Blijkbaar geldt die regel niet meer.quote:Op zondag 12 november 2006 18:56 schreef Aoristus het volgende:
je was wel eerder
Die woont in een leuke vila en vermaakt zich wel denk ikquote:Op zondag 12 november 2006 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, hoe zou het met Herman Heinsbroek gaan?![]()
'quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Reya het volgende:
Ik ben sowieso niet zo;n liefhebber van filosofie![]()
Z'n potentie durf ik wel ter discussie te stellen. Hij rijdt naar verluid tegenwoordig geen Bentley meer maar Ferrari.quote:Op zondag 12 november 2006 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, hoe zou het met Herman Heinsbroek gaan?![]()
Je, ik zit steeds te denken dat die lui dat ook vantevoren wel konden weten. Waarom dan nog zoveel energie steken in z'n conferentie.quote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef Autodidact het volgende:
Worden jullie er ook zo triest van, als 's werelds klimaatdeskundigen voor twee weken bij elkaar komen en er alweer niks van bakken?
Tsja, het is jammer dat er van verscheidene kante nog zo weinig prioriteit wordt gegeven aan klimaatproblematiek. Maar wellicht brengt de toekomst wat meer commitmentquote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef Autodidact het volgende:
Worden jullie er ook zo triest van, als 's werelds klimaatdeskundigen voor twee weken bij elkaar komen en er alweer niks van bakken?
Heb een vak wetenschapsfilosofie gevolgd. Was wel erg boeiendquote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Reya het volgende:
Ik ben sowieso niet zo;n liefhebber van filosofie![]()
http://www.playfuls.com/n(...)r_in_Racist_Row.htmlquote:
Three-time Emmy Award winner actor Michael Richards, best known for playing Cosmo Kramer on the television show Seinfeld, is accused by a witness who says at Friday night appearance Richards shouted a racial slur repeatedly and clearly referenced lynching.
In a report first aired Sunday on CNN's Anderson Cooper 360, the witness claims that a Friday night appearance by Richards at the Los Angeles Laugh Factory got ugly fast when Richards responded to hecklers by screaming at the audience shouting a racial slur repeatedly and clearly referencing lynching. The audience reacted angrily, and Richards walked off the stage.
It appears two guys, both African-American, were in the cheap seats playfully heckling Richards when suddenly, the comedian lost it. TMZ published a video online of the incident. The camera started rolling just as Richards began his attack, screaming at one of the men, "Fifty years ago we'd have you upside down with a f***ing fork up your ass." Richards continued, "You can talk, you can talk, you're brave now motherf**ker. Throw his ass out. He's a nigger! He's a nigger! He's a nigger! A nigger, look, there's a nigger!"
Ah, juist, en dit was er één van volgens mij: Veel plezier met Balkenende 4 met z'n 8 posts.quote:De PvdA en het CDA zetten groepen vrijwilligers in die ingezonden brieven schrijven naar kranten en reageren op internetfora en populaire websites over door de partijen aangegeven onderwerpen en standpunten.
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/126829/
Er zitten hier ook een paar CDA'ers die ik ervan verdenkquote:Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ah, juist, en dit was er één van volgens mij: Veel plezier met Balkenende 4 met z'n 8 posts.
schoot me in ieder geval onmiddellijk in het verkeerde keelgat![]()
neem een armageddonverhaaltje, giet daar een sausje Leni Riefenstahl overheen, en het gaat erin als koek.quote:Op maandag 20 november 2006 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
Vanochtend hoorde ik Femke Halsema bij Edwin Evers beginnen over de film van Al Gore. De instant adoratie van Al Gore vind ik maar eng.
Gelukkig had ik een parkeerplek gevonden en was klaar om uit te stappen.
Het blijft een Amerikaan.quote:Op maandag 20 november 2006 20:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Adoratie lijkt me een wat zwaar woord. Het is een makkelijke en duidelijke referentie.
Maar stel dat mensen verwijzen naar zijn film, wat is daar eng aan?
FuifDuif?quote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zitten hier ook een paar CDA'ers die ik ervan verdenk.
De ene keer is dat een voordeel, de andere keer een nadeel.quote:
Het feit dat hij een politieke missionaris is overgoten met een theatraal Hollywood sausje.quote:Op maandag 20 november 2006 20:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De ene keer is dat een voordeel, de andere keer een nadeel.
Maar dit is een antwoord van niks. Leg het nu s echt uit.
Welk onderdeel in zijn eigen gewin dan? Behalve dan dat mensen misschien het idee krijgen dat het verstandig is om te kijken naar het eigen consumptiepatroon?quote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het feit dat hij een politieke missionaris is overgoten met een theatraal Hollywood sausje.
In Amerika maken ze van alles een show meestal voor eigen gewin.
Geld en aanzien.quote:Op maandag 20 november 2006 20:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welk onderdeel in zijn eigen gewin dan? Behalve dan dat mensen misschien het idee krijgen dat het verstandig is om te kijken naar het eigen consumptiepatroon?
Kijktipquote:Tegenlicht: De luiken dicht (VPRO)
21:00 - 22:00 Informatief
Teletekst ondertiteld
Weblink links
website
Tegenlicht: De luiken dicht
Er lijkt iets grondig mis met de Tweede Kamerverkiezingen 2006. Een groeiend aantal critici vindt dat de campagne nergens over gaat. Wat het feest van de democratie had moeten zijn, wordt door velen tegemoet getreden met calvinistische stemplicht, zonder de illusie zich met hun stem uit te spreken over de belangrijke vraagstukken van deze tijd. De politici verweren zich heftig tegen deze kritiek. Premier Balkenende sprak onlangs smalend van 'een klagende intelligentsia over het niveau van de politiek, je kunt er de klok op gelijk zetten.' Heeft Balkenende gelijk en gaat het om niet meer dan voorspelbare, rituele kritiek? Of is er dit keer meer aan de hand dan met de Nederlandse democratie? Aan de vooravond van de verkiezingen stelt Tegenlicht die vraag aan de orde in een discussie geleid door Felix Rottenberg. Samen met Halleh Ghorashi (hoogleraar Management van diversiteit en integratie), publicist Bas Heyne en Sveder van Wijnbergen (hoogleraar Economie en voormalig secretaris-generaal op het ministerie van Economische Zaken) onderzoekt hij de vraag waarom internationale verhoudingen en mondiale thema's vrijwel verdwenen lijken uit de huidige campagne. Is het politieke speelveld teruggebracht tot de postzegel Nederland? Mogen de verkiezingsthema's niet verder reiken dan de kartelrand? Heeft het Gidsland de luiken dicht gegooid? Presentatie: Felix Rottenberg.
Maar omdat zijn verhaal bijval vindt en blijkbaar herkenbaar is voor veel mensen krijgt hij aanzien (geld heeft ie al zat) en is dus eng.quote:Op maandag 20 november 2006 20:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geld en aanzien.
Met dat laatse is opzich niets mis. Ik hoop dat Al Gore het goede voorbeeld geeft.
http://www.cei.org/gencon/030,05478.cfmquote:Op maandag 20 november 2006 20:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar omdat zijn verhaal bijval vindt en blijkbaar herkenbaar is voor veel mensen krijgt hij aanzien (geld heeft ie al zat) en is dus eng.
Maar je zegt dus niks over de kern van waarheid in het hele verhaal.
Dat is niet echt een onafhankelijke bron...quote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://www.cei.org/gencon/030,05478.cfm
http://www.unmuseum.org/moonhoax.htmquote:Op maandag 20 november 2006 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
http://www.cei.org/gencon/030,05478.cfm
Bestaat er in deze discussie nog een onafhankelijke bron?quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is niet echt een onafhankelijke bron...
ik heb het document gezien het is 10 regels tekst waarin staat dat hij niet klopt. Meer zie ik niet.quote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Bestaat er in deze discussie nog een onafhankelijke bron?
Heb je het document bekeken en de bronvermeldingen?
persoonlijk denk ik dat we dat gezwets van die Amerikanen eens een beetje van ons af moeten houden, daar hebben we namelijk al genoeg van gehad de afgelopen jaren. Moeten we dat nu allemaal nog serieus gaan nemen?quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is niet echt een onafhankelijke bron...
120 pagina tellend pdf file.quote:Op maandag 20 november 2006 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik heb het document gezien het is 10 regels tekst waarin staat dat hij niet klopt. Meer zie ik niet.
Ik kom ook niet met de site van greenpeace aanzetten.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op maandag 20 november 2006 20:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
persoonlijk denk ik dat we dat gezwets van die Amerikanen eens een beetje van ons af moeten houden, daar hebben we namelijk al genoeg van gehad de afgelopen jaren. Moeten we dat nu allemaal nog serieus gaan nemen?
die Amerikanen met hun grootspraak en fantastische verhalen beginnen mij behoorlijk de keel uit te hangen. Ik hoor liever wat een Europese wetenschapper er van vind dan één of ander Hollywood projectje in combinatie met een gefrustreerde Amerikaanse ex-politicus, die beiden natuurlijk ook flink de kassa willen laten rinkelen.quote:Op maandag 20 november 2006 20:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?
Dat de opwarming een Amerikaans fabeltje is?
Nee ken ik niet.quote:Op maandag 20 november 2006 21:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ken je "Darwin's Black Box"? Dat is 300 pagina's pseudowetenschappelijke poep.
wat vind je van Lingo met Pechtold, Rouvoet en Huizinga?quote:Op maandag 20 november 2006 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang er geen tv filmpjes van politici met gezinsleden zijn is het zo slecht nog niet.
Ik zag het toen ik aan het zappen was. Alleen Pechtold heb ik niet gezien. Ik zap snelquote:Op maandag 20 november 2006 21:06 schreef zakjapannertje het volgende:
wat vind je van Lingo met Pechtold, Rouvoet en Huizinga?
De vorm is misschien niet heel verstandig gekozen. Maar het is ook bedoeld om het niet denkende deel van de bevolking aan te spreken. Zeg maar havo-. Je moet dat niet vergeten.quote:Op maandag 20 november 2006 21:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
die Amerikanen met hun grootspraak en fantastische verhalen beginnen mij behoorlijk de keel uit te hangen. Ik hoor liever wat een Europese wetenschapper er van vind dan één of ander Hollywood projectje in combinatie met een gefrustreerde Amerikaanse ex-politicus, die beiden natuurlijk ook flink de kassa willen laten rinkelen.
Als jij graag verder wil kijken en de wetenschappelijke vindingen bijhoudt is dat toch prima? Maar gun leken (dat is niet erg, sommige mensen hebben het druk), de grote meerderheid, ook een kijkje in wat de wetenschappelijke consensus nu is. Daar is vaak een beetje show voor nodig. Gore kan in het bedrijfsleven natuurlijk veel meer verdienen dus dat is geen argument.quote:Op maandag 20 november 2006 21:04 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
die Amerikanen met hun grootspraak en fantastische verhalen beginnen mij behoorlijk de keel uit te hangen. Ik hoor liever wat een Europese wetenschapper er van vind dan één of ander Hollywood projectje in combinatie met een gefrustreerde Amerikaanse ex-politicus, die beiden natuurlijk ook flink de kassa willen laten rinkelen.
Maar je aandacht is wel getrokken. Alleen maar mooi dat het minder eng is dan het van afstand lijkt.quote:Op maandag 20 november 2006 21:13 schreef MrX1982 het volgende:
Als je de dingen die je kunt doen om de "ramp" te voorkomen op de site van Al Gore leest valt het opzich best mee met de opofferingen. De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 21:12 schreef LXIV het volgende:
Wtf: HRA voor 3x modaal E40.119,=!
Dat is een compleet modaal salaris! Als subsidie voor een huis!
Niet verwacht dat het zó dol zou zijn:
http://www.overgeld.nl/rubriek/hypotheken/article839785.ece
En ondertussen is er geen geld voor: noem maar op!
wel Viking Metal hè;[b]In the Groves of Death[/url]quote:
Godsamme, je struikelt werkelijk over die dingen tegenwoordig. Nog even en er zijn meer ooievaars dan meeuwen in NL.quote:
Of je doet het goed, want je hebt weinig lasten.quote:Op maandag 20 november 2006 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Wat kreeg ik ook al weer? Zoiets als ¤ 500,- HRA. Per jaar. Ik doe iets verkeerd.
Er is trouwens een boel geld nodig voor allerlei dingen. Zo moet mijn vader een bouwvergunning aanvragen voor het plaatsen van een ooievaarsnest. Je leest het goed..
Heeft Bos of zij dat in jouw oor gefluisterd?quote:Op maandag 20 november 2006 21:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Mei Li Vos heeft zich minimaal 1 keer in de kont laten nemen door Bos.
En die Braziliaan maar rukken.quote:Op maandag 20 november 2006 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heeft Bos of zij dat in jouw oor gefluisterd?
Zij natuurlijk.quote:Op maandag 20 november 2006 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heeft Bos of zij dat in jouw oor gefluisterd?
Tuterdetuut. Juffrouw mier? Ed? Willem? Bor?quote:Op maandag 20 november 2006 21:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Of je doet het goed, want je hebt weinig lasten.
Maar wanneer ooievaars nu zelf een nest bouwen, moeten zij dan ook een vergunning aanvragen? En bij wie dan?
ook een vriendje van Sigme zeker?quote:Op maandag 20 november 2006 22:01 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
En die Braziliaan maar rukken.![]()
Doe dat nu niet, dat connecten gaat al zo sloom. (Maar als je gewoon drie keer klikt gaat het wel snel.)quote:Op maandag 20 november 2006 22:21 schreef problematiQue het volgende:
* problematiQue geeft fok een schop
Marijnissen heeft een groot nadeel: hij heeft het niet in eigen hand. De SP staat en valt bij de indruk die de PvdA achterlaat. Zodra het weer crescendo met de PvdA gaat, zakt de SP weg.quote:Op maandag 20 november 2006 22:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Vind ik ook van Femke en Pechtold. Terwijl Maorijnissen rustig is en Rutte nog steeds onder de voet wordt gelopen.
tja, de D66 campagne doet dat ook, maar die kicken gewoon een oude, allang afgelopen discussie over een of ander genuanceerd onderwerp met een uitgebreidere voor-en-tegen-post, waarna er niemand verder op reageert ...quote:Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ah, juist, en dit was er één van volgens mij: Veel plezier met Balkenende 4 met z'n 8 posts.
schoot me in ieder geval onmiddellijk in het verkeerde keelgat![]()
Vorig weekend in Meppel bij het ziekenhuis, zeker 30 van die beesten steeds als koppeltje op lantaarnpalen. Hoop geboortes die dag schijnbaarquote:Op maandag 20 november 2006 21:47 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Godsamme, je struikelt werkelijk over die dingen tegenwoordig. Nog even en er zijn meer ooievaars dan meeuwen in NL.
3 winnende partijen op links moet nog lukkenquote:Op maandag 20 november 2006 23:26 schreef MrX1982 het volgende:
Het is stormachtig op links.
En waar blijft de nieuwe Frits Bolkestein. De God op rechts.
PVV de grootste is anders ook nog een mogelijkheidquote:Op maandag 20 november 2006 23:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
3 winnende partijen op links moet nog lukken.
GL op verlies en linksom geen meerderheid. Dat zou een redelijke donderdag worden.quote:Op maandag 20 november 2006 23:30 schreef du_ke het volgende:
3 winnende partijen op links moet nog lukken.
Nog gehad bij Inleiding Milieukunde. Al gaven ze daar toch een iets andere draai eraan dan Duke.quote:
M'n docenten zijn er ook dol opquote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef Napalm het volgende:
[..]
Nog gehad bij Inleiding Milieukunde. Al gaven ze daar toch een iets andere draai eraan dan Duke.
Er zijn echter wel peilingen die in de richting gaan van winst voor alle linkse partijenquote:Op maandag 20 november 2006 23:32 schreef Chewie het volgende:
[..]
PVV de grootste is anders ook nog een mogelijkheid![]()
GL en PvdA heb ik anders nog niet op winst zien staan, althans niet met de huidige zetelverdeling.quote:Op maandag 20 november 2006 23:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn echter wel peilingen die in de richting gaan van winst voor alle linkse partijen.
Zou het erger zijn dan de rechtse partijen samen?quote:Op maandag 20 november 2006 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
Alle linkse partijen samen. Pudding coalitie.
Er is inderdaad geen peil op te trekken, dat klopt.quote:Op maandag 20 november 2006 23:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
GL en PvdA heb ik anders nog niet op winst zien staan, althans niet met de huidige zetelverdeling.
Aan de andere kant lopen de peilingen zover uiteen en is de campagne bijhoorlijk inhoudsloos dat er geen peil op te trekken is.
En nu ga ik slapen![]()
Meer dan 3 partijen is sowieso weinig effectief en onwerkbaar. Het beste is gewoon 2 partijen denk ik zo.quote:Op maandag 20 november 2006 23:43 schreef du_ke het volgende:
Zou het erger zijn dan de rechtse partijen samen?
Denk zelfs nog stabieler.
Of ben je het LPF debacle vergeten? De laatste keer dat de VVD een coalitie uitzat was Paars1.
Helemaal mee eens. Eigenlijk he zouden er 4 weken voor de verkiezingen geen peilingen meer moeten zijn.quote:Op maandag 20 november 2006 23:50 schreef Reya het volgende:
Er is sowieso een overload aan opiniepeilingen. Een keer per week kan nog wel eens, alhoewel ik er vrijwel geen waarde aan hecht, maar dat er dagelijks drie nieuwe uitkomen is werkelijk bizar.
quote:
737 tt-EEN 737 ma 20 nov 23:35:59
NIEUWS
NACHTTREIN IN RUSLAND
Na herhaalde klachten van vrouwen over
wangedrag van mannen op nachttreinen
heeft de Russische spoorwegmaatschappij
aparte wagons voor vrouwen ingevoerd.
Dit geldt alleen voor 1e en 2e klasse,
zo meldt de Rossiskaia Gazeta. Vrouwen
die 3e klasse reizen zijn economisch
niet interessant en moeten het maar
onder elkaar regelen.
Of is de spoorwegmaatschappij misschien
van mening dat het proletariaat zich
veel beter gedraagt dan hogere klassen,
dat aparte coupe's dus niet nodig zijn?
In Nederland zou de Islam daar gewoon de schuld van krijgenquote:
In Nederland doen ze het ook niet slecht.quote:Op maandag 20 november 2006 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
In totalitaire regimes rijden de treinen tenminste op tijd.
Dol op? Hoeveel vakken milieukunde krijg je?quote:Op maandag 20 november 2006 23:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
M'n docenten zijn er ook dol op. Maar welke draai gaven ze er bij jou dan aan?
Had een vak milieuplanning waar het in voorkwam en daarvoor van de zelfde hoogleraar een vak Planning Theory. En ook in Infrastructureplanning kwam het naarvoren.quote:Op maandag 20 november 2006 23:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dol op? Hoeveel vakken milieukunde krijg je?
Mijn insteek is vooral dat de mens egoïstisch is en dat er soms een overheid nodig is om in te grijpen.quote:De insteek van Geerlings&van Ast was overigens niet zo moraliserend als de jouwe maar meer over de noodzaak van coordinatie (en uitputting). Verder staat me nog vaag iets bij over aerosolen en over een Gooselake dat ondanks een dalende vervuiling helemaal afstierf. Vond ik vrij schokkend maar kan er niets meer over terugvinden.
Ik heb geen idee. Maak al tijden geen gebruik meer van de NS.quote:Op maandag 20 november 2006 23:56 schreef du_ke het volgende:
In Nederland doen ze het ook niet slecht.
http://en.wikipedia.org/w(...)lth_of_Nations_quotequote:Op dinsdag 21 november 2006 00:00 schreef du_ke het volgende:
Mijn insteek is vooral dat de mens egoïstisch is en dat er soms een overheid nodig is om in te grijpen.
Dat mag en als planoloog heb ik geleerd iets verder te kijken dan het individu.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)lth_of_Nations_quote
Als goed econoom geloof ik dat wij allen, uiteindelijk, het beste profiteren van egoisme der individuen.
Als het waar op aankomt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ieder mens is als het erop aankomt egoïstisch. Oer instinct.
Dat doet juist Smith ook. Hij keek zelfs zover dat hij zag dat uiteindelijk allen profiteren van het streven naar eigenbelang door het individu.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:09 schreef du_ke het volgende:
Dat mag en als planoloog heb ik geleerd iets verder te kijken dan het individu.
slaapie doen!quote:It is not from the benevolence of the butcher, the brewer or the baker that we expect our dinner, but from their regard to their own self-interest.
Truste.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:13 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat doet juist Smith ook. Hij keek zelfs zover dat hij zag dat uiteindelijk allen profiteren van het streven naar eigenbelang door het individu.
[..]
slaapie doen!
Zodra eigen belang in het geding komt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:10 schreef kLowJow het volgende:
Als het waar op aankomt?
Oh ja... die theorie dat je alles wat je doet uit eigen belang doet. Daar hebben we het al eens over gehad, dus ik geloof het wel.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zodra eigen belang in het geding komt.
Nou alles is weer meteen zo zwaar. Egoïsme klinkt ook zo vervelend. Eigen belang is beter.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:27 schreef kLowJow het volgende:
Oh ja... die theorie dat je alles wat je doet uit eigen belang doet. Daar hebben we het al eens over gehad, dus ik geloof het wel.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:15 schreef tvlxd het volgende:
Schoolboek: Alle terroristen zijn moslims
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)lth_of_Nations_quote
Als goed econoom geloof ik dat wij allen, uiteindelijk, het beste profiteren van egoisme der individuen.
mja, overdrijven is ook een kunst. Als het nu nog was; "Alle moslims zijn terroristen, en als moslims géén terroristen zijn, zijn het takfir, ja dan ...quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:15 schreef tvlxd het volgende:
Schoolboek: Alle terroristen zijn moslims
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |