Blijkbaar geldt die regel niet meer.quote:Op zondag 12 november 2006 18:56 schreef Aoristus het volgende:
je was wel eerder
Die woont in een leuke vila en vermaakt zich wel denk ikquote:Op zondag 12 november 2006 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, hoe zou het met Herman Heinsbroek gaan?![]()
'quote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Reya het volgende:
Ik ben sowieso niet zo;n liefhebber van filosofie![]()
Z'n potentie durf ik wel ter discussie te stellen. Hij rijdt naar verluid tegenwoordig geen Bentley meer maar Ferrari.quote:Op zondag 12 november 2006 22:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat doet me eraan denken, hoe zou het met Herman Heinsbroek gaan?![]()
Je, ik zit steeds te denken dat die lui dat ook vantevoren wel konden weten. Waarom dan nog zoveel energie steken in z'n conferentie.quote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef Autodidact het volgende:
Worden jullie er ook zo triest van, als 's werelds klimaatdeskundigen voor twee weken bij elkaar komen en er alweer niks van bakken?
Tsja, het is jammer dat er van verscheidene kante nog zo weinig prioriteit wordt gegeven aan klimaatproblematiek. Maar wellicht brengt de toekomst wat meer commitmentquote:Op maandag 20 november 2006 19:42 schreef Autodidact het volgende:
Worden jullie er ook zo triest van, als 's werelds klimaatdeskundigen voor twee weken bij elkaar komen en er alweer niks van bakken?
Heb een vak wetenschapsfilosofie gevolgd. Was wel erg boeiendquote:Op maandag 20 november 2006 19:23 schreef Reya het volgende:
Ik ben sowieso niet zo;n liefhebber van filosofie![]()
http://www.playfuls.com/n(...)r_in_Racist_Row.htmlquote:
Three-time Emmy Award winner actor Michael Richards, best known for playing Cosmo Kramer on the television show Seinfeld, is accused by a witness who says at Friday night appearance Richards shouted a racial slur repeatedly and clearly referenced lynching.
In a report first aired Sunday on CNN's Anderson Cooper 360, the witness claims that a Friday night appearance by Richards at the Los Angeles Laugh Factory got ugly fast when Richards responded to hecklers by screaming at the audience shouting a racial slur repeatedly and clearly referencing lynching. The audience reacted angrily, and Richards walked off the stage.
It appears two guys, both African-American, were in the cheap seats playfully heckling Richards when suddenly, the comedian lost it. TMZ published a video online of the incident. The camera started rolling just as Richards began his attack, screaming at one of the men, "Fifty years ago we'd have you upside down with a f***ing fork up your ass." Richards continued, "You can talk, you can talk, you're brave now motherf**ker. Throw his ass out. He's a nigger! He's a nigger! He's a nigger! A nigger, look, there's a nigger!"
Ah, juist, en dit was er één van volgens mij: Veel plezier met Balkenende 4 met z'n 8 posts.quote:De PvdA en het CDA zetten groepen vrijwilligers in die ingezonden brieven schrijven naar kranten en reageren op internetfora en populaire websites over door de partijen aangegeven onderwerpen en standpunten.
http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/126829/
Er zitten hier ook een paar CDA'ers die ik ervan verdenkquote:Op maandag 20 november 2006 20:03 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ah, juist, en dit was er één van volgens mij: Veel plezier met Balkenende 4 met z'n 8 posts.
schoot me in ieder geval onmiddellijk in het verkeerde keelgat![]()
neem een armageddonverhaaltje, giet daar een sausje Leni Riefenstahl overheen, en het gaat erin als koek.quote:Op maandag 20 november 2006 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
Vanochtend hoorde ik Femke Halsema bij Edwin Evers beginnen over de film van Al Gore. De instant adoratie van Al Gore vind ik maar eng.
Gelukkig had ik een parkeerplek gevonden en was klaar om uit te stappen.
Het blijft een Amerikaan.quote:Op maandag 20 november 2006 20:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Adoratie lijkt me een wat zwaar woord. Het is een makkelijke en duidelijke referentie.
Maar stel dat mensen verwijzen naar zijn film, wat is daar eng aan?
FuifDuif?quote:Op maandag 20 november 2006 20:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zitten hier ook een paar CDA'ers die ik ervan verdenk.
De ene keer is dat een voordeel, de andere keer een nadeel.quote:
Het feit dat hij een politieke missionaris is overgoten met een theatraal Hollywood sausje.quote:Op maandag 20 november 2006 20:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De ene keer is dat een voordeel, de andere keer een nadeel.
Maar dit is een antwoord van niks. Leg het nu s echt uit.
Welk onderdeel in zijn eigen gewin dan? Behalve dan dat mensen misschien het idee krijgen dat het verstandig is om te kijken naar het eigen consumptiepatroon?quote:Op maandag 20 november 2006 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het feit dat hij een politieke missionaris is overgoten met een theatraal Hollywood sausje.
In Amerika maken ze van alles een show meestal voor eigen gewin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |