Goedemorgen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond deze kandidaat ook niet zo leuk. ik ben zelfs in slaap gevallen.
Ja dat wel, maar dat is natuurlijk altijd achteraf gepraat. Voor hetzelfde gooit-ie achterelkaar alle leuke prijzen er uit. Voor mezelf zou ik denk ik ook stoppen zodra ik een bod van 10.000 of meer binnen heb.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
119.000 geboden, terwijl hij bij 16.000 al gestopt was. Jopie toch.
Ik volgde het met een half oog dus heb niet echt gezien wat hij allemaal over had.quote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat is natuurlijk altijd achteraf gepraat. Voor hetzelfde gooit-ie achterelkaar alle leuke prijzen er uit. Voor mezelf zou ik denk ik ook stoppen zodra ik een bod van 10.000 of meer binnen heb.
Ik ook. Zonder enige twijfel! Ik haat het echt als dat publiek gaat merken dat je er meer uit had kunnen halen en dan van die 'oooohhhhhh'-geluiden gaat maken, alsof je beter door had kunnen spelen. Bij Miljoenenjacht gebeurt dat ook. Vreselijk!quote:Op woensdag 20 december 2006 00:45 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat is natuurlijk altijd achteraf gepraat. Voor hetzelfde gooit-ie achterelkaar alle leuke prijzen er uit. Voor mezelf zou ik denk ik ook stoppen zodra ik een bod van 10.000 of meer binnen heb.
En terechtquote:Op woensdag 20 december 2006 20:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ze wilt doorgaan, want ze is ervan overtuigd dat de 250.000 euro in haar koffer zit. Kans van 1 op 5.
En ze Dealt uiteindelijk toch.
¤ 13013,00quote:Op donderdag 21 december 2006 20:31 schreef satecl het volgende:
hoeveel had hij nou gewonnen?
quote:Op woensdag 20 december 2006 00:19 schreef jmac het volgende:
Iemand die begin januari komt (ehh die op de stoel komt begin januari) zal 16.600 winnen. '"Voorspel" 't maar even(ze zit er nu al in maar alleen achter de koffertjes).
Pokeraars zijn ook in elk topic te vinden dat over geld gaatquote:
Ja, die had niet veel geluk. In zijn verdere leven ook al niet zo, geloof ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
da's kut. die gast is er echt treurig om.
Hij had ook zoveel plannen in zijn gedachten , maar hij mocht nog wel ff met de bank pratenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
da's kut. die gast is er echt treurig om.
2 Kinderen, ruim 10 jaar samen met dezelfde vrouw. Volgens mij had hij een vrij normaal leven.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, die had niet veel geluk. In zijn verdere leven ook al niet zo, geloof ik.![]()
Inderdaad, hij was zenuwachtig als de pest. De hele tijd overal kort jeuken, zenuwtrekjes met zijn ogen en mond. En het zweet droop ook van zijn kop. Dat ze zo een figuur door de casting hebben laten komen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:46 schreef BVO het volgende:
Ik werd wel doodnerveus van hem met die mond.
Misschien was het dat ook wel. Hij was al nerveus, zweette nogal, keek meer dan eens hulpeloos met halfopen mond om zich heen en kwijnde zienderogen weg toen alle hoge prijzen eruit gingen. Het geheel gaf een wat meelijwekkende aanblik.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
2 Kinderen, ruim 10 jaar samen met dezelfde vrouw. Volgens mij had hij een vrij normaal leven.
Het was gewoon een softie.
Dat gevoel had ik ook wel, vooral toen hij zei dat hij een hond voor zijn zoon ging kopen en voor zijn dochter een poppenhuis (?) wanneer hij won.quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:58 schreef Cynix ® het volgende:
Het geheel gaf een wat meelijwekkende aanblik.
Dat is wel erg coolquote:Speciale kerstversie waarin Beau van Erven Dorens Deal or no Deal speelt met 20 mediums en helderzienden. Helpen hun bijzondere gaven bij de jacht op de hoofdprijs van 250.000 euro?
dus als je als laatste bent en je moet uit 2 bedragen kiezen, is het logischer als je net zoveel kan winnen als de eerste persoon die uit 20 bedragen moet kiezen??quote:Op maandag 25 december 2006 23:08 schreef SunChaser het volgende:
Vond er ook weinig aan. Ook dom dat er steeds geld afging wat mensen konden winnen.
Ik d8 ff dat ie no deal zou zeggenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De bank biedt 20 ruggen voor een werkloze, als die gast slim is zegt die No Deal.
Ik ook, hij heeft de bank goed misleidt om te doen alsof zodat er een hoger bod kwam.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik d8 ff dat ie no deal zou zeggen![]()
Hij was goed thuis in barspelletjes, de proleet.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deal, 20 ruggen dus. Die kan weer een jaar lang doorgaan met niksen.
Zo zie je dat het loont om werkeloos te zijn... dan heb je meer tijd om aan dit soort spelletjes mee te doenquote:Op donderdag 28 december 2006 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij was goed thuis in barspelletjes, de proleet.
Hij wilde zn eigen doos nemen maar Berau bleef te lang doiorzeiken.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deal, 20 ruggen dus. Die kan weer een jaar lang doorgaan met niksen.
Ja, die prijs was nauwelijks de moeite waard. Daar hou je nog geen 5 ruggen van over.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind nt een irritante m,an met zn domme annekdotes die hij niet eens fatsoenlijk kan vertellen. Gelukkig maar 7.000 en daar gaat nog 29 procent van af
Tering jantjes, wie zeiden er ook alweer allemaal in dealtje 1 dat DOND gigantisch ging floppen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
613.000 kijkers gisteren, wederom een record!
En dat tegenover Top 2000, GTST én het journaal.
Ben benieuwd hoe zich dat op de langere termijn volhoudt. De 'bekendere/sympatieke' kandidaten zijn er nu wel allemaal uit en als je er vaker naar kijkt wordt het wel steeds meer aldoor van hetzelfdequote:Op zondag 31 december 2006 00:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tering jantjes, wie zeiden er ook alweer allemaal in dealtje 1 dat DOND gigantisch ging floppen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |