quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef NanneS het volgende:
Dus in iedergeval 8 december allemaal kijken![]()
Hoe ik ten onder ga ... of niet
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:26 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een sukkel vanavond. Ging-ie nou met 5 ¤ naar huis?![]()
iddquote:Op donderdag 7 december 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Doe er nog maar nulletje tussen.![]()
Zo moeilijk is het niet. gewoon dozen uitkiezen en maar hopen dat de hoge bedragen zo lang mogelijk blijven staan zodat je een goede deal met de bank kunt maken of in je eigen doos een hoog bedrag vindt.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:50 schreef Crush65 het volgende:
Begrijp geen ruk van het spel!
Wat ik ergens las was dat er eenmaal per 3 weken achter elkaar 15 afleveringen worden opgenomen. De deelnemers nemen dus inderdaad een grote stapel truien en bloesjes etc mee.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef KixAss456 het volgende:
Maar worden er nou echt elke dag apart opnames gemaakt of 1 keer per week voor de hele week ofzo? Want de mensen hebben wel elke keer andere kleren aan. Zouden ze een stapel kleren meenemen dan ofzo?
Hahaha...te oud voor jouquote:Op donderdag 7 december 2006 19:55 schreef NanneS het volgende:
klopt ongeveer 1 keer in de 3 weken en dan 3 dagen elke dag 5 afleveringen (dus 3 weken in 1 weekend) en inderdaad je moet dus elke ronde je omkleden en dus een setje of 5 mee hebben. Gelukkig hebben ze wel een een paar dames die strijken voor jewant daar heb ik wel z`n hekel aan
![]()
Shirley hoe oud is je moeder ?:P:P:P
Nanne valt op oude vrouwen hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 23:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hahaha...te oud voor jou
Maar ze vind je iig een erg leuke knul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |