oh, Freud.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Mannenlucht. Feromonen, hormonen, Freud.
Dat heb je met de jonkies, die kennen Harrie Jekkers niet..quote:
Weg is weg is fijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef sigme het volgende:
Beter verschoten kruit dan nat kruit?
BLijkbaar een trade-off tussen geestelijke vermogens en gekheid. (conform je post of meer gekke mannen ivm hogere intelligentie)quote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef sigme het volgende:
Eh.. onder de 30 zijn ze gek toch? Of zo? Hoe zit dat dan?
Ik heb dinsdag een potje gewonnen.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:44 schreef Apropos het volgende:
Schaken is de meest futiele bezigheid op aarde.
Waar?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Reya het volgende:
Rudeonline is gisteravond op televisie geweest![]()
Dat had hij al eerder gezegd op het journaal. Het recyclen van grappen...quote:Op donderdag 16 november 2006 15:47 schreef problematiQue het volgende:
net trouwens dat debat van gisteren bekeken via internet omdat ik gisteren buiten de deur was. Balkenende's opmerking in het begin was echt geweldig
De staat van verwarring. Ned-3quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Reya het volgende:
Zo ook kuisheid.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:36 schreef Napalm het volgende:
Nou, als men het al 1500 jaar doet dat lijkt het een darwintechnisch voordeel te zijn..
Hij was wel trots op zijn deelnamequote:Op donderdag 16 november 2006 16:35 schreef tvlxd het volgende:
Poeh, wat een ingewikkelde man moet Ruud zijn.
oh dat wist ik nietquote:Op donderdag 16 november 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat had hij al eerder gezegd op het journaal. Het recyclen van grappen...
Wie's dat?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:17 schreef pberends het volgende:
ze zijn een beetje een partij met een bijeengeraapt zooitje ideeën aan het worden.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
VVD wil jonge drinkers en ouders straffen
Wat is de VVD toch weer liberaal. Liberaal. Liberaal.
Ben blij te horen dat er nog sprake van ideeen zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ze zijn een beetje een partij met een bijeengeraapt zooitje ideeën aan het worden.
Oh God, JP bij RTL Boulevard zo.quote:Vanavond in Nederland Kiest (donderdag 16 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Jan Peter Balkenende versus Mark Rutte
Vandaag is Jan Peter Balkenende gasthoofdredacteur van het tv-programma RTL Boulevard. Hij neemt als 'co-host' achter de desk plaats naast Daphne Bunskoek en Albert Verlinde.
In Nederland Kiest vanavond CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende en VVD-lijsttrekker Mark Rutte. Zij debatteren over de strijd om de kiezer, de almaar fellere toon van de campagne, leiderschap, de economie en allerlei andere actuele verkiezingsthema's.
Verder 'De straat', de visie van Joep Bertrams én de nieuwste Politieke Barometer.
Presentatie: Ferry Mingelen en Twan Huys
De VVD is alleen liberaal wanneer het in hun straatje ligt...quote:Op donderdag 16 november 2006 17:05 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ze zijn een beetje een partij met een bijeengeraapt zooitje ideeën aan het worden.
Nee toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Reya het volgende:
Precies. Ik las het en dacht: 'Hm', maar toen bedacht ik me dat er ook mensen zijn die veel plezier beleven met paarden en karkassen van herten, dus om het met een enigszins menselijk, ongetwijfeld flink behaard wezen (nee, ik heb het niet over Monidique) te doen, moet niet zo'n probleem zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:17 schreef gelly het volgende:
Als er maar een gat in zit !
Dat is toch helemaal niet relevant !quote:Op donderdag 16 november 2006 18:39 schreef Autodidact het volgende:
Hoe weten ze dat?
Omdat er menselijk DNA in Neanderthalerbotten is gevonden, maar omgekeerd niet. Je moet even aan Sjors het NRC-artikel vragen. Onzekerheid blijft, hoor!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:39 schreef Autodidact het volgende:
Hoe weten ze dat?
Zo dan: http://www.nrc.nl/wetensc(...)rthaler-DNA_in_beeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:44 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Omdat er menselijk DNA in Neanderthalerbotten is gevonden, maar omgekeerd niet. Je moet even aan Sjors het NRC-artikel vragen. Onzekerheid blijft, hoor!
Had Jean Auel (spelling zou ik moeten nakijken) toch gelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 18:15 schreef tvlxd het volgende:
Menselijke mannen hebben waarschijnlijk geslachtsverkeer gehad met Neanderthalerinnen, maar andersom waarschijnlijk niet.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5083295quote:Vuur geopend op betoging in Mogadishu
In de Somalische hoofdstad Mogadishu hebben islamistische strijders het vuur geopend op een groep actievoerders. Daarbij zijn één dode en twee gewonden gevallen. De betogers protesteerden tegen het verbod op het gebruik van de softdrug qat. Meteen na hun machtsovername in een groot deel van Somalië, hebben de islamistische milities de handel en het gebruik van qat in de ban gedaan.
Intussen blijft de spanning in Somalië toenemen. Volgens ooggetuigen hebben zwaarbewapende Ethiopische troepen stellingen rondom Baidoa ingenomen. Islamistische rebellen zouden de stad waar de interim-regering zetelt tot op dertig kilometer genaderd zijn. Ethiopië blijft de aanwezigheid van zijn militairen in Somalië ontkennen. Wel zegt Addis Abeba militaire adviseurs naar het gebied te hebben gestuurd.
Misschien hier?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:46 schreef tvlxd het volgende:
Het stuk dat ik las, is uitgebreider.
quote:
't Is er nooit anders geweest, gekkie. Qat verbieden is daar zoals koffie verbieden.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:16 schreef tvlxd het volgende:
Somalië, Ethiopië, Eritrea. Soedan in Tsjaad. Buitenlandse inmenging. Oprukkende islamieten. Grondstoffen. Dat gebied heeft echt een glorieuze toekomst.
Mooie leeftijd tochquote:Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef NewOrder het volgende:
Economist Friedman op 94-jarige leeftijd overleden![]()
Hij was in ieder geval gezond van geest. Nog niet zo lang geleden had hij een interview gegeven waarin hij voor iemand van die leeftijd nog behoorlijk scherp was.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:20 schreef Silmarwen het volgende:
ik wist niet eens dat die man al zo oud was zeg. 94, daar teken ik voor, mits gezond van lichaam en geest.
gelukkig was Rudeonline nooit in de evolutietheorie geinteresseerd, ben hem in WFL tenminste nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb rudeonline ontmoet en gesproken. Ik ben nooit meer de oude geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |