Neuh, kom er toch langs op weg naar huis (3 haltes van mijn werk) en het is mijn stamkroegje, dus ik ken er altijd wel iemand om me mee te vermaken tot de wedstrijd begintquote:
Ik juich Henks poging ook toe, maar ik denk dat Grygera zeker als hij transfervrij is van de zomer gewoon naar een mooie Italiaanse club kan ofzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef the_hunter het volgende:
Goed dat Ten Cate het nog gaat proberen. Erg veel zal het niet helpen ben ik bang, maar niet geschoten is altijd mis inderdaad
Italiaans voetbal was toch lelijk en stom enzo?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
een mooie Italiaanse club kan ofzo.
Nee dat ben jijquote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Italiaans voetbal was toch lelijk en stom enzo?![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, kom er toch langs op weg naar huis (3 haltes van mijn werk) en het is mijn stamkroegje, dus ik ken er altijd wel iemand om me mee te vermaken tot de wedstrijd begint.
Ja hangt er vanaf natuurlijk of je 410 leuk vindt. Ik zit zelf in 411quote:Op woensdag 15 november 2006 16:46 schreef Tomhoog het volgende:
ik ga naar ajax- espanyol
410 ¤ 28,-
112 t/m 116 ¤ 22,-
401, 411, 415, 425, 426, 430 ¤ 28,-
waar is het het leukste
Geen idee of er al iets vol zit...
Marco de vieze kakkerlakquote:Op woensdag 15 november 2006 17:50 schreef Pritt het volgende:
Wat een grap dat Henk Timmer op goal staat en niet onze Maarten.
Zit zelf op 116, maar dat is eenmalig (of door het passe-partout eigenlijk 2-maligquote:Op woensdag 15 november 2006 16:46 schreef Tomhoog het volgende:
410 ¤ 28,-
112 t/m 116 ¤ 22,-
waar is het het leukste
Psv zal best een mooie club zijn, maar ze spelen hoerenvoetbal, snap je nu dat er geen italiaans voetbal bedoelt word? Dom dingquote:Op woensdag 15 november 2006 17:17 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Italiaans voetbal was toch lelijk en stom enzo?![]()
Nog erger.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ze heeft verkering met DAM hoor!
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoeld?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:50 schreef Pritt het volgende:
Wat een grap dat Henk Timmer op goal staat en niet onze Maarten.
PSV speelt Italiaans voetbal.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Psv zal best een mooie club zijn, maar ze spelen hoerenvoetbal, snap je nu dat er geen italiaans voetbal bedoelt word? Dom ding
Zolang je die middelste niet kiest is er niets slechts aan, Zuid 2 is ook lachenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:46 schreef Tomhoog het volgende:
410 ¤ 28,-
112 t/m 116 ¤ 22,-
waar is het het leukste
Nee, Timmer is dramatisch dit jaarquote:Op woensdag 15 november 2006 17:57 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoeld?
Wie is DAM nou weer?quote:
Nederlandquote:Op woensdag 15 november 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, kom er toch langs op weg naar huis (3 haltes van mijn werk) en het is mijn stamkroegje, dus ik ken er altijd wel iemand om me mee te vermaken tot de wedstrijd begint.
Staat de laatste wedstrijden goed te keepen. Stekelenburg keept al jaren onzeker. Vooral met hoge ballen is hij zo onzeker als de pest. Hij heeft het echt niet in zich om een top keeper te worden. Ik verwacht veel meer van Vermeer.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, Timmer is dramatisch dit jaar![]()
dus je punt is..? Het is en blijft een kutclub, hij bedoelde dat een italiaanse club mooi zou zijn, daar is psv met die trieste aanhang totaal niet mee te vergelijkenquote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
PSV speelt Italiaans voetbal.
Dan heb jij stekelenburg dit seizoen nog niet zien keepen, het zegt genoeg dat hij de laatste 6/7 wedstrijden maar 1 goal heeft tegen gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Staat de laatste wedstrijden goed te keepen. Stekelenburg keept al jaren onzeker. Vooral met hoge ballen is hij zo onzeker als de pest. Hij heeft het echt niet in zich om een top keeper te worden. Ik verwacht veel meer van Vermeer.
Optyfen johquote:Op woensdag 15 november 2006 18:01 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Staat de laatste wedstrijden goed te keepen. Stekelenburg keept al jaren onzeker. Vooral met hoge ballen is hij zo onzeker als de pest. Hij heeft het echt niet in zich om een top keeper te worden. Ik verwacht veel meer van Vermeer.
Dat heeft denk ik meer te maken met dat het team sterker is dan vorig jaar. Ik kan me geen wedstrijd herineren dat hij 3 punten voor ajax heeft gepakt. De laatste wedstrijden die Feyenoord heeft gewonnen, hebben ze vaak aan Timmer te danken.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan heb jij stekelenburg dit seizoen nog niet zien keepen, het zegt genoeg dat hij de laatste 6/7 wedstrijden maar 1 goal heeft tegen gehad
Heracles, ADO (competitie) heeft 'ie zeker wel 3 punten gepakt.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Doornenburg het volgende:
Dat heeft denk ik meer te maken met dat het team sterker is dan vorig jaar. Ik kan me geen wedstrijd herineren dat hij 3 punten voor ajax heeft gepakt. De laatste wedstrijden die Feyenoord heeft gewonnen, hebben ze vaak aan Timmer te danken.
Wat een onzin. Timmer heeft ongetwijfeld meer reddingen verricht, maar dat komt omdat hij met 10 kneuzen in het veld staat. Je zou het ook om kunnen draaien. Stekelenburg is beter dan timmer, omdat hij minder tegendoelpunten heeft. Slaat ook nergens op, maar het is precies zoals jij denktquote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Doornenburg het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik meer te maken met dat het team sterker is dan vorig jaar. Ik kan me geen wedstrijd herineren dat hij 3 punten voor ajax heeft gepakt. De laatste wedstrijden die Feyenoord heeft gewonnen, hebben ze vaak aan Timmer te danken.
Afgelopen zondag zat ik voor het eerst op 114quote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zolang je die middelste niet kiest is er niets slechts aan, Zuid 2 is ook lachen![]()
Ik 411quote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef Steeven het volgende:
ik heb kaartjes voor 401 met Ajax Espanyol
Ze wouden het jou naar je plezier maken Max.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Afgelopen zondag zat ik voor het eerst op 114
Was wel leuk mensen deden meezingen enzo
Maar dat zal wel komen omdat het PSV was
Ik ben nog nooit geweest, geen idee dusquote:Op woensdag 15 november 2006 17:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hangt er vanaf natuurlijk of je 410 leuk vindt. Ik zit zelf in 411![]()
Tja wat wil jequote:Op woensdag 15 november 2006 20:54 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geweest, geen idee dus
Kom uit Den Haag ben alleen ado gewend![]()
duideiljkquote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja wat wil je
Wil je rustig de wedstrijd kijken dan 112 tm 116 en die andere vakken
Wil je de hele tijd springen en zingen en hoempapa'en dan 410
Ben wel benieuwd nu.quote:Scouts van Ajax hebben de afgelopen zondag het duel in de Duitse Bundesliga tussen Bayer Leverkusen en Bayern München bekeken. Het is onbekend of ze doelgericht naar een speler keken. Bayern München won de wedstrijd met 2-3
Het is opmerkelijk dat scouts van Ajax op de tribune zaten, aangezien Martin van Geel laatst nog zei de selectie rond te hebben en dat er niemand weg mag en er niemand bij hoeft te komen. Maar in de VI nam hij die uitspraak terug door te zeggen dat Rosenberg weg mag
Het lijkt er dus op dat Ajax de wedstrijd bekeek omdat ze op zoek zijn naar een potentiële vervanger voor de Zweed Markus Rosenberg die geniet van belangstelling van diverse clubs.
Of gewoon rustig zitten maar wel af en toe meedoen met 410 dan zou ik 411 nemenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja wat wil je
Wil je rustig de wedstrijd kijken dan 112 tm 116 en die andere vakken
Wil je de hele tijd springen en zingen en hoempapa'en dan 410
voetbalzonequote:Ajax heeft al eerder gezegd mee te willen werken aan een transfer van Rosenberg. De Amsterdammers vragen circa 5,5 miljoen euro voor de aanvaller, die vorige zomer overkwam van Malmo FF.
Overigens lijkt Ajax al op zoek te zijn naar een opvolger voor Rosenberg. Nadat de hoofdstedelingen eerder al gelinkt werden aan de Ivoriaan Alex Konan (ASEC Mimosas) zaten er afgelopen weekeinde ook scouts op de tribune bij het duel Bayer Leverkusen - FC Bayern Munchen. Mogelijk zaten zij daar voor Stephan Kiessling.
zoek eens op youtube naar vak410,410 of ajax uit mokum...dan vind je hem wel denk ikquote:Op woensdag 15 november 2006 22:29 schreef jna het volgende:
Heeft iemand een filmpje van 410 waar "Amsterdam Amsterdam" wordt gezongen?
is voor iemand in Brazilie die hem ook altijd zingt bij z'n club (andere tekst natuurlijk)
Bedankt. Bij het zoeken op Ajax uit mokum kwam ie eindelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
zoek eens op youtube naar vak410,410 of ajax uit mokum...dan vind je hem wel denk ik
quote:Johnny Heitinga staat nadrukkelijk in de belangstelling van Fiorentina, zo meldt de regionale krant La Nazione. De verdediger van Ajax maakt mogelijk al in januari de overstap naar Italië.
Enig probleem is dat de coach van Fiorentina niet op de steun van de technische directeur van de club kan rekenen. Die zou namelijk liever een Italiaanse verdediger aantrekken, om zo aanpassingsproblemen tot een minimum te beperken.
Nette redding om het einde ook.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:00 schreef -Wolf- het volgende:
Steek toch mooi z'n doel schoon gehouden.
Wat denk je zelf? Tuurlijk, prima plek daar.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:17 schreef Tomhoog het volgende:
Ik ga met een vriend naar 411
is het wel zo dat ik alles gewoon kan zien?
ik kon het niet latenquote:Edgar Davids heeft tegenover Voetbal International verklaard dat hij het bankzitten bij zijn club Tottenham Hotspur, meer dan zat is. De middenvelder startte dit seizoen slechts vijf keer vanaf de aftrap. Hossam Ghaly en Didier Zokora krijgen de voorkeur boven de Nederlander.
"Het is frustrerend niet te spelen als je je zo goed voelt als ik nu. Ik denk dat ik zeker nog van waarde kan zijn voor deze ploeg", aldus de 33-jarige Davids in de VI. Toch wil hij ten koste van alles in Engeland blijven, en vechten voor zijn plaats. "Ik heb mijn contract altijd gerespecteerd en dat doe ik nu ook. Ik wil vechten voor mijn plek bij Tottenham. De manager weet wat hij aan mij heeft"
Een mof bij Ajax is uberhaupt niet echt waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 16 november 2006 08:32 schreef the_hunter het volgende:
Kiessling? Die speelt pas sinds juli voor Bayer Leverkusen. En is voor ruim 5 miljoen euro gehaald. Wat mag die jongen dan wel niet gaan kosten? Lijkt me een waardeloos gerucht dit.
Uhm.quote:'Van Basten passeerde Sneijder voor Seedorf'
16/11/2006 10:01
Clarence Seedorf heeft zijn rentree in Oranje niet te danken aan de afmelding van Wesley Sneijder. Volgens het Algemeen Dagblad heeft bondscoach Marco van Basten zelf besloten de Ajacied te passeren ten faveure van de routinier van AC Milan. Die lezing werd bevestigd door Ajax, aldus het AD.
Sneijder zou zondagavond vol verbazing hebben gereageerd toen bleek dat hij niet in de selectie zat en Seedorf wel. De spelmaker van Ajax kampte met knieklachten, maar dacht met rust op maandag op tijd speelklaar te zijn voor het duel met Engeland op woensdag. Sneijder had dat Van Basten ook verteld.
Van Basten hakte vervolgens zelf de knoop door met een smachtende Seedorf achter de hand. En wekte daarmee de indruk dat Seedorfs charmeoffensief nog succesvoller is geweest dan hij zelf schoorvoetend al had bekend.
Laat hem maar komen, de Spurs zullen toch niet al teveel voor hem vragen?quote:
Goed planquote:Op donderdag 16 november 2006 10:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, alleen maar mooi toch. Wat mij betreft halen we alle Ajacieden uit Oranje terug.
We kunnen 'm gewoon een half jaartje huren, lijkt me goedkoper. Als het dan niks is, kan 'ie in de zomer met pensioen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:58 schreef M0NTANA het volgende:
Laat hem maar komen, de Spurs zullen toch niet al teveel voor hem vragen?
Zou echt een Jodenstreek zijn!
Leg uit.......quote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:jullie kapen nu ook al bestuurders weg voor de neus van feyenoord
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:38 schreef rubbereend het volgende:jullie kapen nu ook al bestuurders weg voor de neus van feyenoord
enquote:15/11/2006 - Nieuw bloed in ledenraad Ajax
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Gisteren heeft Ajax op de Algemene ledenvergadering drie nieuwe leden voor de ledenraad benoemd en zes leden herkozen. De ledenraad van Ajax bestaat thans uit: Herman Bosschieter, Mark Geestman, Tijn Middendorp, Ernst Ligthart, Cees van Oevelen, en Kees Timman, Rob Been Jr. , Theo van Duivenbode en Marc Stuut. De laatste drie namen zijn nieuw. Dick Schoenaker heeft zich niet herkiesbaar gesteld voor de ledenraad. Aron Winter had zijn positie beschikbaar gesteld in verband met zijn aanstelling bij Ajax. Winter is trainer van Jong Ajax.
Ajax Netwerk
De betrekkelijk jonge Marc Stuut is met Mark Geestman de tweede afgevaardigde van Ajax zaterdag.
quote:15/11/2006 - Streep kan door naam Van Duivenbode als optie voor nieuwe voorzitter
(Gepost door K)
Anderhalve maand geleden werd bij Radio Rijnmond nog gemeld dat Theo van Duivenbode door supporters zou zijn gepolst om eventueel Jorien van den Herik op te volgen als nieuwe voorzitter. Feyenoord reageerde vervolgens boos richting Radio Rijnmond vanwege het lanceren van zo'n naam.
Feyenoord Netwerk
Inmiddels lijkt door de naam van Van Duivenbode inmiddels een streep te kunnen voor wat betreft de positie van Van den Herik. De oud-voetballer van zowel Feyenoord als Ajax nam gisteren officieel plaats in de Ledenraad van Ajax.
Las het vanochtend. Mooi stuk. Gelijk over laten komen zodra het mogelijk is, zo'n jeugdspeler kost toch niks.quote:
Nou van spelen tegen spelers als Gerrard en Lampard word je niet slechter lijkt mij.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:45 schreef Tvduijn het volgende:
Precies...alsof je van dit soort drama wedstrijden veel leert.
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.quote:
Htc zelf mag van mij spelen ipv Rosalesquote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit zien spelen, maar van mij mag hij spelen in plaats van Mauro Rosales.![]()
Daar dacht van Gaal anders over.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:25 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou van spelen tegen spelers als Gerrard en Lampard word je niet slechter lijkt mij.
ff oftopic. Hoe vond je het zaterdag?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vond dat Van Gaal zich gisteren compleet belachelijk maakte.
Daar heeft hij zo af en toe een handje van inderdaad ja.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij had gewoon gelijk. Het was erg zwak, en spelen tegen Gerrard of Lampard in deze vorm in zo'n team is gewoon niks waard. Kun je beter tegen een stel amateurs trainen.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Hehe hij is er weer als de kippen bij hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Htc zelf mag van mij spelen ipv Rosales.
Was tofquote:Op donderdag 16 november 2006 13:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ff oftopic. Hoe vond je het zaterdag?
quote:Franse arbitrage in Praag
Amsterdam, 16 nov 2006
De wedstrijd tussen Ajax en Sparta Praag, volgende week donderdag in Tsjechië, werpt zijn schaduw al vooruit. De UEFA heeft de arbitrage bekend bemaakt.
Hervé Piccirillo uit Frankrijk is de leidsman bij Sparta Praag - Ajax. Hij krijgt assistentie van de vrouwelijke grensrechter Nelly Viennot en haar mannelijke collega Christian Thoison. Vierde official is Said Ennjimi.
Dit weekeinde staat Ajax - FC Twente onder leiding van Kevin Blom. Nicky Siebert en Berry Simons. Vierde official is Tom van Sichem.
bron: ajax.nl
Een vrouw als grens, damn het moet niet veel gekker wordenquote:
als ze ook maar één keer verkeerd vlagt voor buitenspel gaan we het krijgen hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Een vrouw als grens, damn het moet niet veel gekker worden![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef Erwtensoep het volgende:
En steek die vlag maar in je... enz
Dan gaat het losquote:Op donderdag 16 november 2006 14:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
als ze ook maar één keer verkeerd vlagt voor buitenspel gaan we het krijgen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |