quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef Palomar het volgende:
Hoeveel geld heb je dan gewonnen, NanneS? Of mag je dat niet vertellen van ome Beau?![]()
hehe, ik kijk er naar uit. Heb hier en daar al wat gelezen, en ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef NanneS het volgende:
Het wordt igg een uitzending in mijn stijl
quote:Op donderdag 16 november 2006 04:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zal van een van mijn principes afstappen en op 8 december ook eens gaan kijken.
Nee natuurlijk niet. 50% kans om 3.800 te verliezen, en 50% kans om 6.200 te winnen.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
30.000 of 40.000 en dan 33.800, dan doe je toch no deal
Dus dan doe je no deal.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. 50% kans om 3.800 te verliezen, en 50% kans om 6.200 te winnen.
Bòven de 30.000... dus van die 3.800 ga je niet dood.
dat welquote:
In de uitzending van donderdagavond ging die wel lekker, zelfs Beau trapte er in.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:47 schreef NanneS het volgende:
eehehehehe ja maar wat doe ik dat toch altijd verschrikkelijk slechtvinden jullie ook niet ?
Ooooh sorry, ik heb het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus dan doe je no deal.
Dat zeg ik.
Die kinderen zijn vast boos gewordenquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:41 schreef laffer het volgende:
die muts van vanavond, kreeg ze een bod van ruim 13000 euro, speelt ze verder, no deal dus![]()
gaat ze uiteindelijk naar huis met 50 euro![]()
En haar man keek ook al niet echt blij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die kinderen zijn vast boos geworden![]()
Als je eenmaal gespeeld hebt, zoals Marion dus, moet je toch de (deelnemers)groep verlaten, dus hoe kan ze dan in "jouw ronde" er nog bij zijn? Of is het spel toch ingewikkelder dan ik dacht?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef NanneS het volgende:
(klein geheimpje alvast marion komt ook in mijn uitzending!)
ik ben echt benieuwdquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef NanneS het volgende:
Dat klopt maar in mijn uitzending komen er een aantal oud kandidaten langs om te kijkenIk heb der gewoon uitgepikt om me te helpen. dus ze speelt niet mee ofzo
alleen kijken
![]()
ik begrijp je wel hoor maar gokken om 13000 euro?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef NanneS het volgende:
eheheheheh Ik zal het ook missen![]()
even over Marion( die van vrijdag ) ik vond het juist stoer dat ze door ging (eindelijk iemand die niet 1,2,3 dealt) bedoel een ieder heeft zich opgegeven voor die 250.000
dus om nou bij 10.000 te dealen, I know tis een hoop geld! maar een gokje.... Ik vond trouwens ook dat ze mooi stralend "ten onder" ging (en dit bedoel ik positief)
(klein geheimpje alvast marion komt ook in mijn uitzending!)
Dat was gewoon stom. Bij die 13000 snapte ik het nog, maar op het eind had ze moeten dealen. Leuk programma verderquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:41 schreef laffer het volgende:
die muts van vanavond, kreeg ze een bod van ruim 13000 euro, speelt ze verder, no deal dus![]()
gaat ze uiteindelijk naar huis met 50 euro![]()
Die Marcquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een muts, gaat ze dealen bij 3 ruggen terwijl ze de ronde erna een bod van 11 rooie kreeg.![]()
Nou, ik zou in haar geval ook die 9 ruggen gepakt hebben. De 10.000 was er al uit trouwens en er zaten ook nog wat lage shitprijsjes in, 50 ¤ en 200 ¤ of zo.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een muts zeg!
3 bedragen hoger (10.000, 40.000 en 125.000) en ze accepteert +- 9000
Achteraf misschien wel verstandig, maar dan nog.
nou, die 10.000 kun je eigenlijk al weg strepen, dat is niet veel hoger dan het aangeboden bedrag van de bank.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een muts zeg!
3 bedragen hoger (10.000, 40.000 en 125.000) en ze accepteert +- 9000
Achteraf misschien wel verstandig, maar dan nog.
Had ik eerlijk gezegd ook gedaan met een kans van 1:6.quote:Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
50.000 verkocht voor 6000 nogiets.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef NanneS het volgende:
Dus in iedergeval 8 december allemaal kijken![]()
Hoe ik ten onder ga ... of niet
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een sukkel vanavond. Ging-ie nou met 5 ¤ naar huis?![]()
iddquote:Op donderdag 7 december 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Doe er nog maar nulletje tussen.![]()
Zo moeilijk is het niet. gewoon dozen uitkiezen en maar hopen dat de hoge bedragen zo lang mogelijk blijven staan zodat je een goede deal met de bank kunt maken of in je eigen doos een hoog bedrag vindt.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:50 schreef Crush65 het volgende:
Begrijp geen ruk van het spel!
Wat ik ergens las was dat er eenmaal per 3 weken achter elkaar 15 afleveringen worden opgenomen. De deelnemers nemen dus inderdaad een grote stapel truien en bloesjes etc mee.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef KixAss456 het volgende:
Maar worden er nou echt elke dag apart opnames gemaakt of 1 keer per week voor de hele week ofzo? Want de mensen hebben wel elke keer andere kleren aan. Zouden ze een stapel kleren meenemen dan ofzo?
Hahaha...te oud voor jouquote:Op donderdag 7 december 2006 19:55 schreef NanneS het volgende:
klopt ongeveer 1 keer in de 3 weken en dan 3 dagen elke dag 5 afleveringen (dus 3 weken in 1 weekend) en inderdaad je moet dus elke ronde je omkleden en dus een setje of 5 mee hebben. Gelukkig hebben ze wel een een paar dames die strijken voor jewant daar heb ik wel z`n hekel aan
![]()
Shirley hoe oud is je moeder ?:P:P:P
Nanne valt op oude vrouwen hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hahaha...te oud voor jou
Maar ze vind je iig een erg leuke knul.
of nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
whehe hij heeft gewoon 400 pleuro's dadelijk
Ja idd, viel mij ook opquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat ik helemaal opvallend was, was de afkondiging van Beau met een grote brok in zijn keel. Alsof die ook bijna van zijn stokje was gegaan, chapeau en veel plezier met je geld gozah.
haha ja ik ook. En op het einde dat rondspringen......dat doen ze bij weekend millionairs ook niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik had wel een beetje last van plaatsvervangende schaamte hoor Nanne. je hebt aanstellen en aanstellen.
Nee, maar de winnaars daar zijn Nanne ook niet. Ieder zijn eigen manierquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:48 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha ja ik ook. En op het einde dat rondspringen......dat doen ze bij weekend millionairs ook niet.
Graag gedaan. Maar nu waar het allemaal echt om gaat: waar kan ik mijn rekeningnummer heensturen?quote:Op maandag 11 december 2006 00:01 schreef NanneS het volgende:
Hoi allemaal
Bedankt voor de leuke reacties allemaalIk vond het zelf ook een erg leuke uitzending ik heb erg om mezelf zitten lachen
Was echt een uitzending in mijn stijl:) misschien soms een tikkeltje drama teveel
![]()
![]()
![]()
maar ook was dat wel ikke
'Gewoon Nanne" Ik ben blij dat de meeste het ook een leuke uitzending vonden en er om hebben kunnen lachen!
Nanne
je bent een toppertjequote:Op maandag 11 december 2006 00:01 schreef NanneS het volgende:
Hoi allemaal
Bedankt voor de leuke reacties allemaalIk vond het zelf ook een erg leuke uitzending ik heb erg om mezelf zitten lachen
Was echt een uitzending in mijn stijl:) misschien soms een tikkeltje drama teveel
![]()
![]()
![]()
'Gewoon Nanne" Ik ben blij dat de meeste het ook een leuke uitzending vonden en er om hebben kunnen lachen!
Nanne
Nog gefeliciteerd, maar krijg je al het geld of gaat er ook een deel naar de belasting?quote:Op maandag 11 december 2006 00:01 schreef NanneS het volgende:
Hoi allemaal
![]()
![]()
![]()
Nanne
quote:Tien (voormalig Talpa) trapt zaterdag 16 december af met Beau van Erven Dorens. Van 06.00 uur tot 16.15 uur zijn 23 afleveringen van zijn programma Postcode Loterij: Deal or No Deal te zien. Dat liet een woordvoerder van Talpa (toekomstig Tien) woensdag weten.
oh en op 17 december alle afleveringen van BB?quote:
Hilde/Hilda... Zou wel wijn worden.....quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
100 pleuro, kan ze toch mooi een paar sloffen sigaretten van kopen.
Dat was ook vrij logisch. De bank weet dat er in zijn box 5000 euro zit, dus een laag bod is alleen maar gunstig voor de bank (die 40000 gaat er immers toch niet uit). Doen ze een hoog bod dan is de kans groto dat ie het neemt en dat de 'schade' groter is. Doen ze een heel laag bod dan is de kans groter dat ie niet dealt en uiteindleijk maar 5000 meeneemt (of dat hele lage bod).quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:59 schreef ScottTracy het volgende:
De uitzending van gisteren sloeg weer ouderwets nergens op. 40000 en 5000 en dan een bod van 11000 euro? Yeah right. Ongelofelijk dat ze dat nog steeds zo doen. Uit protest kijk ik vanavond niet.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:59 schreef ScottTracy het volgende:
De uitzending van gisteren sloeg weer ouderwets nergens op. 40000 en 5000 en dan een bod van 11000 euro? Yeah right. Ongelofelijk dat ze dat nog steeds zo doen. Uit protest kijk ik vanavond niet.
Niets moet. de bank is de baas.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
De bank weet ook niet welke bedragen in welke doos zitten volgens mij. Mocht dat wel zo zijn, is het gewoon zware oplichting. De bank had gisteren dan net zo goed 5001 euro kunnen bieden.
Als er 2 bedragen over zijn moet het inderdaad ongeveer ertussenin zitten. Een beetje afwijkend mag best, meestal is dat ook zo. Maar zoveel als het gisteren was, dat is gewoon bizar.
Als het er precies tussenin zit, dan neemt >90% van de kandidaten dat bedrag. Dat is dus niet spannend voor het spel. Deal Or No Deal is verzonnen om dmv "goed" amusement veel kijkers te binden; niet om kandidaten bij voorbaat met een groot geldbedrag naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
Als er 2 bedragen over zijn moet het inderdaad ongeveer ertussenin zitten. Een beetje afwijkend mag best, meestal is dat ook zo. Maar zoveel als het gisteren was, dat is gewoon bizar.
Natuurlijk niet. Een bod moet zó zijn, dat de twijfel het grootst is. Omdat vanwege het losers principle een verlies meer negatief wordt ervaren dan een even grote winst positief, biedt de bank minder dan de helft, omdat dát dus het spannendst isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
De bank weet ook niet welke bedragen in welke doos zitten volgens mij. Mocht dat wel zo zijn, is het gewoon zware oplichting. De bank had gisteren dan net zo goed 5001 euro kunnen bieden.
Echt wel. Daar baseren ze hun bod ook op. Dus laag bedrag is laag bod. Bij hoger bedrag gaan zse hoger zitten zodat diegene m wel aanneemt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
De bank weet ook niet welke bedragen in welke doos zitten volgens mij. Mocht dat wel zo zijn, is het gewoon zware oplichting. De bank had gisteren dan net zo goed 5001 euro kunnen
Ja, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch nog wel een leuk bedrag ja. Maar als je niet dealt bij zo'n tof bod, vind ik het altijd lachen om die mensen dan er echt keihard onderuit te zien gaan.
Ze worden idd te gierigquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze dan te hebberig worden. Aan de andere kant, het is misschien wel de enige keer dat ze zo een grote kans krijgen om zo een hoog bedrag te winnen.
dat maakt het programma ook zo leuk denk ikquote:
hen jij je eigenlijk al opgegeven?quote:
er zijn geen nieuwe opnames meer dus?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Nee, stom eigenlijk
Vanaf morgenvroeg 6 uur trouwens 24 herhalingen achter elkaar.
Hoezo? Op zaterdag is er nooit Deal Or No Deal uitgezonden. Dit is een marathonuitzending ivm het feit dat Tien vanaf vandaag 24/7 uitzendt. Maandag om 20:00 is er gewoon weer een nieuwe aflevering (en met de kerst een dubbele kerstafleveringquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
[..]
er zijn geen nieuwe opnames meer dus?
Die is nu gelukkig wel weg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 07:38 schreef Jonnyboy het volgende:
Die tekst die om de 20 seconden in beeld komt is wel irritant trouwens...
tis nooit genoeg hequote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef NanneS het volgende:
Jammer dat er in de herhaling niet meer uit komt![]()
![]()
idd, ik moet toegeven dat de mate van 'leukheid' van een aflevering ook wel sterk afhankelijk is van welke deelnemer er mag spelen. Vond deze aflevering niet zoveel aan. Heb hem ook niet helemaal afgekeken.quote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een gladde vent btw, die kandidaat van vandaag. Lijkt wel zo een Amerikaanse (films) autoverkoper.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond deze kandidaat ook niet zo leuk. ik ben zelfs in slaap gevallen.
Ja dat wel, maar dat is natuurlijk altijd achteraf gepraat. Voor hetzelfde gooit-ie achterelkaar alle leuke prijzen er uit. Voor mezelf zou ik denk ik ook stoppen zodra ik een bod van 10.000 of meer binnen heb.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
119.000 geboden, terwijl hij bij 16.000 al gestopt was. Jopie toch.
Ik volgde het met een half oog dus heb niet echt gezien wat hij allemaal over had.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat is natuurlijk altijd achteraf gepraat. Voor hetzelfde gooit-ie achterelkaar alle leuke prijzen er uit. Voor mezelf zou ik denk ik ook stoppen zodra ik een bod van 10.000 of meer binnen heb.
Ik ook. Zonder enige twijfel! Ik haat het echt als dat publiek gaat merken dat je er meer uit had kunnen halen en dan van die 'oooohhhhhh'-geluiden gaat maken, alsof je beter door had kunnen spelen. Bij Miljoenenjacht gebeurt dat ook. Vreselijk!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat is natuurlijk altijd achteraf gepraat. Voor hetzelfde gooit-ie achterelkaar alle leuke prijzen er uit. Voor mezelf zou ik denk ik ook stoppen zodra ik een bod van 10.000 of meer binnen heb.
En terechtquote:Op woensdag 20 december 2006 20:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze wilt doorgaan, want ze is ervan overtuigd dat de 250.000 euro in haar koffer zit. Kans van 1 op 5.
En ze Dealt uiteindelijk toch.
¤ 13013,00quote:Op donderdag 21 december 2006 20:31 schreef satecl het volgende:
hoeveel had hij nou gewonnen?
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:19 schreef jmac het volgende:
Iemand die begin januari komt (ehh die op de stoel komt begin januari) zal 16.600 winnen. '"Voorspel" 't maar even(ze zit er nu al in maar alleen achter de koffertjes).
Pokeraars zijn ook in elk topic te vinden dat over geld gaatquote:
Ja, die had niet veel geluk. In zijn verdere leven ook al niet zo, geloof ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
da's kut. die gast is er echt treurig om.
Hij had ook zoveel plannen in zijn gedachten , maar hij mocht nog wel ff met de bank pratenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
da's kut. die gast is er echt treurig om.
2 Kinderen, ruim 10 jaar samen met dezelfde vrouw. Volgens mij had hij een vrij normaal leven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, die had niet veel geluk. In zijn verdere leven ook al niet zo, geloof ik.![]()
Inderdaad, hij was zenuwachtig als de pest. De hele tijd overal kort jeuken, zenuwtrekjes met zijn ogen en mond. En het zweet droop ook van zijn kop. Dat ze zo een figuur door de casting hebben laten komen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:46 schreef BVO het volgende:
Ik werd wel doodnerveus van hem met die mond.
Misschien was het dat ook wel. Hij was al nerveus, zweette nogal, keek meer dan eens hulpeloos met halfopen mond om zich heen en kwijnde zienderogen weg toen alle hoge prijzen eruit gingen. Het geheel gaf een wat meelijwekkende aanblik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
2 Kinderen, ruim 10 jaar samen met dezelfde vrouw. Volgens mij had hij een vrij normaal leven.
Het was gewoon een softie.
Dat gevoel had ik ook wel, vooral toen hij zei dat hij een hond voor zijn zoon ging kopen en voor zijn dochter een poppenhuis (?) wanneer hij won.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:58 schreef Cynix ® het volgende:
Het geheel gaf een wat meelijwekkende aanblik.
Dat is wel erg coolquote:Speciale kerstversie waarin Beau van Erven Dorens Deal or no Deal speelt met 20 mediums en helderzienden. Helpen hun bijzondere gaven bij de jacht op de hoofdprijs van 250.000 euro?
dus als je als laatste bent en je moet uit 2 bedragen kiezen, is het logischer als je net zoveel kan winnen als de eerste persoon die uit 20 bedragen moet kiezen??quote:Op maandag 25 december 2006 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Vond er ook weinig aan. Ook dom dat er steeds geld afging wat mensen konden winnen.
Ik d8 ff dat ie no deal zou zeggenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De bank biedt 20 ruggen voor een werkloze, als die gast slim is zegt die No Deal.
Ik ook, hij heeft de bank goed misleidt om te doen alsof zodat er een hoger bod kwam.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik d8 ff dat ie no deal zou zeggen![]()
Hij was goed thuis in barspelletjes, de proleet.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deal, 20 ruggen dus. Die kan weer een jaar lang doorgaan met niksen.
Zo zie je dat het loont om werkeloos te zijn... dan heb je meer tijd om aan dit soort spelletjes mee te doenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij was goed thuis in barspelletjes, de proleet.
Hij wilde zn eigen doos nemen maar Berau bleef te lang doiorzeiken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deal, 20 ruggen dus. Die kan weer een jaar lang doorgaan met niksen.
Ja, die prijs was nauwelijks de moeite waard. Daar hou je nog geen 5 ruggen van over.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind nt een irritante m,an met zn domme annekdotes die hij niet eens fatsoenlijk kan vertellen. Gelukkig maar 7.000 en daar gaat nog 29 procent van af
Tering jantjes, wie zeiden er ook alweer allemaal in dealtje 1 dat DOND gigantisch ging floppen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
613.000 kijkers gisteren, wederom een record!
En dat tegenover Top 2000, GTST én het journaal.
Ben benieuwd hoe zich dat op de langere termijn volhoudt. De 'bekendere/sympatieke' kandidaten zijn er nu wel allemaal uit en als je er vaker naar kijkt wordt het wel steeds meer aldoor van hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tering jantjes, wie zeiden er ook alweer allemaal in dealtje 1 dat DOND gigantisch ging floppen.![]()
Ik.quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tering jantjes, wie zeiden er ook alweer allemaal in dealtje 1 dat DOND gigantisch ging floppen.![]()
Ja, hoewel ik inmiddels ook een steeds groter wordend minpuntje zie: de niet-spelers die op steeds 'grappiger' manieren hun kaart uit de doos tevoorschijn halen. Alsof ze er toch gauw even 5 seconds of fame uit willen peuren. De échte Nanne was leuk, alleen maar Nanne's gaat echter vervelen...quote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is juist op de langere termijn gaan scoren!.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik inmiddels ook een steeds groter wordend minpuntje zie: de niet-spelers die op steeds 'grappiger' manieren hun kaart uit de doos tevoorschijn halen. Alsof ze er toch gauw even 5 seconds of fame uit willen peuren. De échte Nanne is leuk, alleen maar Nanne's gaat echter vervelen...
Vind ik ook een minpuntje geworden. De eerste weken boden ze hogere bedragen in zulke situaties, lijkt wel of ze zijn gaan besparen.quote:Op zondag 31 december 2006 09:55 schreef SunChaser het volgende:
En dat met dat bieden slaat ook nergens op. Heb je 100 en 100.000 als laatste koffers, bieden ze nog maar 13.000.
Neuh. Alsof jij de eerste was die een pokerface opzette wanneer je koffertje opende. Hoort toch allemaal bij DOND, zal er niet verbaast van opkijken wanneer de kandidaten dat ook ingefluisterd krijgen door de redactie.quote:Op zondag 31 december 2006 11:45 schreef NanneS het volgende:
ENNE jullie vergelijken mij toch niet met andere kandidaten he!!! *mompel*
Volgens mij is het de kunst voor de bank (regie) om zó laag te bieden dat iedereen in dubio zit om wel of niet door te gaan. Het bedrag moet eigenlijk nét te weinig zijn om te stoppen en net genoeg om niet meteen 'no deal' te roepen. Vooral de hebzucht moet aangewakkerd worden w.m.b. Meer bieden is niet nodig, dan pakt iedereen meteen het bod en is het spel afgelopen.quote:Op zondag 31 december 2006 09:55 schreef SunChaser het volgende:
En dat met dat bieden slaat ook nergens op. Heb je 100 en 100.000 als laatste koffers, bieden ze nog maar 13.000.
Daarom vind ik DOND ook zo leuk. Bij miljoenenjacht gaat het om zoveel geld, dat je van te voren al weet dat kandidaten vroeg in het spel stoppen zo gauw het bod daar boven de 200.000 euro uitkomt stopt 90% van de kandidaten terwijl ze er dan nog goed voorstaan. Nu wordt het vaak precies zo gespeeld door de bank dat je echt in dubio gaat zitten of je door moet gaan of niet.quote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij is het de kunst voor de bank (regie) om zó laag te bieden dat iedereen in dubio zit om wel of niet door te gaan. Het bedrag moet eigenlijk nét te weinig zijn om te stoppen en net genoeg om niet meteen 'no deal' te roepen. Vooral de hebzucht moet aangewakkerd worden w.m.b. Meer bieden is niet nodig, dan pakt iedereen meteen het bod en is het spel afgelopen.
Daar kunnen ze misschien een variant van invoeren bij DOND, dus als de kandidaat er wel aardig voor staat op het einde is de kans groot dat ie stopt omdat ie 3 dozen moet openmaken en dat risico is gewoon meestal te groot. Maar als hij er dan maar een of twee hoeft te openen gaat hij weer twijfelen. Ze hoeven dat niet iedere keer te doen, maar gewoon als het zo uitkomt. Volgens mij wordt het daar een leuker programma van. Vind het nu meestal niet echt spannend.quote:Daar maak je bij elke ronde een koffer minder open. Dat is echt veel spannender
Dan heb je iets gemist, want toen ze dealde had ze meer bedragen openstaan. (100.000 geloof ik en 300 onder andere). Daarna spelen ze het spel zoals ze het hadden willen spelen (Talpa moet tijd volmaken en is tegelijkertijd kans om te laten zien dat het allemaal netjes klopt: geen dubbele bedragen of bedragen die missen) en uiteindelijk had ze mogen ruilen (toen nam ze nummer 13 omdat het haar 'geluksnummer' was en bood de bank haar 15.000. Ze had er dus meer uit kunnen slepen, maar zij was al heel blij met die 10.900.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
De kandidaat vanavond had nog 2 bedragen over: 100 ¤ en 40.000 ¤. Het bod van de bank was 'maar' 10.900 ¤, maar ze was zó gretig om dat metéén te nemen, ze riep het wel een keer of 5, dat de bank volgens mij nog veel minder had kunnen bieden.
True. Ze hadden vanaf het begin zo moeten bieden. Doordat ze aan het begin hoger boden is de kijker daar al aan gewend. Dus nu irriteer ik me er aan.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, maar de boodschap blijft hetzelfde: er is in dit topic kritiek op de lage deals van de bank, maar de kandidaten lijken die lagere deals steeds gretiger te accepteren. Waarom zou de bank dan meer gaan bieden dan nodig is?
Let OVERmorgen maar op:quote:Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
De kandidaat vanavond had nog 2 bedragen over: 100 ¤ en 40.000 ¤. Het bod van de bank was 'maar' 10.900 ¤, maar ze was zó gretig om dat metéén te nemen, ze riep het wel een keer of 5, dat de bank volgens mij nog veel minder had kunnen bieden.
Als ze zó'n laag bedrag al meteen wil pakken, zonder ook maar één seconde te twijfelen, was het bod dus w.m.b. nog te hoog. Misschien was 5.000 ¤ al genoeg geweest om haar in een lastig parket te brengen, en dat is volgens mij waar de kijkers op zitten te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: haha, die van vandaag is lekker bezig![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door jmac op 04-01-2007 20:03:58 ]
Hijs tandarts toch, verdient toch 500K per jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En nu zegt ze nog "hij vindt het niet erg"![]()
Beetje simpele tak inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een muts die vrouw in het publiek. Roept ze JAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hij daar geen huis in het buitenland voor kopenquote:
Inderdaad, en als ze verliest dan moet ze uit schuldgevoel die kiddies toch meenemen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:29 schreef Blinky het volgende:
Iedereen die iets aan zijn kids beloofd voordat ze daadwerkelijk iets winnen, mag van mij met 1 euro naar huis...
Ik weet niet of je daar heel erg trots op moet zijn.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar heel erg trots op moet zijn.
In ieder geval stukken speelde ze stukken beter dan de drie voorgaande losers die meer op eigenbelang dan op verstand speelden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |