abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43534583
Leonardo kan natuurlijk goed voetballen. Laat daar geen twijfel over bestaan. Maar het is een lastig verwend irritant kutventje. Als hij zich naar het teambelang weet te schikken, is hij wmb welkom. Voor 750.000euro kan het natuurlijk nooit een miskoop zijn. En zijn verleden, tja iedereen maakt fouten
pi_43534587
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Och, ondanks zijn verleden zie ik liever Leonardo dan Mauro Rosales aan het werk.
en weer liever de Mul dan Leo...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_43534607
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Och, ondanks zijn verleden zie ik liever Leonardo dan Mauro Rosales aan het werk.
Ik erger me bij voorbaat al aan dat jankgedrag en dood neervallen na de verplaatsing van een beetje lucht
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:49:24 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43534965
Leonardo zal zich willen bewijzen, hij vindt dat hij geschikt is voor een topclub en waarom zou je dan voor 750.000 euro de gok niet nemen? Daarbij denk ik dat Henk ten Cate een uitstekend vader voor hem zal zijn en met Jaap Stam als aanvoerder, moet je ook niet lastig gaan doen. Leonardo is kwalitatief zeker Ajax-waardig, in tegenstelling tot bijvoorbeeld huidige selectiespelers als Michael Krohn-Dehli, Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43535126
Hij is zo goedkoop en we kunnen die gok best wel nemen met die jongen. Hij zou in goede doen meer opleveren op de vleugels dan een. Dat ziet Ten cate gelukkig ook en ik hoop dat Leonardo blij zal zijn met de interesse van Ajax.
pi_43535416
quote:
Wesley Sneijder lijkt aanstaande zondag alweer inzetbaar voor Ajax, wanneer de Amsterdammers het opnemen tegen FC Twente. De creatieve middenvelder liep in de topper met PSV een knieblessure op.
Die kwetsuur was aanleiding voor de Utrechter om zich af te melden voor het oefenduel van het Nederlands Elftal tegen Engeland. Onderzoek in het ziekehuis wees uit dat de knie slechts 'geprikkeld' is, schrijft de Telegraaf. Wel moet Sneijder enkele dagen rust houden. Naar verwachting is hij wel gewoon inzetbaar tegen FC Twente.
pi_43535790
Leonardo zou goed uit kunnen pakken.

Bij Feyenoord en NAC was hij de grote ster, bij Ajax zou hij slechts onderdeel van de selectie zijn. Een beetje het 'Van Persie bij Arsenal scenario'. Hij kan wel wijs gaan lopen doen bij Ajax, maar dan wordt hij zonder pardon eruit gekegeld, dat weet hij zelf dan ook wel denk ik.

Maar ik zie hem nog eerder naar PSV gaan denk ik.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43536147
quote:
Bekerdata:

Dinsdag 23 januari:
AZ - MVV (20.45 uur)
Willem II - De Graafschap (20.00 uur)

Woensdag 24 januari:
Sparta Rotterdam - RKC Waalwijk (20.00 uur)
FC Twente - NAC Breda (20.00 uur)
Ajax - Haarlem (20.45 uur)
FC Utrecht - RBC Roosendaal (20.00 uur)

Donderdag 25 januari:
PSV - Go Ahead Eagles (20.45 uur)
Roda JC - Jong AZ (20.00 uur)
pi_43536174
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:27 schreef koningdavid het volgende:
Leonardo zou goed uit kunnen pakken.

Bij Feyenoord en NAC was hij de grote ster, bij Ajax zou hij slechts onderdeel van de selectie zijn. Een beetje het 'Van Persie bij Arsenal scenario'. Hij kan wel wijs gaan lopen doen bij Ajax, maar dan wordt hij zonder pardon eruit gekegeld, dat weet hij zelf dan ook wel denk ik.

Maar ik zie hem nog eerder naar PSV gaan denk ik.
Bij PSV heeft ie wienig te zoeken. Hij komt meer tot zijn recht bij een aanvallende ploeg. En ook sneller in de basis.
pi_43536237
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Bij PSV heeft ie wienig te zoeken. Hij komt meer tot zijn recht bij een aanvallende ploeg. En ook sneller in de basis.
Nou volgens mij vind hij het juist heerlijk om lekker solo te counteren....bij PSV zal hij iig veel meer ruimte hebben voor zn acties.
AFC Ajax
pi_43536272
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Haarlem

pi_43536425
Leonardo naar ajax, Super!!
pi_43536454
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Plus dat Koeman goed met persoonlijkheden overweg kan
pi_43536520
Leonardo gewoon maar halen voor 750.000 euro. Is het niks kan ie altijd nog weg, geen grote gok.
pi_43536813
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:57 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Plus dat Koeman goed met persoonlijkheden overweg kan
Inderdaad die kon kleine wesley niet eens intomen...
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:47 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Nou volgens mij vind hij het juist heerlijk om lekker solo te counteren....bij PSV zal hij iig veel meer ruimte hebben voor zn acties.
Daar hebben ze Kone voor Sterk aan de bal.. heeft een actie.. en mist jammer genoeg voor ze alleen een hoop .. Verder spelen zij met 1 spits soms anderhalf als Farfan wat meer vrijheid krijgt. Niet echt het spel waarin hij speeltijd kan verwachten met de huidige selectie van PSV.
pi_43537279
Hmm, lukt het niet met de kaarten voor Praag uit. Moet ik alsnog naar Amsterdam, lekker dan...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43537372
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, lukt het niet met de kaarten voor Praag uit. Moet ik alsnog naar Amsterdam, lekker dan...
Waarom lukte het niet?
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:36:05 #43
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43537396
Leonardo flikker toch op man. die speelt een keer goed hoor, gelijk weer kopen kopen kopen. we zijn toch geen Mediamarkt ofwel dan?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43537721
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:34 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Waarom lukte het niet?
Gene die het zou regelen doet dat niet meer blijkbaar.
In Southern Sun
pi_43537942
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef -Schorpioen- het volgende:
Zaterdag hotel geboekt in Praag, 22 t/m 25 november.

http://www.bookings.nl/ho(...)=303947;label=praag;

Dit hotel werd al genoemd op Ajax netwerk, dus er zullen sowieso meerdere Ajacieden zitten.
31 Rooms maar. Niet al te ver weg van het stadion, maar ook weer wat verder weg van het centrum. Nachttrams moeten er wel in de buurt rijden, dus op zich geen probleem. Metro's rijden niet tussen 00:30 en 05:00.
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:21:06 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43538462
quote:
Ajax-jonkies trainen mee met Oranje
Geschreven door Jurre de Ruiter op dinsdag, 14 november om 12:15

Niet Clarence Seedorf was bij de training van dinsdagochtend van Oranje het meest opvallende gezicht, dit waren Vurnon Anita en John Goossens. De twee Ajax-talenten worden niet aan de selectie toegevoegd, maar waren door bondscoach Marco van Basten ter opvulling bij de training gehaald.

Met Anita en Goossens, respectievelijk slechts zeventien en achttien jaar oud, kon Van Basten een volwaardig partijspelletje spelen. Dit was door de afmeldingen van Van Bronckhorst, Van Persie en Sneijder niet mogelijk.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43538504
Top .
In Southern Sun
pi_43538515
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Haha, Van Basten doet er duidelijk alles aan om het vooroordeel over het voortrekken van Ajacieden te ontkrachten.

Wel leuk voor die jongens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43538517
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:21 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Als in het anti-Van Basten propaganda, voor al uw calimero's-topic gezegd: mooie ervaring voor ze.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_43538577
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Haha, Van Basten doet er duidelijk alles aan om het vooroordeel over het voortrekken van Ajacieden te ontkrachten.

Wel leuk voor die jongens.
Van Basten heeft gewoon SCHIJT aan de rest van Nederland. En terecht. Trekt zijn eigen plan. En dat hij een Ajacied in hart en nieren is, hoeft hij toch niet te ontkennen? Daar heeft deze actie om Goossens en Anita mee te laten trainen, niets mee te maken. Hij wil gewoon 11 tegen 11 trainen, leuk toch. Bovendien mooie ervaring voor die jongens.
Lachwekkend is helemaal de mensen die denken dat Van Basten zich laat beinvloeden door de media. Seedorf is niet door het media-offensief bij Oranje gekomen, maar op basis van zijn gesprekken met Van Basten en zijn goede spel. Maar hij blijft terecht (!) derde keus achter Van der Vaart en Sneijder, dus kan volgende keer gewoon weer buiten de selectie vallen.

MARCO VAN BASTEN
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')