of nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
whehe hij heeft gewoon 400 pleuro's dadelijk
Ja idd, viel mij ook opquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat ik helemaal opvallend was, was de afkondiging van Beau met een grote brok in zijn keel. Alsof die ook bijna van zijn stokje was gegaan, chapeau en veel plezier met je geld gozah.
haha ja ik ook. En op het einde dat rondspringen......dat doen ze bij weekend millionairs ook niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:50 schreef SunChaser het volgende:
Ik had wel een beetje last van plaatsvervangende schaamte hoor Nanne. je hebt aanstellen en aanstellen.
Nee, maar de winnaars daar zijn Nanne ook niet. Ieder zijn eigen manierquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:48 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
haha ja ik ook. En op het einde dat rondspringen......dat doen ze bij weekend millionairs ook niet.
Graag gedaan. Maar nu waar het allemaal echt om gaat: waar kan ik mijn rekeningnummer heensturen?quote:Op maandag 11 december 2006 00:01 schreef NanneS het volgende:
Hoi allemaal
Bedankt voor de leuke reacties allemaalIk vond het zelf ook een erg leuke uitzending ik heb erg om mezelf zitten lachen
Was echt een uitzending in mijn stijl:) misschien soms een tikkeltje drama teveel
![]()
![]()
![]()
maar ook was dat wel ikke
'Gewoon Nanne" Ik ben blij dat de meeste het ook een leuke uitzending vonden en er om hebben kunnen lachen!
Nanne
je bent een toppertjequote:Op maandag 11 december 2006 00:01 schreef NanneS het volgende:
Hoi allemaal
Bedankt voor de leuke reacties allemaalIk vond het zelf ook een erg leuke uitzending ik heb erg om mezelf zitten lachen
Was echt een uitzending in mijn stijl:) misschien soms een tikkeltje drama teveel
![]()
![]()
![]()
'Gewoon Nanne" Ik ben blij dat de meeste het ook een leuke uitzending vonden en er om hebben kunnen lachen!
Nanne
Nog gefeliciteerd, maar krijg je al het geld of gaat er ook een deel naar de belasting?quote:Op maandag 11 december 2006 00:01 schreef NanneS het volgende:
Hoi allemaal
![]()
![]()
![]()
Nanne
quote:Tien (voormalig Talpa) trapt zaterdag 16 december af met Beau van Erven Dorens. Van 06.00 uur tot 16.15 uur zijn 23 afleveringen van zijn programma Postcode Loterij: Deal or No Deal te zien. Dat liet een woordvoerder van Talpa (toekomstig Tien) woensdag weten.
oh en op 17 december alle afleveringen van BB?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |