abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43993962
quote:
Tabee Petra

Alle goede bedoelingen ten spijt, wil het maar niet lukken tussen Niels en Iris. Er is simpelweg te veel gebeurd. En zo kan het dat Iris besluit afscheid te nemen van haar voormalige geliefde en samen met haar zoon naar Groningen vertrekt. Met Iris vertrekt ook actrice Petra Kagchelland uit ONM. Gelukkig wisten we haar nog net te strikken voor een afscheidsinterview.

Tweeënhalf jaar ONM
Petra werkte tweeënhalf jaar bij ONM en dat is erg goed bevallen. Petra: "Ik had een ontzettend leuke tijd bij ONM en ik genoot er elke dag van. Iedere keer ging ik met een lach op m"n gezicht naar m"n werk, zelfs als ik om zeven uur "s ochtends hier moest zijn en dus om vijf uur "s ochtends m"n bed uit moest." Tweeënhalf jaar ONM, betekent ook dat ze tweeënhalf jaar geleden haar eerste scène speelde. "Die herinner ik me nog glashelder! Dat was nog in het oude decor van het AZB. Ik speelde toen met Jasmine en Gürkan. De scène werd geregisseerd door Pim Vosmaer. Ik weet nog goed dat hij meteen al zat te dollen. Hij rolt altijd zijn teksten op en dan slaat hij je op je rug omdat je moet spelen. Toen dacht ik wel even: Oké, hoe werkt het hier?"

De ontwikkeling van Iris
Niet alleen Petra, maar ook haar karakter Iris heeft heel wat meegemaakt bij ONM.
"Toen Iris de serie inkwam begon ze als co-assistent. Ze begon toen echt als jong broekie binnen het AZB-ziekenhuis. En in tweeënhalf jaar tijd is ze een vrouw geworden. Die ontwikkeling is heel erg duidelijk te zien. Vooral toen ze een heftige liefdesverhouding kreeg met Marnix. Dat was de omschakeling, toen begon ze zich een beetje als een femme fatale te gedragen. Maar ik vind het heel leuk dat Iris in principe een nuchter type is die iedereen wel kan adviseren en niet op d"r bekkie is gevallen. Daarin verschil ik wel, ik zou niet zo snel m"n mond opentrekken. Ik vind d"r wel een toffe! Het leuke aan Iris d"r verhaallijntje van co-assistent tot arts, is dat er ook kleine spannende dingen gebeurden. "Zo had Iris een stalker en kreeg ze ook nog eens per ongeluk een injectiespuit in haar hand, waardoor ze geconfronteerd werd met aids. In die zin ben ik de schrijvers heel erg dankbaar dat ze altijd leuke dingen voor Iris verzonnen. Daardoor heb ik van A tot Z alleen maar leuke dingen mogen spelen. Dus daar ben ik enorm blij mee!"

Leuke en minder leuke dingen bij ONM
Tweeënhalf jaar ONM levert veel herinneringen op. De ene nog leuker dan de andere. "Mijn leukste herinnering? Jeetje, nou ten eerste heb ik er onwijs veel. Natuurlijk zijn er altijd uitblinkers zoals geweldig leuke feestjes en afscheidsweekendjes. Daarnaast is er ook nog de humor met elkaar op de set; bloopers en geintjes. En mijn skivakantie met de boys van ONM was absoluut een supervakantie. We hebben alleen maar gelachen! Een minder leuk moment? Nou we hebben een moment meegemaakt dat we hier met z"n allen zaten met het idee dat ONM van de buis af zou gaan. Dat was een heel heftig moment en dat heeft toen zoveel verdriet bij ons teweeg gebracht. Daarentegen was de vreugde ook weer heel groot toen BNN doorging met ONM!"

Liefde voor het vak
"Mijn liefde voor spelen had ik al op mijn opleiding maar ONM heeft ervoor gezorgd dat die passie er dagelijks is èn ook altijd blijft. Vanaf dag èèn leer je en het geweldige aan acteren is dat je nooit uitgeleerd bent."

Een gemis
Naast haar dagelijkse ritje naar de studio in Aalsmeer, gaat Petra nog iets anders missen.
"Op een gegeven moment worden je collega"s ook vrienden en je gaat heel erg van die mensen houden. Dat is wel iets wat ik ontzettend ga missen; de mensen die je elke dag met een lachend gezicht aankijken."

Plannen na ONM
Uiteraard zijn we heel benieuwd wat Petra na ONM gaat doen. "Op dit moment weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik zou heel graag willen blijven spelen, zeker voor televisie omdat de manier van werken mijn hartje gestolen heeft. Ook presenteren is iets waar ik lokaal mee bezig ben geweest en wat ik wil doorzetten. Eigenlijk ben ik een beetje een duizendpoot. Maar ik ga absoluut meer van mezelf laten zien en horen!"

Bedankt!
Tot slot heeft Petra nog een bedankje voor alle fans en medewerkers van ONM in petto:"Ik wil alle fans hartelijk bedanken voor het kijken naar ONM. Daarnaast wil ik iedereen bedanken die aan ONM meewerkt. Ik waardeer alles en iedereen die zo hard aan ONM werkt, vooral de mensen op de vloer. Daar heb ik veel respect voor! Uiteraard zal ik zelf ook ONM blijven volgen. Als ik thuis ben dan gaat ONM zeker op, want ik wil graag op de hoogte blijven hoe het binnen ONM allemaal reilt en zeilt!"
One down, ... to go!
  woensdag 29 november 2006 @ 17:11:28 #152
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43996774
kijk, dát is tof....
ik dacht dat ze er maar voor even uitging, zoals Shirina, maar dit is natuurlijk véél beter
  woensdag 29 november 2006 @ 17:12:41 #153
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_43996809
oh ik weet niet wat er nu bezig is op Ned3 maar Gyman Rhemrev kwam voorbij...
('t is overigens een kinderprogramma dus haast je niet )
pi_43996880
Iris is weg!!! Hoera! Hoera!
Vond het toch zo'n vreselijk mens... dat lachtje van der brrrr

Just hoeft van mij niet weg,vind hem we qt
en Tonnie moet ook blijven

wie van mij wel weg mogen zijn; Marnix (hoop dat hij snel naar praag gaat), Annamarie(ga maar lekker met marnix mee), Joost (hij word irr) en niels (valt niks meer aan te beleven)
pi_44000456
Iris was alleen leuk tijdens Hillard... voor de rest is het altijd al een irritante zenuwpees geweest, net zoals Shirina en Kira.
pi_44000584
Winston Post met z'n lolly... wat een zaadloze aflevering zeg.
pi_44000626
Sanne !
pi_44000659
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:15 schreef Iwan1976 het volgende:
Sanne !
Ze neemt de rol van Iris over...
pi_44000682
Hé, was dat niet die scène uit de 2500ste aflevering?
pi_44000721
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Ze neemt de rol van Iris over...
Plek zat in Groningen, toch?!
  woensdag 29 november 2006 @ 19:26:47 #162
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44000976
kijk, ik zap toch altijd op het goede moment over: kreeg toch mooi even mee hoor Ilyas gedumpt werd
[de schrijvertjes hebben FOK! weer teruggevonden??]
pi_44001731
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
Ik ben voorzichtig optimistisch.
  woensdag 29 november 2006 @ 20:05:52 #164
154669 Miss_Bitchy
Sommige mensen zijn zielig
pi_44002428
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:

[..]

come on, Niels is toch geen bejaarde
de match van de Annemarie van een jaar geleden was oke geweest, maar de huidige Annemarie vind ik maar 'n tuttenbol... maar goed, alles beter dan Iris!

(en het kan nooit lang duren, we hebben tenslotte laatst nog de tweelingzus van Claire besteld )
Niels niet...Maar hoe Annemarie nu doet...
Iris is gewoon een bitch. Blij dat ze weg is.
Hoezo tweelingzus? Niet Claire in eigen persoon??
Zeg gewoon niks als je niets belangrijks te zeggen hebt.
www.onderwegnaaronm.web-log.nl
Darlene...Zonnetje van the Bold...RIP
  woensdag 29 november 2006 @ 20:07:36 #165
154669 Miss_Bitchy
Sommige mensen zijn zielig
pi_44002484
Mijn god, Iris voor altijd weg??? Wie gaat er mee feesten?!
Zeg gewoon niks als je niets belangrijks te zeggen hebt.
www.onderwegnaaronm.web-log.nl
Darlene...Zonnetje van the Bold...RIP
  woensdag 29 november 2006 @ 20:15:58 #166
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44002753
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:05 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Hoezo tweelingzus? Niet Claire in eigen persoon??
nee want die is dood
pi_44003049
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:07 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Mag ik met je meedoen?
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_44003692
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:53 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

One down, ... to go!
Daar horen we niets meer van .
pi_44003730
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:07 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Wie was er eigenlijk wel fan van Iris ?

En goh Ilyas moet de boze moslim weer uithangen. Hopelijk een eerwraak op Tonnie . Of gaat hij nu radicaliseren tot terrorist?
pi_44004102
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:40 schreef pberends het volgende:
Wie was er eigenlijk wel fan van Iris ?
Ik kan me iemand herinneren die haar de liefste vond.
pi_44004516
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

pi_44005654
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:26 schreef babette21 het volgende:
kijk, ik zap toch altijd op het goede moment over: kreeg toch mooi even mee hoor Ilyas gedumpt werd
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_44008627
quote:
Op woensdag 29 november 2006 20:49 schreef Iwan1976 het volgende:

Ja, toen ze nog een lekker onschuldig ongeschonden ding van 20 was, ja...

--- Je kunt het in ONM-termen zo zien: ik hou niet meer van haar dus neem ik nu een ander...
pi_44012119
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, toen ze nog een lekker onschuldig ongeschonden ding van 20 was, ja...

--- Je kunt het in ONM-termen zo zien: ik hou niet meer van haar dus neem ik nu een ander...
Dus geen 14e 'Iris is was de liefste' topic. ( )
pi_44014084
quote:
Op donderdag 30 november 2006 01:04 schreef Iwan1976 het volgende:

Dus geen 14e 'Iris is was de liefste' topic. ( )
Als een meid met een ander neukt mag ze opdarren. Dan is ze waardeloos geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')