Ik.quote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Tering jantjes, wie zeiden er ook alweer allemaal in dealtje 1 dat DOND gigantisch ging floppen.![]()
Ja, hoewel ik inmiddels ook een steeds groter wordend minpuntje zie: de niet-spelers die op steeds 'grappiger' manieren hun kaart uit de doos tevoorschijn halen. Alsof ze er toch gauw even 5 seconds of fame uit willen peuren. De échte Nanne was leuk, alleen maar Nanne's gaat echter vervelen...quote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is juist op de langere termijn gaan scoren!.
quote:Op zondag 31 december 2006 02:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik inmiddels ook een steeds groter wordend minpuntje zie: de niet-spelers die op steeds 'grappiger' manieren hun kaart uit de doos tevoorschijn halen. Alsof ze er toch gauw even 5 seconds of fame uit willen peuren. De échte Nanne is leuk, alleen maar Nanne's gaat echter vervelen...
Vind ik ook een minpuntje geworden. De eerste weken boden ze hogere bedragen in zulke situaties, lijkt wel of ze zijn gaan besparen.quote:Op zondag 31 december 2006 09:55 schreef SunChaser het volgende:
En dat met dat bieden slaat ook nergens op. Heb je 100 en 100.000 als laatste koffers, bieden ze nog maar 13.000.
Neuh. Alsof jij de eerste was die een pokerface opzette wanneer je koffertje opende. Hoort toch allemaal bij DOND, zal er niet verbaast van opkijken wanneer de kandidaten dat ook ingefluisterd krijgen door de redactie.quote:Op zondag 31 december 2006 11:45 schreef NanneS het volgende:
ENNE jullie vergelijken mij toch niet met andere kandidaten he!!! *mompel*
Volgens mij is het de kunst voor de bank (regie) om zó laag te bieden dat iedereen in dubio zit om wel of niet door te gaan. Het bedrag moet eigenlijk nét te weinig zijn om te stoppen en net genoeg om niet meteen 'no deal' te roepen. Vooral de hebzucht moet aangewakkerd worden w.m.b. Meer bieden is niet nodig, dan pakt iedereen meteen het bod en is het spel afgelopen.quote:Op zondag 31 december 2006 09:55 schreef SunChaser het volgende:
En dat met dat bieden slaat ook nergens op. Heb je 100 en 100.000 als laatste koffers, bieden ze nog maar 13.000.
Daarom vind ik DOND ook zo leuk. Bij miljoenenjacht gaat het om zoveel geld, dat je van te voren al weet dat kandidaten vroeg in het spel stoppen zo gauw het bod daar boven de 200.000 euro uitkomt stopt 90% van de kandidaten terwijl ze er dan nog goed voorstaan. Nu wordt het vaak precies zo gespeeld door de bank dat je echt in dubio gaat zitten of je door moet gaan of niet.quote:Op zondag 31 december 2006 15:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens mij is het de kunst voor de bank (regie) om zó laag te bieden dat iedereen in dubio zit om wel of niet door te gaan. Het bedrag moet eigenlijk nét te weinig zijn om te stoppen en net genoeg om niet meteen 'no deal' te roepen. Vooral de hebzucht moet aangewakkerd worden w.m.b. Meer bieden is niet nodig, dan pakt iedereen meteen het bod en is het spel afgelopen.
Daar kunnen ze misschien een variant van invoeren bij DOND, dus als de kandidaat er wel aardig voor staat op het einde is de kans groot dat ie stopt omdat ie 3 dozen moet openmaken en dat risico is gewoon meestal te groot. Maar als hij er dan maar een of twee hoeft te openen gaat hij weer twijfelen. Ze hoeven dat niet iedere keer te doen, maar gewoon als het zo uitkomt. Volgens mij wordt het daar een leuker programma van. Vind het nu meestal niet echt spannend.quote:Daar maak je bij elke ronde een koffer minder open. Dat is echt veel spannender
Dan heb je iets gemist, want toen ze dealde had ze meer bedragen openstaan. (100.000 geloof ik en 300 onder andere). Daarna spelen ze het spel zoals ze het hadden willen spelen (Talpa moet tijd volmaken en is tegelijkertijd kans om te laten zien dat het allemaal netjes klopt: geen dubbele bedragen of bedragen die missen) en uiteindelijk had ze mogen ruilen (toen nam ze nummer 13 omdat het haar 'geluksnummer' was en bood de bank haar 15.000. Ze had er dus meer uit kunnen slepen, maar zij was al heel blij met die 10.900.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
De kandidaat vanavond had nog 2 bedragen over: 100 ¤ en 40.000 ¤. Het bod van de bank was 'maar' 10.900 ¤, maar ze was zó gretig om dat metéén te nemen, ze riep het wel een keer of 5, dat de bank volgens mij nog veel minder had kunnen bieden.
True. Ze hadden vanaf het begin zo moeten bieden. Doordat ze aan het begin hoger boden is de kijker daar al aan gewend. Dus nu irriteer ik me er aan.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:41 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, maar de boodschap blijft hetzelfde: er is in dit topic kritiek op de lage deals van de bank, maar de kandidaten lijken die lagere deals steeds gretiger te accepteren. Waarom zou de bank dan meer gaan bieden dan nodig is?
Let OVERmorgen maar op:quote:Op maandag 1 januari 2007 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
De kandidaat vanavond had nog 2 bedragen over: 100 ¤ en 40.000 ¤. Het bod van de bank was 'maar' 10.900 ¤, maar ze was zó gretig om dat metéén te nemen, ze riep het wel een keer of 5, dat de bank volgens mij nog veel minder had kunnen bieden.
Als ze zó'n laag bedrag al meteen wil pakken, zonder ook maar één seconde te twijfelen, was het bod dus w.m.b. nog te hoog. Misschien was 5.000 ¤ al genoeg geweest om haar in een lastig parket te brengen, en dat is volgens mij waar de kijkers op zitten te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: haha, die van vandaag is lekker bezig![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door jmac op 04-01-2007 20:03:58 ]
Hijs tandarts toch, verdient toch 500K per jaarquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
En nu zegt ze nog "hij vindt het niet erg"![]()
Beetje simpele tak inderdaad.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat een muts die vrouw in het publiek. Roept ze JAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Kan hij daar geen huis in het buitenland voor kopenquote:
Inderdaad, en als ze verliest dan moet ze uit schuldgevoel die kiddies toch meenemen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:29 schreef Blinky het volgende:
Iedereen die iets aan zijn kids beloofd voordat ze daadwerkelijk iets winnen, mag van mij met 1 euro naar huis...
Ik weet niet of je daar heel erg trots op moet zijn.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar heel erg trots op moet zijn.
In ieder geval stukken speelde ze stukken beter dan de drie voorgaande losers die meer op eigenbelang dan op verstand speelden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |