Eerder laag, Flat track racer van Harley, soort van speedway achtig iets, voor volk dat graag laag bij de gronds rijdquote:
Dan lijkt het snellerquote:Op maandag 13 november 2006 10:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Eerder laag, Flat track racer van Harley, soort van speedway achtig iets, voor volk dat graag laag bij de gronds rijd
je instructeur zoek rijden!quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Instructeur kwijt tijdens motorrijles
En vergeet je corrupte kaartjes niet voor je cameraquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
Het ging gewoon niet lekker wat betreft kijktechniek. Wat betreft plaats op de weg was het punt dat ik me een opmerking aangetrokken had die een andere lesser m'n laatste les te horen gekregen had; meer voorsorteren. Ik dacht "kom, laat ik daar ook een beetje op letten" maar de instructeur vond dat je dat vooral niet moet doen als iemand anders er niet makkelijk langs kan. Waar ik het op zich ook wel mee eens ben maar zo'n examen is altijd een beetje geforceerd rijden.
Nja. 17 november is iemand uitgevallen, dus dan weer een nieuwe poging.
Bummerquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
Het ging gewoon niet lekker wat betreft kijktechniek. Wat betreft plaats op de weg was het punt dat ik me een opmerking aangetrokken had die een andere lesser m'n laatste les te horen gekregen had; meer voorsorteren. Ik dacht "kom, laat ik daar ook een beetje op letten" maar de instructeur vond dat je dat vooral niet moet doen als iemand anders er niet makkelijk langs kan. Waar ik het op zich ook wel mee eens ben maar zo'n examen is altijd een beetje geforceerd rijden.
http://www.osco.nl/quote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
Btw wat voorn kettingvet gebruiken jullie?
Kheb eerst 1 of ander pauperspul gehad, daarna motul die was wel goed, nu s100 en ik heb hem gister ingesmeerd en hijs nu alweer droog. Kzal dr eens wat meer opspuiten
![]()
ah nice, waar haal je het vet voor dat apparaatje vandaan dan?quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.osco.nl/Bevalt me prima. Weet alleen niet wat voor olie/vet het precies is...
ik heb ook wel eens een stuk alleen gereden, instucteur zei altijd, als je me kwijt bent, gewoon rechtdoor blijven rijden, kom ik je op gegeven moment wel weer tegen... dat was ook zoquote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:
ik heb ook een of andere baggerspray... als je wil kunnen 'zien' dat je hem ingespoten hebt, ligt de helft op de grondquote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
Kheb eerst 1 of ander pauperspul gehad, daarna motul die was wel goed, nu s100 en ik heb hem gister ingesmeerd en hijs nu alweer droog. Kzal dr eens wat meer opspuiten
![]()
Inclusief opbouw was het 140 terreuro's, navul flesjes nog geen 6 euro's en goed voor zeker 2 keer navullen (er zit iig een flesje bij). Te koop online en bij de motordealer (oa. motoport en safe, vast ook anderen).quote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ah nice, waar haal je het vet voor dat apparaatje vandaan dan?
Ennuh wat kost die?
Het grote online motorshops overzichtquote:Op maandag 13 november 2006 13:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ah nice, waar haal je het vet voor dat apparaatje vandaan dan?
Ennuh wat kost die?
quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb ook een of andere baggerspray... als je wil kunnen 'zien' dat je hem ingespoten hebt, ligt de helft op de grond![]()
Wat een zeikreacties staan ertussen zegquote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerste beelden praktijktoets van Bazziek.
Tja dat krijg je als je dagelijks met de zwakzinnigen van de Fok! MC communiceert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S100 moet je wel een nacht laten intrekken en aan de binnekant van de ketting spuiten. Anders kan je het idd net zo goed niet gebruiken. Gebruik zelf ook S100 en ben er best tevreden overquote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Zo mild ben ik nietquote:Op maandag 13 november 2006 13:54 schreef koffiekoekje het volgende:
Eerste beelden praktijktoets van Bazziek.
heb jij ook van die vage smurrie als je de ketting net hebt ingesmeertquote:Op maandag 13 november 2006 14:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
S100 moet je wel een nacht laten intrekken en aan de binnekant van de ketting spuiten. Anders kan je het idd net zo goed niet gebruiken. Gebruik zelf ook S100 en ben er best tevreden over![]()
Volgens mij nietquote:Op maandag 13 november 2006 14:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
heb jij ook van die vage smurrie als je de ketting net hebt ingesmeert![]()
Tja, kan gebeuren. Niet iedereen slaagt meteen de eerste keer. Next time better luckquote:Op maandag 13 november 2006 12:25 schreef MouseOver het volgende:
Ik gebruik Belrayquote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Een keer proberenquote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.osco.nl/Bevalt me prima. Weet alleen niet wat voor olie/vet het precies is...
Hou je er geen kartonnetje achter als je je ketting inspuit? Als ik dat niet doe wordt mijn hele band witquote:Op maandag 13 november 2006 13:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik heb ook een of andere baggerspray... als je wil kunnen 'zien' dat je hem ingespoten hebt, ligt de helft op de grond![]()
Flauwquote:Belangrijke waarschuwing voor de echte man .....
Er zitten vrouwelijke hormonen in Heineken !!!
Afgelopen weekend zaten we met een paar maten in ons stamcafé wat te filosoferen.
Op een gegeven ogenblik zei er iemand dat hij ergens gelezen had dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat.
Nadat we er eerst eens flink om hadden gelachen, besloten we toch dat we deze stelling maar eens proefondervindelijk aan de werkelijkheid moesten toetsen.
Vervolgens hebben we, uitsluitend en puur in het belang van de wetenschap natuurlijk, allen een stuk of 20 Heineken gedronken.
Aan het eind van het experiment hadden we effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:
1. We waren allemaal dikker geworden.
2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
3. We konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
4. We konden in de verste verte niet meer logisch denken .
5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden , zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
6. Ieder van ons dacht dat "zij" het middelpunt was van het universum.
7. We hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks .
8. Onze emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar .
9. We liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
10. We moesten om het kwartier naar het toilet , en vaak allen tegelijk.
In het belang van de wetenschap testen we volgende week of Grolsch hetzelfde effect heeft !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |