My thoughts exactly.quote:
Goed tussendoortje geweestquote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
My thoughts exactly.<insert teddybeer smiley>
![]()
Uurtje thuis, drie bakken koffie, even zovele koeken later, en al wat hernieuwde moed om de achterveer in mijn uppie aan te pakken.
Ding moet 3 centimeter omlaag om geborgt te worden.
(de 2 kleine clips op de foto moeten ertussen)
[afbeelding]
Misschien morgen meer kracht.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Crashcat het volgende:
GA RACEEEEEN!!!!!
WTF BEN JE IN SLAAP GEVALLEN!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik geloof zelfs dat ze het eerst als De Amerikaanse sportmotor wilden promoten maar omdat de Koreaanse motor maar een schamele 90 Pk kon opbrengen heeft het die benaming niet gekregenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:30 schreef Worldbeater het volgende:
Mèt Hyosung 650 cc motor.![]()
[afbeelding]
Ze hadden eerst plannen om er een beetje exclusieve fiets van te maken uit de hogere prijscategorie..
Het ding zou oorspronkelijk namelijk een RSV Mille blok krijgen, maar Aprilia trok zich terug toen de motor te mooi werd.![]()
Die klimaatverandering gaat ook steeds snellerquote:
Mac Waalwijk of zo ?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jahoor, geef maar een tijd en plaats![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 15 november 2006 22:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die klimaatverandering gaat ook steeds sneller![]()
, hoewast?
![]()
Dikke vette Dragsthar 4ihGtquote:Op woensdag 15 november 2006 22:43 schreef Crashcat het volgende:
Ow... Is da een Amerikaanse motor..
Die kan zeker alleen maar rechtdoor
Vrijdag toch he?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Mac Waalwijk of zo ?
niet al te vroeg![]()
![]()
tja, hangt ervan af wat je als 'in de buurt' vindquote:Op woensdag 15 november 2006 20:03 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is in de buurt van Scheveningendaar zit ik dan
Jutten naar aangespoelde krossers
heb je niet zelf de motor ergens tegenaangerost bij het parkeren?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Neeeh, kan nietHet zwarte kapje + oranje kapje + zilverenbehuizing met bolletje lagen op de grond. Ik trapte eerst nog dat zwarte ding weg van de motor, zag daarna pas dat het mijn knipperlicht was
![]()
Ik kon de unit zegmaar zo weer in elkaar zetten, aansluiten op de stekkertjes en dichtklikken. Alleen sjah, je ken d'r nix mee omdat je niet weet waarom/wieWeet ook niet of je nu elke dag moet gaan controleren of je banden niet zijn lek geprikt, schijven ingevet, kabels doorgeknipt ofzo of dat het baldadigheid was
En jah, hij staat duidelijk prominent op een open stuk. Je moet echt ff naar de motor toelopen ernaast gaan staan en dat ding eraf trekken wil je het uit elkaar trekken, het was het linkerknipperlichtje dus aan de "onderkant" van de motor. (omdat ie op de zijstandaard staat en het stuur hangt er ook nog boven) Echt vaag
Ja vrijdag, ik heb dan een snipperdag (na 3 keer aanvragenquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrijdag toch he?
14:15 ongeveerAnders krijg ik 14:00 als bijnaam
Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnneujquote:Op woensdag 15 november 2006 22:46 schreef worldpimber het volgende:
Hij was niet in Dubai, hij zat in Bruinisse.![]()
![]()
Oh ja?
The 14 0' clock ridersquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vrijdag toch he?
14:15 ongeveerAnders krijg ik 14:00 als bijnaam
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja vrijdag, ik heb dan een snipperdag (na 3 keer aanvragen)
"Two o'clock Ribey"![]()
Neeeeeeehquote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Roderick2085 het volgende:
ziet er best wel leuk uit
heb je niet zelf de motor ergens tegenaangerost bij het parkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |