Bend over biatch !quote:
Nietus! Ik heb gewoon gelijkquote:
Bij nader inzien heb ik hier een te leuk popje voor:quote:
Waarschijnlijk omdat je droomde.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:58 schreef sigme het volgende:
Weet ik ook eindelijk waarom ik een stuk sneller zo'n lantarenpaal beklom dan die slome jongens.
dat zal het trauma zijn waarom je auro schreef, die wil naar het weten waarom die je al vanaf je jeugd met je meedraagt....onbewust.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:58 schreef sigme het volgende:
Weet ik ook eindelijk waarom ik een stuk sneller zo'n lantarenpaal beklom dan die slome jongens.
Meer wegen naar dromen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je droomde.
Net als bij je post hiervoor.
Jeetje. Ik moet toegeven, mijn hersens lopen knarsend vast op zo'n zin.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:07 schreef problematiQue het volgende:
[..]
dat zal het trauma zijn waarom je auro schreef, die wil naar het weten waarom die je al vanaf je jeugd met je meedraagt....onbewust.
even praktisch dan, probeer nog is 'aura' te schrijven, kijken of je genezen bent.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jeetje. Ik moet toegeven, mijn hersens lopen knarsend vast op zo'n zin.
Silly!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef Silmarwen het volgende:
Jeutje, over de deel 1000 al mên. Ik lurk zo af en toe weer eens in POL, maar er zijn wel erg weinig "oude" users over zeg. Nieuw bloed, nieuwe discussies!![]()
*Weer een kandidaat minder voor de Fortuyn trofee*quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef Silmarwen het volgende:
Jeutje, over de deel 1000 al mên. Ik lurk zo af en toe weer eens in POL, maar er zijn wel erg weinig "oude" users over zeg. Nieuw bloed, nieuwe discussies!![]()
Zal ik maar weer weggaan dan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
*Weer een kandidaat minder voor de Fortuyn trofee*
Nee, we hebben niet eens een reserve-Schot.quote:
Zeg, van wie ben jij een kloon. Ik weet helemaal niet meer wie wie is hier.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, we hebben niet eens een reserve-Schot.
Ik weet niet eens meer onder welke naam jij me kende. Johan_de_With?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:20 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zeg, van wie ben jij een kloon. Ik weet helemaal niet meer wie wie is hier.
Ik word oud mên.
Yups, en nog eentje volgens mij. Hoe is het in Leiden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:21 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer onder welke naam jij me kende. Johan_de_With?
Silmarwenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef Silmarwen het volgende:
Geen tijd en we hebben al drie supermods.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Sizzler!
Zeg, waarom ben jij niet gewoon weer POL-mod
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:17 schreef Silmarwen het volgende:
O, ik had trouwens een mega lange post in je Grondwet volgens Kant topic gemaakt en toen drukte ik op een verkeerd knopje.![]()
quote:maar in de VS wordt 50% van de watervoorziening en 80% van de landbouwgrond gebruikt om voedsel voor dieren te kweken. 70% van het graan wordt bijvoorbeeld voor veevoer gebruikt.
Met name het watergebruik, is schrikbarend. Voor 1 pound (=453g) aardappelen is zo’n 60 pound water nodig. Voor een pound rundvlees echter 12,000 gallon. (Dat is meer dan 45 duizend liter). Koeien drinken echt ontzettend veel per dag. (Rijst vraagt overigens ook veel.)
Goed hoor. Ben jij klaar?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Yups, en nog eentje volgens mij. Hoe is het in Leiden?
Ze doen het niet slecht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geen tijd en we hebben al drie supermods.
[..]![]()
quote:
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:27 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben dit jaar helaas uitgeschakelt door een hernia,
IRL of op een poster?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef Aoristus het volgende:
tering hee, rij ik net nietsvermoedend m'n eigen straat binnen, kijk ik recht in dat porum van Rutte. Ik wil verhuizen, de buurt gaat achteruit
Jullie zijn nu toch een getrouwd stel? Dan moet je natuurlijk niet meer aan dergelijke dingen beginnenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wilde seks is slecht voor je rug.
Je dacht toch niet dat Rutte daar kwam?quote:
Wie zegt dat het met Knut was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie zijn nu toch een getrouwd stel? Dan moet je natuurlijk niet meer aan dergelijke dingen beginnen
in het echt, hij ging waarschijnlijk naar dat lelijke sbs6 gebouw , maar waarom door MIJN straat? Zie je mij in Wassenaar soms ??quote:
Oei, ik had het mis. Maar Harry waarborgt mijn dedain.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
in het echt, hij ging waarschijnlijk naar dat lelijke sbs6 gebouw , maar waarom door MIJN straat? Zie je mij in Wassenaar soms ??
op de schaal van je 10 vingers, hoe vaak heb je het mis?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Oei, ik had het mis. Maar Harry waarborgt mijn dedain.
Op de schaal van je 10 vingers, hoe oud was je laatste vriendin?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
op de schaal van je 10 vingers, hoe vaak heb je het mis?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef Mutant01 het volgende:
Weet iemand hoe R@b er eigenlijk uitziet?
Plantage Middenlaan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:43 schreef Aoristus het volgende:
[..]
in het echt, hij ging waarschijnlijk naar dat lelijke sbs6 gebouw , maar waarom door MIJN straat? Zie je mij in Wassenaar soms ??
Nogmaals dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik wil af van het nodeloos spekken van de staatskas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |