zaterdag, maar goed ik vertrek 's ochtends naar het buitenland dus geen 24 meer voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op volgende week zondag.
Iemand?quote:Op maandag 13 november 2006 10:58 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi![]()
Ik ben dit weekend tot tweemaal toe vergeten om 24 op te nemen. Is het nog ergens terug te kijken (op legale wijze)?![]()
Wat jij daar zegt is een "Acting President".quote:Op maandag 13 november 2006 10:43 schreef Arjan79 het volgende:
Ik had het ook niet verwacht, helemaal als je bekijkt wat voor mietje het was in seizoen 4. Maar in feite is hij toch niet echt de president. Hij heeft het overgenomen toen Airforce 1 neerstortte vorig seizoen omdat de president van toen gewond was geraakt. Is het niet zo dat als die president hersteld is dat hij zijn job weer oppakt?
Ik heb de dvd's op mn pc gekopieerd maar heb geen dvd brander... Helaas.quote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Harmen1984 het volgende:
Niemand die het heeft opgenomen?
Zippen?quote:Op maandag 13 november 2006 14:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb de dvd's op mn pc gekopieerd maar heb geen dvd brander... Helaas.
Ja, dat viel mij ook al op! Je zag alleen wat wits hahaquote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef klossie het volgende:
wayne in het donker = grappig!
En dan?quote:
Ik dacht dat de afleveringen ~350mb waren ofzo.quote:Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En dan?
Dan heb ik 3 gig of zo gezipt
Ben je ook gereanimeerd na de keiharde schok van dit weekend?quote:
Aah, oke ik kijk altijd zondag, zaterdags doe ik altijd wel iets andersquote:Op maandag 13 november 2006 20:00 schreef MrManiak het volgende:
Zondag is herhaling van zaterdag
Neej, ik had het opgenomen. Net pas gekeken.quote:Op maandag 13 november 2006 20:19 schreef MrManiak het volgende:
Ben je ook gereanimeerd na de keiharde schok van dit weekend?![]()
Moet ik nog lezenquote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hell Gate is de beste van de 3
quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom zenden ze hier eigenlijk seizoen 5 uit? Ik heb de eerdere seizoenen gemist ofzo, of hebben ze die gewoon overgeslagen?
Oooh, dat mag niet he, isch verboden!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
ahh, okedan maar downloaden ergens ofzo
Dit mag welquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
ahh, okedan maar lenen van iemand ofzo
effe snel een epsiode guide gechecked: 11 en 12quote:Op woensdag 15 november 2006 08:42 schreef MrManiak het volgende:
Afgelopen weekend waren... 13 en 14 op tv?
Vind ik ook.quote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hell Gate is de beste van de 3
wordt nog uitgelegd, maar het klopt wel.quote:Op maandag 13 november 2006 16:44 schreef LedZep het volgende:
Ik vraag me af waarom de president zo tegen Walt Cummings' plannen was toen hij toegaf met de aanslag te maken te hebben. Er waren verder geen mensen aanwezig, dus in principe kan het niet 'gespeeld' zijn.
Mocht hem al niet in seizoen 4.quote:
Denk het wel, wat ook verklaart waarom hij zo graag die colonne wilde laten doorrijden, zelfs toen zijn vrouw in de auto zat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik zat even te denken he.
Bierko pleegde die aanslag op Suvarov. Dan zit de president dus ook achter deze aanslag?
Zeker te wetenquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:11 schreef Sender_ het volgende:
Vanavond weer.
Ik hoop dat we wat meer duidelijkheid krijgen over de rol van de president.
Ik ben alweer met seizoen 1 begonnen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:18 schreef -J-D- het volgende:
Net de afleveringen van vanavond bekeken.
OM TE SMULLLLLLLLLLLLEN...
Ik zie net dat er maar 1 aflevering komt vanavond?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:57 schreef koenimex het volgende:
Welke afleveringen zijn het vanavond, 19 & 20?
En terecht. RTLquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:41 schreef AstroStart het volgende:
Mijn brief is verstuurd! Het is een redelijke haatmail geworden.
Morgen komt een herhaling van de aflevering van vandaag.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:46 schreef Pwn_zoon het volgende:
De 2e aflevering komt op rtl7 !!
Verder een KUT beslissing!
Ik pleit voor een verhoormethode alá 24 op die sukkels van RTL5.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Molline het volgende:
Om met Jack's woorden te spreken: DAMMIT!!!![]()
seizoen 5 dus ook niet. deze keer is 'gelijk hebben' niet positief...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat zou je denken (en hopen) ja. Het uitzenden van seizoen 4 ging niet echt enthousiast.
Als je het voor de eerste keer ziet, dan wel. Maar die fucking kok met zijn BMW heb ik inmiddels al drie keer voorbij zien komen. Daarbij is het achterlijk om zoiets zomaar te doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef Sidekick het volgende:
Ramsey is op zich nog wel leuk om naar te kijken.
En dan direct in het vakje er naast staat wat er die avond voor zou komen en zag je slechts 1x 24.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
En dan staat er ook nog op de site van rtl 5 een grote aankondiging van het volgende:
"Kijk na de dubbele aflevering van 24 naar de spannende thriller secret window"
Waarom die die mensen niet goed hun baan waar ze voor betaald worden?
![]()
Op zondag wordt de herhaling van zaterdag uitgezonden op RTL7 om 22:25 uurquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:20 schreef MakaveliTheDon het volgende:
En zondag helemaal geen aflevering.![]()
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat zijn beweegredenen zijn geweest... helaas...quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:24 schreef Fir3fly het volgende:
Morgen weet ik eindelijk wat die president bezielt... Ik kan niet wachten.
Helaas maar eentje, ja.quote:Op zondag 19 november 2006 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus, maar eentje?
Ok, da's duidelijk.quote:Op zondag 19 november 2006 12:47 schreef thewishmaster het volgende:
Er was maar 1 aflevering, die begon ongeveer om 21:28.
Zijn er nu dus wel twee afleveringen geweest gisteren?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:46 schreef Pwn_zoon het volgende:
De 2e aflevering komt op rtl7 !!
Verder een KUT beslissing!
Oow welke dan???quote:Op zondag 19 november 2006 19:54 schreef Molline het volgende:
Eén groot mysterie is gisteravond in ieder geval wel opgelost!!!![]()
Er zijn wel degelijk wc's bij CTU!!!!!!quote:Op zondag 19 november 2006 19:54 schreef Molline het volgende:
Eén groot mysterie is gisteravond in ieder geval wel opgelost!!!![]()
Dat was toch al geen mysterie toch?quote:
In 1 van de vorige seizoenen is er iemand gaan bivakkeren in een WC-hokje om info door te spelen, dacht ik...quote:Op zondag 19 november 2006 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was toch al geen mysterie toch?
Dat hebben we volgens mij eerder al gezien...
Ow ja dat was het!! Nina Meyers toch in het eerste seizoen?quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
In 1 van de vorige seizoenen is er iemand gaan bivakkeren in een WC-hokje om info door te spelen, dacht ik...
Ja dat is dus wat al vaker besproken is... vanavond de herhaling van de uitzending van gisteravond...quote:Op zondag 19 november 2006 21:06 schreef MrManiak het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/24/
GISTEREN...
Day 5: 12.00 a.m. - 01.00 a.m zaterdag 25-11, 21:25 uur
Jack heeft de tape waarmee president Logan in diskrediet kan worden gebracht in zijn bezit en levert deze af bij Heller. Die keert zich echter tegen Jack, zodat Audrey in gevaar komt. Jack moet kiezen: Audreys veiligheid of de belangrijke tape.
VANAVOND!!!;
Dag 05 - 11:00 p.m. - 12:00 a.m zondag 19-11, 22:23 uur
Jack en Wayne ontvoeren een bankmanager en breken in bij de bank waar Evelyn het bewijsmateriaal tegen Logan heeft ondergebracht in de kluis. Henderson gaat op zoek naar Jack en Karen laat Audrey volgen
Uitzendschema
zo 19-11, 22:23 uur, RTL 7
za 25-11, 20:30 uur, RTL 5
Is die beschrijving niet wat we gisteren hebben gezien.....?
Omdat RTL7 de herhalingszender van RTL is... alle herhalingen zijn altijd op RTL7 te zien...quote:Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef MrManiak het volgende:
Mja, maar waarom zegt de RTL TV-gids naar niets over?
18:08 RTL Woon & klusmagazine
19:08 Rotzooi & co
19:36 Extreme makeover
20:32 Crime Scene Investigation
21:28 Bones
22:24 RTL Travel's hotlist
23:23 101 Meest hilarische showbizzbloopers
00:24 Teleshop 5
00:25 Shop 4 nop
00:40 Pool party
Enne, waarom wel verdelen over 2 dagen.....?
De herhaling is meestal op RTL7quote:Op zondag 19 november 2006 21:08 schreef MrManiak het volgende:
Mja, maar waarom zegt de RTL TV-gids naar niets over?
18:08 RTL Woon & klusmagazine
19:08 Rotzooi & co
19:36 Extreme makeover
20:32 Crime Scene Investigation
21:28 Bones
22:24 RTL Travel's hotlist
23:23 101 Meest hilarische showbizzbloopers
00:24 Teleshop 5
00:25 Shop 4 nop
00:40 Pool party
Enne, waarom wel verdelen over 2 dagen.....?
Dan zou het kunnen kloppen dat ik het niet wist: seizoen 1 heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 19 november 2006 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja dat was het!! Nina Meyers toch in het eerste seizoen?
Niet? zitten er in de rest van de seizoenen geen dingen die je dan niet kunt plaatsen?quote:Op zondag 19 november 2006 21:14 schreef Molline het volgende:
[..]
Dan zou het kunnen kloppen dat ik het niet wist: seizoen 1 heb ik nog nooit gezien.![]()
Nee, dat valt gelukkig erg mee.quote:Op zondag 19 november 2006 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet? zitten er in de rest van de seizoenen geen dingen die je dan niet kunt plaatsen?
Toch dapper van je hoor!quote:Op zondag 19 november 2006 21:21 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik weet het, durfde het hier al bijna niet te posten![]()
ga je ze nu DDOSsenquote:Op zondag 19 november 2006 23:18 schreef Breuls het volgende:
Godver, de site van RTL meldt ook dat ze vanavond maar 1 aflevering uitzenden. Stelletje eikels, dat staat dus mooi niet in de tv gids.
volgende week weer maar één aflevering geloof ikquote:Op zondag 19 november 2006 23:18 schreef Breuls het volgende:
Godver, de site van RTL meldt ook dat ze vanavond maar 1 aflevering uitzenden. Stelletje eikels, dat staat dus mooi niet in de tv gids.
nog 6 afleveringen te gaan. het uitzenden van 1 aflvering per week heeft denk ik alles te maken met de release van de 24 dvd box seizoen 5 ijn december. zodat er veel verkocht wordt, omdat het langer duurt op de televisie. vind het ook erg gaar dat commerciele gedoequote:Op zondag 19 november 2006 23:19 schreef opgebaarde het volgende:
hoeveel afleringen heeft deze 24 nu nog te gaan?
Flauwquote:Op zondag 19 november 2006 23:34 schreef juniorL het volgende:
[..]
nog 6 afleveringen te gaan. het uitzenden van 1 aflvering per week heeft denk ik alles te maken met de release van de 24 dvd box seizoen 5 ijn december. zodat er veel verkocht wordt, omdat het langer duurt op de televisie. vind het ook erg gaar dat commerciele gedoe
Hé!quote:Op maandag 20 november 2006 07:57 schreef Breuls het volgende:
[..]
Flauw
Ik heb het hele seizoen al gezien en ik kijk toch, dus wat maakt dat uit.
We hebben nog 7 afleveringen te gaan, geen 6. Serie is begonnen om 7.00 uur en afgelopen weekend was van 23.00-24.00 uur.quote:Op zondag 19 november 2006 23:34 schreef juniorL het volgende:
[..]
nog 6 afleveringen te gaan. het uitzenden van 1 aflvering per week heeft denk ik alles te maken met de release van de 24 dvd box seizoen 5 ijn december. zodat er veel verkocht wordt, omdat het langer duurt op de televisie. vind het ook erg gaar dat commerciele gedoe
Nee, niet stiekem.quote:Op maandag 20 november 2006 08:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hé!
Heb jij die stiekem gedownload belhamel?![]()
Teringlijers. Nu ben ik dus gewoon echt genoodzaakt van alles te downloaden. Scherp beleid kut RTL.quote:Deze laatste aflevering wordt overigens niet herhaald
De Veronica-gids wordt ongeveer 3 of 4 weken voor dat ie uitkomt gedrukt. Als RTL afgelopen week pas besloten heeft dat ze dat gaan wijzigen zijn de tvgidsen al gedrukt en dat pas je dan niet zomaar even aan...quote:Op maandag 20 november 2006 15:19 schreef Breuls het volgende:
Thanks voor de quote Xanthe. Wat ik me afvraag is waarom mijn tv gids (Veronica Magazine) dan vermeldde dat er 2 afleveringen zouden worden uitgezonden. Die gegevens krijgen ze toch van RTL, neem ik aan?
quote:Op maandag 20 november 2006 19:05 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom krijg ik na de eerste aflevering van 24 opeens een aflevering van Jambers te zien met belgen die hun schaamhaar scheren?!?!?!?!
quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik schrok ook al toen ik na de 1e aflevering m'n videoband 4 min. doorspoelde
lekker bezig bij RTLmet de laatste uitzending op 30-12. doen ze wel slim opzich
![]()
Standaard antwoord, ik kreeg hem vandaag ook, ook als antwoord op een bijzonder onaardige e-mail.quote:Op maandag 20 november 2006 14:18 schreef Xanthe het volgende:
Reactie van rtl op mijn zeer onvriendelijke email ;
Dan moeten ze dat soort dingen dus niet last minute beslissen. Daar maak je dus (overduidelijk) kijkers boos mee.quote:Op maandag 20 november 2006 16:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De Veronica-gids wordt ongeveer 3 of 4 weken voor dat ie uitkomt gedrukt. Als RTL afgelopen week pas besloten heeft dat ze dat gaan wijzigen zijn de tvgidsen al gedrukt en dat pas je dan niet zomaar even aan...
Dan download ik die laatste aflevering wel, ik heb wel wat beters te doen op oudejaarsavondquote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
lekker bezig bij RTLmet de laatste uitzending op 30-12. doen ze wel slim opzich
![]()
Dat is ook het probleem niet. Het probleem is dat je eerst tweederde van de serie primetime in een dubbele aflevering uitzendt en daarna, onaangekondigd het eerste uur daarvanaf haalt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:45 schreef speknek het volgende:
We zijn natuurlijk wel een beetje verwend, voorheen was het ook elke keer maar 1 aflevering per week..
wat zei die dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:46 schreef speknek het volgende:
Wel mooi trouwens dat Albert Verlinde er gister ook nog een opmerking over maakte bij Boulevard.
In welke tijdsperiode leef jij?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan download ik die laatste aflevering wel, ik heb wel wat beters te doen op oudejaarsavond.
Ah, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In welke tijdsperiode leef jij?
Ik vier oudjaar altijd op de 31ste![]()
Tuurlijk is het een standaard mail , dat had ik al direct door toen ik hem kreeg. Nadeel van downloaden vind ik dat er geen ondertiteling bij zit en mijn engels niet zo goed is dat ik de serie dan nog volgen kan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Standaard antwoord, ik kreeg hem vandaag ook, ook als antwoord op een bijzonder onaardige e-mail.
Ik heb ze gemeld dat ze me eindelijk zover hebben... geheel tegen mijn principes in heb ik de laatste afleveringen gedownload om ze op mijn computer te bekijken. Ik kijk niet meer via RTL. Zulks heb ik ze, in wat meer Verbaleske termen ook gemeld.
Klootzakken.
V.
Dat probleem heb ik gelukkig niet. Sorryquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een standaard mail , dat had ik al direct door toen ik hem kreeg. Nadeel van downloaden vind ik dat er geen ondertiteling bij zit en mijn engels niet zo goed is dat ik de serie dan nog volgen kan.
Me 2...quote:
Heb ik helaas ook. Laatst hadden ze bij 24 vergeten de ondertiteling aan te zette. Een heel half uur zonder ondertiteling gezeten. En dat is best wel kloten als je Engels niet al te best is!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een standaard mail , dat had ik al direct door toen ik hem kreeg. Nadeel van downloaden vind ik dat er geen ondertiteling bij zit en mijn engels niet zo goed is dat ik de serie dan nog volgen kan.
wel goed om mee te oefenenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Heb ik helaas ook. Laatst hadden ze bij 24 vergeten de ondertiteling aan te zette. Een heel half uur zonder ondertiteling gezeten. En dat is best wel kloten als je Engels niet al te best is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |