zaterdag, maar goed ik vertrek 's ochtends naar het buitenland dus geen 24 meer voor mijquote:Op maandag 13 november 2006 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op volgende week zondag.
Iemand?quote:Op maandag 13 november 2006 10:58 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoi![]()
Ik ben dit weekend tot tweemaal toe vergeten om 24 op te nemen. Is het nog ergens terug te kijken (op legale wijze)?![]()
Wat jij daar zegt is een "Acting President".quote:Op maandag 13 november 2006 10:43 schreef Arjan79 het volgende:
Ik had het ook niet verwacht, helemaal als je bekijkt wat voor mietje het was in seizoen 4. Maar in feite is hij toch niet echt de president. Hij heeft het overgenomen toen Airforce 1 neerstortte vorig seizoen omdat de president van toen gewond was geraakt. Is het niet zo dat als die president hersteld is dat hij zijn job weer oppakt?
Ik heb de dvd's op mn pc gekopieerd maar heb geen dvd brander... Helaas.quote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Harmen1984 het volgende:
Niemand die het heeft opgenomen?
Zippen?quote:Op maandag 13 november 2006 14:16 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb de dvd's op mn pc gekopieerd maar heb geen dvd brander... Helaas.
Ja, dat viel mij ook al op! Je zag alleen wat wits hahaquote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef klossie het volgende:
wayne in het donker = grappig!
En dan?quote:
Ik dacht dat de afleveringen ~350mb waren ofzo.quote:Op maandag 13 november 2006 16:34 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En dan?
Dan heb ik 3 gig of zo gezipt
Ben je ook gereanimeerd na de keiharde schok van dit weekend?quote:
Aah, oke ik kijk altijd zondag, zaterdags doe ik altijd wel iets andersquote:Op maandag 13 november 2006 20:00 schreef MrManiak het volgende:
Zondag is herhaling van zaterdag
Neej, ik had het opgenomen. Net pas gekeken.quote:Op maandag 13 november 2006 20:19 schreef MrManiak het volgende:
Ben je ook gereanimeerd na de keiharde schok van dit weekend?![]()
Moet ik nog lezenquote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hell Gate is de beste van de 3
quote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom zenden ze hier eigenlijk seizoen 5 uit? Ik heb de eerdere seizoenen gemist ofzo, of hebben ze die gewoon overgeslagen?
Oooh, dat mag niet he, isch verboden!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
ahh, okedan maar downloaden ergens ofzo
Dit mag welquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:13 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
ahh, okedan maar lenen van iemand ofzo
effe snel een epsiode guide gechecked: 11 en 12quote:Op woensdag 15 november 2006 08:42 schreef MrManiak het volgende:
Afgelopen weekend waren... 13 en 14 op tv?
Vind ik ook.quote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hell Gate is de beste van de 3
wordt nog uitgelegd, maar het klopt wel.quote:Op maandag 13 november 2006 16:44 schreef LedZep het volgende:
Ik vraag me af waarom de president zo tegen Walt Cummings' plannen was toen hij toegaf met de aanslag te maken te hebben. Er waren verder geen mensen aanwezig, dus in principe kan het niet 'gespeeld' zijn.
Mocht hem al niet in seizoen 4.quote:
Denk het wel, wat ook verklaart waarom hij zo graag die colonne wilde laten doorrijden, zelfs toen zijn vrouw in de auto zat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:15 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik zat even te denken he.
Bierko pleegde die aanslag op Suvarov. Dan zit de president dus ook achter deze aanslag?
Zeker te wetenquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:11 schreef Sender_ het volgende:
Vanavond weer.
Ik hoop dat we wat meer duidelijkheid krijgen over de rol van de president.
Ik ben alweer met seizoen 1 begonnen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:18 schreef -J-D- het volgende:
Net de afleveringen van vanavond bekeken.
OM TE SMULLLLLLLLLLLLEN...
Ik zie net dat er maar 1 aflevering komt vanavond?quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:57 schreef koenimex het volgende:
Welke afleveringen zijn het vanavond, 19 & 20?
En terecht. RTLquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:41 schreef AstroStart het volgende:
Mijn brief is verstuurd! Het is een redelijke haatmail geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |