Denk het wel, wat ook verklaart waarom hij zo graag die colonne wilde laten doorrijden, zelfs toen zijn vrouw in de auto zat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik zat even te denken he.
Bierko pleegde die aanslag op Suvarov. Dan zit de president dus ook achter deze aanslag?
Zeker te wetenquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:11 schreef Sender_ het volgende:
Vanavond weer.
Ik hoop dat we wat meer duidelijkheid krijgen over de rol van de president.
Ik ben alweer met seizoen 1 begonnen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:18 schreef -J-D- het volgende:
Net de afleveringen van vanavond bekeken.
OM TE SMULLLLLLLLLLLLEN...
Ik zie net dat er maar 1 aflevering komt vanavond?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:57 schreef koenimex het volgende:
Welke afleveringen zijn het vanavond, 19 & 20?
En terecht. RTLquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:41 schreef AstroStart het volgende:
Mijn brief is verstuurd! Het is een redelijke haatmail geworden.
Morgen komt een herhaling van de aflevering van vandaag.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:46 schreef Pwn_zoon het volgende:
De 2e aflevering komt op rtl7 !!
Verder een KUT beslissing!
Ik pleit voor een verhoormethode alá 24 op die sukkels van RTL5.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:12 schreef Molline het volgende:
Om met Jack's woorden te spreken: DAMMIT!!!![]()
seizoen 5 dus ook niet. deze keer is 'gelijk hebben' niet positief...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat zou je denken (en hopen) ja. Het uitzenden van seizoen 4 ging niet echt enthousiast.
Als je het voor de eerste keer ziet, dan wel. Maar die fucking kok met zijn BMW heb ik inmiddels al drie keer voorbij zien komen. Daarbij is het achterlijk om zoiets zomaar te doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef Sidekick het volgende:
Ramsey is op zich nog wel leuk om naar te kijken.
En dan direct in het vakje er naast staat wat er die avond voor zou komen en zag je slechts 1x 24.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
En dan staat er ook nog op de site van rtl 5 een grote aankondiging van het volgende:
"Kijk na de dubbele aflevering van 24 naar de spannende thriller secret window"
Waarom die die mensen niet goed hun baan waar ze voor betaald worden?
![]()
Op zondag wordt de herhaling van zaterdag uitgezonden op RTL7 om 22:25 uurquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:20 schreef MakaveliTheDon het volgende:
En zondag helemaal geen aflevering.![]()
Het is mij nog steeds niet duidelijk wat zijn beweegredenen zijn geweest... helaas...quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:24 schreef Fir3fly het volgende:
Morgen weet ik eindelijk wat die president bezielt... Ik kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |