Zorg je zelf wel voor goede begeleiding (iemand die eventueel 112 kan bellen - en dat meen ik nog serieus ook).quote:Op woensdag 15 november 2006 01:00 schreef raptorix het volgende:
Och ja, die 100 km gaat wel lukken, ik ga deze week even testen hoe me conditie er voor staat, en dan kan ik wel redelijk me tijd inschatten, ik verwacht dat ik eerste 50 kilometer rond de 5 uur kan afleggen, en de 2e 50 in rond de 5 a 7 uur, maar zeg heel eerlijk dat ik geen ervaring in 100 km heb, maar ik heb een ijzeren wil, en een extreem hoge pijngrens, kortom hoe dan ook ga ik die 100 km afleggen, en zal zeker niet uitstappen.
Heb ik al gedaan voor het andere topic, daar wordt ook al een tientje voor gestort binnenkortquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wijs er 10 bekenden op, die er anders nooit van gehoord zouden hebben...
Bereid het goed voor, geef alle links en wat info mee....
Iedere hulp is welkom....
4:20, maar das wel zonder training uiteraardquote:Op woensdag 15 november 2006 01:11 schreef Robocock het volgende:
Wat voor tijd had je op de marathon?
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
4:20, maar das wel zonder training uiteraard
zie een paar posts hierbovenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:12 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk.Zet me maar in het lijstje sponsoren.
Zijn er geen vrijwilligers in de omgeving van de TS die m willen begeleiden. zelf kan ik het helaas niet Sittard - Amsterdam is nogal een eind..quote:Op woensdag 15 november 2006 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zorg je zelf wel voor goede begeleiding (iemand die eventueel 112 kan bellen - en dat meen ik nog serieus ook).
Ik citeer Mamma-ElisaB: "Oei, laat ie maar wel oppassen hoor. Zul je hem zeggen dat ie wel goed op zichzelf moet letten?! Je zegt 100km?? Ik zou Den Haag nog niet uitkomen. Pffttt... maar hij moet goed oppassen!"
wat lievvvquote:Op woensdag 15 november 2006 23:48 schreef prupke het volgende:
Ok laten we dan maar helemaal een keer gek doen
we staan nu op 47 sponsoren....
als we aan de 100 sponsoren komen dan doe ik er voor de sponsoren tot aan de 100, 1 euro bij per persoon (maw 53 pleuri)![]()
![]()
![]()
![]()
dus op z'n max ben jij straks 107 euro kwijt.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:48 schreef prupke het volgende:
Ok laten we dan maar helemaal een keer gek doen
we staan nu op 47 sponsoren....
als we aan de 100 sponsoren komen dan doe ik er voor de sponsoren tot aan de 100, 1 euro bij per persoon (maw 53 pleuri)![]()
![]()
![]()
![]()
Even 1 dingetje :quote:Op woensdag 15 november 2006 23:50 schreef koemleit het volgende:
[..]
dus op z'n max ben jij straks 107 euro kwijt.
Ik heb niet eens 107 euro
En zo is het maar net. Nee, zo is het écht. Het allermooiste van de hele actie (vind ik dan) is dat de FOK!-kers zich met zovelen aansluiten om het doel van dit jaar te ondersteunen. Een heleboel beetjes en een paar iets grotere beetjes, maken samen een berg euro's waar we over een paar weken trots op kunnen terugkijken. We maken met onze berg euro's een groep zieke kinderen een heel klein beetje happier en hebben er ondertussen met z'n allen nog lol in ook. Dát is toch prachtig?!quote:Op woensdag 15 november 2006 23:56 schreef prupke het volgende:
Ik heb begrepen dat elke euro welkom is en dus of je nu 1 euro stort of 100 euro dat maakt geen bal uit
En zo blijken Fok!kers ineens een stuk liever dan de rest van het jaarquote:Op donderdag 16 november 2006 02:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Nee, zo is het écht. Het allermooiste van de hele actie (vind ik dan) is dat de FOK!-kers zich met zovelen aansluiten om het doel van dit jaar te ondersteunen. Een heleboel beetjes en een paar iets grotere beetjes, maken samen een berg euro's waar we over een paar weken trots op kunnen terugkijken. We maken met onze berg euro's een groep zieke kinderen een heel klein beetje happier en hebben er ondertussen met z'n allen nog lol in ook. Dát is toch prachtig?!
[/zweefteven-alert]
En bedankt hequote:Op donderdag 16 november 2006 07:25 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
En zo blijken Fok!kers ineens een stuk liever dan de rest van het jaarHet zijn blijkbaar ook maar mensen
Ik bedoelde maar: Een groot forum met heel veel leden met erg grote monden.. Maar als er zoiets georganiseerd wordt, loopt het wel erg hardquote:Op donderdag 16 november 2006 08:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En bedankt heMaaruh volgens mij mis ik in deze lijst nog x aantal crewleden van diverse Fok! Onderdelen
![]()
Zeg die alert kan die de volgende keer voorafquote:Op donderdag 16 november 2006 02:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Nee, zo is het écht. Het allermooiste van de hele actie (vind ik dan) is dat de FOK!-kers zich met zovelen aansluiten om het doel van dit jaar te ondersteunen. Een heleboel beetjes en een paar iets grotere beetjes, maken samen een berg euro's waar we over een paar weken trots op kunnen terugkijken. We maken met onze berg euro's een groep zieke kinderen een heel klein beetje happier en hebben er ondertussen met z'n allen nog lol in ook. Dát is toch prachtig?!
[/zweefteven-alert]
Dat maakt mij nummer 50quote:Op donderdag 16 november 2006 08:43 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Prima actie! Mijn steun heb je!
Je staat erbijquote:Op donderdag 16 november 2006 11:27 schreef rudedeltadude het volgende:
bij deze nummer 2151: ik doe ook mee, voor 0,10 per kilometer
Naar een stichting die voor kinderen met CF. Stichting had aanvankelijk voornamelijk als doel om met de kinderen op kamp te kunnen (Fibrosekinderen Op Kamp >> Fok dus). Maar doordat gebleken is dat de kinderen onderling elkaar zieker kunnen maken (iets met een bacterie, maar dat heb ik nog niet helemaal onder de knie), is dat niet meer verstandig. Ze willen nu gaan proberen met kleine groepjes dagjes weg te gaan, en kinderen die in het zkh moeten liggen te voorzien van internet, zodat ze contact kunnen houden met de buitenwereld.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:18 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen tijd om alles te lezen, waar gaat het geld naar toe?
Mooi niet dusquote:Op donderdag 16 november 2006 08:54 schreef wdn het volgende:
Zeg die alert kan die de volgende keer vooraf
Ik heb hem er meerdere keren alert op gemaakt, maar ja, traag van begrip hequote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef ElisaB het volgende:
En verder: vroeg ik me eigenlijk al af waar je bleef
Ik ben veel te druk met andere onbelangrijke dingen (lees: werk) en mis daardoor de soms echt belangrijke dingen in het leven. Dit is een verrekte goed doel, moet veel geld op kunnen leveren. Zijn er meer acties naast dit lopen?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef ElisaB het volgende:
En verder: vroeg ik me eigenlijk al af waar je bleef
quote:Op donderdag 16 november 2006 12:45 schreef SCH het volgende:
Ik sponsor raptorix voor 5 cent per gelopen kilometer als hij de 100 niet haalt en voor 1 euro per gelopen kilometer als hij de honderd wel haalt. Dat zal hem leren
het is een redelijk ingewikkeld microbiologisch verhaal. Een bacterie kan in verschillende vormen aanwezig zijn. en daarin schuilt het gevaar dat 'actieve' bacteriën worden overgedragen.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, een CF-patiënt heeft die bacterie toch zelf al?
Klopt, maar hij kan dus veranderen in een gevaarlijke variantquote:Op donderdag 16 november 2006 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, een CF-patiënt heeft die bacterie toch zelf al?
mooi omschreven, dat probeerde ik de post boven je ook uit te leggen, maar dit jouw omschrijving is de meest duidelijke.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, maar hij kan dus veranderen in een gevaarlijke variant
[..]
Ik ben veel te druk met andere onbelangrijke dingen (lees: werk) en mis daardoor de soms echt belangrijke dingen in het leven. Dit is een verrekte goed doel, moet veel geld op kunnen leveren. Zijn er meer acties naast dit lopen?
Ik sponsor raptorix voor 5 cent per gelopen kilometer als hij de 100 niet haalt en voor 1 euro per gelopen kilometer als hij de honderd wel haalt. Dat zal hem leren
dat is geloof ik wel de bedoelingquote:Op donderdag 16 november 2006 13:07 schreef Bakkioli het volgende:
Count me in!![]()
Gaat TS overigens over het strand lopen?
je staat erbijquote:Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef jolene het volgende:
![]()
Leuk lees het hele verhaal nu net. Ik doe mee voor ¤0,20 per kilometer.
![]()
![]()
[..]
Ik ben veel te druk met andere onbelangrijke dingen (lees: werk) en mis daardoor de soms echt belangrijke dingen in het leven. Dit is een verrekte goed doel, moet veel geld op kunnen leveren. Zijn er meer acties naast dit lopen?
Ik verwacht jou wel bij de finishquote:Op donderdag 16 november 2006 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet zo nichterig dansen, lopen kreng![]()
Doe 'ns lievquote:
Nee, raptorix is goed bezig.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef TJDoornbos het volgende:
SCH is erg goed bezig!!!!!!!!!
goed plan!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Als de route bekend is, en ongeveer de tijden, kunnen we zorgen dat er een lang lint van Fok!kers op het strand staat van DH tot DH. Ik sta dan ergens bij Bloemendaalmet een lekker flesje fris water
Ik ga dit weekend via google Earth de route plannen, moet met name even rekening houden met delen waar de kustlijn niet doorloopt (ijmuiden als ik me niet vergis).quote:Op donderdag 16 november 2006 15:07 schreef Rewimo het volgende:
Als de route bekend is, en ongeveer de tijden, kunnen we zorgen dat er een lang lint van Fok!kers op het strand staat van DH tot DH. Ik sta dan ergens bij Bloemendaalmet een lekker flesje fris water
daar kan ik je wel aan een goede routebeschrijving helpenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend via google Earth de route plannen, moet met name even rekening houden met delen waar de kustlijn niet doorloopt (ijmuiden als ik me niet vergis).
Makkt je er een duolon van...gewoon een stukkie zwemmen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend via google Earth de route plannen, moet met name even rekening houden met delen waar de kustlijn niet doorloopt (ijmuiden als ik me niet vergis).
Wil je begeleiding tijdens de route? Want dan wil ik evt. wel met je opfietsen/rijden met de nodige spullen (eten, drinken e.d.)quote:Op donderdag 16 november 2006 16:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
ik ga je de sluizen over loodsenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Bij IJmuiden moet je het Noordzeekanaal over. Maar dat kan via de sluizenStukkie landinwaarts.
Denk dat wind niet heel veel zal uitmaken, aangezien het waarschijnlijk wind uit westen is.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:21 schreef Rewimo het volgende:
Bij IJmuiden moet je het Noordzeekanaal over. Maar dat kan via de sluizenStukkie landinwaarts.
Het is een heel goed doel, ik hecht als links mens nou eenmaal weinig aan materie en juist weer veel aan mensen, zelfs aan rappie en heb alle vertrouwen in hem. En ook als ie maar 10 kilometer loopt, ben ik trotsquote:Op donderdag 16 november 2006 20:38 schreef ElisaB het volgende:
Mag ik even melden dat SCH er erg veel vertrouwen in heeft? Zoveel zelfs dat hij zijn belofte al is nagekomen nog voor raptorix een meter heeft gelopen
En dat we dus met z'n allen straks aan het eind niet SCH ondersteboven gaan houden om 'm uit te schudden dus
Zorg jij nou maar dat je niet voor schut komt te staanquote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef raptorix het volgende:
Hehehe anders schut ik hem wel uit
Hahaha zeker niet, al moet ik kruipen, ik kom echt wel aanquote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je niet voor schut komt te staan
al moet ik je naar de finfish schreeuwenquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hahaha zeker niet, al moet ik kruipen, ik kom echt wel aan
Wat mij betreft kan het en wat mij betreft ook naar het zelfde rekeningnummer. Maar ik heb geen idee of Buzzer of raptorix het liever anders doen. Dus check dat eventueel even (of niet; kijk maar).quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef zarGon het volgende:
kan ik nu al mijn deel van de run al betalen?
naar hetzelfde rekeningnummer neem ik aan?
Inmiddels is het bedrag gestort.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:51 schreef buzzer het volgende:
OP zich is dat prima hoor
Vermeld het wel even bij de omschrijving dat het om de sponsorloop gaat..
Heel veel succesquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef raptorix het volgende:
Top, morgen ga ik me eerste testrun doen, kijken hoe het er voor staat, ben de laatste tijd al flink wat gewicht kwijt geraakt, dus dat scheelt al een hoop, alleen stoppen met roken vind ik klote, dus dat doe ik waarschijnlijk pas 2 weken voor de run
Nou succes! Hoe lang denk je er over te doen uiteindelijk? Over die 100 km?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef raptorix het volgende:
Top, morgen ga ik me eerste testrun doen, kijken hoe het er voor staat, ben de laatste tijd al flink wat gewicht kwijt geraakt, dus dat scheelt al een hoop, alleen stoppen met roken vind ik klote, dus dat doe ik waarschijnlijk pas 2 weken voor de run
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |