Dat is ook het probleem niet. Het probleem is dat je eerst tweederde van de serie primetime in een dubbele aflevering uitzendt en daarna, onaangekondigd het eerste uur daarvanaf haalt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:45 schreef speknek het volgende:
We zijn natuurlijk wel een beetje verwend, voorheen was het ook elke keer maar 1 aflevering per week..
wat zei die dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:46 schreef speknek het volgende:
Wel mooi trouwens dat Albert Verlinde er gister ook nog een opmerking over maakte bij Boulevard.
In welke tijdsperiode leef jij?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan download ik die laatste aflevering wel, ik heb wel wat beters te doen op oudejaarsavond.
Ah, verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In welke tijdsperiode leef jij?
Ik vier oudjaar altijd op de 31ste![]()
Tuurlijk is het een standaard mail , dat had ik al direct door toen ik hem kreeg. Nadeel van downloaden vind ik dat er geen ondertiteling bij zit en mijn engels niet zo goed is dat ik de serie dan nog volgen kan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Standaard antwoord, ik kreeg hem vandaag ook, ook als antwoord op een bijzonder onaardige e-mail.
Ik heb ze gemeld dat ze me eindelijk zover hebben... geheel tegen mijn principes in heb ik de laatste afleveringen gedownload om ze op mijn computer te bekijken. Ik kijk niet meer via RTL. Zulks heb ik ze, in wat meer Verbaleske termen ook gemeld.
Klootzakken.
V.
Dat probleem heb ik gelukkig niet. Sorryquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een standaard mail , dat had ik al direct door toen ik hem kreeg. Nadeel van downloaden vind ik dat er geen ondertiteling bij zit en mijn engels niet zo goed is dat ik de serie dan nog volgen kan.
Me 2...quote:
Heb ik helaas ook. Laatst hadden ze bij 24 vergeten de ondertiteling aan te zette. Een heel half uur zonder ondertiteling gezeten. En dat is best wel kloten als je Engels niet al te best is!quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een standaard mail , dat had ik al direct door toen ik hem kreeg. Nadeel van downloaden vind ik dat er geen ondertiteling bij zit en mijn engels niet zo goed is dat ik de serie dan nog volgen kan.
wel goed om mee te oefenenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:28 schreef Djeez het volgende:
[..]
Heb ik helaas ook. Laatst hadden ze bij 24 vergeten de ondertiteling aan te zette. Een heel half uur zonder ondertiteling gezeten. En dat is best wel kloten als je Engels niet al te best is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |