quote:VERZIN HIER DAN EEN NIEUWE GEDENKWAARDIGE QUOTE MET JE LOLLERBAKKUS!!![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mits je de maten weet en de vormen die je wil hebben om een band te lichten en te monteren
Ik klikte, topic plaatsen en vervolgens kreeg ik een leeg "nieuw topic scherm"quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:30 schreef Rib-i het volgende:
Want:?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:10 schreef worldpimber het volgende:
Turboow
Alleen jammer dat het een![]()
![]()
CBR
![]()
![]()
is.
NX250 nr 1 was 350 euro, 35000km mee geredenquote:Op maandag 13 november 2006 23:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je zit niet stil, snelle doorloop
Heb je niet toevallig een 95'er fzr600 in onderdelen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:24 schreef 4x2 het volgende:
[..]
NX250 nr 1 was 350 euro, 35000km mee gereden
VF400F was 350 euro, 14000km mee gereden
GSX550EF was 250 euro, 1000km mee gereden
VFR750F was 500 euro (doe maar duur), 7500km mee gereden tot nu toe
NX250 nr 2 was 250 euro, 5km gereden tot nu toe
Alles bij elkaar op die eerste 4 motoren bij elkaar een 58000km gemaakt in iets minder dan 2,5 jaar.
Schiet wel op opzich
Volgens mij heb jij mijn nickname meer nodig dan mijquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:30 schreef 4x2 het volgende:
Nope, geen yamadrama's
Hoewel, heb nog wel een setje klauwen van een '89er FZR600, hebben alleen een paar daagjes in het helmonds kanaal gelegen
Ze heeft ingegroeide haartjes..quote:
Genoeg gestudeerd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:10 schreef 4x2 het volgende:
Ik heb nog nooit meer gehad dan een partij spierpijn en wat blauwe plekken de volgende dag.
Beetje geluk bij een ongelukje mag ook nog wel
Goed hequote:Op maandag 13 november 2006 22:34 schreef kratjuh het volgende:
Geef vooral geen antwoord op de vraag die je quote ..
wtfquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:27 schreef Knuffelslet het volgende:
er zit een gat bij de velg
Damz, sommige mensen kom je echt overal tegenquote:Op maandag 13 november 2006 23:19 schreef 4x2 het volgende:
Hoi
Harrie, 22 jaar
VFR750F 1986
plaatje
Dacht: laat ik eens geen uitgebreide voorstelronde doen, dus hier ben ik
Lekker zulke burenquote:Op dinsdag 14 november 2006 07:27 schreef Knuffelslet het volgende:
en weetikveulwat
nu maar zorgen dattie gemaakt wordt vandaag
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:03 schreef worldpimber het volgende:
Argghh, goffer... weer in me oog gebeten door een mug. Mag ik weer met een scheef gezicht lopen
En dan hier die posts an Faithy moeten lezen
Wat is het leven toch kut he![]()
Mogguh
Daarom slaap ik altijd met minstens 1 been of 1 arm buitenboordquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:03 schreef worldpimber het volgende:
Argghh, goffer... weer in me oog gebeten door een mug. Mag ik weer met een scheef gezicht lopen
En dan hier die posts an Faithy moeten lezen
Wat is het leven toch kut he![]()
Mogguh
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
had zin om er goed tegenin te gaan en evt hem One Punch te geven,
Ik had al wat afleidingsmanouvres verzonnen, arm + been... zelfs voor de zekerheid sokken aangelaten omdat de nacht ervoor mijn voet slachtoffer was en dat is pas erg als je dan 's nachts wakker wordt. Majah mocht niet baten...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:16 schreef hicham het volgende:
Daarom slaap ik altijd met minstens 1 been of 1 arm buitenboordHoewel ik ze het niet gun, heb ik liever dat ze daarin gaan steken dan in m'n gezicht
Niet dat mijn verschijning er nog slechter op kan worden... magoed
Thug life, ik vind dat je bij deze wel je striping hebt verdiendquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik had al wat afleidingsmanouvres verzonnen, arm + been... zelfs voor de zekerheid sokken aangelaten omdat de nacht ervoor mijn voet slachtoffer was en dat is pas erg als je dan 's nachts wakker wordt. Majah mocht niet baten...
ja, zo een is het erquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:09 schreef hicham het volgende:
, of is het zo een schuur waar je jezelf eerst driedubbel moet vouwen om erin te komen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:03 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom slaap ik altijd met minstens 1 been of 1 arm buitenboordHoewel ik ze het niet gun, heb ik liever dat ze daarin gaan steken dan in m'n gezicht
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Vandalisme en knokken is een teken van zwaktequote:Op dinsdag 14 november 2006 09:48 schreef kratjuh het volgende:
@ knuffelslet : Knokploeg nodig ?
Ik snap niet waar ze dat lef vandaan halen om aan andermans spullen te kloten. Mensen kunnen blijkbaar niet meer normaal communiceren ..![]()
Tolerantie naar elkaar is ook al decennia verdwenen uit NL volgens mij ..
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vandalisme en knokken is een teken van zwakte![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stelletje mietjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Helemaal met je eens![]()
Goh, dat ik dat ooit zou zeggen![]()
Meisjes horen ook niet te vechten ..quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
DE smiley koning Rib Iquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik had al wat afleidingsmanouvres verzonnen, arm + been... zelfs voor de zekerheid sokken aangelaten omdat de nacht ervoor mijn voet slachtoffer was en dat is pas erg als je dan 's nachts wakker wordt. Majah mocht niet baten...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 07:27 schreef Knuffelslet het volgende:
mogge
was gisteren vanaf moment van weggaan op mn werk druk bezig met mn divvie..
er zit een gat bij de velg, dus dat is ook moedwillig gebeurd (je blijft maar hopen dat je er zelf een spijker ofzo in hebt gereden)
ben echt verdrietig..
en weetikveulwat
nu maar zorgen dattie gemaakt wordt vandaag
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:48 schreef kratjuh het volgende:
@ knuffelslet : Knokploeg nodig ?
Ik snap niet waar ze dat lef vandaan halen om aan andermans spullen te kloten. Mensen kunnen blijkbaar niet meer normaal communiceren ..![]()
Tolerantie naar elkaar is ook al decennia verdwenen uit NL volgens mij ..
Humm... zit wat inquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
De koning is OPM, heb je gezien wat hij heeft gemaaktquote:
Zou het ook niet willenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Meisjes horen ook niet te vechten ..
18 jaar en ouderquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:06 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zou het ook niet willenhttp://youtube.com/watch?v=DAXowtXU4q0
![]()
![]()
Girlpowerquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:25 schreef Rib-i het volgende:
Dit is een klassieker
http://youtube.com/watch?v=ZblCx5yroUM
Van Hicham geleerdquote:
soms moet je je verlagen tot het niveau van een anderquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heb ik al....quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van Hicham geleerd
www.bugmenot.com
Indien je firefox als webbrowser hebt kan je de extensie installeren
Eenszch uiteraardquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:06 schreef Rib-i het volgende:
De koning is OPM, heb je gezien wat hij heeft gemaakt![]()
Volgens mij heeft OPM een zeer goed functionerings/beoordelingsgesprek gehad![]()
Edit
leest verwarrend, zin 1 heeft niets met zin 2 te maken
Zin 1 gaat om de streetfighter
Zin 2 gaat om de S80, C70 etc...
![]()
![]()
Ik ben eruit .. Ik ga de Seat Leon FR 2.0 TDI leasen volgend jaar .. En chippen ..quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eenszch uiteraard![]()
![]()
Gesprekje is morgen![]()
Volgende week:
Ma: XC90 V8
Di: S80 V8
Do: C70 D5
ok woensdag de 170pk benz versie van de C70 maar vond ik teveel van het goede![]()
denk steeds dat je Beater bent, met die dikke-kont-avatarquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:31 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben eruit .. Ik ga de Seat Leon FR 2.0 TDI leasen volgend jaar .. En chippen ..![]()
200pk @ 420NM koppel
Zo heb ik mij vroegah ook weleens gevoeld, en geloof me het is kutquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:00 schreef BazzieK het volgende:
Papa, ik heb iets ergs gedaan
![]()
Mensen die hun grenzen niet kennen![]()
![]()
WTF, wat voor relatie heb je dan met je vader... dat zeg je toch nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:00 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
Altijdquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
WTF, wat voor relatie heb je dan met je vader... dat zeg je toch niet![]()
Als wij altijd illegale dingen deden kwam pa altijd voorbij rijden... dan was het weer aftellen tot de afranseling
Sterf, zonder geluid vond ik het al kick wtf ga ik beleven als ik straks thuis benquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als wij altijd illegale dingen deden kwam pa altijd voorbij rijden... dan was het weer aftellen tot de afranseling
Eheheehhequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:12 schreef Makster het volgende:
Sterf, zonder geluid vond ik het al kick wtf ga ik beleven als ik straks thuis ben![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:25 schreef Rib-i het volgende:
Dit is een klassieker
http://youtube.com/watch?v=ZblCx5yroUM
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:00 schreef BazzieK het volgende:
![]()
![]()
Om een of andere reden vind ik het toch geen gezicht als er geen noppenbanden onder zo'n fiets zitten ..quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[[url=http://www.stuntrider.nl/images/XT/pic01.jpg]afbeelding][/URL]
Spelefiets![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
EheheehheOk, voor de mensen zonder geluid
damn it sounds kinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net bij de Appie alvast gekruide kipvleugels voor in de grill gehaald. Heb de traninig gecancelled, mijn vriendin heeft tot laat werkoverlegd. Mijn katten komen ook zo thuis dus ik ben er helemaal klaar voor.![]()
Nu we het toch over anaal hebben, waar is Hollander eigenlijk gebleven
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Tof dingquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Spelefiets![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:36 schreef kratjuh het volgende:
Om een of andere reden vind ik het toch geen gezicht als er geen noppenbanden onder zo'n fiets zitten ..
Oude stempel, he
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:51 schreef Makster het volgende:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:51 schreef Makster het volgende:
damn it sounds kinky
Ik heb net bij de Appie alvast gekruide kipvleugels voor in de grill gehaald. Heb de traninig gecancelled, mijn vriendin heeft tot laat werkoverlegd. Mijn katten komen ook zo thuis dus ik ben er helemaal klaar voor.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Spelefiets![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
EheheehheOk, voor de mensen zonder geluid
WhahahahahhaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met geluid idd ook TE erg......
Hoor die gast die filmpt, die denkt dat die gangsta mazzter van het schoolplein is, maar hij heet Frtis !!![]()
![]()
![]()
Die vader ook: "ik kom wel weer "
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Staart en benen zeg je, was dat voor of na zijn verhaal over prostaat massagesquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Iets met staart tussen de benen ... kansloos.![]()
![]()
![]()
Zwakkelingquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo heb ik mij vroegah ook weleens gevoeld, en geloof me het is kut
Wel de gekste als je op het schoolplein zo van de kaart bentJammer dat het geluid het hier niet werkt
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Spelefiets![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef -XX- het volgende:
Wat is die XT een olifant zeg, zo groot![]()
Is er dan geen toffe allroad met een beetje normaal formaat en wat goede vermogen?![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
onee wacht.... vermogen
Een allroad hoort groot te zijn....quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:58 schreef -XX- het volgende:
Wat is die XT een olifant zeg, zo groot![]()
Is er dan geen toffe allroad met een beetje normaal formaat en wat goede vermogen?![]()
Ik gok dat je dr best duizelig uit komt jahquote:
Jammer die ie geen ketting heeftquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef ikookhier het volgende:
Kijk ik lachwaarom weet niemand
voor nu
![]()
Hij had beter het blok achterin kunnen leggen en fly-by-wire kunnen maken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jammer die ie geen ketting heeft, zo ist net een trekker
![]()
Hoi knappe manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoi knappe manWat moet je van emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik keek, ik keek nog eens..en nog eensmaar...
Wat is dat dan!~?
Word gelijk warm als ik er op zit, hatsee, start in 1 keerquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat afgeragde ding dat steeds meer moeite krijgt om te starten naarmate het kouder wordt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
zo klinkt het net alsof je hem kwijt wil...quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat afgeragde ding dat steeds meer moeite krijgt om te starten naarmate het kouder wordt??
Haha,quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]Een smilley met een schoonheids pimpel
Dat jij dat niet ziet
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Word gelijk warm als ik er op zit, hatsee, start in 1 keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet je nou weer overdrijvenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo klinkt het net alsof je hem kwijt wil...
ruilen tegen m'n gs?![]()
![]()
![]()
Zo diep ga ik nou ook niet zinken
Al bezig met je afstudeerstage?![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Waarom moet je nou weer overdrijvenZo diep ga ik nou ook niet zinken
een klein beetje, donderdag ff praten om te kijken of het nog mogelijk is iets in het buitenland te regelenquote:Al bezig met je afstudeerstage?
Mensen die een buitenlandstage willen beginnen over het algemeen al een jaar van te voren met voorbereidingen. Niet 10 wekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
een klein beetje, donderdag ff praten om te kijken of het nog mogelijk is iets in het buitenland te regelen
verder al wel 2 afspraken staan met bedrijven in nederland.... en jij![]()
Vette shizzlequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eenszch uiteraard![]()
![]()
Gesprekje is morgen![]()
Volgende week:
Ma: XC90 V8
Di: S80 V8
Do: C70 D5
ok woensdag de 170pk benz versie van de C70 maar vond ik teveel van het goede![]()
* Rib-i knows the drillquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik eigenlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Spelefiets![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie aangedreven door die stang tochquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Jammer die ie geen ketting heeft, zo ist net een trekker
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:06 schreef MouseOver het volgende:
Het is alweer duidelijk wie de vroege vogels en wie de uitslapers zijn
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:06 schreef MouseOver het volgende:
Het is alweer duidelijk wie de vroege vogels en wie de uitslapers zijn
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Voor Worldpimber en Hicham, de ultieme muggenkiller (ook voor katten, lastige buren und so weiter![]()
Ah... een Husqvarnaquote:Op woensdag 15 november 2006 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Matig mokkel (Toos vorm loos), maar die bike![]()
Welk merk (H) en type is t eigenlijk![]()
Husqvarna iddquote:Op woensdag 15 november 2006 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ik zou de desbetreffende dame mn bed niet uit trappen hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 11:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is die Dragonway ofzo tog?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ciaYfjT0XgI![]()
Disclaimer: Af kijken niet nodig...
Die logge bak laat em aardig gaanquote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Logo is in ieder geval van Husqvarnaquote:Op woensdag 15 november 2006 14:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Husqvarna iddof een husaberg
![]()
Lijkt een beetje op een hypermotard alleen dan niet zeg maar. Wel een rete gaaf ding!
Uitlaat lijkt op de SXV van Aprilia, maar blok ziet er te breed uit voor een 1 pitter, kan me alleen niet voorstellen dat Husa of Husk iets anders zou bouwen.....
Wie helpt ons verder op pad![]()
Tof flimpjequote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:33 schreef Rib-i het volgende:
Inbreken is ook een vak![]()
[..]
Tof flimpjeik betrapte me erop dat mijn hoofd ook naar links en rechts ging
![]()
omfgquote:
Wat vreemd, die kerel ziet er toch uit alsof hij nog best dicht bij de apen staatquote:Op woensdag 15 november 2006 14:46 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
omfg, dan heb je egt weinig bereikt in je leven
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef Snelwagen het volgende:
Makster was eerder![]()
Tis dus een 1 cilinder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen niet uploaden @ imageshack he![]()
Kut, plaaties werken idd neit meer en kan ze ook niet ergens zomaar online vindenquote:
Wat laat maarquote:
Kijk ik denk ik liever naar Eva ..quote:Op woensdag 15 november 2006 15:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
eY
Straks ff naar Adam kijken
Hoe flauw kan je zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kijk ik denk ik liever naar Eva ..
Donderdag Vrijdag Zondag Dinsdag....quote:Op woensdag 15 november 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
Dit is toch vaag, zondag valt er minder regen, maar het plaatje heeft meer regendruppels dan zaterdag ..
Of ben ik gewoon moe en denk ik teveel na ..
Nou ik had de mijne eerst weggehaald, maar toen ik die kikker zag bij makster heb ik ze weer geplaatstquote:Op woensdag 15 november 2006 15:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
2 posts onder elkaar met dezelfde foto's lijkt me wat overdreven
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Wel de meest significante 2 [afbeelding]
Tjeezus manquote:
quote:
niet mijn smaakquote:Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog een paar foto's van de husk
Ik heb vrij hoge verwachtingen van de mensen hier bij de MCquote:Op woensdag 15 november 2006 18:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whahahaen jij denkt dat iedereen de 2 links kan vinden
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Werkt jouw truukje met de vloeistof?
Ben die nieuwe danseres uit Roemeniëquote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet er een talent voor hebbenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
[..]
heel af en toe he, vraag ik me wel eens af hoe je aan al die vage pagina's komt
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
Voor Worldpimber en Hicham, de ultieme muggenkiller (ook voor katten, lastige buren und so weiter![]()
En tijdquote:
Jazeker wel je mag met een mannetje gooienquote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef hicham het volgende:
^^^ eensch met hemVaag menneke
Doet die tweede link van ikookhier ook nog wat anders dan tellen
[..]
[afbeelding]
Als je gisteren niet je huis had vergokt had je nu geld voor benzine gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 18:09 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb zin om te rijden, ben al 3 dagen aan het verbouwen![]()
hoi danseres?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ben die nieuwe danseres uit RoemeniëWelkom
![]()
![]()
Verstandigquote:Op woensdag 15 november 2006 18:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
hoi danseres?![]()
binnenkort maar is theorie boekjes halen![]()
Ja, dan kan je met een ventje gooien enzoquote:Op woensdag 15 november 2006 18:32 schreef hicham het volgende:
^^^ eensch met hemVaag menneke
Doet die tweede link van ikookhier ook nog wat anders dan tellen
[..]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als je gisteren niet je huis had vergokt had je nu geld voor benzine gehad![]()
![]()
![]()
Dat is 3quote:Op woensdag 15 november 2006 18:42 schreef worldpimber het volgende:
Die linkjes van hem kosten altijd teveel tijd en tijd = geldGauw weer doorklikken, na 10 seconden de clou of grap niet zien doet afhaken.
![]()
Oh ... HCM ist bis weiter ganz OK.![]()
()
mwah.. nu kan ik het motorvirus nog onder controle houden.. als ik die boekjes heb niet meer denk ikquote:
ach zolang je geen motor hebt is dr niets aan de handquote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
mwah.. nu kan ik het motorvirus nog onder controle houden.. als ik die boekjes heb niet meer denk ik![]()
Kun je niet eerst voor je veterstrikdiploma gaan?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
mwah.. nu kan ik het motorvirus nog onder controle houden.. als ik die boekjes heb niet meer denk ik![]()
neen, ik heb stakeschoenen dus kan ik zo instappenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Dat antimuggenlinkje
Zo ghey.
Heb trouwens mijn kuipz0r laten fixpwned.Hij had ook meteen de eer mijn ketting te mogen stellen, vond hem al aardig rot klinken.
Maar hij stelde de ketting adhv de streepjes op de achterbrug
Toen kwam ie tot de conclusie dat mijn band er scheef in stond, omdat ie bij de ene kant 2 slagen miste.
![]()
Terwijl ik juist altijd dacht dat je niet moest uitgaan van de streepje op je achterbrug
[..]
Kun je niet eerst voor je veterstrikdiploma gaan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Terwijl ik juist altijd dacht dat je niet moest uitgaan van de streepje op je achterbrug
maar daar zit ook het probleem.. dan staat er heeel snel een motor voor de deurquote:Op woensdag 15 november 2006 19:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ach zolang je geen motor hebt is dr niets aan de hand, khad mn motor al toen ik mn RBW nog niet had. De hele tijd oeh donders ff klein rondje over het industrieterrein
![]()
van die halve klompenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
neen, ik heb stakeschoenen dus kan ik zo instappen![]()
Dan wordt het gevaarlijk jahquote:Op woensdag 15 november 2006 19:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar daar zit ook het probleem.. dan staat er heeel snel een motor voor de deur![]()
Patta's!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
neen, ik heb stakeschoenen dus kan ik zo instappen![]()
Strovel'squote:
Wanneer komt dat mannetje tevoorschijn danquote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jazeker wel je mag met een mannetje gooien![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:52 schreef -XX- het volgende:
Is fok zo traag als Bazziek
Wanneer komt dat mannetje tevoorschijn danquote:Op woensdag 15 november 2006 18:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja, dan kan je met een ventje gooien enzo
Doe'k ook nooitquote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
honda cbquote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan wordt het gevaarlijk jah, wat ga je kopen dan?
Hoeveel was je kwijtquote:Op woensdag 15 november 2006 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Dat antimuggenlinkje
Zo ghey.
Heb trouwens mijn kuipz0r laten fixpwned.![]()
Ik heb die van mij uit laten meten en de streepjes zijn redelijk nauwkeurigquote:Hij had ook meteen de eer mijn ketting te mogen stellen, vond hem al aardig rot klinken.Maar hij stelde de ketting adhv de streepjes op de achterbrug
Toen kwam ie tot de conclusie dat mijn band er scheef in stond, omdat ie bij de ene kant 2 slagen miste.
![]()
cb400?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
honda cb![]()
misschien nog een oude crosser voor de lol erbij, maar weet niet of dat zon goede keuze is qua onderhoud.. beetje prijzig, maarja kan wel alles zelf doen vrijwel
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:12 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Strovel's![]()
[afbeelding]
Trouwens meerdere mensen met MSN probs?
quote:
quote:
die nummertjes geven het aantal % aan van het laden, duurt alleen een beetje langquote:Op woensdag 15 november 2006 19:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer komt dat mannetje tevoorschijn danNergens een mannetje te bekennen
ja, wat ik net dus zeiquote:
Kruisjequote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
* Crashcat wilt deze nuuuuuuu
[afbeelding]
Zoals je waarschijnlijk al wel wist.. zit de eigenaar in het CBR600RR topqiue op MF, maar wel een puik ding inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
Maare.....FF waar hoequote:
Best leuk.... voor een electrokarretjequote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
Ligt aan de opkomst en herkomst van de significante personen natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 19:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Maare.....FF waar hoemijn lurk modus was tijdelijk uitgeschakeld t'is maar dat ik het weet
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 18:20 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is niet veel idd. Kuipdelen en frames vragen ze makkelijk 100 voor, ongespotenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:43 schreef Crashcat het volgende:
R6 is mij te....
Maar ik heb via Marktplaats een kuipframe gescoord voor 65 Euro
Krengen zijn zeldzaam.
Kijken wat Worldbeater gaat doen, anders afspreken 14:00 @ Mc Donalds Maarssenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt aan de opkomst en herkomst van de significante personen natuurlijk
Ja maar... die vreet bandenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hey snelwage, hoest nou? SIlenT hier :p
@crashcat: en doe mij maar een VTR ipv zo'n standaard vier-in-lijn zeg![]()
Ik kan voor beide zijkuipen, tank en duo-cover laten spuiten voor 300 Euro.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is niet veel idd. Kuipdelen en frames vragen ze makkelijk 100 voor, ongespoten
hey krl, je moet die ktm wel binnenkort weer in elkaar zetten hoorquote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hey snelwage, hoest nou? SIlenT hier :p
@crashcat: en doe mij maar een VTR ipv zo'n standaard vier-in-lijn zeg![]()
Dan heb je nog niet de originele stickers erbij opgeteld denk ik.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:51 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik kan voor beide zijkuipen, tank en duo-cover laten spuiten voor 300 Euro.
Plus de nieuwe ruitje, ben ik totaal dan ongeveer 465 Euro kwijt om mijn fzr weer op te lappen.
Joah... spuiter via fzrclub gevonden.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet de originele stickers erbij opgeteld denk ik.
300 Euro is de marktprijs, ik hoor ook lagere bedragen maar vaak is de spuitkwaliteit er ook naar
Dat is in de buurt van Scheveningenquote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kijken wat Worldbeater gaat doen, anders afspreken 14:00 @ Mc Donalds Maarssen
Adres:
Planetenbaan 200
3606 BB MAARSSEN
0346-556189
Afslag: Zuilense Ring
Ik zou wel tankstickers erop plakken idd, de rest is moeilijk in te schatten. Hoe ziet de fiets eruit zonder stickers. Net zoals de R6 die ik had gepost vind ik persoonlijk mooiquote:Op woensdag 15 november 2006 19:58 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Joah... spuiter via fzrclub gevonden.
Ik laat heel de bike in de standaard parelwitte kleur zonder stickers... Misschien twee stickers op de tank voordat de blanke lak erop gaat.
Witte bike en dan later gepolijste velgen met een zwarte hart.
Dat wel, maar ik weet niet hoe het uitpakt met zo'n witte ipv. zilveren kleur.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou wel tankstickers erop plakken idd, de rest is moeilijk in te schatten. Hoe ziet de fiets eruit zonder stickers. Net zoals de R6 die ik had gepost vind ik persoonlijk mooi![]()
Izgoemaaktmijverdernietuitikkomtochwelquote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Adres:
Planetenbaan 200
3606 BB MAARSSEN
0346-556189
Waar is het parelmoergedeelte precies?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik weet niet hoe het uitpakt met zo'n witte ipv. zilveren kleur.
Waarschjnlijk zoiets, maar met minder parelmoer-effect.. Te duur![]()
[afbeelding]
Die blauwige reflectie op het witten, maar dat kan volgens mij net zogoed van het flitslicht komen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar is het parelmoergedeelte precies?Voor mij is't gewoon een zwart/witte bike
Ik heb zelf ooit een Yamaha RGX-1200 in parelmoer gehadquote:Op woensdag 15 november 2006 20:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik weet niet hoe het uitpakt met zo'n witte ipv. zilveren kleur.
Waarschjnlijk zoiets, maar met minder parelmoer-effect.. Te duur![]()
[afbeelding]
Je kan in de omgeving best wel leuk rijden, Heuvelrug ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef hicham het volgende:
[..]
IzgoemaaktmijverdernietuitikkomtochwelAlleen rekening houden met HC-aanwezigheid en omgevinginfrastructuur. Maw, wat gaan we na de HC doen
/interessant
Niet als de kont, onder en voor kuip er niet meer bij past.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:13 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die blauwige reflectie op het witten, maar dat kan volgens mij net zogoed van het flitslicht komen.
Verder is "minder parelmoer" even duur als parelmoer....
Genoteerd.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Adres:
Planetenbaan 200
3606 BB MAARSSEN
0346-556189
En daar stond je mee te jammen tijdens conserten edquote:Op woensdag 15 november 2006 20:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb zelf ooit een Yamaha RGX-1200 in parelmoer gehad![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Ligt aan de opkomst en herkomst van de significante personen natuurlijk
Niet lang mee gespeeld, was niet zo'n fijne gitaarquote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En daar stind je mee te jammen tijdens conserten ed 8)
Ik druk googelen naar een motor RGX-1200quote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Niet lang mee gespeeld, was niet zo'n fijne gitaarIngeruild tegen een Marshall 9200 Eindtrap
[afbeelding]
![]()
Hobbies zijn duur hequote:
Lijkt er wel opquote:Op woensdag 15 november 2006 20:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
zeookhier is je moeder, neem ik aan
Ik had wel een vermoeden dat er gegoogled zou wordenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik druk googelen naar een motor RGX-1200
Ik heb 14:00 voorgesteld omdat ik niet eerder kanquote:Op woensdag 15 november 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
Hoe laat zou dit alles plaatsvinden ?
Ziet er naar uit dat ik gvd zondag óók iemand moet helpen verhuizen ..![]()
Jij moet toch altijd eerder weg van een meetingquote:Op woensdag 15 november 2006 20:29 schreef kratjuh het volgende:
Hoe laat zou dit alles plaatsvinden ?
Ziet er naar uit dat ik gvd zondag óók iemand moet helpen verhuizen ..![]()
Nah ik moet ff een ritje IJmuiden -> Utrecht maken met wat spullen ... Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben kan ik het eventueel daarna nog doen, ben ik zondag gewoon vrij ..quote:Op woensdag 15 november 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij moet toch altijd eerder weg van een meetingScheelt je weer een ritje
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij moet toch altijd eerder weg van een meetingScheelt je weer een ritje
Zou wel tof zijn, anders krijg je:quote:Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nah ik moet ff een ritje IJmuiden -> Utrecht maken met wat spullen ... Als ik zaterdag vroeg genoeg klaar ben kan ik het eventueel daarna nog doen, ben ik zondag gewoon vrij ..
Nog een hele tijd te horenquote:Jij moet toch altijd eerder weg van een meeting
Je weet wat de plannen voor zondag zijnquote:Op woensdag 15 november 2006 21:07 schreef Crashcat het volgende:
Ik kan niet wachten tot zaterdag, want dan ga ik de kuipframe halen.
Dan kan ik in principe gewoon rondrijden.
Ik werk in het weekend altijd van drie tot sluit in een restaurantquote:Op woensdag 15 november 2006 21:15 schreef Rib-i het volgende:
Je weet wat de plannen voor zondag zijn![]()
Tenminste, nu, op dit moment. Het kan over 5 minuten anders zijn![]()
Chinees restaurant van je ouders?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:27 schreef Crashcat het volgende:
Ik werk in het weekend altijd van drie tot sluit in een restaurant![]()
Enigste meet waar ik ooit ben geweest is bij een circuit sessie Zandvoort en dat was met mijn auto en op een doordeweekse namiddag![]()
Zereheusquote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chinees restaurant van je ouders?
Oh ja, vanmiddag bij vertrek moest ik eerst mijn linkervoorknipperlicht in elkaar zettenWas eruit getrokken en lag naast de motor
![]()
![]()
[/Faithý
]
Mischien is je motor als straatmeubel gebruikt om tegenaan te leunen terwijl de gangstas en de whoos hun business besprekenquote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Neeeh, kan nietHet zwarte kapje + oranje kapje + zilverenbehuizing met bolletje lagen op de grond. Ik trapte eerst nog dat zwarte ding weg van de motor, zag daarna pas dat het mijn knipperlicht was
![]()
Ik kon de unit zegmaar zo weer in elkaar zetten, aansluiten op de stekkertjes en dichtklikken. Alleen sjah, je ken d'r nix mee omdat je niet weet waarom/wieWeet ook niet of je nu elke dag moet gaan controleren of je banden niet zijn lek geprikt, schijven ingevet, kabels doorgeknipt ofzo of dat het baldadigheid was
En jah, hij staat duidelijk prominent op een open stuk. Je moet echt ff naar de motor toelopen ernaast gaan staan en dat ding eraf trekken wil je het uit elkaar trekken, het was het linkerknipperlichtje dus aan de "onderkant" van de motor. (omdat ie op de zijstandaard staat en het stuur hangt er ook nog boven) Echt vaag
Heb jij vrijdag eventueel tijd ?quote:
350, 400 is geen 25kwquote:Op woensdag 15 november 2006 19:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
cb400?
Mooie machiens, laatst nog op gereden![]()
Gamen en werken
![]()
Jahoor, geef maar een tijd en plaatsquote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb jij vrijdag eventueel tijd ?
Kunnen we elkaar ergens meeten zodat ik een keer van die glimmende schijfjes afkom.![]()
hey dr licht sneeuw onder!quote:Op woensdag 15 november 2006 19:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/kopen/8/65/uY706u8pMOo=.jpg]afbeelding][/url]
Van mijn oom nu.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Chinees restaurant van je ouders?
Oh ja, vanmiddag bij vertrek moest ik eerst mijn linkervoorknipperlicht in elkaar zettenWas eruit getrokken en lag naast de motor
![]()
![]()
[/Faithý
]
Daarom laat ik die van mij zelf wel vallenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Van mijn oom nu.
En wtf... Zijn het de drie doldwaze motorsloopdagen ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |