is dat Winston Post?quote:Woensdag 27 december
Borgers kan er geen begrip voor opbrengen dat Leonore zomaar een erfstuk weggeeft aan Chris;
Nee, Roeland Borgers wordt gespeeld door Ursul de Geer. Winston Post was in een ver verleden Benjamin Borges.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Wup het volgende:
is dat Winston Post?
Nee, die advocaat, wordt die niet door Ursul de Geer gespeeld?quote:
ow oke, ik was toch best dichtbij;)quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee, Roeland Borgers wordt gespeeld door Ursul de Geer. Winston Post was in een ver verleden Benjamin Borges.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef BigFire het volgende:
die Marokkaan wordt dus straks verantwoordelijk voor alles illegale praktijken van Junior. beetje te voorspelbaar.
Ja, z'n script kunnen ze rechtsstreeks uit de krant overschrijvenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:24 schreef Taurus het volgende:
Yes!! Ilias wordt extremistisch, eindelijk 'n echte slechterik van 't stuk in ONM!!![]()
Of: Eva wilde Joost graag, maar nu Joost haar eindelijk wil, wil zij hem weer niet! SPANNEND!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef BigFire het volgende:
die Marokkaan wordt dus straks verantwoordelijk voor alles illegale praktijken van Junior. beetje te voorspelbaar.
nee dat laatste moet zijn 'wil zij hem weer niet'...quote:Op woensdag 13 december 2006 10:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Of: Eva wilde Joost graag, maar nu Joost haar eindelijk wil, wil hij haar weer niet! SPANNEND!!!
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:21 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
nee dat laatste moet zijn 'wil zij hem weer niet'...
Ja man, ik zit nu al te shaken.quote:
Ongetwijfeld onder een Nikname.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:40 schreef BVO het volgende:
Hehe, wat grappig.
Zou ze hier ook lurken?
quote:Dubbelzien
Goed nieuws voor alle fans maar helemaal voor iedereen die altijd zo zit te schelden op voetbalwedstrijden. De eerste week van volgend jaar maakt niet alleen Esperanza haar debuut in ONM, maar worden ook nog eens de hele week dubbele afleveringen van ONM uitgezonden.
Je leest het goed, de hele week kijk je op 3 niet van 19.00 tot 19.30 uur ONM, maar van 19.00 tot 20.00 uur!
ze hebben de afbeeldingen van fok en wiki door elkaar gehaald....quote:Op woensdag 13 december 2006 13:38 schreef Iwan1976 het volgende:
De favorieten van... Nikkie Plessen:
[[url=http://img131.imagevenue.com/loc585/th_13254_vm_2006_50_0001_122_585lo.jpg]afbeelding][/URL]
We staan erbij!![]()
ik wil helemaal geen dubbele afleveringen, ik wil gewoon DWDD!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:24 schreef Iwan1976 het volgende:
dubbele afleveringen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |