ja dat heb ik gezien, daarin speelde hij (in een flashback) de vader van één van die meiden.quote:
Bettina's verjaardag was goed voor 688.000 kijkers, het hoogste aantal sinds de start van dit seizoen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze is jarig die ouwe meid...
De kijkcijfers gaan inderdaad weer erg omhoog.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bettina's verjaardag was goed voor 688.000 kijkers, het hoogste aantal sinds de start van dit seizoen.![]()
quote:Maandag 27 november
Opvallend: Junior smeekt Joyce of hij zijn baantje als schoonmaker mag houden als zij met een prima aanbod komt. Wat steekt hier achter? Ook opvallend: Bettina wil zo snel mogelijk het land uit om Frank te ontlopen. Wat is er gebeurd? Elif wordt er door Tonnie op gewezen dat ze wegloopt voor haar ware gevoelens. Heeft hij gelijk? Joost roept dat hij graag van Eva af wil, maar dat doet hij zo hard dat iedereen er aan twijfelt.
Dinsdag 28 november
Iris neemt een grote beslissing over haar toekomst en die van Ivan. En ook die van Niels? Julia en Chris worden een betrapt op een zeer intiem samenzijn en dat op de dag van hun scheiding… Malú waagt een koppelpoging en stuurt Eva bij Joost langs. Joost heeft echter een verrassing voor Eva.
Woensdag 29 november
Esmee kan het niet handelen dat Marnix naar het buitenland vertrekt. Ze weet zeker dat dit een definitieve scheiding tussen haar ouders betekent. Annemarie roept van niet, maar diep in haar hart twijfelt ze zelf ook… Sanne gaat door een diep dal na de teleurstelling met Just en dus is het tijd voor een grote levensbeslissing. Elif vindt dat Ilyas hun gezamenlijke toekomst veel te rooskleurig voorstelt, maar hoe moet ze hem dat duidelijk in vredesnaam maken?
Donderdag 30 november
Als Chris zich eindelijk weer eens op de toekomst denkt te kunnen richten, gooit ‘hulpeloze’ Leonore roet in het eten. Annemarie voelt zich alleen en is verbitterd over mannen in het algemeen. De vraag is dus: ziet Annemarie spoken als Esmee intiemer wordt met een klasgenoot of is die jongen echt niet oké? Elif en Tonnie verwachten dat Ilyas -die al zijn liefdesellende alleen maar opkropt- vroeg of laat zeker zal uitbarsten. Op zijn zachtst gezegd verheugen ze zich daar niet bepaald op.
Vrijdag 1 december
Junior krijgt aanwijzingen dat de politie een inval in de Muiderpoort voorbereidt. Actie is geboden! De bazige en starre houding van geneesheer-directeur Niels brengt hem in conflict met meerdere artsen van het AZB. Esmee ontdekt dat haar moeder achter haar rug om haar vriendjes controleert. Kyra komt thuis en snapt niets van de blijdschap van Julia als die vertelt dat ze gescheiden is van Chris.
quote:Kyra komt thuis.
quote:Bettina wil zo snel mogelijk het land uit om Frank te ontlopen.
quote:Esmee kan het niet handelen dat Marnix naar het buitenland vertrekt.
Tijd voor een zwartboek: Ilyas, Sanne, Iris...quote:De bazige en starre houding van geneesheer-directeur Niels brengt hem in conflict met meerdere artsen van het AZB.
Voor een "babe" heeft ze sowieso een raar hoofdquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:33 schreef soapie het volgende:
Wat heeft Yolanthe eigenlijk een rare haarinplant. Ze krijgt hierdoor een heel vreemd voorhoofd!!!!
Lijkt me duidelijk. Waarom komt Kyra terugquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:47 schreef pberends het volgende:
Poll: Goed dat Kyra terugkomt?Nee !
Ja, fantastisch.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:JULIA BRANCA: "Het lijkt wel of ik hier in een fokking slechte film ben beland!"
Wat liefquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Bettina's verjaardag was goed voor 688.000 kijkers, het hoogste aantal sinds de start van dit seizoen.![]()
Wat saai dat gezin gezeik van Niels en Iris. Het was echt een verademing dat zeik-Iris 2 dagen niet in ONM voorkwam.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Niels wat doe je?!
Ik zag Fos uit GTST gister, ook gecondoleerd!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
Ik zat eergister nog bij Isis Cabolet in de tram!
Weet je nog wel wie Isis Cabolet isquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zag Fos uit GTST gister, ook gecondoleerd!
jaa zij was leuk , nou ja niet Floor [ toch] maar Isis wel, leuke actrice dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
Weet je nog wel wie Isis Cabolet is?
Ivan is laatst nog ontvoerd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
Waarom is er nou nooit eens een ontvoering in ONM..
Of een moord.
Of een psycho?
Ja, dat was me nog eens een hoogstaand lijntjequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ivan is laatst nog ontvoerd.
Toch de oppas van Bram en z'n vrouwquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Weet je nog wel wie Isis Cabolet is?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:17 schreef Wup het volgende:
eh ... Sven hoezo begin je over Isis Cabolet?
ik verwacht nu een spannend verhaal........
Dat was de enige redenquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
precies! de teller staat op (zeker) 14 griezels en 10 moordpartijtjes... da's toch een aardig gemiddeldequote:Op vrijdag 17 november 2006 20:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ivan is laatst nog ontvoerd.
Alle leuke karakters zijn om zeep geholpen.
quote:De psycho's zijn wij, omdat we nog steeds kijken.
die zijn er volgens mij niet...quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:03 schreef Woelli het volgende:
Heeft iemand de persfoto's van Pim Reitsema #2 en Daan Starrenburg #1?
doe's een foto van 'n ander uit die reeks, dan weet ik welke foto's bij seizoen 11 horenquote:En ook van Pamela Teves, Robin Rienstra en Jasmine Sendar uit seizoen 11
Van Pim #2 en Daan #1 zijn er wel. Die hebben een witte achtergrond zoals deze.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
die zijn er volgens mij niet...
[..]
doe's een foto van 'n ander uit die reeks, dan weet ik welke foto's bij seizoen 11 horen
aha daar heb ik er sowieso niet veel van...quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:45 schreef Woelli het volgende:
Van Pim #2 en Daan #1 zijn er wel. Die hebben een witte achtergrond zoals deze.
wat een heerlijke flashback-post!!quote:Deze zijn wat voorbeelden van seizoen 11
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Jammer maar bedankt dat je even wou reageren.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
aha daar heb ik er sowieso niet veel van...
heb wel ergens 'n minifoto van Niels Megens uit z'n onm-tijd, maar ben die cd-rom kwijt
[..]
wat een heerlijke flashback-post!!
Maar ik geloof dat ik je niet verder kan helpen. Ik ging altijd pas echt foto's scoren bij een exit, ivm mijn site, dus van Pamela en Jasmine heb ik sowieso niet zoveel. Van Robin heb ik wel wat dingen liggen, maar hij had toen - volgens de groepsfoto die tijdens die shoot gemaakt is - die mislukte sik... ik kan me geen persfoto met die look herinneren...
Hihi.. bedankt..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef babette21 het volgende:
of google wordt natuurlijk even ingeschakeld!
hier staan ze: http://home.hetnet.nl/~doren007/onm/onmacteurs/acteurs.htm
nee toch??quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://sjl-static9.sjl.youtube.com/vi/DPUO6-Fc0os/2.jpg]afbeelding][/url]
Roel Fooy
Er is nog hoop, want afgelopen vrijdag heeft hij Iris zowel ten huwelijk gevraagd als GEDUMPT.quote:
mooi.... nu nog óf:quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Er is nog hoop, want afgelopen vrijdag heeft hij Iris zowel ten huwelijk gevraagd als GEDUMPT.
En het mooie is dat ze nu in Haarlem zit.
Wat nee toch?quote:
dat is Roel Fooy toch niet?!?quote:Op zondag 19 november 2006 04:50 schreef Svensational het volgende:
Wat nee toch?
Jawel joh.quote:
volgens mij niet hoor, ik heb 'm laatst nog in 'n andere commercial gezien, dan haal je 'm er meteen uit.. deze kerel is ouder, fatsiger en heeft sowieso 'n ander gezicht! alleen de stem lijkt eropquote:Op zondag 19 november 2006 15:59 schreef Svensational het volgende:
Jawel joh.
Hij is het wel hoor....quote:Op zondag 19 november 2006 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor, ik heb 'm laatst nog in 'n andere commercial gezien, dan haal je 'm er meteen uit.. deze kerel is ouder, fatsiger en heeft sowieso 'n ander gezicht! alleen de stem lijkt erop
daarvoor toch ook al?quote:Op zondag 19 november 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
Sinds die zwangerschap loopt ze alleen maar te zeiken. Zeikwijf.
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzoquote:
nou, voor Hillard was dat anders helemaal niet leuk, ze had best wat gezelliger mogen doenquote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef pberends het volgende:
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzo.
Wanneer komt z'n tweelingbroer nou het AZB versterken als de opvolger van Duuk?quote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef pberends het volgende:
Das waar, maar toen was het nog leuk gezeik ivm Hillard enzo.
Duuk, die mis ik nou ook totaal nietquote:Op maandag 20 november 2006 15:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Wanneer komt z'n tweelingbroer nou het AZB versterken als de opvolger van Duuk?![]()
Duuk en z'n jampotjes/handtasjes.quote:Op maandag 20 november 2006 15:32 schreef babette21 het volgende:
Duuk, die mis ik nou ook totaal niet
terwijl hij niet heel fout was ofzo....
ik vind 't wel grappig: als 't andersom was geweest werd het zwaar aangemoedigdquote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Is dat homogezeik van Just nog steeds niet voorbij?? Gaap, gaap, gaap.
Het viel mij ook op dat dat op dezelfde locatie was.quote:Op maandag 20 november 2006 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Zouden ze die scène met Junior en Yousef op dezelfde dag hebben opgenomen als Joosts treinstunt?
Je weet wel een goed moment uit te kiezen om weer te kijken.quote:Op maandag 20 november 2006 19:24 schreef babette21 het volgende:
heeeey de lipglossjes zijn ook weer terug!!
ik heb me goed vermaakt ja, het was heerlijk "ouderwets" met 'n jammerende Niels, een waardeloze Sanne, een geniale Bettina én een lading lipgloss... die break heeft me echt goed gedaanquote:Op maandag 20 november 2006 19:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Je weet wel een goed moment uit te kiezen om weer te kijken.![]()
Is dit een quote van Sanne?quote:Op maandag 20 november 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Is dat homogezeik van Just nog steeds niet voorbij?? Gaap, gaap, gaap.
Krijg je van al die koekjes erbij.quote:Op maandag 20 november 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
nieuwe Brinkman-reclame... ze is fatsig geworden van dat radiowerk![]()
ik zeg: zwanger!!quote:Op maandag 20 november 2006 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Tamara Brinkman
quote:Maandag 4 december
Ilyas provoceert Tonnie tot het uiterste als hij wéér geconfronteerd wordt met de liefde tussen zijn (nu nog) vrouw en zijn (eens) beste vriend. De toekomst van de Muiderpoort ziet er niet best uit en dus zal Junior met een plan moeten komen om zijn stekkie niet te verliezen. Waarom houdt Joost nou toch de boot af voor Eva; ze zouden toch een prachtig stel zijn? Dat vindt Eva zelf ook. Daan is helemaal niet happy door alles wat er achter zijn rug georganiseerd wordt.
Dinsdag 5 december
Malú sluit vrede met Julia en wil haar er graag bij hebben op haar bruiloft. Julia heeft nog steeds twijfels over de oprechtheid van Malú. Ook Daan heeft second thoughts bij zijn huwelijk, zo bekent hij aan Kyra. Ondanks Daans wens om de ceremonie klein te houden, zit het stadsdeelkantoor toch vol vrienden en voelt Daan de druk. Als Daan en Malú voor het altaar staan om elkaar het ja-woord te geven arriveert er een onverwachte gast die alles kan verpesten.
Woensdag 6 december
Als Leonore haar handtekening wil zetten onder de brief die Chris van al zijn schulden zal verlossen, gaat Borgers tot het uiterste om dit niet te laten gebeuren. Eva is blij als Joost na Malú en Daans bruiloft iets toeschietelijker lijkt, maar als zij ‘in aktie’ komt reageert Joost toch onverwacht.. Daan maakt Malú –ondanks alles wat er op hun huwelijksdag gebeurd is- toch gelukkig met een lief kado.
Donderdag 7 december
Niels en Ilyas vechten hun persoonlijke strijd ook uit op het werkfront. Dit met dodelijke afloop. Junior weigert zich uit de Muiderpoort te laten verjagen en zint op een manier om te kunnen blijven. De vraag is of hij niet te laat in aktie komt… Chris verwijt Julia dat zij er de oorzaak van is dat ze Borgers nu als vijand hebben.
Vrijdag 8 december
Als Malú Joost op de man af vraagt waarom hij Eva zo aan het lijntje houdt laat hij haar lekker in het duister tasten. Van Eva krijgt ze echter te horen dat Joost en zij gezoend hebben… Niels twijfelt over zijn schuld aan de dood van een patient, maar zal dit nooooit aan Ilyas willen laten merken. Annemarie heeft een groot vertrouwensprobleem en dus houdt ze Esmee nauwlettend in de gaten als die een afspraakje maakt om met een jongen te gaan stappen.
jaaaaa, de dokters van niks in actiequote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Donderdag 7 december
Niels en Ilyas vechten hun persoonlijke strijd ook uit op het werkfront. Dit met dodelijke afloop.
erg boeiend ditquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Veronica Magazine (2006, #47)
Nee dat heeft Just niet gezegd nee. Sanne is inderdaad boos terwijl er niks bewezen is.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:28 schreef Yo_whatever het volgende:
Er is een dingetje wat ik niet snap aan het Sanne en Just gezeik (misschien heb ik wel een aflvering gemist ofzo) Maar ze is boos op hem terwijl ze het zelf uitgemaakt heeft toch? Zij is toch de enige die twijfelde? Of heeft hij gezegd dat ie liever toch een man heeft? Ik heb het hem niet horen zeggen namelijk...
Hierna wordt ze verliefd op Juniorquote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sanne kan gewoon niet meer nadenken na alle mislukkelingen die ze heeft gehad.
Ah, gaat ze 'm dan ook weer "plat rijden"?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:05 schreef pberends het volgende:
Hierna wordt ze verliefd op Junior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |