ahum, is dat een eufemisme? En Brechtje is de dochter van Yvonne neem ik aan? Wat heeft die te zoeken tussen dergelijke fundamentalisten?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hield het gerucht dat hij kennis had aan Brechtje levendig.
Houd toch je smoel.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:44 schreef Apropos het volgende:
Schaken is de meest futiele bezigheid op aarde.
Zo jong mogelijk ronselen....quote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ahum, is dat een eufemisme? En Brechtje is de dochter van Yvonne neem ik aan? Wat heeft die te zoeken tussen dergelijke fundamentalisten?
Ken uw klassieken, godslasteraar.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ahum, is dat een eufemisme?
quote:Onder het nieuwe verbond zal Israël de Heer kennen. Van hun kleinste af tot hun grootste toe. Dit betekent niet dat Israël een volk van theologen zal worden. Nee, het wil zeggen, dat Israël als de echtgenote gemeenschap zal hebben met haar Man. Het hier gebruikte Hebreeuwse woord voor "kennen" is niet slechts de uitdrukking van intellectuele kennis, maar van gemeenschap.”Kennis hebben aan” is in de taal van de Bijbel hetzelfde als “gemeenschap hebben met”. Abraham (be)kende zijn huisvrouw, zegt de Schrift.
soms moet het er gewoon even uit he?quote:
klassiekenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken uw klassieken, godslasteraar.
[..]
Daarom doen ze het al 1500 jaar..quote:Op donderdag 16 november 2006 14:44 schreef Apropos het volgende:
Schaken is de meest futiele bezigheid op aarde.
Volgens mij is het kennis hebben metquote:Op donderdag 16 november 2006 14:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik hield het gerucht dat hij kennis had aan Brechtje levendig.
Kruit riekt inderdaad behoorlijk..quote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef sigme het volgende:
Ik kan jullie bijna ruiken hier. Een 18jarige en een Napalm die op het punt staat lantaarnpalen te beklimmen.
![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:41 schreef sigme het volgende:
Ik schaak inderdaad niet. Heb wel vorig jaar een toernooi gevolgd (de partijen dan), ik kon het redelijk begrijpen.
Ik lijk sch wel..quote:
's kijken, wie is er sinds gisteren niet meer op fok! verschenen?quote:Gezocht:Hendrik Muller, 30 jaar. Verzorgd, frisgekapt en vriendelijk voorkomen. Droeg bij zijn ontsnapping driedelig grijs met roze stropdas. In bezit van kunstig getatoueerd gezicht en dito vingers. Maar verder issie 'totaal ongevaarlijk'. (Neem eventueel een paar passen afstand van uw monitor voor een goede contrastverhouding).
Da's geen ijkpunt.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
Daarom doen ze het al 1500 jaar..
Juist het besnijden van jongetjes gebeurt al veel langer en is ook barbaars.quote:
Yonne wilde de wonderen en zegeningen van het enige ware geloof niet aan haar dochter onthouden en besloot haar als reisgenoot aan te nemen in haar gang naar eeuwige verlichting. Aangezien Brechtje haar eerste bloeding reeds had mogen ervaren, en zodoende als zondige vrouw in het tijdelijke herboren was, leek het haar een goed idee mij zorg te laten dragen voor haar verdere introductie in de wereld van goede zeden en vrome kuisheid. Ik besloot deze taak en het in mij gestelde vertrouwen als hoge eer te accepteren en heb haar naar mijn beste kunnen in woord en daad bijgestaan ten tijde van deze overgangsrite. Aldus geschiede...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ahum, is dat een eufemisme? En Brechtje is de dochter van Yvonne neem ik aan? Wat heeft die te zoeken tussen dergelijke fundamentalisten?
Ik hoop dat je het niet te vroeg verschietquote:
quote:[..]
Dat kon ik al op mn 8e. En nog durven ze te beweren dat vrouwen volwassener zijn..
![]()
Kruistocht in spijkerbroek?quote:[..]
Ik lijk sch wel..![]()
Uniek.quote:
quote:Shameful Award Rattles Dutch Agenda
The Dutch government’s intention to award its troops who remained indifferent to the massacre in Srebrenica has caused outrage in the country. The Dutch press, which printed headlines on the issue that had been brought to the forefront by KBNA last week, harshly criticized Defense Minister Kamp on the grounds that the troops did not deserve the honor.
While preparing for the general elections to be held on Nov. 22, the Dutch were shocked by the government’s decision to award troop Dutch troops on Dec. 4 who, despite their duty to protect the Bosnians, remained indifferent to their murder by Serbs in Srebrenica in 1995. The news reported by KBNA last week received a great deal of attention in Holland. Volkskrant, a highly respected and prestigious Dutch paper, published a lead article on the issue. The paper, which criticized honoring the troops who were in Bosnia with a state medal, asked why they should be awarded, given their apparent negligence. Volkskrant, which has a daily circulation of 500,000, interviewed Prof. Selma Leydesdorff from the University of Amsterdam regarding the issue. Prof. Leydesdorff commented: “This moral crime has already been shouldered by Holland for a long time. The government’s attitude is horrible. I am making a call to the former Dutch troops not to accept this medal.” Dagblad van het Noorden and Trouw papers and Holland 3 TV Channel also questioned the rationale behind the decision to award the troops. However, despite the wave of public outrage, Defense Minister Henk Kamp is insistent on proceeding with the government’s decision. Kamp responded to the criticisms by asserting that the troops did nothing but act in compliance with the orders they received.
In the interview with Volkskrant, Prof. Selma Leydesdorff said that what had happened in Srebrenica constituted a moral crime for which Holland has borne the primary liability. Noting that the current administration was eager to vindicate the troops, Prof. Leydesdorff described the attempt to honor them as a sign implying that in the eyes of the government, the records of the troops were more valuable than the lives of 8,000 innocent civilians murdered in Srebrenica. Selma Leydesdorff also called on the troops not to accept the awards.
While Dagblad van het Noorden questioned why the troops would be honored, Trouw asked for what they deserved the awards. Holland 3 TV Channel, which covered the issue extensively, broadcasted a documentary on the Bosnian War and the Srebrenica massacre. The audience participated in the program via phone and noted that they were surprised by the attempt to bring the issue up. Some viewers, commenting that a substantial number of these troops had later developed psychological problems, said that bringing the issue to the forefront again could cause a relapse.
The Dutch Defense Ministry announced that it would present an award the Dutch troops who surrendered the city of Srebrenica and the Bosnians to Serbs in 1995. In his written statement, Defense Minister Henk Kamp noted that the troops would be awarded with gold medals for the performance of their duties under difficult conditions. He also announced that he would not step back from the decision despite public reactions, and the award ceremony would be held on Dec. 4 as scheduled.
Die aflevering ken ik nog niet.quote:
Nou, als men het al 1500 jaar doet dat lijkt het een darwintechnisch voordeel te zijn..quote:
Schaken is oorlogsvoering in het klein.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:17 schreef du_ke het volgende:
Juist het besnijden van jongetjes gebeurt al veel langer en is ook barbaars.
Weg is weg.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het niet te vroeg verschiet.
Vrouwen takelen af na hun 8e?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef sigme het volgende:
Misschien kon ik dat op m'n 8ste ook wel (vrij waarschijnlijk zelfs: zeker meisjes zijn vaak op jonge leeftijd beter in schaken dan wanneer ze wat ouder worden).
eeeuh?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik kan jullie bijna ruiken hier. Een 18jarige en een Napalm die op het punt staat lantaarnpalen te beklimmen.
![]()
[pberends]sterretjesoorlog[/pberends]quote:Op donderdag 16 november 2006 15:36 schreef Napalm het volgende:
[..]
Die aflevering ken ik nog niet.
Uit deel VII; Wookie returns back?
Beter verschoten kruit dan nat kruit?quote:Weg is weg.
Eh.. onder de 30 zijn ze gek toch? Of zo? Hoe zit dat dan?quote:[..]
Vrouwen takelen af na hun 8e?
Ik dacht dat zo rond de 20 was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |