Hilde/Hilda... Zou wel wijn worden.....quote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
100 pleuro, kan ze toch mooi een paar sloffen sigaretten van kopen.
Dat was ook vrij logisch. De bank weet dat er in zijn box 5000 euro zit, dus een laag bod is alleen maar gunstig voor de bank (die 40000 gaat er immers toch niet uit). Doen ze een hoog bod dan is de kans groto dat ie het neemt en dat de 'schade' groter is. Doen ze een heel laag bod dan is de kans groter dat ie niet dealt en uiteindleijk maar 5000 meeneemt (of dat hele lage bod).quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:59 schreef ScottTracy het volgende:
De uitzending van gisteren sloeg weer ouderwets nergens op. 40000 en 5000 en dan een bod van 11000 euro? Yeah right. Ongelofelijk dat ze dat nog steeds zo doen. Uit protest kijk ik vanavond niet.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:59 schreef ScottTracy het volgende:
De uitzending van gisteren sloeg weer ouderwets nergens op. 40000 en 5000 en dan een bod van 11000 euro? Yeah right. Ongelofelijk dat ze dat nog steeds zo doen. Uit protest kijk ik vanavond niet.
Niets moet. de bank is de baas.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
De bank weet ook niet welke bedragen in welke doos zitten volgens mij. Mocht dat wel zo zijn, is het gewoon zware oplichting. De bank had gisteren dan net zo goed 5001 euro kunnen bieden.
Als er 2 bedragen over zijn moet het inderdaad ongeveer ertussenin zitten. Een beetje afwijkend mag best, meestal is dat ook zo. Maar zoveel als het gisteren was, dat is gewoon bizar.
Als het er precies tussenin zit, dan neemt >90% van de kandidaten dat bedrag. Dat is dus niet spannend voor het spel. Deal Or No Deal is verzonnen om dmv "goed" amusement veel kijkers te binden; niet om kandidaten bij voorbaat met een groot geldbedrag naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
Als er 2 bedragen over zijn moet het inderdaad ongeveer ertussenin zitten. Een beetje afwijkend mag best, meestal is dat ook zo. Maar zoveel als het gisteren was, dat is gewoon bizar.
Natuurlijk niet. Een bod moet zó zijn, dat de twijfel het grootst is. Omdat vanwege het losers principle een verlies meer negatief wordt ervaren dan een even grote winst positief, biedt de bank minder dan de helft, omdat dát dus het spannendst isquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
De bank weet ook niet welke bedragen in welke doos zitten volgens mij. Mocht dat wel zo zijn, is het gewoon zware oplichting. De bank had gisteren dan net zo goed 5001 euro kunnen bieden.
Echt wel. Daar baseren ze hun bod ook op. Dus laag bedrag is laag bod. Bij hoger bedrag gaan zse hoger zitten zodat diegene m wel aanneemt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef ScottTracy het volgende:
De bank weet ook niet welke bedragen in welke doos zitten volgens mij. Mocht dat wel zo zijn, is het gewoon zware oplichting. De bank had gisteren dan net zo goed 5001 euro kunnen
Ja, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch nog wel een leuk bedrag ja. Maar als je niet dealt bij zo'n tof bod, vind ik het altijd lachen om die mensen dan er echt keihard onderuit te zien gaan.
Ze worden idd te gierigquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik heb het gevoel dat ze dan te hebberig worden. Aan de andere kant, het is misschien wel de enige keer dat ze zo een grote kans krijgen om zo een hoog bedrag te winnen.
dat maakt het programma ook zo leuk denk ikquote:
hen jij je eigenlijk al opgegeven?quote:
er zijn geen nieuwe opnames meer dus?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:
Nee, stom eigenlijk
Vanaf morgenvroeg 6 uur trouwens 24 herhalingen achter elkaar.
Hoezo? Op zaterdag is er nooit Deal Or No Deal uitgezonden. Dit is een marathonuitzending ivm het feit dat Tien vanaf vandaag 24/7 uitzendt. Maandag om 20:00 is er gewoon weer een nieuwe aflevering (en met de kerst een dubbele kerstafleveringquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
[..]
er zijn geen nieuwe opnames meer dus?
Die is nu gelukkig wel weg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 07:38 schreef Jonnyboy het volgende:
Die tekst die om de 20 seconden in beeld komt is wel irritant trouwens...
tis nooit genoeg hequote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef NanneS het volgende:
Jammer dat er in de herhaling niet meer uit komt![]()
![]()
idd, ik moet toegeven dat de mate van 'leukheid' van een aflevering ook wel sterk afhankelijk is van welke deelnemer er mag spelen. Vond deze aflevering niet zoveel aan. Heb hem ook niet helemaal afgekeken.quote:Op maandag 18 december 2006 20:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een gladde vent btw, die kandidaat van vandaag. Lijkt wel zo een Amerikaanse (films) autoverkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |