dat telt.. en als ik foto van kindje zus mooi vind en ook al vind ik de mama/papa niet zo leuk dan nog zal ik er op reageren.![]()
Dat kan je zelf. Je kan zelf aanpassen hoeveel berichten per pagina je laat zien. Als je bij instellingen kijkt bij Voorkeuren voor lezen & reageren kan je het maximum aantal berichten per pagina instellen. Als je die op of boven de 300 zet heb je zelfs geen pagina's meer, maar 1 lange pagina met alle posts achter elkaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 00:16 schreef linda856763 het volgende:bookmarks
. Zo kun je tenminste ook nog topics volgen waarover je eigenlijk niets te melden hebt. Nadeel is wel dat je altijd op pagina 1 moet beginnen, dat zouden ze nog eens aan moeten passen...
In je sig worden ze toch ook verwijderd? Lees mijn sig maar ....quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:52 schreef Lois het volgende:
Nav klachten, en ook volgens het algemene Fokbeleid is toen besloten het oogluikend toe te staan in iemands Signature. Topics openen om stemmen op te roepen wordt niet getolereerd.
Hoezo is jouw zoek stuk en de mijne niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar mijn zoek is stuk en misschien weet iemand het hier wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |