Pfffff... je kunt ook overdrijven hoor.quote:Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat vergelijk is juist. Ik denk ook dat het in deze zeer terecht zou zijn. Als Nena's ouders/opvoeders meekijken en ook maar een beetje meeleven met hun dochter, halen ze haar daar onmiddelijk vandaan. volgt 2 weken intensieve gezinstherapie, uitlopend in een lichtere persoonlijke therapie voor Nena.
Natasia aan de schandpaal!
is geen woord van overdreven! Lot van Nena is misschien ietwat voorbarig, maar echt geen slechte inschatting, me dunktquote:Op zondag 12 november 2006 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfffff... je kunt ook overdrijven hoor.![]()
Ze is al geweest. Ze waren nu wel wat losser in de omgang qua kussen, omhelsen, lichamelijk contact etc.quote:Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er net weer, maar ik heb Lesley dus gemist? Ze zou pas 's avonds komen, maar is al geweest intussen? Wie ligt me even in?
Heb je al aangifte van aanranding gedaan?quote:Op zondag 12 november 2006 18:51 schreef tipsch het volgende:
is geen woord van overdreven! Lot van Nena is misschien ietwat voorbarig, maar echt geen slechte inschatting, me dunkt
er was iets met een privésituatie waardoor hij later komt (dacht morgen)quote:Op zondag 12 november 2006 18:55 schreef happyme28 het volgende:
Ik vat nog steeds niet waarom die vriend van Ilona nou niet komt. Wat besprak Ilona nou met Bart in de keuken?
Zeg dat wel ja. Nena is duidelijk een vrij open meid en doet niet zo moeilijk. Ze had gisteren ook al door wat er gaande was en waarschuwde Natasia nota bene een paar keer dat ze (Natasia) er de volgende dag spijt van zou gaan krijgen. Nena hoopte echt dat het op de streams niet te zien was... en had op zich gelijk. Maar helaas voor haar stonden de miscofoons ook nog open. Dus Nena's probleem nu is vooral dat het weer in de uitzending komt. De handeling op zich maakt haar volgens mij weinig uit, wat je ook kunt zien aan hoe ze met Natasia omgaat vandaag.quote:Op zondag 12 november 2006 18:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfffff... je kunt ook overdrijven hoor.![]()
Klopt scan, maar Nena heeft ook duidelijk aangegeven dat ze niet weet hoe ze Nee moet zeggen.. dus vertelde ze: Toen zei ik maar camera's enzo.. maar ik kwam niet echt weg, ze bleef maar kussen...quote:Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Nena is duidelijk een vrij open meid en doet niet zo moeilijk. Ze had gisteren ook al door wat er gaande was en waarschuwde Natasia nota bene een paar keer dat ze (Natasia) er de volgende dag spijt van zou gaan krijgen. Nena hoopte echt dat het op de streams niet te zien was... en had op zich gelijk. Maar helaas voor haar stonden de miscofoons ook nog open. Dus Nena's probleem nu is vooral dat het weer in de uitzending komt. De handeling op zich maakt haar volgens mij weinig uit, wat je ook kunt zien aan hoe ze met Natasia omgaat vandaag.
Nou uit het gesprek met Brian net blijkt dus dat ze zich aangerand voelt door Natasia. Dus zo makkelijk denkt ze er niet over. Ze heeft Brian precies vertelt wat er gebeurd is en voelt zich heel kut onder wat er is gebeurd.quote:Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Nena is duidelijk een vrij open meid en doet niet zo moeilijk. Ze had gisteren ook al door wat er gaande was en waarschuwde Natasia nota bene een paar keer dat ze (Natasia) er de volgende dag spijt van zou gaan krijgen. Nena hoopte echt dat het op de streams niet te zien was... en had op zich gelijk. Maar helaas voor haar stonden de miscofoons ook nog open. Dus Nena's probleem nu is vooral dat het weer in de uitzending komt. De handeling op zich maakt haar volgens mij weinig uit, wat je ook kunt zien aan hoe ze met Natasia omgaat vandaag.
Uit de de verschillende streamverslagen blijkt ook wel dat natasia NEE niet accepteerde vanacht ! ( Overigens ook niet in een normale discussie )quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef Day het volgende:
[..]
Nou uit het gesprek met Brian net blijkt dus dat ze zich aangerand voelt door Natasia. Dus zo makkelijk denkt ze er niet over. Ze heeft Brian precies vertelt wat er gebeurd is en voelt zich heel kut onder wat er is gebeurd.
Een vocabulaire van 125 woorden en dan nog geen 'nee' kunnen zeggen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef happyme28 het volgende:
Daarbij zegt ze meerdere malen dat ze geen Nee kan zeggen
Heeft iedereen gezien hoe ze vandaag omging met Natasia? Dat is dan totaal tegenstrijdig met iemand die omgaat met iemand die zich 'aangerand' voelt. Ze hadden gewoon ook dikke pret samen. Dus als ze nu zegt dat het bijna verkrachting was, dan doet ze dat om haar eigen 'lustgevoelens' wat minder belangrijk te maken in het hele verhaal.quote:Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Uit de de verschillende streamverslagen blijkt ook wel dat natasia NEE niet accepteerde vanacht ! ( Overigens ook niet in een normale discussie )
Dat beoordeel ik toch iets anders. Dat meet ik vooraal aan de uitdrukkingen van Natasia. Ze lijkt wat sipjes, verongelijkt, achterdochtig...quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen gezien hoe ze vandaag omging met Natasia? Dat is dan totaal tegenstrijdig met iemand die omgaat met iemand die zich 'aangerand' voelt. Ze hadden gewoon ook dikke pret samen. Dus als ze nu zegt dat het bijna verkrachting was, dan doet ze dat om haar eigen 'lustgevoelens' wat minder belangrijk te maken in het hele verhaal.
Iemand die niet wil, staat ook niet vrij heftig te hijgen.
Ze gaf daarnet aan dat ze niet weet hoe ze met Natasia nu moet omgaan, letterlijk: Natasia doet alsof het allemaal heel normaal is, ik weet niet wat ik er over moet zeggen. ( Ik zie iemand die heel erg haar best doet om niet te laten zien dat ze een bang eenzaam vogeltje is )quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft iedereen gezien hoe ze vandaag omging met Natasia? Dat is dan totaal tegenstrijdig met iemand die omgaat met iemand die zich 'aangerand' voelt. Ze hadden gewoon ook dikke pret samen. Dus als ze nu zegt dat het bijna verkrachting was, dan doet ze dat om haar eigen 'lustgevoelens' wat minder belangrijk te maken in het hele verhaal.
Maar iemand die wel wil staat ook niet de hele dag te huilen. Nena heeft gewoon een mega laag gevoel van eigen waarde op dit moment (daarom eet ze ook zoveel zegt ze zelf) en weet zich geen houding te geven.quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
's Avonds een brave voorleesmoeder, 's nachts een lesbian dyke from hell.![]()
'De hele dag te huilen'... kom op zeg. Dat ze er niet blij mee is wat er is gebeurd, wil niet meteen zeggen dat er sprake is van aanranding.quote:Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar iemand die wel wil staat ook niet de hele dag te huilen.
Whehehe, vást wel. Maar het is ook voor de andere kindertjes van Nederland hè.quote:Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft ze vorige week toen Yaaaaairoooootje in het ziekenhuis lag nog voor Jan Lul tegen hem zitten praten?![]()
Nou.. Als een Man het had gedaan... ( Ze begon met het spontaan open knopen van Nena's blouse tijdens het tanden poetsen.. ) Ik ben geen jurist.. maar een goede advocaat maakt gehakt van Natasia.quote:Op zondag 12 november 2006 19:12 schreef Gert het volgende:
[..]
'De hele dag te huilen'... kom op zeg. Dat ze er niet blij mee is wat er is gebeurd, wil niet meteen zeggen dat er sprake is van aanranding.
Overigens vind ik, e.e.a. reconstruerend, dat Natasia wel té veel druk heeft gezet op Nena, zelfs met een soort van chantage ("je kunt iemand niet eerst opgeilen en het dan vervolgens niet afmaken, dat kun je gewoon niet máken." of woorden van dergelijk strekking), maar aanranding is m.i, echt een veel te zware term. Er was ook nog mogelijkheid zat om er alsnog vanaf te zien, o.a. bij het checken van de camera's. Nena vond het op dat moment ook spannend. Dat ze er nu spijt van heeft is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |