nee toch??quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/DPUO6-Fc0os/2.jpg]afbeelding][/url]
Roel Fooy
Er is nog hoop, want afgelopen vrijdag heeft hij Iris zowel ten huwelijk gevraagd als GEDUMPT.quote:
mooi.... nu nog óf:quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is nog hoop, want afgelopen vrijdag heeft hij Iris zowel ten huwelijk gevraagd als GEDUMPT.
En het mooie is dat ze nu in Haarlem zit.
Wat nee toch?quote:
dat is Roel Fooy toch niet?!?quote:Op zondag 19 november 2006 04:50 schreef Svensational het volgende:
Wat nee toch?
Jawel joh.quote:
volgens mij niet hoor, ik heb 'm laatst nog in 'n andere commercial gezien, dan haal je 'm er meteen uit.. deze kerel is ouder, fatsiger en heeft sowieso 'n ander gezicht! alleen de stem lijkt eropquote:Op zondag 19 november 2006 15:59 schreef Svensational het volgende:
Jawel joh.
Hij is het wel hoor....quote:Op zondag 19 november 2006 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor, ik heb 'm laatst nog in 'n andere commercial gezien, dan haal je 'm er meteen uit.. deze kerel is ouder, fatsiger en heeft sowieso 'n ander gezicht! alleen de stem lijkt erop
daarvoor toch ook al?quote:Op zondag 19 november 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
Sinds die zwangerschap loopt ze alleen maar te zeiken. Zeikwijf.
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzoquote:
nou, voor Hillard was dat anders helemaal niet leuk, ze had best wat gezelliger mogen doenquote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef pberends het volgende:
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzo.
Wanneer komt z'n tweelingbroer nou het AZB versterken als de opvolger van Duuk?quote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef pberends het volgende:
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzo.
Duuk, die mis ik nou ook totaal nietquote:Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Wanneer komt z'n tweelingbroer nou het AZB versterken als de opvolger van Duuk?![]()
Duuk en z'n jampotjes/handtasjes.quote:Op maandag 20 november 2006 15:32 schreef babette21 het volgende:
Duuk, die mis ik nou ook totaal niet
terwijl hij niet heel fout was ofzo....
ik vind 't wel grappig: als 't andersom was geweest werd het zwaar aangemoedigdquote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Is dat homogezeik van Just nog steeds niet voorbij?? Gaap, gaap, gaap.
Het viel mij ook op dat dat op dezelfde locatie was.quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Zouden ze die scène met Junior en Yousef op dezelfde dag hebben opgenomen als Joosts treinstunt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |