In Suriname worden lesbischen (weet effe niet of dit goed gespeld is) schuurtantes genoemd.quote:
Ah... zat met de betekenis nog te twijfelen tussen "stiekem in een schuurtje" en "tegen elkaar schuren". Uitleg was ook ff nodig, want "schuurtante" gaf nul hits op Google.quote:Op zondag 12 november 2006 17:14 schreef Day het volgende:
Het zou me overigens ook niet verbazen als Wilgo het gewoon weet en accepteert.quote:Op zondag 12 november 2006 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah... zat met de betekenis nog te twijfelen tussen "stiekem in een schuurtje" en "tegen elkaar schuren". Uitleg was ook ff nodig, want "schuurtante" gaf nul hits op Google.
Ze zei net tegen Brian: Als het in een andere setting was Buiten de kooi ) geweest was het een trio geworden ( vrije vertaling.. )quote:Op zondag 12 november 2006 17:20 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou me overigens ook niet verbazen als Wilgo het gewoon weet en accepteert.
Wilgo snapt dat er een verschil is wat je privé doet en op TV ! Natasia.. die snapt er helemaal niets van.quote:Op zondag 12 november 2006 17:21 schreef Maraca het volgende:
Nou.. dat weet ik nog niet Day. Ik denk dat het zelfd Wilgo op een bepaald moment te ver gaat.. genoeg is genoeg..
Hij vindt het waarschijnlijk niks dat het gebeurde met camera's erbij, maar ik weet eigenlijk wel zeker dat hij van haar 'schuur-aciviteiten' op de hoogte is.quote:Op zondag 12 november 2006 17:21 schreef Maraca het volgende:
Nou.. dat weet ik nog niet Day. Ik denk dat het zelfd Wilgo op een bepaald moment te ver gaat.. genoeg is genoeg..
Zou goed kunnen! Ik heb het telefoongesprek vanmiddag tussen Natasia Wilgo live meegeluisterd, en hij leek totaal niet onder de indruk van het feit dat Natasia met een vroúw had liggen vozen. Het enige wat hij haar meermalen verweet, was dat Natasia niet lijkt te beseffen wat een shit de kinderen en hij over zich heen krijgen na dergelijke voor de camera's uitgevoerde akties.quote:Op zondag 12 november 2006 17:20 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou me overigens ook niet verbazen als Wilgo het gewoon weet en accepteert.
- Edit -quote:Op zondag 12 november 2006 17:41 schreef Leandra het volgende:
Zo.... denk je "even" bij te lezen vanaf gistermiddag...
* Leandra is iig niet de enige die gisteren veel te veel gedronken heeft
Whahahaha nee joh, zoonlief is vandaag jarig dus we hadden gisteren visite... zat geen schuurmateriaal bijquote:
quote:Op zondag 12 november 2006 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whahahaha nee joh, zoonlief is vandaag jarig dus we hadden gisteren visite... zat geen schuurmateriaal bij![]()
Heb ik al gedaan...... duurde zo lang dat zelfs m'n kater het opgegeven heeftquote:Op zondag 12 november 2006 17:47 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grinn.. Anyway.. welkom.. en ja.. ga er maar voor zitten, er is genoeg te lezen en filmmateriaal ; -)
Dat is waar, maar dat stond al in de planning voordat Nena en Brian zo close waren.quote:Op zondag 12 november 2006 17:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Overigens is dat Datingverhaal natuurlijk ook niet goed voor Nena haar zelfvertrouwen...
Tsja........ je hebt dus de keuze tussen een gesprek en een monoloog die af en toe onderbroken wordt door een ja, nee, weet ik niet, hmhm.quote:Op zondag 12 november 2006 18:03 schreef Day het volgende:
Fijn! B&L op stream 2, B&N op stream 4, welke moet ik nou volgen?
Ik heb B&N dus gevolgd en ik vond het een goed gesprek.quote:Op zondag 12 november 2006 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja........ je hebt dus de keuze tussen een gesprek en een monoloog die af en toe onderbroken wordt door een ja, nee, weet ik niet, hmhm.
Nee, dat neem ik terugquote:Op zondag 12 november 2006 18:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb B&N dus gevolgd en ik vond het een goed gesprek.
En ik vind helemaal niet dat hij zichzelf goed probeert te praten.
Nou, daar ben je een stuk wijzer van gewordenquote:Op zondag 12 november 2006 18:26 schreef n1ek het volgende:
Dan heb ik voor jullie B&L gevolgd omdat ik wist dat iedereen B&N zou volgen![]()
Allerlei geplaag over en weer, dat Bart niet aardig was, dan weer dat Lesley niet aardig was, of ze morgen nog wel langs kwam etc. Kortom beetje uitdagen heen en weer. Ze weten beide beter.
dat dacht ik ook haha. Nee maar het was niet waard om mee te typen ;oquote:Op zondag 12 november 2006 18:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, daar ben je een stuk wijzer van geworden
Er zijn er voor minder aan de schandpaal genageld !quote:Op zondag 12 november 2006 18:28 schreef tipsch het volgende:
goed gesprek tussen Nena en Brian. Nena, type naderend borderline, voelt zich wel degelijk sexueel geïntimideerd door Natte. Die bevestiging is er nu. Aangezien alles wat er gister gebeurd is op tape staat, inclusief de afwijzing van Nena, zou ik zeggen, Natasia eruit, strafrechtelijk aanklagen.
Dat vergelijk is juist. Ik denk ook dat het in deze zeer terecht zou zijn. Als Nena's ouders/opvoeders meekijken en ook maar een beetje meeleven met hun dochter, halen ze haar daar onmiddelijk vandaan. volgt 2 weken intensieve gezinstherapie, uitlopend in een lichtere persoonlijke therapie voor Nena.quote:Op zondag 12 november 2006 18:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Er zijn er voor minder aan de schandpaal genageld !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |