Ik zou er gewoon twee dagen over doen, of in elk geval tussendoor goed uitrustenquote:Op maandag 13 november 2006 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Dat is een tientje voor 100 km
Nou, mij heb je hoor! Wel voor 0,20 ook. Open een topic in LEF; wordt geheid een hit!
Nagekomen bericht: ik heb telepatisch contact gelegd met mijn moeder (kan ik nu niet bellen, want ze slaapt al), maar die doet het ook. Weet je wat; mijn broer doet ook mee en een mijn betere helft ook;
* ik 2 x
* mamma-ElisaB 1x
* broer ElisaB 1x
* betere helft ElisaB 1x
Mooi, de eerste 5 heb je. Nog 20 te gaan!
Mocht ik het niet halen, dan betaal ik jou gesponsorde bedrag uit eigen zak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:24 schreef Robocock het volgende:
Denk je trouwens nou echt dat je 100 km non-stop kan rennen zonder degelijke training?![]()
Ik ken je helemaal niet, en ik ben een zeer wantrouwig persoon. Hoe gaat dit bewezen worden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mocht ik het niet halen, dan betaal ik jou gesponsorde bedrag uit eigen zak.
We gaan natuurlijk met een aantal mensen langs het parcour staan om te kijken hoever hij komt. En we maken foto's... en als ie het niet haalt... hij haalt toch wel iets dan? Ik zou 50km al een hele hit vindenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:28 schreef Robocock het volgende:
Ik ken je helemaal niet, en ik ben een zeer wantrouwig persoon. Hoe gaat dit bewezen worden?![]()
![]()
Een marathon is even wat anders, daar heb je competitie, een prima sfeer en een duidelijk parcour.
Ik heb geen idee wat voor sport je nu beoefent? Anders is het gewoon praktisch onmogelijk om 100 km in 10 uur te lopen.
Je mag komen kijken, overigens wil ik me niet blind staren op een tijd, ik heb geen ervaring met 100 km, maar wel dat ik ongetraind een marathon ga lopen, overigens ga ik me goed voorbereiden, ik ben een ervaren hardloper en weet dat ik dit aan kan, met name omdat ik een goede looptechiek heb. Ik ben voetballer, en speel elk weekend 2 of 3 wedstrijden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:28 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ik ken je helemaal niet, en ik ben een zeer wantrouwig persoon. Hoe gaat dit bewezen worden?![]()
![]()
Een marathon is even wat anders, daar heb je competitie, een prima sfeer en een duidelijk parcour.
Ik heb geen idee wat voor sport je nu beoefent? Anders is het gewoon praktisch onmogelijk om 100 km in 10 uur te lopen.
Kijk, nu proat'n wequote:Op dinsdag 14 november 2006 00:33 schreef Robocock het volgende:
Wtf, ik dacht dat je een vrouw was![]()
![]()
Oke, dan doe ik mee![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:32 schreef buzzer het volgende:
Even een tussenstand:
Deelnemers sponsoring:
Xilantof
SterkStaaltje
ElisaB 2x
Mam van ElisaB
Broer van ElisaB
Betere Helft van ElisaB
Robocock
buzzer
JJdJ1984
Kaputwiehund
TJDoornbos
de teller staat op 12
kom op, op naar de 25 !
12quote:
hehequote:Op dinsdag 14 november 2006 09:39 schreef buzzer het volgende:
[..]
12
overigens, als bij WIjk aan Zee je tong op je schoenen hanht vind ik het allang best, dat tientje krijg je
Niemand vraagt dat omdat een marathon een vaste lengte heeftquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoeveel km was de marathon van Amsterdam? (vreemd dat nog niemand dat gevraagd heeft). Als dat 25 km was, dan vind ik de stap naar 100 km zonder voorbereiding wel erg groot.
Hoi viking, elke marathon is even lang (42,195 km)quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoeveel km was de marathon van Amsterdam? (vreemd dat nog niemand dat gevraagd heeft). Als dat 25 km was, dan vind ik de stap naar 100 km zonder voorbereiding wel erg groot.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Hoeveel km was de marathon van Amsterdam? (vreemd dat nog niemand dat gevraagd heeft).
het schaamrood staat me op de kakenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoi viking, elke marathon is even lang (42,195 km).
topquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
Ik doe ook hier meewaarom maakt de kerstactie mij ieder jaar zo enthousiast?
Ik doe 2x mee. Ik vind dat iemand die zich niet alleen met een bijdrage inzet wel extra beloond mag worden. Ik sponsor dus ¤ 0,20 per gelopen KM.
Ook ben ik benieuwd naar de datum en tijd van dit alles. Ik woon aan de kust en zal dan onderweg zorgen dat Raptorix wat te eten danwel drinken krijgt ter hoogte van Heemskerk/Wijk aan Zee.
Zal ik die eerst aanschaffen? Volgens mij ligt Heemskerk zo halverwege?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
neem het zuurstofapparaat ok maar mee
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:23 schreef Oversight het volgende:
* Oversight meldt zich als sponsor!
Draag een T-Shirt met deze smiley tijdens de run en ik verdubbel mijn bedrag.
Schmink je hele gezicht op deze manier tijdens de run, dan krijg je er drie sponsers bij.
[afbeelding]
Je kunt dus in totaal 5 sponsers toevoegen, afhankelijk van jouw inzet!!!!
Ik doe ook mee, help me er wel even aan herinneren tegen die tijd, anders vergeet ik het geheid.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:23 schreef Oversight het volgende:
* Oversight meldt zich als sponsor!
Draag een T-Shirt met deze smiley tijdens de run en ik verdubbel mijn bedrag.
Schmink je hele gezicht op deze manier tijdens de run, dan krijg je er drie sponsers bij.
[afbeelding]
Je kunt dus in totaal 5 sponsers toevoegen, afhankelijk van jouw inzet!!!!
Ik tel er maar 19?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:31 schreef buzzer het volgende:
Even een tussenstand:
Deelnemers sponsoring:
Xilantof
SterkStaaltje
ElisaB 2x
Mam van ElisaB
Broer van ElisaB
Betere Helft van ElisaB
Robocock
buzzer
JJdJ1984
Kaputwiehund
TJDoornbos
MSTX
Gateway
NanKing
Sitethief 2x
Sanger 2x
de teller staat op 20
kom op, op naar de 25 !
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:43 schreef wdn het volgende:
buzzer!!!!!!!!!!!!
mijn post: 100 kilometer run voor het goede doel.
tussenstand: 100 kilometer run voor het goede doel.
Ik staat der NOG niet in
Oversight moet er nog bijquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:57 schreef sanger het volgende:
Even een tussenstand:
Deelnemers sponsoring:
Xilantof
SterkStaaltje
ElisaB 2x
Mam van ElisaB
Broer van ElisaB
Betere Helft van ElisaB
Robocock
buzzer
JJdJ1984
Kaputwiehund
TJDoornbos
MSTX
Gateway
NanKing
Sitethief 2x
Sanger 2x (inclusief eten/drinken op strand Heemskerk/Wijk aan Zee)wdn
Schotse_hooglander
Mutedfaith
de teller staat op 22
kom op, op naar de 25 !
that makes 25 !quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:57 schreef UIO_AMS het volgende:
20 cent per km bied ik.
ik had jouw post nog niet gezien op het moment van de editquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan staan we toch op 25?
Met 50 man gaat hij proberen het hinkelend te doen toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
that makes 25 !
The run is ON
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het natuurlijk veeeel leuker is als hij voor veeeel meer geld gaat lopen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:03 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
Met 50 man gaat hij proberen het hinkelend te doen toch?![]()
Geen probleem, ga zondag even testen hoe het loopt, zat er aan te denken om er zondag 35km te doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:52 schreef Erik_84 het volgende:
zo gaat het wel lukken
TS, je komt er niet meer onderuit
ik vind dit echt een bewonderingswaardige actiequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen probleem, ga zondag even testen hoe het loopt, zat er aan te denken om er zondag 35km te doen.
ik mail dit even doorquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Wellicht even zorgen dat deze actie meer aandacht krijgt in de media uiteraard in overleg met de PR afdeling
Wat helemaal super geweldig is dit!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef raptorix het volgende:
Een collega heeft al aangeboden om me per mountainbike te begeleiden.
Hardstikke goedquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat helemaal super geweldig is dit!
Ik meld nog aan (niet van hier, maar van elders, maar via mij te innen):
* TamSam
* HenHoo
* Hi-Noon
* JovdMo
* pappa-ElisaB
Gaaf, hopen dat jouw collega's iets harder lopen dan de mijnequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een berichtje op ons intranet geslingerdraptorix loopt grotendeels door ons werkgebied, ik hoop dat collega's zich aangesproken voelen en mee willen sponsoren.
Ik ook, ik heb er namelijk een heleboelquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef buzzer het volgende:
Gaaf, hopen dat jouw collega's iets harder lopen dan de mijne
ik heb je erbij gezet een paar posts ^^quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef Oblivion het volgende:
Count me in!
3e week van December.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:02 schreef melonovy het volgende:
Ja leuk, ik betaal ook dat tientje als je het redt!
Wanneer ga je lopen?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef ElisaB het volgende:
Net je FoBo gecheckt....![]()
Ik ga langs de kant staan
verkleed als heule mooie man
sorry
Ik citeer mijn tante (die ook al in het rijtje staat):quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef NanKing het volgende:
Mijn moeder vond het zo'n leuk idee en goed initiatief dat ze ook mee sponsort.
Ja, mijn mamma en ik stiekem ook maar dat vertel ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik citeer mijn tante (die ook al in het rijtje staat):
"Zeg maar dat als ie het niet ziet zitten, dat tante ook genoegen neemt met een rondje om de vijver."
Maak je geen zorgen, die 100km loop ik zowiezoquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:34 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, mijn mamma en ik stiekem ook maar dat vertel ik natuurlijk niet![]()
Ik vind het al geweldig dat hij 't gaat proberen
-Vaduz-quote:zeg maar in het topic van raptorix dat ik hem ook voor een tientje sponsor, ik vind het bewonderenswaardig wat hij wil proberen
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
![]()
Top dat er zoveel mensen zijn, maar meer mag natuurlijk ook
Een collega heeft al aangeboden om me per mountainbike te begeleiden.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:34 schreef Erik_84 het volgende:
Weet je wat het is? Ik kan het moeilijk missenAnders had ik me zo 2x ingeschreven..
quote:
Zorg je zelf wel voor goede begeleiding (iemand die eventueel 112 kan bellen - en dat meen ik nog serieus ook).quote:Op woensdag 15 november 2006 01:00 schreef raptorix het volgende:
Och ja, die 100 km gaat wel lukken, ik ga deze week even testen hoe me conditie er voor staat, en dan kan ik wel redelijk me tijd inschatten, ik verwacht dat ik eerste 50 kilometer rond de 5 uur kan afleggen, en de 2e 50 in rond de 5 a 7 uur, maar zeg heel eerlijk dat ik geen ervaring in 100 km heb, maar ik heb een ijzeren wil, en een extreem hoge pijngrens, kortom hoe dan ook ga ik die 100 km afleggen, en zal zeker niet uitstappen.
Heb ik al gedaan voor het andere topic, daar wordt ook al een tientje voor gestort binnenkortquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wijs er 10 bekenden op, die er anders nooit van gehoord zouden hebben...
Bereid het goed voor, geef alle links en wat info mee....
Iedere hulp is welkom....
4:20, maar das wel zonder training uiteraardquote:Op woensdag 15 november 2006 01:11 schreef Robocock het volgende:
Wat voor tijd had je op de marathon?
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
4:20, maar das wel zonder training uiteraard
zie een paar posts hierbovenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:12 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk.Zet me maar in het lijstje sponsoren.
Zijn er geen vrijwilligers in de omgeving van de TS die m willen begeleiden. zelf kan ik het helaas niet Sittard - Amsterdam is nogal een eind..quote:Op woensdag 15 november 2006 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zorg je zelf wel voor goede begeleiding (iemand die eventueel 112 kan bellen - en dat meen ik nog serieus ook).
Ik citeer Mamma-ElisaB: "Oei, laat ie maar wel oppassen hoor. Zul je hem zeggen dat ie wel goed op zichzelf moet letten?! Je zegt 100km?? Ik zou Den Haag nog niet uitkomen. Pffttt... maar hij moet goed oppassen!"
wat lievvvquote:Op woensdag 15 november 2006 23:48 schreef prupke het volgende:
Ok laten we dan maar helemaal een keer gek doen
we staan nu op 47 sponsoren....
als we aan de 100 sponsoren komen dan doe ik er voor de sponsoren tot aan de 100, 1 euro bij per persoon (maw 53 pleuri)![]()
![]()
![]()
![]()
dus op z'n max ben jij straks 107 euro kwijt.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:48 schreef prupke het volgende:
Ok laten we dan maar helemaal een keer gek doen
we staan nu op 47 sponsoren....
als we aan de 100 sponsoren komen dan doe ik er voor de sponsoren tot aan de 100, 1 euro bij per persoon (maw 53 pleuri)![]()
![]()
![]()
![]()
Even 1 dingetje :quote:Op woensdag 15 november 2006 23:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus op z'n max ben jij straks 107 euro kwijt.
Ik heb niet eens 107 euro
En zo is het maar net. Nee, zo is het écht. Het allermooiste van de hele actie (vind ik dan) is dat de FOK!-kers zich met zovelen aansluiten om het doel van dit jaar te ondersteunen. Een heleboel beetjes en een paar iets grotere beetjes, maken samen een berg euro's waar we over een paar weken trots op kunnen terugkijken. We maken met onze berg euro's een groep zieke kinderen een heel klein beetje happier en hebben er ondertussen met z'n allen nog lol in ook. Dát is toch prachtig?!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
Ik heb begrepen dat elke euro welkom is en dus of je nu 1 euro stort of 100 euro dat maakt geen bal uit
En zo blijken Fok!kers ineens een stuk liever dan de rest van het jaarquote:Op donderdag 16 november 2006 02:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Nee, zo is het écht. Het allermooiste van de hele actie (vind ik dan) is dat de FOK!-kers zich met zovelen aansluiten om het doel van dit jaar te ondersteunen. Een heleboel beetjes en een paar iets grotere beetjes, maken samen een berg euro's waar we over een paar weken trots op kunnen terugkijken. We maken met onze berg euro's een groep zieke kinderen een heel klein beetje happier en hebben er ondertussen met z'n allen nog lol in ook. Dát is toch prachtig?!
[/zweefteven-alert]
En bedankt hequote:Op donderdag 16 november 2006 07:25 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
En zo blijken Fok!kers ineens een stuk liever dan de rest van het jaarHet zijn blijkbaar ook maar mensen
Ik bedoelde maar: Een groot forum met heel veel leden met erg grote monden.. Maar als er zoiets georganiseerd wordt, loopt het wel erg hardquote:Op donderdag 16 november 2006 08:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En bedankt heMaaruh volgens mij mis ik in deze lijst nog x aantal crewleden van diverse Fok! Onderdelen
![]()
Zeg die alert kan die de volgende keer voorafquote:Op donderdag 16 november 2006 02:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Nee, zo is het écht. Het allermooiste van de hele actie (vind ik dan) is dat de FOK!-kers zich met zovelen aansluiten om het doel van dit jaar te ondersteunen. Een heleboel beetjes en een paar iets grotere beetjes, maken samen een berg euro's waar we over een paar weken trots op kunnen terugkijken. We maken met onze berg euro's een groep zieke kinderen een heel klein beetje happier en hebben er ondertussen met z'n allen nog lol in ook. Dát is toch prachtig?!
[/zweefteven-alert]
Dat maakt mij nummer 50quote:Op donderdag 16 november 2006 08:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Prima actie! Mijn steun heb je!
Je staat erbijquote:Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef rudedeltadude het volgende:
bij deze nummer 2151: ik doe ook mee, voor 0,10 per kilometer
Naar een stichting die voor kinderen met CF. Stichting had aanvankelijk voornamelijk als doel om met de kinderen op kamp te kunnen (Fibrosekinderen Op Kamp >> Fok dus). Maar doordat gebleken is dat de kinderen onderling elkaar zieker kunnen maken (iets met een bacterie, maar dat heb ik nog niet helemaal onder de knie), is dat niet meer verstandig. Ze willen nu gaan proberen met kleine groepjes dagjes weg te gaan, en kinderen die in het zkh moeten liggen te voorzien van internet, zodat ze contact kunnen houden met de buitenwereld.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen tijd om alles te lezen, waar gaat het geld naar toe?
Mooi niet dusquote:Op donderdag 16 november 2006 08:54 schreef wdn het volgende:
Zeg die alert kan die de volgende keer vooraf
Ik heb hem er meerdere keren alert op gemaakt, maar ja, traag van begrip hequote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef ElisaB het volgende:
En verder: vroeg ik me eigenlijk al af waar je bleef
Ik ben veel te druk met andere onbelangrijke dingen (lees: werk) en mis daardoor de soms echt belangrijke dingen in het leven. Dit is een verrekte goed doel, moet veel geld op kunnen leveren. Zijn er meer acties naast dit lopen?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef ElisaB het volgende:
En verder: vroeg ik me eigenlijk al af waar je bleef
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
Ik sponsor raptorix voor 5 cent per gelopen kilometer als hij de 100 niet haalt en voor 1 euro per gelopen kilometer als hij de honderd wel haalt. Dat zal hem leren
het is een redelijk ingewikkeld microbiologisch verhaal. Een bacterie kan in verschillende vormen aanwezig zijn. en daarin schuilt het gevaar dat 'actieve' bacteriën worden overgedragen.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, een CF-patiënt heeft die bacterie toch zelf al?
Klopt, maar hij kan dus veranderen in een gevaarlijke variantquote:Op donderdag 16 november 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, een CF-patiënt heeft die bacterie toch zelf al?
mooi omschreven, dat probeerde ik de post boven je ook uit te leggen, maar dit jouw omschrijving is de meest duidelijke.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan dus veranderen in een gevaarlijke variant
[..]
Ik ben veel te druk met andere onbelangrijke dingen (lees: werk) en mis daardoor de soms echt belangrijke dingen in het leven. Dit is een verrekte goed doel, moet veel geld op kunnen leveren. Zijn er meer acties naast dit lopen?
Ik sponsor raptorix voor 5 cent per gelopen kilometer als hij de 100 niet haalt en voor 1 euro per gelopen kilometer als hij de honderd wel haalt. Dat zal hem leren
dat is geloof ik wel de bedoelingquote:Op donderdag 16 november 2006 13:07 schreef Bakkioli het volgende:
Count me in!![]()
Gaat TS overigens over het strand lopen?
je staat erbijquote:Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef jolene het volgende:
![]()
Leuk lees het hele verhaal nu net. Ik doe mee voor ¤0,20 per kilometer.
![]()
![]()
[..]
Ik ben veel te druk met andere onbelangrijke dingen (lees: werk) en mis daardoor de soms echt belangrijke dingen in het leven. Dit is een verrekte goed doel, moet veel geld op kunnen leveren. Zijn er meer acties naast dit lopen?
Ik verwacht jou wel bij de finishquote:Op donderdag 16 november 2006 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet zo nichterig dansen, lopen kreng![]()
Doe 'ns lievquote:
Nee, raptorix is goed bezig.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
SCH is erg goed bezig!!!!!!!!!
goed plan!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Als de route bekend is, en ongeveer de tijden, kunnen we zorgen dat er een lang lint van Fok!kers op het strand staat van DH tot DH. Ik sta dan ergens bij Bloemendaalmet een lekker flesje fris water
Ik ga dit weekend via google Earth de route plannen, moet met name even rekening houden met delen waar de kustlijn niet doorloopt (ijmuiden als ik me niet vergis).quote:Op donderdag 16 november 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Als de route bekend is, en ongeveer de tijden, kunnen we zorgen dat er een lang lint van Fok!kers op het strand staat van DH tot DH. Ik sta dan ergens bij Bloemendaalmet een lekker flesje fris water
daar kan ik je wel aan een goede routebeschrijving helpenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend via google Earth de route plannen, moet met name even rekening houden met delen waar de kustlijn niet doorloopt (ijmuiden als ik me niet vergis).
Makkt je er een duolon van...gewoon een stukkie zwemmen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend via google Earth de route plannen, moet met name even rekening houden met delen waar de kustlijn niet doorloopt (ijmuiden als ik me niet vergis).
Wil je begeleiding tijdens de route? Want dan wil ik evt. wel met je opfietsen/rijden met de nodige spullen (eten, drinken e.d.)quote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
ik ga je de sluizen over loodsenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Bij IJmuiden moet je het Noordzeekanaal over. Maar dat kan via de sluizenStukkie landinwaarts.
Denk dat wind niet heel veel zal uitmaken, aangezien het waarschijnlijk wind uit westen is.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Bij IJmuiden moet je het Noordzeekanaal over. Maar dat kan via de sluizenStukkie landinwaarts.
Het is een heel goed doel, ik hecht als links mens nou eenmaal weinig aan materie en juist weer veel aan mensen, zelfs aan rappie en heb alle vertrouwen in hem. En ook als ie maar 10 kilometer loopt, ben ik trotsquote:Op donderdag 16 november 2006 20:38 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik even melden dat SCH er erg veel vertrouwen in heeft? Zoveel zelfs dat hij zijn belofte al is nagekomen nog voor raptorix een meter heeft gelopen
En dat we dus met z'n allen straks aan het eind niet SCH ondersteboven gaan houden om 'm uit te schudden dus
Zorg jij nou maar dat je niet voor schut komt te staanquote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef raptorix het volgende:
Hehehe anders schut ik hem wel uit
Hahaha zeker niet, al moet ik kruipen, ik kom echt wel aanquote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je niet voor schut komt te staan
al moet ik je naar de finfish schreeuwenquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hahaha zeker niet, al moet ik kruipen, ik kom echt wel aan
Wat mij betreft kan het en wat mij betreft ook naar het zelfde rekeningnummer. Maar ik heb geen idee of Buzzer of raptorix het liever anders doen. Dus check dat eventueel even (of niet; kijk maar).quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef zarGon het volgende:
kan ik nu al mijn deel van de run al betalen?
naar hetzelfde rekeningnummer neem ik aan?
Inmiddels is het bedrag gestort.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:51 schreef buzzer het volgende:
OP zich is dat prima hoor
Vermeld het wel even bij de omschrijving dat het om de sponsorloop gaat..
Heel veel succesquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef raptorix het volgende:
Top, morgen ga ik me eerste testrun doen, kijken hoe het er voor staat, ben de laatste tijd al flink wat gewicht kwijt geraakt, dus dat scheelt al een hoop, alleen stoppen met roken vind ik klote, dus dat doe ik waarschijnlijk pas 2 weken voor de run
Nou succes! Hoe lang denk je er over te doen uiteindelijk? Over die 100 km?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef raptorix het volgende:
Top, morgen ga ik me eerste testrun doen, kijken hoe het er voor staat, ben de laatste tijd al flink wat gewicht kwijt geraakt, dus dat scheelt al een hoop, alleen stoppen met roken vind ik klote, dus dat doe ik waarschijnlijk pas 2 weken voor de run
Volgens mij heb jij het andere topic niet gevolgd...quote:Op zondag 19 november 2006 00:19 schreef zodiakk het volgende:
Waarom niet meteen geld storten op de giro- of bankrekening voor de organisatie die CF-kindjes helpt? Nu moet iemand zich 100 kilometer het leplazarus lopen voordat mensen pas geld schenken. Yay, 1-0 for team humanity.
Goed gerekendquote:Op zondag 19 november 2006 17:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Dus als jij die 100 kilometer loopt kost mij dat 10 euro?
Ach ja living on the edgequote:Op zondag 19 november 2006 00:04 schreef SCH het volgende:
Raptorix, ik heb veel waardering voor je poging en je enorme zelfvertrouwen maar ik wil toch wat kanttekeningen plaatsen. Ik heb al betaald, dus het boeit me geen reet of je het haalt of niet. Eerlijk gezegd klinkt het een beetje onverantwoord om dit zo zonder begeleiding te doen. We hebben niks aan blijde CF-kindjes en een dode fokker dus doe vooral een beetje verstandig en wees niet de stoerste.
Je blijft toch altijd een mietje
Nou lopen gek!quote:
Beide kan, na afloop doen de meeste, waaronder ik.quote:Op zondag 19 november 2006 18:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou lopen gek!
Count me in![]()
Moet dat geld trouwens nu al voldaan worden of na afloop?
checkquote:
Dat dusquote:Op zondag 19 november 2006 00:04 schreef SCH het volgende:
Raptorix, ik heb veel waardering voor je poging en je enorme zelfvertrouwen maar ik wil toch wat kanttekeningen plaatsen. Ik heb al betaald, dus het boeit me geen reet of je het haalt of niet. Eerlijk gezegd klinkt het een beetje onverantwoord om dit zo zonder begeleiding te doen. We hebben niks aan blijde CF-kindjes en een dode fokker dus doe vooral een beetje verstandig en wees niet de stoerste.
Je blijft toch altijd een mietje
quote:maaikelovesfer (reeds voldaan en dus ook al meegeteld in de tussenstand)
doen wequote:
opgelostquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:14 schreef wdn het volgende:
Buzzie: 100 kilometer run voor het goede doel. hier staat alles dubbel.
Wat jij wilt; beide mag. Mocht je het alvast willen overmaken, zet er dan even bij dat het vast voor de sponsorloop is, dan raak ik niet zo in de warquote:Op donderdag 23 november 2006 19:34 schreef Kleintje het volgende:
Count me in.
Geld nu overmaken of als er gelopen is???
Wat liev aangebodenquote:Is er al een datum bekend wanneer er gelopen wordt?
Ik woon zo'n 6 kilometer van Den Helder af, dus als je wil kan je (als we op die datum thuis zijn) hier komen douchen en je opfrissen etc.
Volgens mij heb je deze gemistquote:Op donderdag 23 november 2006 20:55 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb je erbijgezet in het lijstje; de teller staat op 82,5!!
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ze lopen niet erg hard op mijn werk, maar een extra sponsor heb ik in elk geval binnengehaald
Belachelijkquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:00 schreef Bakkioli het volgende:
Als we nou tot de 100 sponsers komen gaat Rapto die 100 km dan ook teruglopen?
partij voor dequote:Op vrijdag 24 november 2006 13:51 schreef SCH het volgende:
Wat heb je eigenlijk gestemd.
Misschien toch iets te vroeg betaald
Als hij er klaar voor is, maar in elk geval rond half decemberquote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef Foo_niks het volgende:
wanneer moet hij lopen?
O.K, 2 x € 10,- als hij het binnen 13 uur doet,1 X als hij het überhaupt haalt.quote:Op zondag 26 november 2006 15:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als hij er klaar voor is, maar in elk geval rond half december
de beste gedachte die je kan hebben is dat het hoe dan ook goed terecht komtquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:55 schreef Semisane het volgende:
Zo...heb het geld van de sponserloop net overgemaakt.....ik heb wel vertrouwen in Raptorix...geen idee waar ik het op baseer trouwens.
Uhuh!quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Al valt ie na 3 stappen hijgend neer: die 10 euro komen er echt wel
Mailen moet je altijd naar mij natuurlijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:00 schreef Oblivion het volgende:
Oh ik zie de teller op 86,5 staan, vind ik zo raar staan, doe mij die halve er maar bij...![]()
Ik heb alleen geen idee waar ik naar toe moet mailen enzo...![]()
ik denk er net zo overquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Vast welquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:47 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mailen moet je altijd naar mij natuurlijk
Ik gaat mailen!quote:
Ik heb het halfje toegevoegd
Nee, hebbik niet. Maar we komen er tzt vást wel uit. Beetje PM-men, beetje mailen, beetje topic voor openen; komt goed. Maak je geen zorgen; ik trek je wel aan je jasje als je het mocht vergetenquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:14 schreef FJD het volgende:
Heb je ook mailadressen van iedereen die heeft toegezegd te storten, ik lees bv erg vaak over dit topic heen dus een mail reminder zou voor mij ideaal zijn
Verder wil ik wel kijken of ik een rondje mee kan buggyen maar dan moet de wind maar net goed zijn
Maar je staat er nu al bij hoorquote:
Voor rekening nummer enzo...quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je staat er nu al bij hoor
Edoch; mailen mag altijd
Nou als die net zo loopt als dat hij priktquote:Op zondag 26 november 2006 22:12 schreef raptorix het volgende:
Ik ga morgen even preciese datum prikken, ook al omdat ik me vakantie moet plannen
Zoooo hee echt hard onder de riem, joh als je denkt dat ik toch niet haal, sponsor me dan gewoon.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:59 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Nou als die net zo loopt als dat hij prikt![]()
'Moet het allemaal nog zien,kijk zo'n marathonnetje is natuurlijk wel kek in de juiste maanden,meeste mongolen lopen de vijftig in Nimegen ook wel .
Man met de hamer komt meestal rond de 60 70 KM om de hoek kijke,tel je daar bij op de korte dagen die je op dit moment hebt,plus de minder aantrekkelijke weersomstandigheden.
Mot ik het allemaal nog zien![]()
Komt bij het is een Amsterdammer![]()
Ik sponser je alquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoooo hee echt hard onder de riem, joh als je denkt dat ik toch niet haal, sponsor me dan gewoon.
En krijg ik nog mail terug?quote:
Dat is een vrijdag?quote:
Nou ga proberen de duinen zoveel mogelijk te vermijden, bedoeling is juist om zoveel mogelijk de vloedlijn om te zoeken waar het zand hard genoeg is om te lopen, zand is juist fijner omdat het ideaal dempt en ik niet 1 van de lichtste ben.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Ik sponser je al![]()
(effe wat peptalk)
Eerlijk gezegd vind ik het onwijze prestatie als je het haalt,over het strand lijkt me geen doen en door de duinen zit je met die geile kinderkopjes en niveuverschillen .
Met een beetje regen killers voor het tempo en de knieen.
Loop zelf : http://www.dodentocht.be/ of http://nl.wikipedia.org/wiki/Kennedymars ik weet wat je te wachten staat.![]()
Dan kun je dat flesje water helaas vergetenquote:
En je staat erbijquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef hjs het volgende:
Weer zo'n super plan met wat een inzet.
Ik sponser je ook wel een keer als vader van 2 kids met CF.![]()
Dat is altijd welkom, ik hoop snel even een minisite te maken met daarin route, en eventueel een tijdschema, zodat mensen als ze willen kunnen meelopenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:09 schreef melonovy het volgende:
En lopen er nog mensen mee (danwel in etappes)?
Tzt komt er wel een topic en de mensen die het topic missen, die zal ik aan hun vestje trekkenquote:Op woensdag 29 november 2006 06:15 schreef hjs het volgende:
Mooi, als je ff terug meelt met de betalings gegevens kan ik het overmaken.![]()
Ja leuk, we kunnen je toch niet alleen laten gaanquote:Op woensdag 29 november 2006 10:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is altijd welkom, ik hoop snel even een minisite te maken met daarin route, en eventueel een tijdschema, zodat mensen als ze willen kunnen meelopen
Dat vind ik nou een puick idee.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:21 schreef maaikelovesfer het volgende:
laat je je precieze route nog weten?? misschien als ik vrij heb kom k wel aan de kant staan![]()
En binnen (quote:Op donderdag 30 november 2006 19:53 schreef Sufferdt het volgende:
Dit vind ik echt een superactie en ik heb volledig vertrouwen in je. Daarom heb ik mijn sponsorbedrag (50,-) alvast overgemaakt!
En al nagedacht over mijn aanbod voor de lunch zeg maar?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is altijd welkom, ik hoop snel even een minisite te maken met daarin route, en eventueel een tijdschema, zodat mensen als ze willen kunnen meelopen
je kunt het gelijk doen als je wil, alleen wel even bij de betaling vermelden, dan wordt het op de juiste mnaier verwerkt. De ijst is aangepastquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:10 schreef cptmarco het volgende:
ook wel sponsoren wil
Ik heb niet het hele topic door gelezen, wanneer is het betaalmoment?
Aangezien ik GIS medewerker ben bij een groot ingenieursburo wil ik ook wel een kaartje maken? Met eventueel een google earth kmz bestand? Dan kan iedereen het volgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |