Alleen geen flauw idee wat ik haar voor vergoeding moet geven. Wat is een beetje normaal voor een oppas van 16 - 18 jaar oud voor een avondje?
quote:18 centimeter
Op woensdag 13 augustus 2003 13:30 schreef modbeek het volgende:
Wat is een beetje normaal voor een oppas van 16 - 18 jaar oud voor een avondje?
eurootje of 7,50, ze hoeft toch bijna nix te doen, alleen optreden in geval van calamiteiten oid als er iets gebeurt is kan je haar altijd nog iets extra's geven
Dank
quote:5 euro lijkt me prima, verdiende ik 3 jaar terug ook (10,50) bij de supermarkt toen ik 20 was. En dat was toen best genoeg, bij de MacDonalds zou ik 7,48 bruto gaan zijn verdienen
Op woensdag 13 augustus 2003 13:32 schreef Topper_Harley het volgende:
een goeie beurt
quote:Hoe verzint ie t
Op woensdag 13 augustus 2003 13:34 schreef kleinstofzuigertje het volgende:
simpele vraag, wat is de veiligheid en welzijn van jou kind je waard.
ow onze oppas is 16
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 13-08-2003 13:38]
Overdag oppassen en kindjes vermaken is zou ik wel hoger belonen
Want... en ik spreek uit ervaring.... De overdag oppas wordt gezien als privé entertainer... door de kindjes dan he.... spelletje hier, spelletje daar, boekie lezen, tekenen, verven, knippen plakken, hangen op de oppas.. leukste spel ooit....en das best een klus! (maar wel heel leuk natuurlijk.. (meestal)....)
[Dit bericht is gewijzigd door Floffy op 13-08-2003 13:41]
quote:5 euro lijkt me idd ook genoeg voor 'n avond waarbij ze in principe alleen hoeft te luisteren. Als er iets gebeurd, dan kun je inderdaad altijd nog het bedrag aanpassen.
Ik wil een van m'n buurmeisjes vragen om strax op te gaan passen. Kan ze zelfs de baby-foon bij haar thuis gebruiken, hoeft ze alleen af en toe even te komen kijken als de kleine kabaal maakt.Alleen geen flauw idee wat ik haar voor vergoeding moet geven. Wat is een beetje normaal voor een oppas van 16 - 18 jaar oud voor een avondje?
Vroeger was 5 gulden het minimum.
quote:Aangezien ze alleen de babyfoon hoeft te beheren, dan zou ik niet meer dan 5 euro geven.
Ik wil een van m'n buurmeisjes vragen om strax op te gaan passen. Kan ze zelfs de baby-foon bij haar thuis gebruiken, hoeft ze alleen af en toe even te komen kijken als de kleine kabaal maakt.
Ligt ook aan de tijd dat ze oppast.
En hoe graag wil je dat ze het nog eens doet.
Als je te kort betaalt, dan kun je het wel schudden de volgende keer en dan kun je nooit meer weg.
quote:Dat klinkt alsof er over is nagedacht
Op woensdag 13 augustus 2003 13:38 schreef Knorretje het volgende:
Wij betalen 2,50 voor anderhalf uur oppassen. Bij ons thuis. De kleine is de ene keer nog wakker en moet naar bed gebracht worden, de andere keer al lekker in dromeland. (Oma luistert wel altijd mee op de baby-foon voor evt noodgevallen) Daarnaast halen we een zakkie chips in huis en drinken en staat er een pc gereed. Gaan we langer weg dan die anderhalf uur (normaal is dat de standaard tijdsduur van het wegzijn bij ons 1X in de week) dus zeg een avondje uit dan huren we ook altijd een videootje/DVD om de avond door te komen. In dat geval krijgt ze meestal een euro of 4,00 en vertrekken wij niet eerder dan dat Alicia slaapt.ow onze oppas is 16
offtopic:
je plaatje is leuk, maar die hiervoor vond ik toch mooier (komt waarschijnlijk omdat onze baby nog -0.3 jaar is ) Dat was zo'n ongelooflijke aanstekelijke lach!
* onthoudt alvast om een fotootje voor FOK!-plaatje te schieten als Kees er is
[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 13-08-2003 13:45]
quote:Niets is erger dan in een vreemd huis te moeten oppassen en je dood vervelen omdat de kleine enorm lief ligt te slapen. Heb het vroeger zo vaak ondervonden dat dat enorm saai is, de avond duurt lang en graag een tweede keer ging ik dan ook niet. En aangezien we onze opaas graag iedere week terug zien en zo nu en dan voor een avondje uit willen benutten doen we ons best het naar haar zin te hebben, geld is dan al vele malen minder interressant (de onze vond haar 4,00 best veel voor een avondje lol hebben met MSN en een leuke film en komt dus graag terug)
Op woensdag 13 augustus 2003 13:45 schreef Bright het volgende:[..]
Dat klinkt alsof er over is nagedacht
![]()
* Bright moet dit topic maar vast onthouden voor later
quote:
offtopic:
je plaatje is leuk, maar die hiervoor vond ik toch mooier (komt waarschijnlijk omdat onze baby nog -0.3 jaar is ) Dat was zo'n ongelooflijke aanstekelijke lach!
[sub]* onthoudt alvast om een fotootje voor FOK!-plaatje te schieten als Kees er is
Mwoa, da's nog wel op te brengen
Persoonlijk vind ik 3 euro per uur oke. Ik verdiende zelf vroeger toen ik oppas was 2,50 per uur, maar dat is nu al ruim 15 jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |