hmm, das misschien wel eens een goed ideequote:Op maandag 13 november 2006 14:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hou je er geen kartonnetje achter als je je ketting inspuit? Als ik dat niet doe wordt mijn hele band wit![]()
lijersquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
ze hebben aan mn fiets zitten kloten
thxquote:Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zozo, heb je een leuke fighter van gemaakt![]()
![]()
Ja ik leef nog steeds, en nee ik blijf niet lang (ga nu naar bed)![]()
![]()
![]()
OMFG!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
he, hoi
ze hebben aan mn fiets zitten kloten, waarschijnlijk mn buren..
met iets als een schroevendraaier/priem is mn voorband lekgestoken, en mn spiegel incl koppelingshendel is uit zn fatsoen gedraaid![]()
schrok me dood toen ik vanochtend beneden kwam met al mn helm in de aanslag om lekker met de broem naar mn werk te gaanik ben dus weer even uit de roulering
![]()
HC-wat?quote:Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijersbandje en hevel fixen en weer gáááán
ben je ook aanweizg bij een evt HCM??
quote:Op maandag 13 november 2006 15:53 schreef -XX- het volgende:
bazzieeee in actie
quote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef Knuffelslet het volgende:
ik ben verdrietigwilde vanavond lekker eindje broemmen
quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
Waar komen die brikken zoal allemaal langs door NH!quote:Op maandag 13 november 2006 15:55 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
HC-wat?
heb zondag Ouwe Brikken Tour door Noord Hollanddus wil m iig voor zondag gefixed hebben
Hot Chocolate!!!quote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ding is al genoeg beschadigd
HCM:
[afbeelding]-meet![]()
gisterquote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef Knuffelslet het volgende:
Hot Chocolate!!!
waar! Wanneer!!!!![]()
ik blijf ook maar denken: maar dat doe je toch niet!quote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik snap echt niet dat mensen dat soort dingen zomaar doen![]()
![]()
19e kan ik dus al nietquote:Op maandag 13 november 2006 16:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gistermaar takkeweer goeide roet enzo
missch volgend weekend
he, hoi
met iets als een schroevendraaier/priem is mn voorband lekgestoken, en mn spiegel incl koppelingshendel is uit zn fatsoen gedraaid![]()
schrok me dood toen ik vanochtend beneden kwam met al mn helm in de aanslag om lekker met de broem naar mn werk te gaanik ben dus weer even uit de roulering
![]()
Als je aan een paal gaat slingeren ,langs jouquote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
Waar komen die brikken zoal allemaal langs door NH!?
Mooi kutquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
he, hoi
![]()
SPAMquote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=n0l4-QPYGBU
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ding is al genoeg beschadigd
HCM:
[afbeelding]-meet![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
he, hoi
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:56 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Heb ik wat gemist, heb jij een baan als testpiloot van Volvo ofzo ?quote:Op maandag 13 november 2006 15:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lijersbandje en hevel fixen en weer gáááán
ben je ook aanweizg bij een evt HCM??
komende tijd proefritjes met nieuwe modellen (C70, S80, XC90 Sport, C30 ja, we hebben wat in te halen) vandaag de S80 2.5T, de minste qua vermogen dat wel..maar wil toch wel aardig
remmen doen het ook erg goed
volgende week XC90 Sport V8
en S80 V8
![]()
Wrom dan? Omdat ie voor hun raam staat ofseauw?quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
he, hoi
![]()
Castrol Chain Wax.quote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
Btw wat voorn kettingvet gebruiken jullie?
Kheb eerst 1 of ander pauperspul gehad, daarna motul die was wel goed, nu s100 en ik heb hem gister ingesmeerd en hijs nu alweer droog. Kzal dr eens wat meer opspuiten
![]()
uhhh.... jaquote:Op maandag 13 november 2006 19:14 schreef -XX- het volgende:
Dominee, mieter op [afbeelding]
Hatsjikidee, zo doen we dat [afbeelding]
Ik verdomme een post maken na een lange stiltequote:
quote:Op maandag 13 november 2006 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik verdomme een post maken na een lange stilte![]()
Na uren lang zoeken voor gepaste smileys, zijn er 2 klaasvaken die daar voor maar even gaan posten![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 19:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik verdomme een post maken na een lange stilte![]()
Na uren lang zoeken voor gepaste smileys, zijn er 2 klaasvaken die daar voor maar even gaan posten![]()
Klopt, maar er zijn toch nog geen 30 bondfilms gemaakt ?quote:Op maandag 13 november 2006 20:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Thank god, en ik maar denken dat de hele maand bondmaand was !![]()
![]()
![]()
Kenkerkansloosquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Knuffelslet het volgende:
he, hoi
![]()
Jammerquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
Het ging gewoon niet lekker wat betreft kijktechniek. Wat betreft plaats op de weg was het punt dat ik me een opmerking aangetrokken had die een andere lesser m'n laatste les te horen gekregen had; meer voorsorteren. Ik dacht "kom, laat ik daar ook een beetje op letten" maar de instructeur vond dat je dat vooral niet moet doen als iemand anders er niet makkelijk langs kan. Waar ik het op zich ook wel mee eens ben maar zo'n examen is altijd een beetje geforceerd rijden.
Nja. 17 november is iemand uitgevallen, dus dan weer een nieuwe poging.
quote:Op maandag 13 november 2006 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerste beelden praktijktoets van Bazziek.
Ik heb ook Osceauquote:Op maandag 13 november 2006 13:24 schreef koffiekoekje het volgende:
Inclusief opbouw was het 140 terreuro's, navul flesjes nog geen 6 euro's en goed voor zeker 2 keer navullen (er zit iig een flesje bij). Te koop online en bij de motordealer (oa. motoport en safe, vast ook anderen).![]()
Zou me niets verbazen eigenlijkquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn toch nog geen 30 bondfilms gemaakt ?
of wel ..
quote:Op maandag 13 november 2006 17:09 schreef kratjuh het volgende:
Heb ik wat gemist, heb jij een baan als testpiloot van Volvo ofzo ?
()
Sow idd, het zal weer is niet de dikke vette vatsige gare tyfus amerikaanse grafpauper pleuris authoriteit ijn die kenker triest doet. Waarschijnlijk wordt die knakker van een wout thuismet een voorbind dildo door zijn vrouw in zijn arie gebonktquote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef worldpimber het volgende:
Als zoiets je overkomt pak je BazzieK de volgende keer natuurlijk 3x zo hard terug. Dat ie mag sterven![]()
owja castrol die heb ik ook nogquote:Op maandag 13 november 2006 19:14 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Castrol Chain Wax.![]()
Heb je in kleine grijze spuitbusjes (makkelijk om in je opbergvakje mee te nemen) en in 400 ml spuitbussen.
Kleine busje kost 5 en de grotere 6 euro.![]()
Ik heb met witte velgen gereden en dit is het enige spul wat op de ketting blijft zitten ipv op je velg.
All the rest is meuk.![]()
kd8 iets over de 20, 22 ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn toch nog geen 30 bondfilms gemaakt ?
of wel ..
Wat is dat?quote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand nog een sectionaaldeur kopen![]()
Ruilen tegen een draaideur op stoomkracht?quote:Op maandag 13 november 2006 21:26 schreef Snelwagen het volgende:
Iemand nog een sectionaaldeur kopen![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ruilen tegen een draaideur op stoomkracht?![]()
quote:
Altijd makkelijk, moet je ervoor hebbenquote:
zoveel nog ?quote:
euhm ¤370,- ofzo. Op marktplaats staan ze voor ¤550,-quote:Op maandag 13 november 2006 21:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Altijd makkelijk, moet je ervoor hebben
Kheb ze volgens mij allemaal gezienquote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zoveel nog ?![]()
Ik heb er in mijn hele leven nog niet 1 kompleet gezienik haak meestal na een half uur al af.
Het ligt er allemaal zooooo dik op![]()
Klinkt als een goede dealquote:Op maandag 13 november 2006 21:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
euhm ¤370,- ofzo. Op marktplaats staan ze voor 550,-
En ik maar denken dat 't aan mij lagquote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
zoveel nog ?![]()
Ik heb er in mijn hele leven nog niet 1 kompleet gezienik haak meestal na een half uur al af.
Het ligt er allemaal zooooo dik op![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt als een goede deal
Wat kan je er precies mee![]()
denk dat het aan jou ligtquote:Op maandag 13 november 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
En ik maar denken dat 't aan mij lag![]()
maar dat zal dan wel weer aan mij liggen
Geef vooral geen antwoord op de vraag die je quote ..quote:Op maandag 13 november 2006 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]heb vandaag een S80 2.5T Summum GT mee naar huis
ff broertje opgepikt en naar Duitsland getieft
220 hebben we gehaald
Zoiets zou ik nooit doen manquote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als zoiets je overkomt pak je BazzieK de volgende keer natuurlijk 3x zo hard terug. Dat ie mag sterven![]()
Wat doet 'tquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
Best een handy apparaat
Best duur ook maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
http://www.gp503.de/
Ka je dit niet "makkelijk" zelf maken
Een rubberkogel in zn kringspier kan wonderen doen denk ikquote:Op maandag 13 november 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit doen manZo mild ben ik niet, minimaal pepperspray en bij voorkeur kogel door de kop. Meewerken of deudgaan
Dat is gewoon vies manquote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Een rubberkogel in zn kringspier kan wonderen doen denk ik![]()
Maar t houdt hem wel stilquote:
Welkom, heb je volgens mij wel een paar keer gezien bij brommermeets in rosmalen toen ik nog brommer reedquote:Op maandag 13 november 2006 23:19 schreef 4x2 het volgende:
Hoi
Harrie, 22 jaar
VFR750F 1986
plaatje
Dacht: laat ik eens geen uitgebreide voorstelronde doen, dus hier ben ik
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Welkom, heb je volgens mij wel een paar keer gezien bij brommermeets in rosmalen toen ik nog brommer reed
Hij zal niet egt hard van zn plek rennen iigquote:Op maandag 13 november 2006 23:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij gilt ie het dan eerder uit
Dat niet neequote:Op maandag 13 november 2006 23:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hij zal niet egt hard van zn plek rennen iig![]()
Weg gaanquote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
We deden stil zodat jij weg zou gaan maar het werkt blijkbaar niet![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 23:19 schreef 4x2 het volgende:
Hoi
Harrie, 22 jaar
VFR750F 1986
plaatje
Dacht: laat ik eens geen uitgebreide voorstelronde doen, dus hier ben ik
quote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een probleem komt nooit alleen.
Die is alweer een jaartje of wat gesloopt.quote:Op maandag 13 november 2006 23:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NX die je destijds had is de deur uit?
Flink bezig geweest dus.quote:Op maandag 13 november 2006 23:44 schreef 4x2 het volgende:
[..]
Die is alweer een jaartje of wat gesloopt.
Verder nog een jaar lang een VF400F gehad, die heeft zichzelf geheel in stijl 1 dag voor de verkoop opgeblazen.
En een soes GSX550EF, die is (samen met alsnog de VF) aan de koper van die VF verkocht.
En 2 dagen later had ik die VFR, dat is nu een 5-tal maanden geleden, sindsdien zo'n 7500km mee gereden.
En een tijdje terug weer een NX250 dr bij gekocht, maar die is hopelijk donderdag weg en dan komt dr een auto voor in de winter, gaat de VFR uit elkaar voor een grondige make-over en koop ik dr misschien nog wel eoa pekelbrik bij.
quote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat istRubberen "kogel" in de kringspier
Je zit niet stil, snelle doorloopquote:Op maandag 13 november 2006 23:44 schreef 4x2 het volgende:
[..]
Die is alweer een jaartje of wat gesloopt.
Verder nog een jaar lang een VF400F gehad, die heeft zichzelf geheel in stijl 1 dag voor de verkoop opgeblazen.
En een soes GSX550EF, die is (samen met alsnog de VF) aan de koper van die VF verkocht.
En 2 dagen later had ik die VFR, dat is nu een 5-tal maanden geleden, sindsdien zo'n 7500km mee gereden.
En een tijdje terug weer een NX250 dr bij gekocht, maar die is hopelijk donderdag weg en dan komt dr een auto voor in de winter, gaat de VFR uit elkaar voor een grondige make-over en koop ik dr misschien nog wel eoa pekelbrik bij.
Misschien is het kabouter plop?quote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat istRubberen "kogel" in de kringspier
Tof dingquote:Op maandag 13 november 2006 22:45 schreef Makster het volgende:
Best een handy apparaat
Best duur ook maar dan heb je ook wat
[afbeelding]
http://www.gp503.de/
Ka je dit niet "makkelijk" zelf maken
Het is iig. na te maken.quote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Tof ding![]()
Ben alleen benieuwd hoe sterk je moet zijn om een band te (de-)monteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |