Af en toe als er een belangrijke wedstrijd aan zit te komen en ik heb tijd. Maar dit seizoen heb ik nog geen training meegepakt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
KAMPIOENEN !!!
Zijn er hier trouwens wel Ajacieden die naar een training gaan?
Als er iets te doen is en ik tijd hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
KAMPIOENEN !!!
heb een verzoekje gedaan in het feedback topicquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:29 schreef Sethje het volgende:
Waar is AFC gebleven?
HTC deed het gister lekker bij vi.
Die opmerking dat we kansloos waren voor het kampioenschap vond ik geweldigquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:29 schreef Sethje het volgende:
Waar is AFC gebleven?
HTC deed het gister lekker bij vi.
Ja die was idd heerlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:32 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Die opmerking dat we kansloos waren voor het kampioenschap vond ik geweldig![]()
Was eigenlijk van plan vanochtend even te gaan kijken, toen ik zag dat 'ie kwam te vervallen. Nouja, een andere keer dan maarquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
KAMPIOENEN !!!
laat maar komen, zeker als Sneijder toch weg gaat...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef Roscoo het volgende:
Ik heb VI niet gezien. Hebben ze het nog over een eventuele transfer van Seedorf naar Ajax gehad? Martin van Geel schijnt daar mee bezig te zijn voor het volgende seizoen.
Willen we Clarence wel terug? Hoe denken wij Ajacieden daar over? Gezien z'n prijzenkast lijkt het mij wel gaaf als ie weer in het mooiste shirt van de wereld gaat spelen.
Seedorf mag altijd terugkomen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:01 schreef Roscoo het volgende:
Ik heb VI niet gezien. Hebben ze het nog over een eventuele transfer van Seedorf naar Ajax gehad? Martin van Geel schijnt daar mee bezig te zijn voor het volgende seizoen.
Willen we Clarence wel terug? Hoe denken wij Ajacieden daar over? Gezien z'n prijzenkast lijkt het mij wel gaaf als ie weer in het mooiste shirt van de wereld gaat spelen.
Bijna dagelijks, als lunchwandelingquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
KAMPIOENEN !!!
Dan heeft ie gewoon zijn gameface niet aan.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:05 schreef Robar het volgende:
[..]
Bijna dagelijks, als lunchwandeling
Alleen stoppen ze vaak al rond 12 uur.
Maar ik ga dan ook meestal om 11:30 uur.
Ik vind Jaap altijd zo tegenvallen als ik hem op de training zie
Dan vind ik hem opeens een stuk minder imposant.
Och, ondanks zijn verleden zie ik liever Leonardo dan Mauro Rosales aan het werk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Laten we het hopen van niet.
en weer liever de Mul dan Leo...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, ondanks zijn verleden zie ik liever Leonardo dan Mauro Rosales aan het werk.![]()
Ik erger me bij voorbaat al aan dat jankgedrag en dood neervallen na de verplaatsing van een beetje luchtquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, ondanks zijn verleden zie ik liever Leonardo dan Mauro Rosales aan het werk.![]()
quote:Wesley Sneijder lijkt aanstaande zondag alweer inzetbaar voor Ajax, wanneer de Amsterdammers het opnemen tegen FC Twente. De creatieve middenvelder liep in de topper met PSV een knieblessure op.
Die kwetsuur was aanleiding voor de Utrechter om zich af te melden voor het oefenduel van het Nederlands Elftal tegen Engeland. Onderzoek in het ziekehuis wees uit dat de knie slechts 'geprikkeld' is, schrijft de Telegraaf. Wel moet Sneijder enkele dagen rust houden. Naar verwachting is hij wel gewoon inzetbaar tegen FC Twente.
quote:Bekerdata:
Dinsdag 23 januari:
AZ - MVV (20.45 uur)
Willem II - De Graafschap (20.00 uur)
Woensdag 24 januari:
Sparta Rotterdam - RKC Waalwijk (20.00 uur)
FC Twente - NAC Breda (20.00 uur)
Ajax - Haarlem (20.45 uur)
FC Utrecht - RBC Roosendaal (20.00 uur)
Donderdag 25 januari:
PSV - Go Ahead Eagles (20.45 uur)
Roda JC - Jong AZ (20.00 uur)
Bij PSV heeft ie wienig te zoeken. Hij komt meer tot zijn recht bij een aanvallende ploeg. En ook sneller in de basis.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:27 schreef koningdavid het volgende:
Leonardo zou goed uit kunnen pakken.
Bij Feyenoord en NAC was hij de grote ster, bij Ajax zou hij slechts onderdeel van de selectie zijn. Een beetje het 'Van Persie bij Arsenal scenario'. Hij kan wel wijs gaan lopen doen bij Ajax, maar dan wordt hij zonder pardon eruit gekegeld, dat weet hij zelf dan ook wel denk ik.
Maar ik zie hem nog eerder naar PSV gaan denk ik.
Nou volgens mij vind hij het juist heerlijk om lekker solo te counteren....bij PSV zal hij iig veel meer ruimte hebben voor zn acties.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij PSV heeft ie wienig te zoeken. Hij komt meer tot zijn recht bij een aanvallende ploeg. En ook sneller in de basis.
Plus dat Koeman goed met persoonlijkheden overweg kanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij PSV heeft ie wienig te zoeken. Hij komt meer tot zijn recht bij een aanvallende ploeg. En ook sneller in de basis.
Inderdaad die kon kleine wesley niet eens intomen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Plus dat Koeman goed met persoonlijkheden overweg kan
Daar hebben ze Kone voorquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:47 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Nou volgens mij vind hij het juist heerlijk om lekker solo te counteren....bij PSV zal hij iig veel meer ruimte hebben voor zn acties.
Waarom lukte het niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, lukt het niet met de kaarten voor Praag uit. Moet ik alsnog naar Amsterdam, lekker dan...
Gene die het zou regelen doet dat niet meer blijkbaar.quote:
31 Rooms maar. Niet al te ver weg van het stadion, maar ook weer wat verder weg van het centrum. Nachttrams moeten er wel in de buurt rijden, dus op zich geen probleem. Metro's rijden niet tussen 00:30 en 05:00.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef -Schorpioen- het volgende:
Zaterdag hotel geboekt in Praag, 22 t/m 25 november.
http://www.bookings.nl/ho(...)=303947;label=praag;
Dit hotel werd al genoemd op Ajax netwerk, dus er zullen sowieso meerdere Ajacieden zitten.
quote:Ajax-jonkies trainen mee met Oranje
Geschreven door Jurre de Ruiter op dinsdag, 14 november om 12:15
Niet Clarence Seedorf was bij de training van dinsdagochtend van Oranje het meest opvallende gezicht, dit waren Vurnon Anita en John Goossens. De twee Ajax-talenten worden niet aan de selectie toegevoegd, maar waren door bondscoach Marco van Basten ter opvulling bij de training gehaald.
Met Anita en Goossens, respectievelijk slechts zeventien en achttien jaar oud, kon Van Basten een volwaardig partijspelletje spelen. Dit was door de afmeldingen van Van Bronckhorst, Van Persie en Sneijder niet mogelijk.
Haha, Van Basten doet er duidelijk alles aan om het vooroordeel over het voortrekken van Ajacieden te ontkrachten.quote:
Als in het anti-Van Basten propaganda, voor al uw calimero's-topic gezegd: mooie ervaring voor ze.quote:
Van Basten heeft gewoon SCHIJT aan de rest van Nederland. En terecht. Trekt zijn eigen plan. En dat hij een Ajacied in hart en nieren is, hoeft hij toch niet te ontkennen? Daar heeft deze actie om Goossens en Anita mee te laten trainen, niets mee te maken. Hij wil gewoon 11 tegen 11 trainen, leuk toch. Bovendien mooie ervaring voor die jongens.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Haha, Van Basten doet er duidelijk alles aan om het vooroordeel over het voortrekken van Ajacieden te ontkrachten.![]()
Wel leuk voor die jongens.
Dit meen je toch niet serieus? Clarence Seedorf wordt opgerpen door zijn goede spel, is het dan zoveel beter dan de tweeënhalf jaar hiervoor? En als Seedorf in de ogen daadwerkelijk de derde keuze is achter Rafael van Vaart en Wesley Sneijder (terecht of niet), waarom werd hij dan niet eerder opgeroepen toen één van deze twee niet beschikbaar was? Marco van Basten was een geweldige speler, de beste spits die Ajax ooit heeft gehad, maar het is gewoon een kut-bondscoach. Dat moet ook jij toch wel los van elkaar kunnen zien?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:25 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Van Basten heeft gewoon SCHIJT aan de rest van Nederland. En terecht. Trekt zijn eigen plan. En dat hij een Ajacied in hart en nieren is, hoeft hij toch niet te ontkennen? Daar heeft deze actie om Goossens en Anita mee te laten trainen, niets mee te maken. Hij wil gewoon 11 tegen 11 trainen, leuk toch. Bovendien mooie ervaring voor die jongens.
Lachwekkend is helemaal de mensen die denken dat Van Basten zich laat beinvloeden door de media. Seedorf is niet door het media-offensief bij Oranje gekomen, maar op basis van zijn gesprekken met Van Basten en zijn goede spel. Maar hij blijft terecht (!) derde keus achter Van der Vaart en Sneijder, dus kan volgende keer gewoon weer buiten de selectie vallen.
MARCO VAN BASTEN
![]()
Daar zeg ik toch helemaal niets over? Of hij nu twee jeugdspelers van Ajax mee laat doen of twee journalisten, who gives a fuck? Ik niet in elk geval. Maar goed, hier verder over Ajax en niet over San Marco.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat had ie dan moeten doen? Twee spelers uit Eindhoven moeten laten komen? Geen partij spelen? Twee afvallers oproepen voor 1 training?
In Engeland werd hetzelfde gedaan, werd een jochie van Arsenal bij de partij gehaald omdat ze op het complex van Arsenal speelde. Ze speelde in de Arena, daar lopen genoeg voetballers rond, dan laat je die toch even meeballen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax
Ik zag jouw reactie, dus ik dacht dat ik het Van Basten topic zatquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch helemaal niets over? Of hij nu twee jeugdspelers van Ajax mee laat doen of twee journalisten, who gives a fuck? Ik niet in elk geval. Maar goed, hier verder over Ajax en niet over San Marco.
Wanneer heeft hij eigenlijk voor het laatst gescoord?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:04 schreef -Wolf- het volgende:
KJH gaat 2 keer scoren in Praag. Let op mijn woorden.
Als ie scoort, scoort ie meestal 2 keer dit seizoen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij eigenlijk voor het laatst gescoord?
Seedorf met Bugs Bunny vergelijkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef Eb het volgende:
Dit is geen Oranjetopic.![]()
Seedorf hoeft van mij niet terug te komen naar Ajax.
Als ik zie wat Van Hooijdonk voor brokken maakt in Rotterdam...![]()
Voor de competitie? Die herinner je je nog wel denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Vrouwen + Voetbal + psv = vragen om een geweldadige verkrachtingquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Misschien in een naburig park daar of ligt dat gevoeligquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vrouwen + Voetbal + psv = vragen om een geweldadige verkrachting
jij kan je lusten wel lekker botvieren in het zuiden, niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Vrouwen + Voetbal + psv = vragen om een geweldadige verkrachting
"En beter jood dan pedofieeeel"quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien in een naburig park daar of ligt dat gevoelig.
Zeker zeker, zin in next weekquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
jij kan je lusten wel lekker botvieren in het zuiden, niet?.
laat ik van m'n luie gat afkomen en NU een kaartje halen.quote:
Ja man, jullie zijn echte de bestequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:27 schreef Eb het volgende:
[afbeelding]
alles wat Pau Es Vau van voetballen weet komt toch zeker uit Amsterdam?
Donderdag. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar de stand.quote:
Zal het morgen even in je oor fluisteren, ok?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wanneer ga je hier vertellen dat je zelf stiekem een jood bent?
OMGquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar de stand.
Henk deed het goed jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk was gisteren weer op dreef bij voetbal insite. Prachtige vent!
Alleen over leonardo...
We zijn inmiddels twee jaar verder he.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:45 schreef Urquhart het volgende:
Die Leonardo mag van mij naar PSV gaan. Koeman kan niet met dat soort types omgaan.
Das waar, maar ik moet het nog bezien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We zijn inmiddels twee jaar verder he.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
Komt goed.
Waar ben jij een kloon van?quote:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Terecht, super centrale verdediger. Deed het tegen PSV ook voor de verdediging erg sterk.
Jammer dat hij zovaak rechtsback moet opdraven, kan hij totaal niet.
Die Goossens is toch een linksbuiten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:09 schreef SoA-Holic het volgende:
Zag vanmiddag Anita en Goossens in de Arena trainen, schitterend gezicht om te zien. Ze deden niet onder voor de echte mannen. Ook mooi om te zien dat clarence soms kleine tips aan Anita gaf.
Jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die Goossens is toch een linksbuiten?
Ik sprak hem zaterdag en hij gaat zijn contract iig niet verlengen, hij speelt ook niet, dus zal tottenham hem willen verkopen denk ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef Nashje het volgende:
Verlaat ie Tottenham al zeker? Anders kun je in de winterstop misschien al toeslaan.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:56 schreef Nashje het volgende:
Clarence en Edgar moeten gewoon terugkomen.
wat ben jij nou van m dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik sprak hem zaterdag en hij gaat zijn contract iig niet verlengen, hij speelt ook niet, dus zal tottenham hem willen verkopen denk ik
Nichtje toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ben jij nou van m dan eigenlijk?
Jullie boefjes hebben wel humorquote:
Een goeie vriend, geen familiequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat ben jij nou van m dan eigenlijk?
Licht maar hij kan er nog niks over zeggen dus ik kan niks beloven..quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:27 schreef jna het volgende:
Heb je hem niet ff gepolst over Ajax denthemen?
Kan die tegen zn neefje spelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Licht maar hij kan er nog niks over zeggen dus ik kan niks beloven..
Laat die nog maar even een lesje paaldekken nemenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan die tegen zn neefje spelen![]()
quote:Ajacieden bedankt!
Het resultaat van afgelopen zondag was natuurlijk teleurstellend. Maar zoals trainer Henk ten Cate het al verwoordde: ‘Ondanks de nederlaag is Ajax geslaagd voor het examen.’ Dit relatief nieuwe team heeft in een korte tijd progressie geboekt en heeft - met name met goed spel in de eerste helft - aangetoond dat het krachtsverschil met PSV uitermate klein is.
De Ajacieden op het veld lieten zich dus, ondanks de nederlaag, van hun beste kant zien, maar zeker ook de Ajacieden op de tribune. De sfeeractie voorafgaand aan het duel was het startschot voor de campagne ‘Ik ben Ajacied’. Wat een fantastische sfeer! Wat een waanzinnig gezicht die witte vlakken met de rode tekst! Wat een prachtig gigantische vaandel! De ambiance was schitterend en bezorgde iedereen kippenvel.
Op onze reis naar ons doel een cultuurbevestiging te bewerkstelligen en een eenheid te creëren van iedereen die met Ajax te maken heeft, supporters, spelers, medewerkers, sponsors, leden, en zo voort, hebben we Ajacieden uit alle geledingen, bekend, onbekend, spelend bij het huidige Ajax of juist oud-Ajacieden, de vraag gesteld: Wat betekent voor jou ‘Ik ben Ajacied?’ Hun antwoord daarop heeft u kunnen zien op een filmpje dat op de stadionschermen getoond werd voorafgaand aan de wedstrijd en in de rust.
De actie van afgelopen zondag was het startschot van de campagne die ons in staat zal stellen een set waarden en gevoelens te formuleren en definiëren die we, u én ik, met z’n allen moeten gaan uitdragen. Nogmaals, de eerste aanzet was dus meer dan geslaagd. Ajax is trots op en dankbaar voor de bijna 50.000 fans die dit afgelopen zondag mogelijk gemaakt hebben. Een speciale dank gaat uit naar het sfeerteam van Ajax dat ontzettend hard heeft gewerkt om dit alles mede te bedenken en mogelijk te maken.
Ajacieden, dank voor jullie steun, inzet en enthousiasme!
Namens directie,
Maarten Fontein.
Zijn jullie nou nog niet over het verlies heen?quote:
Jezusquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Zijn jullie nou nog niet over het verlies heen?![]()
PSV was gewoon beter. Get over it.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jezus
Heb jij vieze snol nou echt niks anders te doen?
Wat is er in Praag?quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Volgende week naar Praag![]()
Hmmmmquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
PSV was gewoon beter. Get over it.
Misschien probeert ze je gewoon uit de tent te lokken....quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hmmmm
Niet dat ik het met je eens ben hoor maarre ik begon daar niet eens
Dom wicht....
Je hoeft niet de hele tijd zo te schelden hoor. Dat komt zo frusti over.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hmmmm
Niet dat ik het met je eens ben hoor maarre ik begon daar niet eens
Dom wicht....
was dat toen ie weer eens in het zijnet kopte of toen hij Simons de 0-1 liet binnenkoppen ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:51 schreef -Wolf- het volgende:
Johnny was lekker bezig dit weekend.
quote:14/11/2006 - Aanhoudende belangstelling voor Rosenberg ondanks uitlatingen Ten Cate en Van Geel?
(Gepost door P.)
BRON: Sydsvenskan
Vorige week stelde Henk ten Cate nog dat Markus Rosenberg niet weg zou mogen bij Ajax omdat hij anders een spitsenprobleem zou krijgen. Martin van Geel liet eerder ook weten dat er geen tranfers in de winterstop plaats zouden vinden. Ook Martin Dahlin, Rosenberg's manager, wil geen commentaar op geruchten geven. Dit weerhoudt de geruchtenstroom omtrent een eventueel vertrek van Rosenberg bij Ajax niet.
Ajax Netwerk
De Zweedse krant Sydsvenskan maakte onlangs een inventarisatie van de belangstelling voor de bij Ajax weinig aan spelen toekomende Markus Rosenberg. Volgens Sydsvenskan is er zowel Portugese (Sporting Portugal) als Duitse (Werder Bremen en Wolfsburg) en Franse (Olympique Lyon en Paris Saint-Germain) belangstelling voor de aanvaller.
ja preciesquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Vanwaar al die interesse vraag ik me dan af.
transferseizoen nadert. meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:23 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Volgende week naar Praag![]()
Worden 3 mooie dagenquote:
Wat is er in Bergen op Zoom?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:11 schreef patrickt37 het volgende:
Wie gaat er naar Bergen op Zoom?
Ik zit @ Hostel Rosemary, vlakbij Vaclavske namesti/ Wenceslav Square.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Worden 3 mooie dagen. Ik zit in hotel Residance Vitkova...nog meer mensen daar?
Ken jij dat Vitkova? Ik betaal 21 euro voor een overnachting incl. ontbijt. Al het contact gewoon in het nederlands dat is wel relaxed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik zit @ Hostel Rosemary, vlakbij Vaclavske namesti/ Wenceslav Square.
Tsjechische hooligans houden wel van rellen. Zie bovendien dat ze veeeeel meer vuurwerk daar af en toe afsteken.quote:
ik zag het op de kaart. best redelijke locatie. ik betaal 25 excl. ontbijt (heeft geen zin, want ik lig normaal dan nog m'n roes uit te slapen en ben toch altijd te laat) maar zit dan echt dik in het centrum. Is maar 3 metrostops vanaf jou locatie. Add me @ MSN ofzo. Wij gaan biertjes drinken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:56 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ken jij dat Vitkova? Ik betaal 21 euro voor een overnachting incl. ontbijt. Al het contact gewoon in het nederlands dat is wel relaxed.
Gaan jullie dan ook gedichtjes en surprises voor elkaar maken?quote:
Weet ik veel wat daar te doen is. Maar het is oor mij heel verleidelijk, aangezien het naast mijn deur is.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook gedichtjes en surprises voor elkaar maken?
Bedoel je ivm het bezoek van andere supporters?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:48 schreef PLAE@ het volgende:
haal die brief of dat adres iig eens weg. Helaas kan je dat tegenwoordig zelfs niet meer openbaar maken![]()
Geen idee hoe ons hotel heet, of waar het zit. Een maatje heeft geboekt en heb er wel vertrouwen in dat het goed komt haha.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
[..]
Worden 3 mooie dagen. Ik zit in hotel Residance Vitkova...nog meer mensen daar?
Het lijkt me duidelijk dat Ajax hem kwijt wil.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Hebben we dadelijk nog een international...quote:NAC-spits Leonardo krijgt mogelijk een uitnodiging van bondscoach Marco van Basten voor het Nederlands Elftal, zodra de geboren Braziliaan zijn Nederlandse paspoort kan ophalen. Dat onthult AD-journalist Chris van Nijnatten: "Ook bij Van Basten staat hij op een van zijn lijstjes. (..) Dat is gisteren informeel bevestigd in Noordwijk", schrijft hij in zijn wekelijkse column.
Yeah rightquote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat Ajax hem kwijt wil.
Hopelijk komt er binnekort ook veel interesse voor Rosales.
Maar gooit hij dan de ballen niet de verkeerde kant op?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeah right.
RKC kan nog wel een ballenjongen voor het 8ste elftal gebruiken.
Aankomen bij de juiste speler zullen ze niet, misschien maar bij RKC1 neerzetten dan, dan hebben we bij uitwedstrijden van Ajax EINDELIJK iets aan Rosales als Ajax zijndequote:Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar gooit hij dan de ballen niet de verkeerde kant op?
Ik ga met de nu al legendarische treingroep vertrek 22 nov. En vrijdags de 24e gaan we s'avonds terug.quote:Op woensdag 15 november 2006 08:05 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geen idee hoe ons hotel heet, of waar het zit. Een maatje heeft geboekt en heb er wel vertrouwen in dat het goed komt haha.
Van wanneer tot wanneer ga jij dan Sethje? En van waar vlieg je? Wij gaan 22e t/m 24e. En vliegen van Keulen.
Ja, wij hadden al geboekt en toen hoorde ik dat er ook een groep van 410 met de trein ging. Volgende keer pak ik ook de treinquote:Op woensdag 15 november 2006 09:50 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ga met de nu al legendarische treingroep vertrek 22 nov. En vrijdags de 24e gaan we s'avonds terug.
Bij Voetbal Insite stond hij niet direct negatief tegenover een terugkeer naar Ajax.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:06 schreef Pritt het volgende:
Davids en Seedorf op het middenveld van Ajax!
Alle gekheid op een stokkie: Sneijder naar Milan, Seedorf plus wat geld naar Mokum.
Ik denk dat het geen slecht idee is, uiteindelijk is Wesley toch niet meer te houden voor Ajax.
Alhoewel ik niet verwacht dat Seedorf op zijn 30e al terug wil, best vroeg nog.
Gisteren om 12 uur was er een maat van me langs de Dam gegaan, zag niksquote:Op woensdag 15 november 2006 01:07 schreef Jasza het volgende:
Dam vol met ME, Engelsen zijn aan het rellen
Ze mogen wel te voet langs west komenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Al die Engelsen die er nu zijn kunnen nergens heen door die OV staking, tof geregeld.
Ik zit in zuid, op 10 min lopen van het Leidse, laat ze maar even lekker op de dam blijven danquote:Op woensdag 15 november 2006 12:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze mogen wel te voet langs west komen![]()
Ach, het is maar tot 4 uurquote:Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef HeatWave het volgende:
Al die Engelsen die er nu zijn kunnen nergens heen door die OV staking, tof geregeld.
Dat is wekelijks te zien via de schotelquote:Op woensdag 15 november 2006 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Eerst maar eens zien wat hij nog kan vanavond.
Schotel? Gewoon via internet, gratis en voor niets.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is wekelijks te zien via de schotel
Ja ok, maar daar kom ik niet altijd aan toe hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 12:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is wekelijks te zien via de schotel
Ja ik neem het soms ook op.. bekijk het later weer. Heb gelukkig een opname functie in mijn receiver zitten .. lang leve de droomdoosquote:Op woensdag 15 november 2006 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar daar kom ik niet altijd aan toe hoor.
De dam stond vol met ME, of er echt gereld werd weet ik niet maar ze staan er vast niet voor de lolquote:
Tja, op CS staan ook altijd ME busjes als er voetbal isquote:Op woensdag 15 november 2006 13:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
De dam stond vol met ME, of er echt gereld werd weet ik niet maar ze staan er vast niet voor de lol![]()
Hopelijk wil zijn oude club Rosales terugnemen ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat Ajax hem kwijt wil.
Hopelijk komt er binnekort ook veel interesse voor Rosales.
Ja, maar de hele dam volquote:Op woensdag 15 november 2006 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, op CS staan ook altijd ME busjes als er voetbal is.
Tja, voorzorg vooral denk ik, ze hebben niet echt een goeie naam natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, maar de hele dam vol![]()
En dat was omdat de hooligans door de stad liepen, die hooligans kennende gaan ze niet gewoon een beetje rondlopen![]()
Niet een beetje te vroeg?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga na mijn werk naar het Leidse
Niet geschoten is altijd mis, maar ik denk dat Grygera al voor zichzelf heeft besloten weg te gaan.quote:Ten Cate hoopt Grygera alsnog te behouden
In Voetbal International heeft Ajax coach Ten Cate laten weten te hopen dat hij Grygera alsnog kan overhalen bij Ajax te blijven. De Tsjech kwam er met Ajax vorig seizoen niet uit over contractverlenging. Daarom is hij in de zomer transfervrij. Inmiddels is Grygera weer verzekerd van een basisplaats. "Mijn houding ten aanzien van Grygera had aanvankelijk ook te maken met de verhalen uit de overlevering. Maar ik vind hem een fantastische verdediger, een goedeprof en bovendien een speler die prima klikt met Jaap Stam. Ik zie het als mijn plicht in elk geval te proberen om hem over te halen".
Neuh, kom er toch langs op weg naar huis (3 haltes van mijn werk) en het is mijn stamkroegje, dus ik ken er altijd wel iemand om me mee te vermaken tot de wedstrijd begintquote:
Ik juich Henks poging ook toe, maar ik denk dat Grygera zeker als hij transfervrij is van de zomer gewoon naar een mooie Italiaanse club kan ofzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef the_hunter het volgende:
Goed dat Ten Cate het nog gaat proberen. Erg veel zal het niet helpen ben ik bang, maar niet geschoten is altijd mis inderdaad
Italiaans voetbal was toch lelijk en stom enzo?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
een mooie Italiaanse club kan ofzo.
Nee dat ben jijquote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Italiaans voetbal was toch lelijk en stom enzo?![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, kom er toch langs op weg naar huis (3 haltes van mijn werk) en het is mijn stamkroegje, dus ik ken er altijd wel iemand om me mee te vermaken tot de wedstrijd begint.
Ja hangt er vanaf natuurlijk of je 410 leuk vindt. Ik zit zelf in 411quote:Op woensdag 15 november 2006 16:46 schreef Tomhoog het volgende:
ik ga naar ajax- espanyol
410 ¤ 28,-
112 t/m 116 ¤ 22,-
401, 411, 415, 425, 426, 430 ¤ 28,-
waar is het het leukste
Geen idee of er al iets vol zit...
Marco de vieze kakkerlakquote:Op woensdag 15 november 2006 17:50 schreef Pritt het volgende:
Wat een grap dat Henk Timmer op goal staat en niet onze Maarten.
Zit zelf op 116, maar dat is eenmalig (of door het passe-partout eigenlijk 2-maligquote:Op woensdag 15 november 2006 16:46 schreef Tomhoog het volgende:
410 ¤ 28,-
112 t/m 116 ¤ 22,-
waar is het het leukste
Psv zal best een mooie club zijn, maar ze spelen hoerenvoetbal, snap je nu dat er geen italiaans voetbal bedoelt word? Dom dingquote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Italiaans voetbal was toch lelijk en stom enzo?![]()
Nog erger.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze heeft verkering met DAM hoor!
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoeld?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:50 schreef Pritt het volgende:
Wat een grap dat Henk Timmer op goal staat en niet onze Maarten.
PSV speelt Italiaans voetbal.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Psv zal best een mooie club zijn, maar ze spelen hoerenvoetbal, snap je nu dat er geen italiaans voetbal bedoelt word? Dom ding
Zolang je die middelste niet kiest is er niets slechts aan, Zuid 2 is ook lachenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:46 schreef Tomhoog het volgende:
410 ¤ 28,-
112 t/m 116 ¤ 22,-
waar is het het leukste
Nee, Timmer is dramatisch dit jaarquote:Op woensdag 15 november 2006 17:57 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoeld?
Wie is DAM nou weer?quote:
Nederlandquote:Op woensdag 15 november 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, kom er toch langs op weg naar huis (3 haltes van mijn werk) en het is mijn stamkroegje, dus ik ken er altijd wel iemand om me mee te vermaken tot de wedstrijd begint.
Staat de laatste wedstrijden goed te keepen. Stekelenburg keept al jaren onzeker. Vooral met hoge ballen is hij zo onzeker als de pest. Hij heeft het echt niet in zich om een top keeper te worden. Ik verwacht veel meer van Vermeer.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, Timmer is dramatisch dit jaar![]()
dus je punt is..? Het is en blijft een kutclub, hij bedoelde dat een italiaanse club mooi zou zijn, daar is psv met die trieste aanhang totaal niet mee te vergelijkenquote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
PSV speelt Italiaans voetbal.
Dan heb jij stekelenburg dit seizoen nog niet zien keepen, het zegt genoeg dat hij de laatste 6/7 wedstrijden maar 1 goal heeft tegen gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Staat de laatste wedstrijden goed te keepen. Stekelenburg keept al jaren onzeker. Vooral met hoge ballen is hij zo onzeker als de pest. Hij heeft het echt niet in zich om een top keeper te worden. Ik verwacht veel meer van Vermeer.
Optyfen johquote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Staat de laatste wedstrijden goed te keepen. Stekelenburg keept al jaren onzeker. Vooral met hoge ballen is hij zo onzeker als de pest. Hij heeft het echt niet in zich om een top keeper te worden. Ik verwacht veel meer van Vermeer.
Dat heeft denk ik meer te maken met dat het team sterker is dan vorig jaar. Ik kan me geen wedstrijd herineren dat hij 3 punten voor ajax heeft gepakt. De laatste wedstrijden die Feyenoord heeft gewonnen, hebben ze vaak aan Timmer te danken.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan heb jij stekelenburg dit seizoen nog niet zien keepen, het zegt genoeg dat hij de laatste 6/7 wedstrijden maar 1 goal heeft tegen gehad
Heracles, ADO (competitie) heeft 'ie zeker wel 3 punten gepakt.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Doornenburg het volgende:
Dat heeft denk ik meer te maken met dat het team sterker is dan vorig jaar. Ik kan me geen wedstrijd herineren dat hij 3 punten voor ajax heeft gepakt. De laatste wedstrijden die Feyenoord heeft gewonnen, hebben ze vaak aan Timmer te danken.
Wat een onzin. Timmer heeft ongetwijfeld meer reddingen verricht, maar dat komt omdat hij met 10 kneuzen in het veld staat. Je zou het ook om kunnen draaien. Stekelenburg is beter dan timmer, omdat hij minder tegendoelpunten heeft. Slaat ook nergens op, maar het is precies zoals jij denktquote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik meer te maken met dat het team sterker is dan vorig jaar. Ik kan me geen wedstrijd herineren dat hij 3 punten voor ajax heeft gepakt. De laatste wedstrijden die Feyenoord heeft gewonnen, hebben ze vaak aan Timmer te danken.
Afgelopen zondag zat ik voor het eerst op 114quote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zolang je die middelste niet kiest is er niets slechts aan, Zuid 2 is ook lachen![]()
Ik 411quote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef Steeven het volgende:
ik heb kaartjes voor 401 met Ajax Espanyol
Ze wouden het jou naar je plezier maken Max.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zat ik voor het eerst op 114
Was wel leuk mensen deden meezingen enzo
Maar dat zal wel komen omdat het PSV was
Ik ben nog nooit geweest, geen idee dusquote:Op woensdag 15 november 2006 17:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hangt er vanaf natuurlijk of je 410 leuk vindt. Ik zit zelf in 411![]()
Tja wat wil jequote:Op woensdag 15 november 2006 20:54 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geweest, geen idee dus
Kom uit Den Haag ben alleen ado gewend![]()
duideiljkquote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja wat wil je
Wil je rustig de wedstrijd kijken dan 112 tm 116 en die andere vakken
Wil je de hele tijd springen en zingen en hoempapa'en dan 410
Ben wel benieuwd nu.quote:Scouts van Ajax hebben de afgelopen zondag het duel in de Duitse Bundesliga tussen Bayer Leverkusen en Bayern München bekeken. Het is onbekend of ze doelgericht naar een speler keken. Bayern München won de wedstrijd met 2-3
Het is opmerkelijk dat scouts van Ajax op de tribune zaten, aangezien Martin van Geel laatst nog zei de selectie rond te hebben en dat er niemand weg mag en er niemand bij hoeft te komen. Maar in de VI nam hij die uitspraak terug door te zeggen dat Rosenberg weg mag
Het lijkt er dus op dat Ajax de wedstrijd bekeek omdat ze op zoek zijn naar een potentiële vervanger voor de Zweed Markus Rosenberg die geniet van belangstelling van diverse clubs.
Of gewoon rustig zitten maar wel af en toe meedoen met 410 dan zou ik 411 nemenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja wat wil je
Wil je rustig de wedstrijd kijken dan 112 tm 116 en die andere vakken
Wil je de hele tijd springen en zingen en hoempapa'en dan 410
voetbalzonequote:Ajax heeft al eerder gezegd mee te willen werken aan een transfer van Rosenberg. De Amsterdammers vragen circa 5,5 miljoen euro voor de aanvaller, die vorige zomer overkwam van Malmo FF.
Overigens lijkt Ajax al op zoek te zijn naar een opvolger voor Rosenberg. Nadat de hoofdstedelingen eerder al gelinkt werden aan de Ivoriaan Alex Konan (ASEC Mimosas) zaten er afgelopen weekeinde ook scouts op de tribune bij het duel Bayer Leverkusen - FC Bayern Munchen. Mogelijk zaten zij daar voor Stephan Kiessling.
zoek eens op youtube naar vak410,410 of ajax uit mokum...dan vind je hem wel denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 22:29 schreef jna het volgende:
Heeft iemand een filmpje van 410 waar "Amsterdam Amsterdam" wordt gezongen?
is voor iemand in Brazilie die hem ook altijd zingt bij z'n club (andere tekst natuurlijk)
Bedankt. Bij het zoeken op Ajax uit mokum kwam ie eindelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
zoek eens op youtube naar vak410,410 of ajax uit mokum...dan vind je hem wel denk ik
quote:Johnny Heitinga staat nadrukkelijk in de belangstelling van Fiorentina, zo meldt de regionale krant La Nazione. De verdediger van Ajax maakt mogelijk al in januari de overstap naar Italië.
Enig probleem is dat de coach van Fiorentina niet op de steun van de technische directeur van de club kan rekenen. Die zou namelijk liever een Italiaanse verdediger aantrekken, om zo aanpassingsproblemen tot een minimum te beperken.
Nette redding om het einde ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:00 schreef -Wolf- het volgende:
Steek toch mooi z'n doel schoon gehouden.
Wat denk je zelf? Tuurlijk, prima plek daar.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:17 schreef Tomhoog het volgende:
Ik ga met een vriend naar 411
is het wel zo dat ik alles gewoon kan zien?
ik kon het niet latenquote:Edgar Davids heeft tegenover Voetbal International verklaard dat hij het bankzitten bij zijn club Tottenham Hotspur, meer dan zat is. De middenvelder startte dit seizoen slechts vijf keer vanaf de aftrap. Hossam Ghaly en Didier Zokora krijgen de voorkeur boven de Nederlander.
"Het is frustrerend niet te spelen als je je zo goed voelt als ik nu. Ik denk dat ik zeker nog van waarde kan zijn voor deze ploeg", aldus de 33-jarige Davids in de VI. Toch wil hij ten koste van alles in Engeland blijven, en vechten voor zijn plaats. "Ik heb mijn contract altijd gerespecteerd en dat doe ik nu ook. Ik wil vechten voor mijn plek bij Tottenham. De manager weet wat hij aan mij heeft"
Een mof bij Ajax is uberhaupt niet echt waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 16 november 2006 08:32 schreef the_hunter het volgende:
Kiessling? Die speelt pas sinds juli voor Bayer Leverkusen. En is voor ruim 5 miljoen euro gehaald. Wat mag die jongen dan wel niet gaan kosten? Lijkt me een waardeloos gerucht dit.
Uhm.quote:'Van Basten passeerde Sneijder voor Seedorf'
16/11/2006 10:01
Clarence Seedorf heeft zijn rentree in Oranje niet te danken aan de afmelding van Wesley Sneijder. Volgens het Algemeen Dagblad heeft bondscoach Marco van Basten zelf besloten de Ajacied te passeren ten faveure van de routinier van AC Milan. Die lezing werd bevestigd door Ajax, aldus het AD.
Sneijder zou zondagavond vol verbazing hebben gereageerd toen bleek dat hij niet in de selectie zat en Seedorf wel. De spelmaker van Ajax kampte met knieklachten, maar dacht met rust op maandag op tijd speelklaar te zijn voor het duel met Engeland op woensdag. Sneijder had dat Van Basten ook verteld.
Van Basten hakte vervolgens zelf de knoop door met een smachtende Seedorf achter de hand. En wekte daarmee de indruk dat Seedorfs charmeoffensief nog succesvoller is geweest dan hij zelf schoorvoetend al had bekend.
Laat hem maar komen, de Spurs zullen toch niet al teveel voor hem vragen?quote:
Goed planquote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, alleen maar mooi toch. Wat mij betreft halen we alle Ajacieden uit Oranje terug.
We kunnen 'm gewoon een half jaartje huren, lijkt me goedkoper. Als het dan niks is, kan 'ie in de zomer met pensioen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Laat hem maar komen, de Spurs zullen toch niet al teveel voor hem vragen?
Zou echt een Jodenstreek zijn!
Leg uit.......quote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:jullie kapen nu ook al bestuurders weg voor de neus van feyenoord
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:jullie kapen nu ook al bestuurders weg voor de neus van feyenoord
enquote:15/11/2006 - Nieuw bloed in ledenraad Ajax
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Gisteren heeft Ajax op de Algemene ledenvergadering drie nieuwe leden voor de ledenraad benoemd en zes leden herkozen. De ledenraad van Ajax bestaat thans uit: Herman Bosschieter, Mark Geestman, Tijn Middendorp, Ernst Ligthart, Cees van Oevelen, en Kees Timman, Rob Been Jr. , Theo van Duivenbode en Marc Stuut. De laatste drie namen zijn nieuw. Dick Schoenaker heeft zich niet herkiesbaar gesteld voor de ledenraad. Aron Winter had zijn positie beschikbaar gesteld in verband met zijn aanstelling bij Ajax. Winter is trainer van Jong Ajax.
Ajax Netwerk
De betrekkelijk jonge Marc Stuut is met Mark Geestman de tweede afgevaardigde van Ajax zaterdag.
quote:15/11/2006 - Streep kan door naam Van Duivenbode als optie voor nieuwe voorzitter
(Gepost door K)
Anderhalve maand geleden werd bij Radio Rijnmond nog gemeld dat Theo van Duivenbode door supporters zou zijn gepolst om eventueel Jorien van den Herik op te volgen als nieuwe voorzitter. Feyenoord reageerde vervolgens boos richting Radio Rijnmond vanwege het lanceren van zo'n naam.
Feyenoord Netwerk
Inmiddels lijkt door de naam van Van Duivenbode inmiddels een streep te kunnen voor wat betreft de positie van Van den Herik. De oud-voetballer van zowel Feyenoord als Ajax nam gisteren officieel plaats in de Ledenraad van Ajax.
Las het vanochtend. Mooi stuk. Gelijk over laten komen zodra het mogelijk is, zo'n jeugdspeler kost toch niks.quote:
Nou van spelen tegen spelers als Gerrard en Lampard word je niet slechter lijkt mij.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:45 schreef Tvduijn het volgende:
Precies...alsof je van dit soort drama wedstrijden veel leert.
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.quote:
Htc zelf mag van mij spelen ipv Rosalesquote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.![]()
Daar dacht van Gaal anders over.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou van spelen tegen spelers als Gerrard en Lampard word je niet slechter lijkt mij.
ff oftopic. Hoe vond je het zaterdag?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vond dat Van Gaal zich gisteren compleet belachelijk maakte.
Daar heeft hij zo af en toe een handje van inderdaad ja.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk. Het was erg zwak, en spelen tegen Gerrard of Lampard in deze vorm in zo'n team is gewoon niks waard. Kun je beter tegen een stel amateurs trainen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hehe hij is er weer als de kippen bij hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Htc zelf mag van mij spelen ipv Rosales.
Was tofquote:Op donderdag 16 november 2006 13:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ff oftopic. Hoe vond je het zaterdag?
quote:Franse arbitrage in Praag
Amsterdam, 16 nov 2006
De wedstrijd tussen Ajax en Sparta Praag, volgende week donderdag in Tsjechië, werpt zijn schaduw al vooruit. De UEFA heeft de arbitrage bekend bemaakt.
Hervé Piccirillo uit Frankrijk is de leidsman bij Sparta Praag - Ajax. Hij krijgt assistentie van de vrouwelijke grensrechter Nelly Viennot en haar mannelijke collega Christian Thoison. Vierde official is Said Ennjimi.
Dit weekeinde staat Ajax - FC Twente onder leiding van Kevin Blom. Nicky Siebert en Berry Simons. Vierde official is Tom van Sichem.
bron: ajax.nl
Een vrouw als grens, damn het moet niet veel gekker wordenquote:
als ze ook maar één keer verkeerd vlagt voor buitenspel gaan we het krijgen hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Een vrouw als grens, damn het moet niet veel gekker worden![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
En steek die vlag maar in je... enz
Dan gaat het losquote:Op donderdag 16 november 2006 14:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
als ze ook maar één keer verkeerd vlagt voor buitenspel gaan we het krijgen hoor
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
En steek die vlag maar in je... enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |