ja dat heb ik gezien, daarin speelde hij (in een flashback) de vader van één van die meiden.quote:
Bettina's verjaardag was goed voor 688.000 kijkers, het hoogste aantal sinds de start van dit seizoen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is jarig die ouwe meid...
De kijkcijfers gaan inderdaad weer erg omhoog.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bettina's verjaardag was goed voor 688.000 kijkers, het hoogste aantal sinds de start van dit seizoen.![]()
quote:Maandag 27 november
Opvallend: Junior smeekt Joyce of hij zijn baantje als schoonmaker mag houden als zij met een prima aanbod komt. Wat steekt hier achter? Ook opvallend: Bettina wil zo snel mogelijk het land uit om Frank te ontlopen. Wat is er gebeurd? Elif wordt er door Tonnie op gewezen dat ze wegloopt voor haar ware gevoelens. Heeft hij gelijk? Joost roept dat hij graag van Eva af wil, maar dat doet hij zo hard dat iedereen er aan twijfelt.
Dinsdag 28 november
Iris neemt een grote beslissing over haar toekomst en die van Ivan. En ook die van Niels? Julia en Chris worden een betrapt op een zeer intiem samenzijn en dat op de dag van hun scheiding… Malú waagt een koppelpoging en stuurt Eva bij Joost langs. Joost heeft echter een verrassing voor Eva.
Woensdag 29 november
Esmee kan het niet handelen dat Marnix naar het buitenland vertrekt. Ze weet zeker dat dit een definitieve scheiding tussen haar ouders betekent. Annemarie roept van niet, maar diep in haar hart twijfelt ze zelf ook… Sanne gaat door een diep dal na de teleurstelling met Just en dus is het tijd voor een grote levensbeslissing. Elif vindt dat Ilyas hun gezamenlijke toekomst veel te rooskleurig voorstelt, maar hoe moet ze hem dat duidelijk in vredesnaam maken?
Donderdag 30 november
Als Chris zich eindelijk weer eens op de toekomst denkt te kunnen richten, gooit ‘hulpeloze’ Leonore roet in het eten. Annemarie voelt zich alleen en is verbitterd over mannen in het algemeen. De vraag is dus: ziet Annemarie spoken als Esmee intiemer wordt met een klasgenoot of is die jongen echt niet oké? Elif en Tonnie verwachten dat Ilyas -die al zijn liefdesellende alleen maar opkropt- vroeg of laat zeker zal uitbarsten. Op zijn zachtst gezegd verheugen ze zich daar niet bepaald op.
Vrijdag 1 december
Junior krijgt aanwijzingen dat de politie een inval in de Muiderpoort voorbereidt. Actie is geboden! De bazige en starre houding van geneesheer-directeur Niels brengt hem in conflict met meerdere artsen van het AZB. Esmee ontdekt dat haar moeder achter haar rug om haar vriendjes controleert. Kyra komt thuis en snapt niets van de blijdschap van Julia als die vertelt dat ze gescheiden is van Chris.
quote:Kyra komt thuis.
quote:Bettina wil zo snel mogelijk het land uit om Frank te ontlopen.
quote:Esmee kan het niet handelen dat Marnix naar het buitenland vertrekt.
Tijd voor een zwartboek: Ilyas, Sanne, Iris...quote:De bazige en starre houding van geneesheer-directeur Niels brengt hem in conflict met meerdere artsen van het AZB.
Voor een "babe" heeft ze sowieso een raar hoofdquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:33 schreef soapie het volgende:
Wat heeft Yolanthe eigenlijk een rare haarinplant. Ze krijgt hierdoor een heel vreemd voorhoofd!!!!
Lijkt me duidelijk. Waarom komt Kyra terugquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef pberends het volgende:
Poll: Goed dat Kyra terugkomt?Nee !
Ja, fantastisch.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:JULIA BRANCA: "Het lijkt wel of ik hier in een fokking slechte film ben beland!"
Wat liefquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bettina's verjaardag was goed voor 688.000 kijkers, het hoogste aantal sinds de start van dit seizoen.![]()
Wat saai dat gezin gezeik van Niels en Iris. Het was echt een verademing dat zeik-Iris 2 dagen niet in ONM voorkwam.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels wat doe je?!
Ik zag Fos uit GTST gister, ook gecondoleerd!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
Ik zat eergister nog bij Isis Cabolet in de tram!
Weet je nog wel wie Isis Cabolet isquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zag Fos uit GTST gister, ook gecondoleerd!
jaa zij was leuk , nou ja niet Floor [ toch] maar Isis wel, leuke actrice dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
Weet je nog wel wie Isis Cabolet is?
Ivan is laatst nog ontvoerd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom is er nou nooit eens een ontvoering in ONM..
Of een moord.
Of een psycho?
Ja, dat was me nog eens een hoogstaand lijntjequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ivan is laatst nog ontvoerd.
Toch de oppas van Bram en z'n vrouwquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je nog wel wie Isis Cabolet is?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:17 schreef Wup het volgende:
eh ... Sven hoezo begin je over Isis Cabolet?
ik verwacht nu een spannend verhaal........
Dat was de enige redenquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
precies! de teller staat op (zeker) 14 griezels en 10 moordpartijtjes... da's toch een aardig gemiddeldequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ivan is laatst nog ontvoerd.
Alle leuke karakters zijn om zeep geholpen.
quote:De psycho's zijn wij, omdat we nog steeds kijken.
die zijn er volgens mij niet...quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:03 schreef Woelli het volgende:
Heeft iemand de persfoto's van Pim Reitsema #2 en Daan Starrenburg #1?
doe's een foto van 'n ander uit die reeks, dan weet ik welke foto's bij seizoen 11 horenquote:En ook van Pamela Teves, Robin Rienstra en Jasmine Sendar uit seizoen 11
Van Pim #2 en Daan #1 zijn er wel. Die hebben een witte achtergrond zoals deze.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
die zijn er volgens mij niet...
[..]
doe's een foto van 'n ander uit die reeks, dan weet ik welke foto's bij seizoen 11 horen
aha daar heb ik er sowieso niet veel van...quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:45 schreef Woelli het volgende:
Van Pim #2 en Daan #1 zijn er wel. Die hebben een witte achtergrond zoals deze.
wat een heerlijke flashback-post!!quote:Deze zijn wat voorbeelden van seizoen 11
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Jammer maar bedankt dat je even wou reageren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha daar heb ik er sowieso niet veel van...
heb wel ergens 'n minifoto van Niels Megens uit z'n onm-tijd, maar ben die cd-rom kwijt
[..]
wat een heerlijke flashback-post!!
Maar ik geloof dat ik je niet verder kan helpen. Ik ging altijd pas echt foto's scoren bij een exit, ivm mijn site, dus van Pamela en Jasmine heb ik sowieso niet zoveel. Van Robin heb ik wel wat dingen liggen, maar hij had toen - volgens de groepsfoto die tijdens die shoot gemaakt is - die mislukte sik... ik kan me geen persfoto met die look herinneren...
Hihi.. bedankt..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef babette21 het volgende:
of google wordt natuurlijk even ingeschakeld!
hier staan ze: http://home.hetnet.nl/~doren007/onm/onmacteurs/acteurs.htm
nee toch??quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/DPUO6-Fc0os/2.jpg]afbeelding][/url]
Roel Fooy
Er is nog hoop, want afgelopen vrijdag heeft hij Iris zowel ten huwelijk gevraagd als GEDUMPT.quote:
mooi.... nu nog óf:quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is nog hoop, want afgelopen vrijdag heeft hij Iris zowel ten huwelijk gevraagd als GEDUMPT.
En het mooie is dat ze nu in Haarlem zit.
Wat nee toch?quote:
dat is Roel Fooy toch niet?!?quote:Op zondag 19 november 2006 04:50 schreef Svensational het volgende:
Wat nee toch?
Jawel joh.quote:
volgens mij niet hoor, ik heb 'm laatst nog in 'n andere commercial gezien, dan haal je 'm er meteen uit.. deze kerel is ouder, fatsiger en heeft sowieso 'n ander gezicht! alleen de stem lijkt eropquote:Op zondag 19 november 2006 15:59 schreef Svensational het volgende:
Jawel joh.
Hij is het wel hoor....quote:Op zondag 19 november 2006 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor, ik heb 'm laatst nog in 'n andere commercial gezien, dan haal je 'm er meteen uit.. deze kerel is ouder, fatsiger en heeft sowieso 'n ander gezicht! alleen de stem lijkt erop
daarvoor toch ook al?quote:Op zondag 19 november 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
Sinds die zwangerschap loopt ze alleen maar te zeiken. Zeikwijf.
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzoquote:
nou, voor Hillard was dat anders helemaal niet leuk, ze had best wat gezelliger mogen doenquote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef pberends het volgende:
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzo.
Wanneer komt z'n tweelingbroer nou het AZB versterken als de opvolger van Duuk?quote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef pberends het volgende:
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzo.
Duuk, die mis ik nou ook totaal nietquote:Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Wanneer komt z'n tweelingbroer nou het AZB versterken als de opvolger van Duuk?![]()
Duuk en z'n jampotjes/handtasjes.quote:Op maandag 20 november 2006 15:32 schreef babette21 het volgende:
Duuk, die mis ik nou ook totaal niet
terwijl hij niet heel fout was ofzo....
ik vind 't wel grappig: als 't andersom was geweest werd het zwaar aangemoedigdquote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Is dat homogezeik van Just nog steeds niet voorbij?? Gaap, gaap, gaap.
Het viel mij ook op dat dat op dezelfde locatie was.quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Zouden ze die scène met Junior en Yousef op dezelfde dag hebben opgenomen als Joosts treinstunt?
Je weet wel een goed moment uit te kiezen om weer te kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:24 schreef babette21 het volgende:
heeeey de lipglossjes zijn ook weer terug!!
ik heb me goed vermaakt ja, het was heerlijk "ouderwets" met 'n jammerende Niels, een waardeloze Sanne, een geniale Bettina én een lading lipgloss... die break heeft me echt goed gedaanquote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Je weet wel een goed moment uit te kiezen om weer te kijken.![]()
Is dit een quote van Sanne?quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Is dat homogezeik van Just nog steeds niet voorbij?? Gaap, gaap, gaap.
Krijg je van al die koekjes erbij.quote:Op maandag 20 november 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
nieuwe Brinkman-reclame... ze is fatsig geworden van dat radiowerk![]()
ik zeg: zwanger!!quote:Op maandag 20 november 2006 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Tamara Brinkman
quote:Maandag 4 december
Ilyas provoceert Tonnie tot het uiterste als hij wéér geconfronteerd wordt met de liefde tussen zijn (nu nog) vrouw en zijn (eens) beste vriend. De toekomst van de Muiderpoort ziet er niet best uit en dus zal Junior met een plan moeten komen om zijn stekkie niet te verliezen. Waarom houdt Joost nou toch de boot af voor Eva; ze zouden toch een prachtig stel zijn? Dat vindt Eva zelf ook. Daan is helemaal niet happy door alles wat er achter zijn rug georganiseerd wordt.
Dinsdag 5 december
Malú sluit vrede met Julia en wil haar er graag bij hebben op haar bruiloft. Julia heeft nog steeds twijfels over de oprechtheid van Malú. Ook Daan heeft second thoughts bij zijn huwelijk, zo bekent hij aan Kyra. Ondanks Daans wens om de ceremonie klein te houden, zit het stadsdeelkantoor toch vol vrienden en voelt Daan de druk. Als Daan en Malú voor het altaar staan om elkaar het ja-woord te geven arriveert er een onverwachte gast die alles kan verpesten.
Woensdag 6 december
Als Leonore haar handtekening wil zetten onder de brief die Chris van al zijn schulden zal verlossen, gaat Borgers tot het uiterste om dit niet te laten gebeuren. Eva is blij als Joost na Malú en Daans bruiloft iets toeschietelijker lijkt, maar als zij ‘in aktie’ komt reageert Joost toch onverwacht.. Daan maakt Malú –ondanks alles wat er op hun huwelijksdag gebeurd is- toch gelukkig met een lief kado.
Donderdag 7 december
Niels en Ilyas vechten hun persoonlijke strijd ook uit op het werkfront. Dit met dodelijke afloop. Junior weigert zich uit de Muiderpoort te laten verjagen en zint op een manier om te kunnen blijven. De vraag is of hij niet te laat in aktie komt… Chris verwijt Julia dat zij er de oorzaak van is dat ze Borgers nu als vijand hebben.
Vrijdag 8 december
Als Malú Joost op de man af vraagt waarom hij Eva zo aan het lijntje houdt laat hij haar lekker in het duister tasten. Van Eva krijgt ze echter te horen dat Joost en zij gezoend hebben… Niels twijfelt over zijn schuld aan de dood van een patient, maar zal dit nooooit aan Ilyas willen laten merken. Annemarie heeft een groot vertrouwensprobleem en dus houdt ze Esmee nauwlettend in de gaten als die een afspraakje maakt om met een jongen te gaan stappen.
jaaaaa, de dokters van niks in actiequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Donderdag 7 december
Niels en Ilyas vechten hun persoonlijke strijd ook uit op het werkfront. Dit met dodelijke afloop.
erg boeiend ditquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Veronica Magazine (2006, #47)
Nee dat heeft Just niet gezegd nee. Sanne is inderdaad boos terwijl er niks bewezen is.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:28 schreef Yo_whatever het volgende:
Er is een dingetje wat ik niet snap aan het Sanne en Just gezeik (misschien heb ik wel een aflvering gemist ofzo) Maar ze is boos op hem terwijl ze het zelf uitgemaakt heeft toch? Zij is toch de enige die twijfelde? Of heeft hij gezegd dat ie liever toch een man heeft? Ik heb het hem niet horen zeggen namelijk...
Hierna wordt ze verliefd op Juniorquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sanne kan gewoon niet meer nadenken na alle mislukkelingen die ze heeft gehad.
Ah, gaat ze 'm dan ook weer "plat rijden"?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Hierna wordt ze verliefd op Junior.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
Sanne tegen Smee: "Jij bent ook aan alle kanten genaaid"
quote:
Bekijk het van de positieve kant. Als er geen voetbal was zouden we Kyra al op 30 november terugzien.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
Geen ONM vandaag door voetbal... het zal eens weer niet waar zijn.
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant. Als er geen voetbal was zouden we Kyra al op 30 november terugzien.
Morgen komt ze tochquote:Op donderdag 23 november 2006 20:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bekijk het van de positieve kant. Als er geen voetbal was zouden we Kyra al op 30 november terugzien.
Volgens de verhaaltjes pas op 1 december.quote:
Met dank aan Babette voor het linkje naar www.unlimited-online.nl, waar veel foto's van ONM-ers te vinden.quote:Sinds 2004 woont Manouk in Zweden. Onlangs speelde ze een bescheiden rol in de Zweedse politieserie "Wallander".
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:36 schreef babette21 het volgende:
ja goeie site he! vooral omdat die foto's ook nog eens allemaal megagroot zijn
en ze zijn ook zo handig voor bureaubladenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:Topkwaliteit! Dat zie je maar zelden.
* opslaan als![]()
Ah, de verhaaltjes van 14 november waren pas voor over twee weken daarna, had niet naar de datum gekekenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens de verhaaltjes pas op 1 december.
Ja, Niels is ook een vlaamse aap, dus dat komt mooi uitquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou het niet leuk zijn als Lieve uit GTST naar ONM zou verhuizen. Ivan heeft een oppas nodig! En Niels een nieuwe liefde.
Lieve's in ONM bevallen me nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Zou het niet leuk zijn als Lieve uit GTST naar ONM zou verhuizen. Ivan heeft een oppas nodig! En Niels een nieuwe liefde.
Joyce tegen Annemarie: "Ik heb Sanne ook al over me heen gehad"quote:Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
Sanne tegen Smee: "Jij bent ook aan alle kanten genaaid"
Gaan ze daar nog lang mee door? Ik neem aan dat Iris over een paar maanden opsodemietert met dat babygezeik. Het is slecht voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jezus wat is dat kind snel gegroeid zeg.![]()
Hmmm...had Peter Tuinman niet herkend in de preview, in de gewone aflevering welquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Olaf Malmberg (ONM: Mark van Veen) mag volgende week Peter Tuinman neerknallen in de allerlaatste aflevering van Baantjer.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:29 schreef Svensational het volgende:
Kan Annemarie dood alsjeblieft?
Ze moet netjes op haar beurt wachten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:29 schreef Svensational het volgende:
Kan Annemarie dood alsjeblieft?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
Als Elif nog 1 keer Faber zegt moet ze de serie uit.
quote:Maandag 11 december
Joost weet zeker dat het het beste is als zich gaat aangeven omdat hij zichzelf schuldig acht aan de dood van Wim Persijn. Bettina ontloopt Frank. Waarom? Dat wil Frank ook graag weten, maar hij kan alleen door een list bij haar in de buurt komen. En dan heeft hij een verrassende mededeling. Daan gelooft Shirina echt niet als zij een beetje al te relaxt op zijn huwelijk met Malú reageert.
Dinsdag 12 december
Elif baalt van de moeilijkheden die zij en Tonnie hebben doordat Ilyas zich zo star opstelt. Eigenlijk wil ze onbekommerd gelukkig zijn zoals iedereen en dus start ze een gedurfde aktie. Junior doet een ongebruikelijke stap: hij vraagt –of all people- Joyce om hulp! Er komt een intern onderzoek naar de dood van Niels patient. Niels vraagt Ilyas om een redelijk oordeel te geven. Gaat Ilyas dit doen of nagelt hij Niels aan het kruis?
Woensdag 13 december
1: De relatie Joost-Eva is echt gezegend met een flitsende frisse spontane start. 2: Tonnie en Elif komen lijnrecht tegenover elkaar te staan. 3:Daan denkt dat Shirina weer iets nieuws gevonden heeft waar ze in doordraaft: haar geloof, maar je kunt je voorstellen dat dat niet het meest bespreekbare onderwerp is. Tijdens een nachtelijke slemppartij nemen alledrie de mannen zich voor om het de volgende ochtend goed te maken met hun vriendinnetjes. Lukt dat ook?
Donderdag 14 december
Als Bettina hun ‘relatie’geheim wil houden gaat Frank akkoord, maar als ze dit bezegelen met een ferme vrijpartij worden ze (bijna?) betrapt! Als Joyce zich in het conflict tussen Niels en Ilyas mengt, voelt Niels zich behandeld als een klein kind. De enige bij wie hij begrip vindt is Annemarie… Julia wil Chris wel volledige vrijheid gevenom met Leonore om te gaan, maar vraagt toch af en toe zijn aandacht.
Vrijdag 15 december
Daan denkt te kunnen aantonen dat Shirina’s geloof een gril is die veroorzaakt wordt door liefdesverdriet om hem. Julia krijgt een bizar voorstel van Leonore. Joost is –uiteraard- hypernerveus als hij bij Eva en haar moeder gaat eten. Tonnie vindt dat hij bij een intiem gesprek tussen Elif en Ilyas hoort te zijn, maar wordt weggestuurd. Hoelang kan Tonnie dit soort toestanden nog aan? Niet lang!
OMG wie wil dat nou zien?quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Als Bettina hun ‘relatie’geheim wil houden gaat Frank akkoord, maar als ze dit bezegelen met een ferme vrijpartij [......]
come on, Niels is toch geen bejaardequote:GADVERDAMME! Bejaardensex hoeft van mij nou ook weer niet...----> Niels en Annemarie*kots*
Naar het opvangtehuis voor ex- onm'ers ?quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Iris => Groningen![]()
IRIS OVERBEEK: "Ik kom niet terug."
ik ookquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik was nog even bang dat Niels alles ging verpesten.![]()
![]()
Shame on you!quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:48 schreef babette21 het volgende:
ben ik toch gewoon vergeten te kijken![]()
quote:Tabee Petra
Alle goede bedoelingen ten spijt, wil het maar niet lukken tussen Niels en Iris. Er is simpelweg te veel gebeurd. En zo kan het dat Iris besluit afscheid te nemen van haar voormalige geliefde en samen met haar zoon naar Groningen vertrekt. Met Iris vertrekt ook actrice Petra Kagchelland uit ONM. Gelukkig wisten we haar nog net te strikken voor een afscheidsinterview.
Tweeënhalf jaar ONM
Petra werkte tweeënhalf jaar bij ONM en dat is erg goed bevallen. Petra: "Ik had een ontzettend leuke tijd bij ONM en ik genoot er elke dag van. Iedere keer ging ik met een lach op m"n gezicht naar m"n werk, zelfs als ik om zeven uur "s ochtends hier moest zijn en dus om vijf uur "s ochtends m"n bed uit moest." Tweeënhalf jaar ONM, betekent ook dat ze tweeënhalf jaar geleden haar eerste scène speelde. "Die herinner ik me nog glashelder! Dat was nog in het oude decor van het AZB. Ik speelde toen met Jasmine en Gürkan. De scène werd geregisseerd door Pim Vosmaer. Ik weet nog goed dat hij meteen al zat te dollen. Hij rolt altijd zijn teksten op en dan slaat hij je op je rug omdat je moet spelen. Toen dacht ik wel even: Oké, hoe werkt het hier?"
De ontwikkeling van Iris
Niet alleen Petra, maar ook haar karakter Iris heeft heel wat meegemaakt bij ONM.
"Toen Iris de serie inkwam begon ze als co-assistent. Ze begon toen echt als jong broekie binnen het AZB-ziekenhuis. En in tweeënhalf jaar tijd is ze een vrouw geworden. Die ontwikkeling is heel erg duidelijk te zien. Vooral toen ze een heftige liefdesverhouding kreeg met Marnix. Dat was de omschakeling, toen begon ze zich een beetje als een femme fatale te gedragen. Maar ik vind het heel leuk dat Iris in principe een nuchter type is die iedereen wel kan adviseren en niet op d"r bekkie is gevallen. Daarin verschil ik wel, ik zou niet zo snel m"n mond opentrekken. Ik vind d"r wel een toffe! Het leuke aan Iris d"r verhaallijntje van co-assistent tot arts, is dat er ook kleine spannende dingen gebeurden. "Zo had Iris een stalker en kreeg ze ook nog eens per ongeluk een injectiespuit in haar hand, waardoor ze geconfronteerd werd met aids. In die zin ben ik de schrijvers heel erg dankbaar dat ze altijd leuke dingen voor Iris verzonnen. Daardoor heb ik van A tot Z alleen maar leuke dingen mogen spelen. Dus daar ben ik enorm blij mee!"
Leuke en minder leuke dingen bij ONM
Tweeënhalf jaar ONM levert veel herinneringen op. De ene nog leuker dan de andere. "Mijn leukste herinnering? Jeetje, nou ten eerste heb ik er onwijs veel. Natuurlijk zijn er altijd uitblinkers zoals geweldig leuke feestjes en afscheidsweekendjes. Daarnaast is er ook nog de humor met elkaar op de set; bloopers en geintjes. En mijn skivakantie met de boys van ONM was absoluut een supervakantie. We hebben alleen maar gelachen! Een minder leuk moment? Nou we hebben een moment meegemaakt dat we hier met z"n allen zaten met het idee dat ONM van de buis af zou gaan. Dat was een heel heftig moment en dat heeft toen zoveel verdriet bij ons teweeg gebracht. Daarentegen was de vreugde ook weer heel groot toen BNN doorging met ONM!"
Liefde voor het vak
"Mijn liefde voor spelen had ik al op mijn opleiding maar ONM heeft ervoor gezorgd dat die passie er dagelijks is èn ook altijd blijft. Vanaf dag èèn leer je en het geweldige aan acteren is dat je nooit uitgeleerd bent."
Een gemis
Naast haar dagelijkse ritje naar de studio in Aalsmeer, gaat Petra nog iets anders missen.
"Op een gegeven moment worden je collega"s ook vrienden en je gaat heel erg van die mensen houden. Dat is wel iets wat ik ontzettend ga missen; de mensen die je elke dag met een lachend gezicht aankijken."
Plannen na ONM
Uiteraard zijn we heel benieuwd wat Petra na ONM gaat doen. "Op dit moment weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik zou heel graag willen blijven spelen, zeker voor televisie omdat de manier van werken mijn hartje gestolen heeft. Ook presenteren is iets waar ik lokaal mee bezig ben geweest en wat ik wil doorzetten. Eigenlijk ben ik een beetje een duizendpoot. Maar ik ga absoluut meer van mezelf laten zien en horen!"
Bedankt!
Tot slot heeft Petra nog een bedankje voor alle fans en medewerkers van ONM in petto:"Ik wil alle fans hartelijk bedanken voor het kijken naar ONM. Daarnaast wil ik iedereen bedanken die aan ONM meewerkt. Ik waardeer alles en iedereen die zo hard aan ONM werkt, vooral de mensen op de vloer. Daar heb ik veel respect voor! Uiteraard zal ik zelf ook ONM blijven volgen. Als ik thuis ben dan gaat ONM zeker op, want ik wil graag op de hoogte blijven hoe het binnen ONM allemaal reilt en zeilt!"
Ze neemt de rol van Iris over...quote:
Plek zat in Groningen, toch?!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Ze neemt de rol van Iris over...
Ik ben voorzichtig optimistisch.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
[de schrijvertjes hebben FOK! weer teruggevonden??]
Niels niet...Maar hoe Annemarie nu doet...quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
come on, Niels is toch geen bejaarde
de match van de Annemarie van een jaar geleden was oke geweest, maar de huidige Annemarie vind ik maar 'n tuttenbol... maar goed, alles beter dan Iris!
(en het kan nooit lang duren, we hebben tenslotte laatst nog de tweelingzus van Claire besteld)
nee want die is doodquote:Op woensdag 29 november 2006 20:05 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Hoezo tweelingzus? Niet Claire in eigen persoon??![]()
Mag ik met je meedoen?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:07 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Mijn god, Iris voor altijd weg??? Wie gaat er mee feesten?!
Daar horen we niets meer vanquote:
Wie was er eigenlijk wel fan van Irisquote:Op woensdag 29 november 2006 20:07 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Mijn god, Iris voor altijd weg??? Wie gaat er mee feesten?!
Ik kan me iemand herinneren die haar de liefste vond.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:40 schreef pberends het volgende:
Wie was er eigenlijk wel fan van Iris?
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik kan me iemand herinneren die haar de liefste vond.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
kijk, ik zap toch altijd op het goede moment over: kreeg toch mooi even mee hoor Ilyas gedumpt werd
[de schrijvertjes hebben FOK! weer teruggevonden??]
Ja, toen ze nog een lekker onschuldig ongeschonden ding van 20 was, ja...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan me iemand herinneren die haar de liefste vond.![]()
Dus geen 14e 'Iris is was de liefste' topic.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, toen ze nog een lekker onschuldig ongeschonden ding van 20 was, ja...
--- Je kunt het in ONM-termen zo zien: ik hou niet meer van haar dus neem ik nu een ander...
Als een meid met een ander neukt mag ze opdarren. Dan is ze waardeloos geworden.quote:Op donderdag 30 november 2006 01:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Dus geen 14e 'Iris is was de liefste' topic.(
)
Onm is toch een soap??? In soap kan toch altijd alles?quote:
quote:Op woensdag 29 november 2006 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik kan me iemand herinneren die haar de liefstelangste vond.![]()
Iedereen!quote:
Maarten wilde een filmpje "pakken" met Smee.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat stond er nou op dat briefje?
Thnxquote:Op donderdag 30 november 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Maarten wilde een filmpje "pakken" met Smee.
Dat filmpje van tante Es moet een keer opduiken.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Maarten wilde een filmpje "pakken" met Smee.
Nee joh, das juist tofquote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Houdt dat Chris-Julia-Leonore gezeik nou nog een keer op.![]()
Dat stukje met Daan was juist tofquote:Op donderdag 30 november 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static14.sjl.youtube.com/vi/zu73jf-dHDQ/2.jpg]afbeelding][/url]
LEADER ONM #2556 (DO. 30-11-2006)
Ik vind Daan af en toe op vlugge Japie (B&A) lijken.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
Dat stukje met Daan was juist tof!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vind Daan af en toe op vlugge Japie (B&A) lijken.![]()
Look who's stalkingquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:02 schreef pberends het volgende:
Ik heb het privéadres van Annelieke Bouwers (Sanne in ONM), anyone interested?
edit: en Levi van Kempen (Junior) en Sander Foppele (Daan)
Wie eigenlijk wel?quote:Jasmine: "Eigenlijk heb ik Kyra helemaal niet gemist."
quote:Beeld en Geluid!
In het Mediapark in Hilversum is het afgelopen jaar een enorme kolos verrezen. Hierin is Beeld en Geluid Experience gevestigd. Dit gebouw herbergt niet alleen het complete archief van al het beeldmateriaal van Nederland, er is ook een hypermoderne interactieve Experience ingericht voor bezoekers. Vrijdag één december wordt het officieel geopend door de koningin. Dat is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig, maar wat moet jij als ONM-fan daarmee? Nou, simpel: heb jij altijd al gedroomd om een scène te spelen met ONM-ers? Vanaf vrijdag kan dat. In Beeld en Geluid Experience is namelijk een ruimte ingericht waar jij als bezoeker tegen Sarah Chronis of Sander Foppele kunt spelen. Wij trokken beide acteurs aan hun staart en vroegen wat het nou precies inhoudt.
Speel je eigen scène
Sarah: ‘Nou wat mij een beetje verteld is, is dat je een hokje kunt ingaan en daar een eigen scène met een acteur of actrice kunt spelen. Je ziet een schermpje en er is een camera op jou gericht. Op dat schermpje selecteer je met wie je een scène wil doen, bijvoorbeeld met Sander en dan zie je Sander in beeld. En dan zegt Sander bijvoorbeeld op het scherm: ‘Maar waarom heb je dat dan aangetrokken?’ Dan staat er onder in beeld, ‘Nou, omdat ik dat leuk vind!’ Dat moet jij dan zeggen en dat wordt weer opgenomen, dat wordt dan gemonteerd en dan krijg je een filmpje mee naar huis. Eigenlijk speel je een scène met iemand.
ONM is snel!
Bij de opnames voor deze scènes, bleken onze ONM-ers toch iets sneller dan verwacht, Sander: 'Ha, dat was wel leuk want ze wisten niet hoe snel wij werken hier bij ONM, dus ze hadden een uur uitgetrokken voor een scènetje en dat stond er eigenlijk in een keer op.'
Sander kijkt er wel naar uit: ‘Volgens mij is het heel grappig, want je ziet echt een scène gemonteerd uit het apparaat komen. Volgens mij is het voor fans ook echt leuk om te zien hoe dat gaat. Volgens mij krijg je daarna namelijk ook nog eens een evaluatie van een regisseur van hoe het gegaan is. Ik ben wel heel benieuwd hoe dat is!’
Spelen met
Sander heeft al grote plannen: ‘Ik ga zeker nog eens een keer tegen mezelf spelen. Dan mogen jullie het filmpje op de site zetten, maar ik ga me wel een beetje vermommen, hè, als meisje!’
Goed, Sander gaat dus tegen zichzelf spelen, maar wie zou Sarah graag tegenover zich hebben? ‘Josh Hartnett, uit Pearl Harbour en Luck Number Slevin. Jaaa! En daar hoef ik niets méér over te zeggen, dat is gewoon mijn man.’
Kortom, erhéééén en spelen tegen een van je favoriete acteurs!
bron
Lekkere kleuren, zo kan je nieteens meer gaan kijken omdat je kans hebt dat je niks meer ziet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Look who's stalkingAdressen van bekende Nederlanders BN-Tours
Ik niet.quote:[..]
Wie eigenlijk wel?![]()
Ahquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Look who's stalkingAdressen van bekende Nederlanders BN-Tours
Reminder:Kyra is Back!
[..]
Wie eigenlijk wel?![]()
Wat exit Muiderpoort?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Exit Muiderpoort... BTW: wat is er met de Waalberg gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geworden.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Ah.quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Exit Muiderpoort... BTW: wat is er met de Waalberg gebeurd?
dat heb ik volgens mij ook al 5 keer gevraagd!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:58 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: wat is er met de Waalberg gebeurd?
1. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik volgens mij ook al 5 keer gevraagd!!
Ja ze is echt weg.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:45 schreef Plofkip het volgende:
Deze week niet gekeken maar is Iris echt weg? Zij is in alle polls het populairste personage samen met Junior. Zal wel een flexwetgevalletje zijn.
een watte?quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:45 schreef Plofkip het volgende:
Deze week niet gekeken maar is Iris echt weg? Zij is in alle polls het populairste personage samen met Junior. Zal wel een flexwetgevalletje zijn.
Nee ze is met Ivan in Groningen gaan wonen, want Niels zag de relatie niet meer zitten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:55 schreef Plofkip het volgende:
Hoe dan? Dood?
ik weet uit betrouwbare bron dat bijna alle soapacteurs er om de zoveel tijd (ik weet niet hoe vaak) drie maanden uit moeten omdat de werkgever ze anders een vast contract moet geven! M'n zus heeft hetzelfde probleem bij een uitgeverij. Ze had deze zomer ook 'onbetaald verlof'. Nu is ze gewoon weer aan het werk. Totaal belachelijke situatie voor alle betrokkenen natuurlijk.quote:
Dat klinkt wel vrij "echt weg" zeg maar. Ik vind het wel erg jammer. Ik vond Iris een heel prettig figuur in de serie, maar goed, ik ben de enige geloof ik.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ze is met Ivan in Groningen gaan wonen, want Niels zag de relatie niet meer zitten.
jij kan de (pak 'm beet) laatste 100 topics beter maar niet teruglezen neequote:Op vrijdag 1 december 2006 22:10 schreef Plofkip het volgende:
ik ben de enige geloof ik.
ONM is net een voetbalteam, als er 1 weg moet, komt er weer een andere baggeraar bij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:56 schreef Wup het volgende:
als het om acteren gaat vond ik Sanne nog een graadje waardelozer dan Iris, maar dat kan inmiddels veranderd zijn natuurlijk
ik vind het wel stoer dat haar vertrek nogal onverwacht kwam, lang geleden dat ik zoveel blijheid zag hier:)
beetje zuur dat Kyra de pret dan meteen weer komt drukken [ maar...misschien heeft ze nog een leuk filmpje bij zich:)]
met Kyra zeker? (ik zap net pas over)quote:Op maandag 4 december 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
ONM & vriendschap... 1 serieus gesprek en je bent al goede vrienden.
Ilyas en Daanquote:Op maandag 4 december 2006 19:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
met Kyra zeker? (ik zap net pas over)![]()
wat een sneue toestand met die clown
oh niet eens gezien....quote:Op maandag 4 december 2006 19:25 schreef pberends het volgende:
Ilyas en Daan!
Omdat ze 2 seconden een serieus gesprek hadden.
Hechte vriendschappen! En Elif en Malu kennen elkaar ook al zo goedquote:Op maandag 4 december 2006 19:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh niet eens gezien....
ik zag alleen Kyra met Malu keuvelen alsof ze elkaar al 10 jaar kennen....
en dat grietje van Joost zat er ook al bij
In GTST was vriendschap al een rekbaar begrip, maar ONM maakt het nu wel erg bont.quote:Op maandag 4 december 2006 19:19 schreef pberends het volgende:
ONM & vriendschap... 1 serieus gesprek en je bent al goede vrienden.
Sam Massiniquote:Sacha Visser en Esperanza Denswil nieuw in ONM
Acteur Sacha Visser is op maandag 25 december voor het eerst te zien in de BNN-soapserie ONM. Een week later op maandag 1 januari introduceert de serie actrice Esperanza Denswil. Deze twee nieuwe karakters spelen elkaars beste vrienden in ONM, dat elke werkdag om 19.00 uur te zien is bij BNN op Nederland 3. Sascha Visser speelt de rol van Sam Massini. Hij komt de serie in als slachtoffer van een partijtje ‘Happy Slapping’. Esmee, die hier getuige van is, grijpt in en redt hem uit de handen van zijn belagers. Als dank biedt Sam Esmee een gezellig avondje aan.
De rol van Imani Ido Asad wordt neergezet door Esperanza Denswil. Imani Ido Asad is een meisje dat elf jaar geleden met haar moeder uit Somalië naar Nederland is gevlucht. Zij zit bij Sam op school en is zijn beste vriendin. Ze is 17, volledig geïntegreerd en wil gaan studeren. Sascha was al eerder te zien in de series Oppassen en Kees & Co. Recentelijk verscheen zijn naaktfoto in Starstyle. Esperanza is een multi-talent die naast acteren ook zingt en danst.
bron
quote:Maandag 18 december
Kyra vindt Leonore. Ze is volledig overstuur omdat de laatste fase van haar aandoening is aangebroken. Ilyas komt met een voorstel: hij zal van Elif scheiden als zij over 30 dagen nog steeds achter haar keuze voor Tonnie staat. Als zij akkoord gaat geeft hem dit 30 dagen om haar terug te veroveren… Esmee wordt stapelgek van haar overbezorgde moeder! Junior ontdekt dat er meerdere kapers op de kust zijn om de Muiderpoort over te nemen.
Dinsdag 19 december
Ilyas weet niet wat hij aan moet met Shirina als zij hem vraagt om met haar mee te gaan: ze wil een gebedskleed kopen. Annemarie boekt een overwinning op Joyce en wil dit met Niels vieren. Als Esmee denkt dat er meer speelt tussen Niels en Annemarie, besluit ze in te grijpen. Junior is uiterst hoopvol over zijn ideeën om de Muiderpoort toegewezen te krijgen, maar de dienstdoende ambtenaar benadrukt alleen de mankementen van het plan. Yousef komt een onorthodoxe oplossing voor Juniors probleem.
Woensdag 20 december
Daan krijgt van JP op zijn kop omdat hij niet fair met Malú omgaat. Bettina merkt dat haar personeel over haar en Frank roddelt en geeft hem in het openbaar een harde reprimande… Franks' reactie is opmerkelijk. Junior beseft dat hij een grote fout heeft gemaakt en moet die dus zien recht te zetten. Eva wil bij joost blijven slapen. Joost wil dit ook, maar zijn schuldgevoel neemt alsmaar toe. Moet hij niet gewoon eerlijk zijn tegen Eva en al zijn leugens opbiechten?
Donderdag 21 december
Chris komt voor een dilemma te staan als blinde Leonore alsnog besluit om haar wereldreis te maken en hem vraagt met haar mee te gaan. Joost probeert zijn digitale dagboekgeheimen voor Eva geheim te houden, maar treft haar achter zijn computer aan… Ilyas wordt geconfronteerd met de ‘30-dagen nadenk deal’ die hij met Elif en Tonnie heeft afgesproken.
Vrijdag 22 december
Tonnie is stikjaloers als niet hij, maar Ilyas een afspraak weet te maken met Eilf op haar vrije dag. Joost doet een poging om Eva uit te leggen waarom hij haar heeft voorgelogen. Junior en Yousef staren zich blind op het enorme subsidiebedrag dat een de Muiderpoort toegewezen zou kunnen worden. In gedachten hebben ze het al uitgegeven… Bettina en Frank ontdekken Shirina in een ongebruikelijke setting en gaan polshoogte nemen.
Ik twee weken geledenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:07 schreef Svensational het volgende:
Dus Shirina komt volgende week terug.
Ze's gewoon lelijkquote:
Iddquote:
Dat verandert bij elk huwelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:29 schreef soapie het volgende:
Die jurk ja
En hij heette toch Daan Evert Starrenburg ofzoiets....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat verandert bij elk huwelijk.
Seizoen 11: Daniël Evert Starrenburg
Seizoen 12: Daan Nicolaas Jacobus Starrenburg
Seizoen 14: Daniël Jonathan Starrenburg![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ze denken echt dat we achterlijk zijn...quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zingende telegram, waar ging dat inderdaad overquote:Op maandag 4 december 2006 22:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In GTST was vriendschap al een rekbaar begrip, maar ONM maakt het nu wel erg bont.!
Dat zingende telegram was te triest voor woorden. Wie bedenkt nou zoiets?!![]()
BTW: De rol (als je het zo wil noemen;) van Sjoerd Daniels (aanhangsel van JP) wordt vanaf vandaag niet meer gespeeld door Jermain Soetosenojo, maar door Mitchell van den Dungen.
Ja 't viel mij ook op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:59 schreef Iwan1976 het volgende:
De breedbeeldpiet was ook weer lekker bezig, nu zelfs midden in een aflevering.![]()
Dat was op het moment met die grafkop van Malu, dus daar valt wat voor te zeggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:59 schreef Iwan1976 het volgende:
De breedbeeldpiet was ook weer lekker bezig, nu zelfs midden in een aflevering.![]()
Hij's blij dat ie z'n hippe matje weer kan laten groeien tot in lengte van dagen na z'n chemokurenquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:55 schreef soapie het volgende:
Foppele mag ook wel eens wat aan z'n haar doen, wat een drama zeg....
Ze doet wel erg veel moeite voor Joost... only in soapsquote:Op woensdag 6 december 2006 00:49 schreef warezguy05 het volgende:
die Sarah Chronis zou ik wel eens een veeg willen geven zeg
mjummie![]()
Zeer smakelijke dame iddquote:Op woensdag 6 december 2006 00:49 schreef warezguy05 het volgende:
die Sarah Chronis zou ik wel eens een veeg willen geven zeg
mjummie![]()
Iddquote:Op donderdag 7 december 2006 19:21 schreef warezguy05 het volgende:
schitterend weer die negers vd muiderpoort![]()
Dat was de pakjesboot retour Spanje....quote:Op donderdag 7 december 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
zag ik nou de boot van Ellen in een flits voorbij komen??
De uiterste houdbaarheidsdatum van Leonore gaat eind december/begin januari verstrijken.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Iemand al een idee wat die Leonore van plan is met Chris? En speelt die notaris een toneelstukje met haar?
Kyra's eetproblemen zijn toch allang verleden tijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
zag ik nou de boot van Ellen in een flits voorbij komen??
quote:Op donderdag 7 december 2006 20:07 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De uiterste houdbaarheidsdatum van Leonore gaat eind december/begin januari verstrijken.De grote vraag is nu wie Leonores miljoenen gaat erven.
ik snap 'm nietquote:Op donderdag 7 december 2006 20:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Kyra's eetproblemen zijn toch allang verleden tijd.![]()
"Joyce is een vuile hoer!"quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer gaan Niels en Annemarie neuken, dan hebben we dat ook weer gehad.![]()
Die negers zijn geniaal, wat een apen! Ze kramen elke keer wat onzin uit en Junior en de rest vindt het maar prima.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:21 schreef warezguy05 het volgende:
schitterend weer die negers vd muiderpoort![]()
Er kunnen nog meer mensen op iemand duiken, want blijkbaar is er een hele partij van die zooi teruggenomen...quote:Op maandag 11 december 2006 19:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat slap zeg, een constructiefout.Maar nou kan ie tenminste op haar duiken.
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 19:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er kunnen nog meer mensen op iemand duiken, want blijkbaar is er een hele partij van die zooi teruggenomen...![]()
quote:Maandag 25 december
Ai, domdomdom: Junior reageert zijn frustratie af op Joyce en dat terwijl hij haar zo nodig heeft voor de Muiderpoort. Als zijn ‘Red de Muiderpoort-plan’ later door de ambtenaar wordt weggelachen heeft hij pas écht een probleem. Annemarie weet niet wat ze moet denken als Esmee een zwaar bloedende jongen op de SEH aflevert. Op haar beurt weet Esmee precies wat ze van Niels moet denken: ‘die is verliefd op jou, mam!’ Annemarie kan het niet geloven.
Dinsdag 26 december
Junior probeert Bert te lijmen met eierkoeken en een alternatief plan. Joyce spreekt Shirina aan op haar geloofsgedrag. JP wordt gek van Joosts zenuwachtige liefdesgedoe. Esmee maakt Annemarie duidelijk dat Niels echt niet tegen Marnix opkan. Een kado van Niels brengt Annemarie in verwarring. Malú wil met Daan de salsa dansen, maar vraagt ook Shirina mee.
Woensdag 27 december
Smoorverliefde Bettina schrikt zich te pletter als Frank een aanbieding krijgt uit Australië. Hij krijgt de kans om zijn jongensdroom te verwezelijken. Borgers kan er geen begrip voor opbrengen dat Leonore zomaar een erfstuk weggeeft aan Chris; ook al is het een zeer bijzondere dag voor haar… Joost probeert zich over zijn liefdesteleurstelling heen te zetten, een hele opgave.
Donderdag 28 december
Junior doet beloftes die hij niet waar kan maken en snijdt zich daarmee dús in de vingers. Hij komt helemaal alleen te staan. Esmee moet illegale handelingen verrichten om achter het telefoonnummer van Sam te komen. Julia zou zo graag zeggen dat ze Chris’ zorgen om Leonore allemaal geneuzel vindt, maar wil Chris ook niet tegen zich in het harnas jagen.
Vrijdag 29 december
Kyra en Chris zijn getuigen van een groot drama. Frank wil zijn laatste avond en nacht in Nederland graag samen met Bettina doorbrengen. Bettina weet niet wat ze moet doen en uit frustratie doet ze precies de verkeerde dingen. Joost durft Eva absoluut niet onder ogen te komen. Toch zal hij wel moeten, omdat hij nogal wat heeft goed te maken bij haar.
Join the club.quote:Kyra en Chris zijn getuigen van een groot drama.
is dat Winston Post?quote:Woensdag 27 december
Borgers kan er geen begrip voor opbrengen dat Leonore zomaar een erfstuk weggeeft aan Chris;
Nee, Roeland Borgers wordt gespeeld door Ursul de Geer. Winston Post was in een ver verleden Benjamin Borges.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Wup het volgende:
is dat Winston Post?
Nee, die advocaat, wordt die niet door Ursul de Geer gespeeld?quote:
ow oke, ik was toch best dichtbij;)quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee, Roeland Borgers wordt gespeeld door Ursul de Geer. Winston Post was in een ver verleden Benjamin Borges.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef BigFire het volgende:
die Marokkaan wordt dus straks verantwoordelijk voor alles illegale praktijken van Junior. beetje te voorspelbaar.
Ja, z'n script kunnen ze rechtsstreeks uit de krant overschrijvenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:24 schreef Taurus het volgende:
Yes!! Ilias wordt extremistisch, eindelijk 'n echte slechterik van 't stuk in ONM!!![]()
Of: Eva wilde Joost graag, maar nu Joost haar eindelijk wil, wil zij hem weer niet! SPANNEND!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef BigFire het volgende:
die Marokkaan wordt dus straks verantwoordelijk voor alles illegale praktijken van Junior. beetje te voorspelbaar.
nee dat laatste moet zijn 'wil zij hem weer niet'...quote:Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Of: Eva wilde Joost graag, maar nu Joost haar eindelijk wil, wil hij haar weer niet! SPANNEND!!!
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee dat laatste moet zijn 'wil zij hem weer niet'...
Ja man, ik zit nu al te shaken.quote:
Ongetwijfeld onder een Nikname.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef BVO het volgende:
Hehe, wat grappig.
Zou ze hier ook lurken?
quote:Dubbelzien
Goed nieuws voor alle fans maar helemaal voor iedereen die altijd zo zit te schelden op voetbalwedstrijden. De eerste week van volgend jaar maakt niet alleen Esperanza haar debuut in ONM, maar worden ook nog eens de hele week dubbele afleveringen van ONM uitgezonden.
Je leest het goed, de hele week kijk je op 3 niet van 19.00 tot 19.30 uur ONM, maar van 19.00 tot 20.00 uur!
ze hebben de afbeeldingen van fok en wiki door elkaar gehaald....quote:Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De favorieten van... Nikkie Plessen:
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc585/th_13254_vm_2006_50_0001_122_585lo.jpg]afbeelding][/URL]
We staan erbij!![]()
ik wil helemaal geen dubbele afleveringen, ik wil gewoon DWDD!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
dubbele afleveringen
quote:
Het 'zeg maar nee, dan krijg je er twee'-principe geldt ook voor Kyra. Dat nieuwe Somalische meisje Imani zou haar tweelingzus kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef pberends het volgende:
Dubbele afleveringen is een beetje te.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |