Hahaha, het staat overal met filmpjes en al op het internet. Ook op de talpa site!!!quote:Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
The story continues...
Natasia heeft 5 minuten met Wilgo gesproken en hem verteld wat er (oa) gebeurd is vannacht. Wilgo was pissed, maar het gesprek werd abrupt beeindigd. Talpa heeft intussen aan Natasia verteld dat de beelden vannacht naar de tuin zijn gezapt en dat het internet dus niets heeft gezien (fout). Nena zit met het hele gebeuren ook in haar maag. Ze heeft tegenover iedereen verzwegen wat ze vannacht met Brian heeft gedaan (of liever andersom).
Beide niet, mag dat ook?quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
. arm kind of was het stom kind? ;-)
Natas wil haar problemen juist iedereen's problemen maken.quote:Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef Llewella het volgende:
Tip voor Natasia: Nena wil er niet meer over nadenken; het is nu jou probleem geworden, niet meer die van Nena.
Overlevingstactiek noemen ze dat.quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
Nena zit echt met zichzelf overhoop. Ze probeert zich met motors, auto's, luxe en al ander uiterlijk vertoon het andere weg te moffelen, vergeten. arm kind of was het stom kind? ;-)
Dat had ik al begrepen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Uit het Nena topic:
quote:
Vannacht na een aantal cocktails besloten natacia brian en nena in 1 bed te slapen. Op een gegeven moment stond natacia op om haar tanden te poetsen,en toen begon brian nena te vingeren.Dat bewegen viel dus zwaar op onder dat dekbed en nena zei nee ik ga weg dit valt op.
Vervolgens gaat ze naar natacia in de badkamer in de grote slaapkamer,en ik hoor ze praten natacia probeert haar over te halen terug te gaan,ze zegt als je zin hebt moet je je niet druk maken,zat dat kind zwaar te pushen.Toen zei ze anders kom ik er wel weer bijligen. Ik weet niet wat er toen precies gezegd werd werd een hoop sexuele gefluisterd door natacia.Ik kon ze niet goed zien alleen door t glazen raam vag.opeens hoor ik een hoop gehijg en zoengeluiden,ik denk dat kan niet natacia en nena zijn,is brian soms ook beneden?Even later hoor ik ze weer praten hoor ik nena zeggen dat ze dit geen goed idee vind,maar natacia begint te dwingen.Vervolgens probeert nena van haar af te komen dat als de familie van natacia dit ziet datnatacia weer problemen krijgt,natacia zegt nee met jou niet wel als ik bij bran ga liggen.Vervolgens zegt nena ja maar iedereen kan ons zien,en natacia wijst an dat de cameras in die badkamer naar de muur wijzen en alleen de camera in de slaapkamer naar binnen wijst dus dat ze niet voor die deur moeten staan.Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen.Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.Toen verschoven ze half voor die deur en zag ik dat ze nena heel wild zoende en ze greep nena net bij haar haar vast ,en toen werd de camera op de tuin gezet.
Een tijdje later heeft talpa de streams weer aangedaan,en toen zag je dat nena naar brian toeging en vertelde je raadt nooit wat er net gebeurt is.Ik ben gewoon aangevallen door...en toen gingen de streams weer uit.
Weer en tijd later zag je nena in bed brian ging z,n excuses aanbieden,maar ze waren moeilijk te verstaan.Ik weet dus niet of er verder nog iets met natacia of brian gebeurt is,waarschijlijk wel.
Ik vertel dit hier omdat weinig mensen dit gezien hebben,en ik weet niet wat er gebeurt is toen de streams uitwaren,aar ik weet wel hoe een meisje van 19 zo gemanipuleert is om dingen te doen waar ze zeker niet achter staat.Al zou nena op meisjes vallen,wat ik niet denk.Dan toch niet op natacia.Natacia heeft dit allang gepland,ze zei een tijd geleden al tegen dat meissie kijk maar uit ik ben nog veel gevaarlijker dan brian,en toen zei ze iets over schuren.Dat wijf maakt mij zo misselijk.Ik hoop dat Talpa laat zien hoe ze nena gemanipuleert heeft.
onvolwassen kind.quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
Nena zit echt met zichzelf overhoop. Ze probeert zich met motors, auto's, luxe en al ander uiterlijk vertoon het andere weg te moffelen, vergeten. arm kind of was het stom kind? ;-)
Hehe, jij kan er ook wat van anders...quote:Op zondag 12 november 2006 15:08 schreef Llewella het volgende:
Ze heeft op dat moment ook aboluut geen wroeging of denkt absoluut niet na over consequenties op dat moment, ook houd ze geen rekening met het gevoel van een ander op dat moment, ze wil ze wil... Voelen! Passie! Drama!
Ze staat erg ver weg van de realiteit.
19 jaar vind ik nog niet echt een volwassen leeftijd dus ik kan het haar absoluut niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 12 november 2006 15:12 schreef avonne het volgende:
[..]
onvolwassen kind.
Fouten maken is oké, wat je er mee doet, dat is de vraag.
Volgens mij is die Nataaasia ook qua EQ niet echt volwassen. Zoals je ziet hoe zich gedraagt. Doet me denken aan een geile puber, terwijl ze 32 is en moeder van 2 kindjes!quote:Op zondag 12 november 2006 15:21 schreef Llewella het volgende:
[..]
19 jaar vind ik nog niet echt een volwassen leeftijd dus ik kan het haar absoluut niet kwalijk nemen.
Daarbij, ik denk dat Nena nog een hoop te leren heeft over zichzelf en het leven, en dat leren begint pas bij een leeftijd vanaf ca 20 jaar. Ook al heb je nog zoveel levenservaring opgebouwd tot je 20e.
Hehe, heb je hem doorquote:Op zondag 12 november 2006 15:18 schreef Wireless het volgende:
[..]
Hehe, jij kan er ook wat van anders...
leuk het zelfreflectie![]()
Llewella, misschien moet je maar eens als psycho naar de Villaquote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Llewella het volgende:
[..]
Hehe, heb je hem door
Nah, ik heb zelf de binnen en buitenkant gezien van de menselijke psyche de afgelopen jaren (ben er eigenlijk al van kindsafaan mee bezig) dus weet iets te goed hoe die dingen werken, uit eigen ervaring of ervaring bij anderen. Ik herken niet alles als iets van mezelf maar heb wel een zeer groot inlevingsvermogen
Ik vind het heel leuk om me te verdiepen in de menselijke psyche, altijd al gevonden, juist het waarom waarom mensen dingen doen. Naja leuk niet altijd, meer een automaat. Ik heb een breed waarnemingsvermogen als het gaat om menselijke interactie, om mezelf te kunnen beschermen tegen mensen die emotioneel kwaad kunnen doen, dat is me basis als mens die ik als kind heb geleerd. Maar het blijft me ook gewoon boeien.
huisarts of zo?? "D" kan trouwens ook duiden op Dave, medewerker van Talpa.quote:Op zondag 12 november 2006 15:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er licht iemand op bed bij Eveline een zekere "D" Die kwam binnen door de voordeur en is nu bij Eveline...? Het blijt een huis met vage acties ; -)
Dave zal het wel zijn.. Want de dokter word nu pas gebeld , maar die is er nog niet.quote:Op zondag 12 november 2006 15:36 schreef moowriece het volgende:
[..]
huisarts of zo?? "D" kan trouwens ook duiden op Dave, medewerker van Talpa.
Ze zien nu pas hoe hun partners echt zijn!!!quote:Op zondag 12 november 2006 15:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ilona heeft weer eens een verhaal.. wat ze niet wil vertellen ; -(
Maar in ieder geval komt haar vriend niet... Dus Wilgo wil niet komen.. en Michel komt ook een dag later... Goh... Ze worden wel gemist door hun thuisfront !!
ja, kijk op http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67 Daar staan ze wel ergens.quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef Bommel12 het volgende:
is er geen filmpje te vinden van de gebeurtenissen van afgelopen nacht?
Zelfde reactie als ik vanochtend. Duurt nog wel een paar uurtjes voordat je het echt geloofd, sterkte.quote:Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef Day het volgende:
WAAAAAAAAAAAAT?
Jullie zitten te dollen! DIt is niet echt gebeurd, hè?
Echt wel Day! Echt gebeurd. Bekijk de filmpjes maar.quote:Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef Day het volgende:
WAAAAAAAAAAAAT?
Dat dacht Nena waarschijnlijk ook toen ze wakker werd vanochtendquote:Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef Day het volgende:
WAAAAAAAAAAAAT?
op het moment zelf dacht ik dat het vingeren was (aan het hijgen te horen)quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef teamlead het volgende:![]()
" wtf" is het enige dat nu in me opkomt....
maarre: volgens de site was het alleen zoenen
Nena is gevingerd door zowel Brian als Nasty.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef teamlead het volgende:![]()
" wtf" is het enige dat nu in me opkomt....
maarre: volgens de site was het alleen zoenen
Ik ook niet.quote:Op zondag 12 november 2006 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan steeds die filmpjes niet zien op rapidshare. Kan dat niet anders?
quote:Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account
Zal ex niet leuk vinden om te horenquote:Op zondag 12 november 2006 16:45 schreef avonne het volgende:
Brian denkt dat Nena bedrogen is door haar vriendje en daarom zo'n twisted idee heeft van mannen.
tja en ik irriteer me behoorlijk aan het geluid wat ze daarbij maakt.. uuuhhuuummmm, alsof ze een snikkel in dr muil heeftquote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia zit hier alles ja te knikken.. Maar die was nog véél agressiever in haar aanpak met Nena dan Brian...
dat is de enige verklaring die hij kan bedenken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef moowriece het volgende:
[..]
Zal ex niet leuk vinden om te horen
Mocht ze willen. Elke man loopt gierend weg!!!quote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja en ik irriteer me behoorlijk aan het geluid wat ze daarbij maakt.. uuuhhuuummmm, alsof ze een snikkel in dr muil heeft![]()
Juist, het is eigenlijk misbruik en intimidatie van een emotioneel labiel persoon.. En als ze het nou niet zouden weten... maar het erge is.. ze weten het nog ook !! Ze zeggen het er zelf bij !quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Wat ik niet snap; zowel Brian & Natasia zeggen zelf dat Nena met een hoop zit en een beetje in de war is etc. (Een hoop emotionele schade geleden).
Waarom blijven ze dan niet bij Nena weg?
Als ze dat weten weten ze toch dat ze juist met dit soort dingen moeten uitkijken?
Bizar, ze weten hetzelf, ze zijn zelf 'volwassen' waarom gaan ze er dan niet 'boven staan' om Nena te beschermen?
Llewella, tja....misschien spelen hormonen en alcohol ook een rolquote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Wat ik niet snap; zowel Brian & Natasia zeggen zelf dat Nena met een hoop zit en een beetje in de war is etc. (Een hoop emotionele schade geleden).
Als ze dat weten weten ze toch dat ze juist met dit soort dingen moeten uitkijken?
Bizar, ze weten hetzelf, ze zijn zelf 'volwassen' waarom gaan ze er dan niet 'boven staan' om Nena te beschermen?
Brian besluit dit dus nu.quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Is ook zo.. en helemaal onschuldig is Nena ook niet.. Maar Natasia was toch echt wel overmatig dominant gisteren.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian besluit dit dus nu.
Het is wel een proces, natuurlijk.
Je moet er eerst achterkomen hoe Nena in elkaar zit, voor je weet hoe je er mee om moet gaan
Inderdaad. Brian is de slechtste niet, alleen iets overseksd. Als hij dat van zichzelf weet en nu ook beseft dat Nena niet goed nee kan zeggen, is het goed dat hij hiermee oppast en Nena met rust laat.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef avonne het volgende:
Brian besluit dit dus nu.
Het is wel een proces, natuurlijk.
Je moet er eerst achterkomen hoe Nena in elkaar zit, voor je weet hoe je er mee om moet gaan
Net de filmpjes van vanacht terug gekeken. En het lijkt er verdomd veel op dat Nena Brian aan het aftrekken was voordat ze naar de badkamer liep waar ze met Natasia ging tongen. Dat zou dus de 2e keer kunnen zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze heeft hem dus al 2 á 3 keer afgetrokken ; -)
Klinkt als een kruising tussen Antilliaans en Surinaams. Iets in de zin van 'ze wilt het'.quote:Op zondag 12 november 2006 16:48 schreef avonne het volgende:
"Choca, chocka wan chok, aka!
Dat zeg ik nu, hoor! Echt !"
iemand hier die papiamento spreekt?
Ech wel. Is zij niet ook ontzettend geschrokken van zichzelf?? Zelfs een Natasia, die vrijwel niet van haar acties leert, moet toch beseffen dat ze GIGANTISCH over de schreef is gegaan....quote:Op zondag 12 november 2006 17:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar Natasia was toch echt wel overmatig dominant gisteren.
Nou, ik zie Nena in deze toch als een kind, en dan kan ze er nog zo goddelijk uit zien, maar een kind blijf je vanaf.quote:Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef moowriece het volgende:
[..]
Llewella, tja....misschien spelen hormonen en alcohol ook een rol![]()
Wat is een schuurtante?quote:Op zondag 12 november 2006 17:07 schreef Day het volgende:
Dus Natasia is een schuurtante.:')
Verbaast me niks!
Freud zou zich helemaal uitleven op deze groep!quote:Op zondag 12 november 2006 17:06 schreef Llewella het volgende:
Natasia lijkt nu de moederrol op zich te nemen en bezorgd te zijn over Nena (dat zijn pas mixed signals)
Bart had tegen ze gezegd dat Lesley in het buitenland zat.quote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef avonne het volgende:
Natasia "Bart, waar ligt zeeland? In Belgie?"
Brian "Ik zeg Turkije"
Bart kijkt ze verwonderd aan en N+B herhalen de vraag.
Bart lacht en loopt naar buiten.
"Misschien wel Belgie"
Brian "Ik heb gelijk, het is Turkije"
anyone an explination?
Het verhaal ging dat Lesley niet bij de fotoshoot kon zijn omdat ze in het buitenland was .. ( Had bart gezegd) Nu hoorden ze dat Lesley in zeeland was.. dus geinen ze een beetje...quote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef avonne het volgende:
Natasia "Bart, waar ligt zeeland? In Belgie?"
Brian "Ik zeg Turkije"
Bart kijkt ze verwonderd aan en N+B herhalen de vraag.
Bart lacht en loopt naar buiten.
"Misschien wel Belgie"
Brian "Ik heb gelijk, het is Turkije"
anyone an explination?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Net de filmpjes van vanacht terug gekeken. En het lijkt er verdomd veel op dat Nena Brian aan het aftrekken was voordat ze naar de badkamer liep waar ze met Natasia ging tongen. Dat zou dus de 2e keer kunnen zijn.
In Suriname worden lesbischen (weet effe niet of dit goed gespeld is) schuurtantes genoemd.quote:
Ah... zat met de betekenis nog te twijfelen tussen "stiekem in een schuurtje" en "tegen elkaar schuren". Uitleg was ook ff nodig, want "schuurtante" gaf nul hits op Google.quote:Op zondag 12 november 2006 17:14 schreef Day het volgende:
Het zou me overigens ook niet verbazen als Wilgo het gewoon weet en accepteert.quote:Op zondag 12 november 2006 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... zat met de betekenis nog te twijfelen tussen "stiekem in een schuurtje" en "tegen elkaar schuren". Uitleg was ook ff nodig, want "schuurtante" gaf nul hits op Google.
Ze zei net tegen Brian: Als het in een andere setting was Buiten de kooi ) geweest was het een trio geworden ( vrije vertaling.. )quote:Op zondag 12 november 2006 17:20 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou me overigens ook niet verbazen als Wilgo het gewoon weet en accepteert.
Wilgo snapt dat er een verschil is wat je privé doet en op TV ! Natasia.. die snapt er helemaal niets van.quote:Op zondag 12 november 2006 17:21 schreef Maraca het volgende:
Nou.. dat weet ik nog niet Day. Ik denk dat het zelfd Wilgo op een bepaald moment te ver gaat.. genoeg is genoeg..
Hij vindt het waarschijnlijk niks dat het gebeurde met camera's erbij, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat hij van haar 'schuur-aciviteiten' op de hoogte is.quote:Op zondag 12 november 2006 17:21 schreef Maraca het volgende:
Nou.. dat weet ik nog niet Day. Ik denk dat het zelfd Wilgo op een bepaald moment te ver gaat.. genoeg is genoeg..
Zou goed kunnen! Ik heb het telefoongesprek vanmiddag tussen Natasia Wilgo live meegeluisterd, en hij leek totaal niet onder de indruk van het feit dat Natasia met een vroúw had liggen vozen. Het enige wat hij haar meermalen verweet, was dat Natasia niet lijkt te beseffen wat een shit de kinderen en hij over zich heen krijgen na dergelijke voor de camera's uitgevoerde akties.quote:Op zondag 12 november 2006 17:20 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou me overigens ook niet verbazen als Wilgo het gewoon weet en accepteert.
- Edit -quote:Op zondag 12 november 2006 17:41 schreef Leandra het volgende:
Zo.... denk je "even" bij te lezen vanaf gistermiddag...
* Leandra is iig niet de enige die gisteren veel te veel gedronken heeft
Whahahaha nee joh, zoonlief is vandaag jarig dus we hadden gisteren visite... zat geen schuurmateriaal bijquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahaha nee joh, zoonlief is vandaag jarig dus we hadden gisteren visite... zat geen schuurmateriaal bij![]()
Heb ik al gedaan...... duurde zo lang dat zelfs m'n kater het opgegeven heeftquote:Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grinn.. Anyway.. welkom.. en ja.. ga er maar voor zitten, er is genoeg te lezen en filmmateriaal ; -)
Dat is waar, maar dat stond al in de planning voordat Nena en Brian zo close waren.quote:Op zondag 12 november 2006 17:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens is dat Datingverhaal natuurlijk ook niet goed voor Nena haar zelfvertrouwen...
Tsja........ je hebt dus de keuze tussen een gesprek en een monoloog die af en toe onderbroken wordt door een ja, nee, weet ik niet, hmhm.quote:Op zondag 12 november 2006 18:03 schreef Day het volgende:
Fijn! B&L op stream 2, B&N op stream 4, welke moet ik nou volgen?
Ik heb B&N dus gevolgd en ik vond het een goed gesprek.quote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja........ je hebt dus de keuze tussen een gesprek en een monoloog die af en toe onderbroken wordt door een ja, nee, weet ik niet, hmhm.
Nee, dat neem ik terugquote:Op zondag 12 november 2006 18:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb B&N dus gevolgd en ik vond het een goed gesprek.
En ik vind helemaal niet dat hij zichzelf goed probeert te praten.
Nou, daar ben je een stuk wijzer van gewordenquote:Op zondag 12 november 2006 18:26 schreef n1ek het volgende:
Dan heb ik voor jullie B&L gevolgd omdat ik wist dat iedereen B&N zou volgen![]()
Allerlei geplaag over en weer, dat Bart niet aardig was, dan weer dat Lesley niet aardig was, of ze morgen nog wel langs kwam etc. Kortom beetje uitdagen heen en weer. Ze weten beide beter.
dat dacht ik ook haha. Nee maar het was niet waard om mee te typen ;oquote:Op zondag 12 november 2006 18:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, daar ben je een stuk wijzer van geworden
Er zijn er voor minder aan de schandpaal genageld !quote:Op zondag 12 november 2006 18:28 schreef tipsch het volgende:
goed gesprek tussen Nena en Brian. Nena, type naderend borderline, voelt zich wel degelijk sexueel geïntimideerd door Natte. Die bevestiging is er nu. Aangezien alles wat er gister gebeurd is op tape staat, inclusief de afwijzing van Nena, zou ik zeggen, Natasia eruit, strafrechtelijk aanklagen.
Dat vergelijk is juist. Ik denk ook dat het in deze zeer terecht zou zijn. Als Nena's ouders/opvoeders meekijken en ook maar een beetje meeleven met hun dochter, halen ze haar daar onmiddelijk vandaan. volgt 2 weken intensieve gezinstherapie, uitlopend in een lichtere persoonlijke therapie voor Nena.quote:Op zondag 12 november 2006 18:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder aan de schandpaal genageld !
Pfffff... je kunt ook overdrijven hoor.quote:Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat vergelijk is juist. Ik denk ook dat het in deze zeer terecht zou zijn. Als Nena's ouders/opvoeders meekijken en ook maar een beetje meeleven met hun dochter, halen ze haar daar onmiddelijk vandaan. volgt 2 weken intensieve gezinstherapie, uitlopend in een lichtere persoonlijke therapie voor Nena.
Natasia aan de schandpaal!
is geen woord van overdreven! Lot van Nena is misschien ietwat voorbarig, maar echt geen slechte inschatting, me dunktquote:Op zondag 12 november 2006 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfffff... je kunt ook overdrijven hoor.![]()
Ze is al geweest. Ze waren nu wel wat losser in de omgang qua kussen, omhelsen, lichamelijk contact etc.quote:Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er net weer, maar ik heb Lesley dus gemist? Ze zou pas 's avonds komen, maar is al geweest intussen? Wie ligt me even in?
Heb je al aangifte van aanranding gedaan?quote:Op zondag 12 november 2006 18:51 schreef tipsch het volgende:
is geen woord van overdreven! Lot van Nena is misschien ietwat voorbarig, maar echt geen slechte inschatting, me dunkt
er was iets met een privésituatie waardoor hij later komt (dacht morgen)quote:Op zondag 12 november 2006 18:55 schreef happyme28 het volgende:
Ik vat nog steeds niet waarom die vriend van Ilona nou niet komt. Wat besprak Ilona nou met Bart in de keuken?
Zeg dat wel ja. Nena is duidelijk een vrij open meid en doet niet zo moeilijk. Ze had gisteren ook al door wat er gaande was en waarschuwde Natasia nota bene een paar keer dat ze (Natasia) er de volgende dag spijt van zou gaan krijgen. Nena hoopte echt dat het op de streams niet te zien was... en had op zich gelijk. Maar helaas voor haar stonden de miscofoons ook nog open. Dus Nena's probleem nu is vooral dat het weer in de uitzending komt. De handeling op zich maakt haar volgens mij weinig uit, wat je ook kunt zien aan hoe ze met Natasia omgaat vandaag.quote:Op zondag 12 november 2006 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfffff... je kunt ook overdrijven hoor.![]()
Klopt scan, maar Nena heeft ook duidelijk aangegeven dat ze niet weet hoe ze Nee moet zeggen.. dus vertelde ze: Toen zei ik maar camera's enzo.. maar ik kwam niet echt weg, ze bleef maar kussen...quote:Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Nena is duidelijk een vrij open meid en doet niet zo moeilijk. Ze had gisteren ook al door wat er gaande was en waarschuwde Natasia nota bene een paar keer dat ze (Natasia) er de volgende dag spijt van zou gaan krijgen. Nena hoopte echt dat het op de streams niet te zien was... en had op zich gelijk. Maar helaas voor haar stonden de miscofoons ook nog open. Dus Nena's probleem nu is vooral dat het weer in de uitzending komt. De handeling op zich maakt haar volgens mij weinig uit, wat je ook kunt zien aan hoe ze met Natasia omgaat vandaag.
Nou uit het gesprek met Brian net blijkt dus dat ze zich aangerand voelt door Natasia. Dus zo makkelijk denkt ze er niet over. Ze heeft Brian precies vertelt wat er gebeurd is en voelt zich heel kut onder wat er is gebeurd.quote:Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Nena is duidelijk een vrij open meid en doet niet zo moeilijk. Ze had gisteren ook al door wat er gaande was en waarschuwde Natasia nota bene een paar keer dat ze (Natasia) er de volgende dag spijt van zou gaan krijgen. Nena hoopte echt dat het op de streams niet te zien was... en had op zich gelijk. Maar helaas voor haar stonden de miscofoons ook nog open. Dus Nena's probleem nu is vooral dat het weer in de uitzending komt. De handeling op zich maakt haar volgens mij weinig uit, wat je ook kunt zien aan hoe ze met Natasia omgaat vandaag.
Uit de de verschillende streamverslagen blijkt ook wel dat natasia NEE niet accepteerde vanacht ! ( Overigens ook niet in een normale discussie )quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nou uit het gesprek met Brian net blijkt dus dat ze zich aangerand voelt door Natasia. Dus zo makkelijk denkt ze er niet over. Ze heeft Brian precies vertelt wat er gebeurd is en voelt zich heel kut onder wat er is gebeurd.
Een vocabulaire van 125 woorden en dan nog geen 'nee' kunnen zeggen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef happyme28 het volgende:
Daarbij zegt ze meerdere malen dat ze geen Nee kan zeggen
Heeft iedereen gezien hoe ze vandaag omging met Natasia? Dat is dan totaal tegenstrijdig met iemand die omgaat met iemand die zich 'aangerand' voelt. Ze hadden gewoon ook dikke pret samen. Dus als ze nu zegt dat het bijna verkrachting was, dan doet ze dat om haar eigen 'lustgevoelens' wat minder belangrijk te maken in het hele verhaal.quote:Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Uit de de verschillende streamverslagen blijkt ook wel dat natasia NEE niet accepteerde vanacht ! ( Overigens ook niet in een normale discussie )
Dat beoordeel ik toch iets anders. Dat meet ik vooraal aan de uitdrukkingen van Natasia. Ze lijkt wat sipjes, verongelijkt, achterdochtig...quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen gezien hoe ze vandaag omging met Natasia? Dat is dan totaal tegenstrijdig met iemand die omgaat met iemand die zich 'aangerand' voelt. Ze hadden gewoon ook dikke pret samen. Dus als ze nu zegt dat het bijna verkrachting was, dan doet ze dat om haar eigen 'lustgevoelens' wat minder belangrijk te maken in het hele verhaal.
Iemand die niet wil, staat ook niet vrij heftig te hijgen.
Ze gaf daarnet aan dat ze niet weet hoe ze met Natasia nu moet omgaan, letterlijk: Natasia doet alsof het allemaal heel normaal is, ik weet niet wat ik er over moet zeggen. ( Ik zie iemand die heel erg haar best doet om niet te laten zien dat ze een bang eenzaam vogeltje is )quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen gezien hoe ze vandaag omging met Natasia? Dat is dan totaal tegenstrijdig met iemand die omgaat met iemand die zich 'aangerand' voelt. Ze hadden gewoon ook dikke pret samen. Dus als ze nu zegt dat het bijna verkrachting was, dan doet ze dat om haar eigen 'lustgevoelens' wat minder belangrijk te maken in het hele verhaal.
Maar iemand die wel wil staat ook niet de hele dag te huilen. Nena heeft gewoon een mega laag gevoel van eigen waarde op dit moment (daarom eet ze ook zoveel zegt ze zelf) en weet zich geen houding te geven.quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
's Avonds een brave voorleesmoeder, 's nachts een lesbian dyke from hell.![]()
'De hele dag te huilen'... kom op zeg. Dat ze er niet blij mee is wat er is gebeurd, wil niet meteen zeggen dat er sprake is van aanranding.quote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar iemand die wel wil staat ook niet de hele dag te huilen.
Whehehe, vást wel. Maar het is ook voor de andere kindertjes van Nederland hè.quote:Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze vorige week toen Yaaaaairoooootje in het ziekenhuis lag nog voor Jan Lul tegen hem zitten praten?![]()
Nou.. Als een Man het had gedaan... ( Ze begon met het spontaan open knopen van Nena's blouse tijdens het tanden poetsen.. ) Ik ben geen jurist.. maar een goede advocaat maakt gehakt van Natasia.quote:Op zondag 12 november 2006 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
'De hele dag te huilen'... kom op zeg. Dat ze er niet blij mee is wat er is gebeurd, wil niet meteen zeggen dat er sprake is van aanranding.
Overigens vind ik, e.e.a. reconstruerend, dat Natasia wel té veel druk heeft gezet op Nena, zelfs met een soort van chantage ("je kunt iemand niet eerst opgeilen en het dan vervolgens niet afmaken, dat kun je gewoon niet máken." of woorden van dergelijk strekking), maar aanranding is m.i, echt een veel te zware term. Er was ook nog mogelijkheid zat om er alsnog vanaf te zien, o.a. bij het checken van de camera's. Nena vond het op dat moment ook spannend. Dat ze er nu spijt van heeft is een ander verhaal.
bestaat er nog een tussenterm? sexuele intimidatie. ik geloof niet dat ikzelf hier al de term verkrachting/aanranding (beeldspraak:halve verkrachting) heb gebruikt.quote:Op zondag 12 november 2006 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
'De hele dag te huilen'... kom op zeg. Dat ze er niet blij mee is wat er is gebeurd, wil niet meteen zeggen dat er sprake is van aanranding.
Overigens vind ik, e.e.a. reconstruerend, dat Natasia wel té veel druk heeft gezet op Nena, zelfs met een soort van chantage ("je kunt iemand niet eerst opgeilen en het dan vervolgens niet afmaken, dat kun je gewoon niet máken." of woorden van dergelijk strekking), maar aanranding is m.i, echt een veel te zware term. Er was ook nog mogelijkheid zat om er alsnog vanaf te zien, o.a. bij het checken van de camera's. Nena vond het op dat moment ook spannend. Dat ze er nu spijt van heeft is een ander verhaal.
Ok, de hele dag is overdreven, maar eerst zeker een tijd bij Bart en later ook nog flink bij Brian. Alleen vanochtend deed ze er luchtig over naar Natasia, maar dat was snel verdwenen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
'De hele dag te huilen'... kom op zeg.
Nee OK, dan is de strop de enige passende sanctie.quote:Op zondag 12 november 2006 19:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze begon met het spontaan open knopen van Nena's blouse tijdens het tanden poetsen..
Nou bij Natasia was dat duidelijk een JAquote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef tipsch het volgende:
hoe nee is dit lijkt me geen goed idee?
Als RTL boulevard of e.d. hier lucht van krijgt... da zijn de rapen gaar !!!quote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef tipsch het volgende:
hoe nee is dit lijkt me geen goed idee?
Eenschquote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef Leandra het volgende:
Iedere keer als je net begint te denken dat Natasia soms toch wel meevalt (die fout maakte ik in de loop van afgelopen week) dan gebeurt er weer iets wat dat helemaal omdraait.
Het is idd de vraag hoe men gereageerd zou hebben als een man (en dan zeker een man van 32) de rol van Natasia zou hebben gespeeld in het gebeuren van afgelopen nacht.
Geloof mij, dat lachen en leuk doen kan iemand ook doen nadat iemand verkracht is (ok zo erg was het bij nena niet het geval in deze, alhoewel binnendringen van het lichaam tegen de wil van de ander is wel verkrachting volgens de wet, zie de serie-kusser van een tijdje geleden) niet geheel vreemd voor dat soort situaties. Vraag maar eens na bij een ervaringsdeskundige of een trauma-therapeut.quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaag ook weer. Het geluid van stream 3 stond uit...... Arme kindjesquote:Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze vorige week toen Yaaaaairoooootje in het ziekenhuis lag nog voor Jan Lul tegen hem zitten praten?![]()
Hetgeen zij uiteindelijk ook gedaan heeft, zowel bij Brian als bij Natasia.quote:Op zondag 12 november 2006 19:12 schreef Gert het volgende:
Er was ook nog mogelijkheid zat om er alsnog vanaf te zien, o.a. bij het checken van de camera's.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
's Avonds een brave voorleesmoeder, 's nachts een lesbian dyke from hell.![]()
De ene dag beschermt Natasia Nena tegen Brian, de andere dag beschermt Brian Nena tegen Natasia.quote:Op zondag 12 november 2006 18:23 schreef Llewella het volgende:
Misschien dat Brian nu Natasia bij Nena weghoudt
Vandaar de TTquote:Op zondag 12 november 2006 20:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De ene dag beschermt Natasia Nena tegen Brian, de andere dag beschermt Brian Nena tegen Natasia.![]()
En wat about z'n eigen zieke spelletjes?quote:Op zondag 12 november 2006 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Stephan zit een brief naar Debby te schrijven waarin hij vraag om uitleg over de25 contactpunten van Nicolaas. Hij wil van haar weten of ze gezien heeft wie erachter zit. Met namen!! Het schijnt dat hij van achter heeft gehoord dat ze niet mag schrijven hoe Stephan overkomt, maar wel mag schrijven over dingen die zij ziet en spelletjes die er gespeelt worden.
Ik probeer een screen te maken van de brief maar weet niet of het lukt.
Edit: Scan was me al voor
Welke spelletjes?quote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
En wat about z'n eigen zieke spelletjes?
Inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem niet aan dat het spel op die manier gespeeld mag worden? Dat hij namen vraagt in een brief. Zou wel belachelijk zijn. In dat geval moet Lesley ook maar alles wat ze ziet aan Bart gaan vertellen.
Ik weet niet of Lesley dat niet mag. Ze doet het niet. Misschien uit zich zelf.quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
Lesley mag niks zeggen over wat ze ziet en het lijkt me niet dat uberhaupt anderen dat mogen.
Ze mag het niet, dat heeft ze al is gezegd.quote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lesley dat niet mag. Ze doet het niet. Misschien uit zich zelf.
Ze heeft al meerdere keren tegen Bart gezegd dat ze het niet over het programma mag hebbenquote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lesley dat niet mag. Ze doet het niet. Misschien uit zich zelf.
Ik geloof er steeds minder van dat hij een topfunctie bekleed heeft. Dat Nederlands van 'm is genant slecht.quote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef ruby het volgende:
Stefan kijkt heel interessant van achter z'n laptopje.
Oe, die is wel fraai!quote:
Zal hij meer van het type "Zwendelaar & Co." zijn?quote:Op zondag 12 november 2006 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof er steeds minder van dat hij een topfunctie bekleed heeft. Dat Nederlands van 'm is genant slecht."Notabenen", een spelletje dat "is gespeelt", temeer "dat".
![]()
Ik vraag me nu echt af WAAROM we nog naar de streams kijken...of nog beter... WAAROM Talpa hier gigantisch veel ¤¤¤ insteekt?????quote:Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Talpa heeft intussen aan Natasia verteld dat de beelden vannacht naar de tuin zijn gezapt en dat het internet dus niets heeft gezien
Waarom wil jij geluid bij het trainen dan?quote:Op zondag 12 november 2006 21:10 schreef happyme28 het volgende:
Bart is nog/weer aan het trainen. Hij zei net al tegen Brian dat hij zich een beetje heeft laten gaan gisteren en wil de draad weer oppakken. Jammer dat het weer op stream 4 is dus zonder geluid
Ja maak het nog leuker, 1x streamlock op tuin en 3x private room met Ilona, Sylvia en Stephan
zo slecht is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje van Stephan had ik betere spelling verwacht.
Hahaha, ja vastquote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom wil jij geluid bij het trainen dan?![]()
Vind je een hijgende Bart wel lekker?![]()
Yep, ik zie een kruisje.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef avonne het volgende:
wat is er met mijn avatar aan de hand?
zien jullie ook een kruisje?
shit, heeft iemand een handleiding hoe het ook al weer moest?quote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef moowriece het volgende:
Avonne, je avatar is naar je grootje.hihi :-)
Nee, wel opsturen per post, gescreened door de redactie.quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef peet38 het volgende:
Mogen ze gewoon mailen met thuis dan?
lekkerquote:Op zondag 12 november 2006 21:24 schreef moowriece het volgende:
* Het icoontje mag niet groter zijn dan 10240 bytes (10 kB).
Filmpje al gezien? Werd echt niet besprongen hoor. Nena wilde zelf ook wel, maar hield nog iets beter rekening met de camera's dan Natasia.quote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena vond het al irritant dat jongens haar altijd benaderen om haar uiterlijk... Maar nu heeft zelfs de enige vriendin die ze in het huis had haar óók besprongen... Goed voor haar vertrouwen in de mens...
het is er maar 1,.. en in de 1e weken van DGK had je veel meer streamlocks,... als iemand een scheet ging laten kreeg je de fontijn al 4x in beeld,... tuurlijk is het leuker als ze allemaal doen, maar het kan slechter hèquote:
Ja, ze wou zelfs lelijk zijn hierdoor. Hoewel ik wel de indruk krijg dat ze de aandacht toch ook weer lekker vindt, en niet moeilijk doet over sex en zo (thuis dan). Tja, wat is het nou?quote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena vond het al irritant dat jongens haar altijd benaderen om haar uiterlijk... Maar nu heeft zelfs de enige vriendin die ze in het huis had haar óók besprongen... Goed voor haar vertrouwen in de mens...
Etiquette boek dat ze gekregen hadden van die ene miepquote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Wat zal Stephan zich eenzaam voelen nu. Kan hij vast wennen hoe het is al Evil echt vertrokken is
Zit hij nou het 'regelboek' te lezen? Daar had hij het gisteren al over, maar kan de kaft niet ontcijferen.
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ze gewoon hetero is. Wel een stoere vrouw die in de kroeg met de mannen meezuipt, maar wel gewoon hetero.quote:Op zondag 12 november 2006 21:45 schreef moowriece het volgende:
Ja, denk ik ook. Maar is die Sylvia nou bi of lesbo? Krijg geen hoogte van haar. Nena moet ook bij haar blijven oppassen.
Gewoon?quote:Op zondag 12 november 2006 21:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ze gewoon hetero is. Wel een stoere vrouw die in de kroeg met de mannen meezuipt, maar wel gewoon hetero.
Gelukkigquote:Op zondag 12 november 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ik begrijp wat je bedoelt.
Ok, bedankt. hmmm...vreemd..waar komt dat verhaal vandaan dan. Nou goed, ze kan volgens mij flink feesten dus dat wordt leuk bij de 70/80s partyquote:Op zondag 12 november 2006 21:51 schreef happyme28 het volgende:
Die vriendin in die videoboodschap was gewoon een goede vriendin. Ze vertelde nog dat ze op de boulevard bij het strand in Barcelona jongens aan het spotten was voor Sylvia.
haha, goeie uitdrukking! Tja, zzelfs als Nena bi was, dan nog doe je dat niet! Walgelijk die Natas.quote:Op zondag 12 november 2006 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn god gatverdamme nu ik het filmpje heb gezien ben ik voor zeker twee weken drooggetrokken...
ik bedoel hoe dronken kun je zijn? NATASIA?! En vrijwillig?!
?? Heb jij streams die ik niet heb?quote:Op zondag 12 november 2006 22:09 schreef avonne het volgende:
Nena "... ik hier slapen.... gordijntje ertussen"
Brian "ik heb al een lijntje besteld bij de boodschappen"
Nena "vind je het eng om met mij te slapen?"
Brian "mm, ja"
Nena "vind je dat sexuele intimidatie?"
Brian "ja"
Nena "dan ga je toch bij Natasia slapen"
Brian "huhuhuhu.... hiiiiii" en andere never-nooit-niet-kreet
(uit mijn hoofd, kan iets afwijken)
Ik zat ook al te denken waar ik die gemist kan hebben. Maar het zou kunnen aangezien ze het er aan tafel over gehad hebben aangezien Wilma Nanninga komt.quote:Op zondag 12 november 2006 22:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
?? Heb jij streams die ik niet heb?
Ik zie alleen maar Ilona, stefan en een vrijwel onbekend huis ; -)quote:Op zondag 12 november 2006 22:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken waar ik die gemist kan hebben. Maar het zou kunnen aangezien ze het er aan tafel over gehad hebben aangezien Wilma Nanninga komt.
Nena zit weer lekker gitaar te spelen. Brian zegt behoorlijk voor lul te zitten aangezien hij gitaarles heeft en Nena het nummer goed speelt.
Moet je ff f5, want er is al een behoorlijke tijd Brian en Nena op stream 3 en 4.quote:Op zondag 12 november 2006 22:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Ilona, stefan en een vrijwel onbekend huis ; -)
net op stream 4, tijdens gitaarlesquote:Op zondag 12 november 2006 22:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
?? Heb jij streams die ik niet heb?
Aan Nena?? Hoe kwamen ze daarop dan?quote:Op zondag 12 november 2006 22:24 schreef n1ek het volgende:
Brian bekende de contactpunten verstopt te hebben
Aha, ja ik dacht het ook althans ik heb Bart en Brian er diverse keren over horen praten, maar het is nooit te zien geweest op de streams en dat is raar natuurlijk. Ben benieuwd of het nog een staartje krijgt.quote:Op zondag 12 november 2006 22:28 schreef n1ek het volgende:
staat een video van op de talpa site, maar of hij het meent of niet is nooit zeker
Ja heel irri, de enige keus is Evil of Evil aanhorenquote:Op zondag 12 november 2006 22:44 schreef Rencho het volgende:
Ik heb het geluid van buiten op de streams 3 en 4.![]()
die was toch al geweest??quote:Op zondag 12 november 2006 22:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena op de valreep: Misschien is the schrink er.
Dat kunnen ze toch niet maken?? Dat is vet bedrog!!quote:Op zondag 12 november 2006 22:57 schreef Kaleddis het volgende:
Zou Evil wel echt naar het ziekenhuis geweest zijn ? Ben het met Bart eens dat het wel heel toevallig is. Gisterenavond vraagt ze haar 24 uurs aan en nu moet ze opeens voor een bezoekje naar het ziekenhuis... Hij zei er nog achteraan dat het wel leek of ze perse vanavond het huis uit wilde.
Vindt het ook wel frappant om nu te zien hoe vrolijk ze er weer bij zit tov hoe ze erbij zat net voordat ze vertrok.
stelletje's dombo's daar bij Talpa.quote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef n1ek het volgende:
Begin het nou wel zat te worden man zet dan geen geluid op de gameroom, elke keer die lock. En vaak dat gebazel van Stephan op 1 & 2
als ik nou ergens kon lezen WAAROM het is, geluidtechnisch misschien maar dat kan niet zoveel uur per dag, maarja ze zullen toch een keer het licht zien en er wat aan doen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:01 schreef moowriece het volgende:
[..]
stelletje's dombo's daar bij Talpa.
Tja, ach, dat is toch ook zo te faken ? Denk dat er geen camera is meegeweest. Indien wel, even een shotje in het UMC maken, dokter handje schudden, klaar. Testuitslagen faken is ook niet zo lastig.quote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef happyme28 het volgende:
Mwuah. Ze vertelde wel heel gedetailleerd dat ze naar het UMC was geweest en hoe het onderzoek was en dat er getekend moest worden dat het voor uitzending gebruikt mocht worden en wat er getest was.
Het was uiteindelijk een darmontsteking en verder niets ernstig
Dat is ook zoquote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Jullie kijken echt te veel BB ofzo. Er zijn zelfs camera's meegeweest, dus kan simpelweg niet meer nep zijn (komt natuurlijk in de uitzending) . Straks gaan jullie ook nog roepen dat Elvis nog leeft
Komt wel uit dezelfde fabriek.... 'k Heb ook al meer aanwijzingen dat het eigenlijk 1 groot toneelstuk is. En de streamlocks zijn volgens mij echt niet alleen bedoeld om bepaalde beelden niet te laten zien. Daarvoor zijn het er teveel. Volgens mij worden er dan ook vanuit de redactie berichten aan de miljonairs gegeven.quote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Jullie kijken echt te veel BB ofzo. Er zijn zelfs camera's meegeweest, dus kan simpelweg niet meer nep zijn (komt natuurlijk in de uitzending) . Straks gaan jullie ook nog roepen dat Elvis nog leeft
Nou, nu je het zegt. Ik zag hem onlangs drentelen bij de ingang van de DGK. Hij wordt de nieuwe bewoner!!quote:Op zondag 12 november 2006 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |