en weer liever de Mul dan Leo...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, ondanks zijn verleden zie ik liever Leonardo dan Mauro Rosales aan het werk.![]()
Ik erger me bij voorbaat al aan dat jankgedrag en dood neervallen na de verplaatsing van een beetje luchtquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, ondanks zijn verleden zie ik liever Leonardo dan Mauro Rosales aan het werk.![]()
quote:Wesley Sneijder lijkt aanstaande zondag alweer inzetbaar voor Ajax, wanneer de Amsterdammers het opnemen tegen FC Twente. De creatieve middenvelder liep in de topper met PSV een knieblessure op.
Die kwetsuur was aanleiding voor de Utrechter om zich af te melden voor het oefenduel van het Nederlands Elftal tegen Engeland. Onderzoek in het ziekehuis wees uit dat de knie slechts 'geprikkeld' is, schrijft de Telegraaf. Wel moet Sneijder enkele dagen rust houden. Naar verwachting is hij wel gewoon inzetbaar tegen FC Twente.
quote:Bekerdata:
Dinsdag 23 januari:
AZ - MVV (20.45 uur)
Willem II - De Graafschap (20.00 uur)
Woensdag 24 januari:
Sparta Rotterdam - RKC Waalwijk (20.00 uur)
FC Twente - NAC Breda (20.00 uur)
Ajax - Haarlem (20.45 uur)
FC Utrecht - RBC Roosendaal (20.00 uur)
Donderdag 25 januari:
PSV - Go Ahead Eagles (20.45 uur)
Roda JC - Jong AZ (20.00 uur)
Bij PSV heeft ie wienig te zoeken. Hij komt meer tot zijn recht bij een aanvallende ploeg. En ook sneller in de basis.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:27 schreef koningdavid het volgende:
Leonardo zou goed uit kunnen pakken.
Bij Feyenoord en NAC was hij de grote ster, bij Ajax zou hij slechts onderdeel van de selectie zijn. Een beetje het 'Van Persie bij Arsenal scenario'. Hij kan wel wijs gaan lopen doen bij Ajax, maar dan wordt hij zonder pardon eruit gekegeld, dat weet hij zelf dan ook wel denk ik.
Maar ik zie hem nog eerder naar PSV gaan denk ik.
Nou volgens mij vind hij het juist heerlijk om lekker solo te counteren....bij PSV zal hij iig veel meer ruimte hebben voor zn acties.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij PSV heeft ie wienig te zoeken. Hij komt meer tot zijn recht bij een aanvallende ploeg. En ook sneller in de basis.
Plus dat Koeman goed met persoonlijkheden overweg kanquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bij PSV heeft ie wienig te zoeken. Hij komt meer tot zijn recht bij een aanvallende ploeg. En ook sneller in de basis.
Inderdaad die kon kleine wesley niet eens intomen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:57 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Plus dat Koeman goed met persoonlijkheden overweg kan
Daar hebben ze Kone voorquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:47 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Nou volgens mij vind hij het juist heerlijk om lekker solo te counteren....bij PSV zal hij iig veel meer ruimte hebben voor zn acties.
Waarom lukte het niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmm, lukt het niet met de kaarten voor Praag uit. Moet ik alsnog naar Amsterdam, lekker dan...
Gene die het zou regelen doet dat niet meer blijkbaar.quote:
31 Rooms maar. Niet al te ver weg van het stadion, maar ook weer wat verder weg van het centrum. Nachttrams moeten er wel in de buurt rijden, dus op zich geen probleem. Metro's rijden niet tussen 00:30 en 05:00.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef -Schorpioen- het volgende:
Zaterdag hotel geboekt in Praag, 22 t/m 25 november.
http://www.bookings.nl/ho(...)=303947;label=praag;
Dit hotel werd al genoemd op Ajax netwerk, dus er zullen sowieso meerdere Ajacieden zitten.
quote:Ajax-jonkies trainen mee met Oranje
Geschreven door Jurre de Ruiter op dinsdag, 14 november om 12:15
Niet Clarence Seedorf was bij de training van dinsdagochtend van Oranje het meest opvallende gezicht, dit waren Vurnon Anita en John Goossens. De twee Ajax-talenten worden niet aan de selectie toegevoegd, maar waren door bondscoach Marco van Basten ter opvulling bij de training gehaald.
Met Anita en Goossens, respectievelijk slechts zeventien en achttien jaar oud, kon Van Basten een volwaardig partijspelletje spelen. Dit was door de afmeldingen van Van Bronckhorst, Van Persie en Sneijder niet mogelijk.
Haha, Van Basten doet er duidelijk alles aan om het vooroordeel over het voortrekken van Ajacieden te ontkrachten.quote:
Als in het anti-Van Basten propaganda, voor al uw calimero's-topic gezegd: mooie ervaring voor ze.quote:
Van Basten heeft gewoon SCHIJT aan de rest van Nederland. En terecht. Trekt zijn eigen plan. En dat hij een Ajacied in hart en nieren is, hoeft hij toch niet te ontkennen? Daar heeft deze actie om Goossens en Anita mee te laten trainen, niets mee te maken. Hij wil gewoon 11 tegen 11 trainen, leuk toch. Bovendien mooie ervaring voor die jongens.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Haha, Van Basten doet er duidelijk alles aan om het vooroordeel over het voortrekken van Ajacieden te ontkrachten.![]()
Wel leuk voor die jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |