Ik ook niet.quote:Op zondag 12 november 2006 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan steeds die filmpjes niet zien op rapidshare. Kan dat niet anders?
quote:Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account
Zal ex niet leuk vinden om te horenquote:Op zondag 12 november 2006 16:45 schreef avonne het volgende:
Brian denkt dat Nena bedrogen is door haar vriendje en daarom zo'n twisted idee heeft van mannen.
tja en ik irriteer me behoorlijk aan het geluid wat ze daarbij maakt.. uuuhhuuummmm, alsof ze een snikkel in dr muil heeftquote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia zit hier alles ja te knikken.. Maar die was nog véél agressiever in haar aanpak met Nena dan Brian...
dat is de enige verklaring die hij kan bedenken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef moowriece het volgende:
[..]
Zal ex niet leuk vinden om te horen
Mocht ze willen. Elke man loopt gierend weg!!!quote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja en ik irriteer me behoorlijk aan het geluid wat ze daarbij maakt.. uuuhhuuummmm, alsof ze een snikkel in dr muil heeft![]()
Juist, het is eigenlijk misbruik en intimidatie van een emotioneel labiel persoon.. En als ze het nou niet zouden weten... maar het erge is.. ze weten het nog ook !! Ze zeggen het er zelf bij !quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Wat ik niet snap; zowel Brian & Natasia zeggen zelf dat Nena met een hoop zit en een beetje in de war is etc. (Een hoop emotionele schade geleden).
Waarom blijven ze dan niet bij Nena weg?
Als ze dat weten weten ze toch dat ze juist met dit soort dingen moeten uitkijken?
Bizar, ze weten hetzelf, ze zijn zelf 'volwassen' waarom gaan ze er dan niet 'boven staan' om Nena te beschermen?
Llewella, tja....misschien spelen hormonen en alcohol ook een rolquote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Wat ik niet snap; zowel Brian & Natasia zeggen zelf dat Nena met een hoop zit en een beetje in de war is etc. (Een hoop emotionele schade geleden).
Als ze dat weten weten ze toch dat ze juist met dit soort dingen moeten uitkijken?
Bizar, ze weten hetzelf, ze zijn zelf 'volwassen' waarom gaan ze er dan niet 'boven staan' om Nena te beschermen?
Brian besluit dit dus nu.quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Is ook zo.. en helemaal onschuldig is Nena ook niet.. Maar Natasia was toch echt wel overmatig dominant gisteren.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian besluit dit dus nu.
Het is wel een proces, natuurlijk.
Je moet er eerst achterkomen hoe Nena in elkaar zit, voor je weet hoe je er mee om moet gaan
Inderdaad. Brian is de slechtste niet, alleen iets overseksd. Als hij dat van zichzelf weet en nu ook beseft dat Nena niet goed nee kan zeggen, is het goed dat hij hiermee oppast en Nena met rust laat.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef avonne het volgende:
Brian besluit dit dus nu.
Het is wel een proces, natuurlijk.
Je moet er eerst achterkomen hoe Nena in elkaar zit, voor je weet hoe je er mee om moet gaan
Net de filmpjes van vanacht terug gekeken. En het lijkt er verdomd veel op dat Nena Brian aan het aftrekken was voordat ze naar de badkamer liep waar ze met Natasia ging tongen. Dat zou dus de 2e keer kunnen zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze heeft hem dus al 2 á 3 keer afgetrokken ; -)
Klinkt als een kruising tussen Antilliaans en Surinaams. Iets in de zin van 'ze wilt het'.quote:Op zondag 12 november 2006 16:48 schreef avonne het volgende:
"Choca, chocka wan chok, aka!
Dat zeg ik nu, hoor! Echt !"
iemand hier die papiamento spreekt?
Ech wel. Is zij niet ook ontzettend geschrokken van zichzelf?? Zelfs een Natasia, die vrijwel niet van haar acties leert, moet toch beseffen dat ze GIGANTISCH over de schreef is gegaan....quote:Op zondag 12 november 2006 17:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar Natasia was toch echt wel overmatig dominant gisteren.
Nou, ik zie Nena in deze toch als een kind, en dan kan ze er nog zo goddelijk uit zien, maar een kind blijf je vanaf.quote:Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef moowriece het volgende:
[..]
Llewella, tja....misschien spelen hormonen en alcohol ook een rol![]()
Wat is een schuurtante?quote:Op zondag 12 november 2006 17:07 schreef Day het volgende:
Dus Natasia is een schuurtante.:')
Verbaast me niks!
Freud zou zich helemaal uitleven op deze groep!quote:Op zondag 12 november 2006 17:06 schreef Llewella het volgende:
Natasia lijkt nu de moederrol op zich te nemen en bezorgd te zijn over Nena (dat zijn pas mixed signals)
Bart had tegen ze gezegd dat Lesley in het buitenland zat.quote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef avonne het volgende:
Natasia "Bart, waar ligt zeeland? In Belgie?"
Brian "Ik zeg Turkije"
Bart kijkt ze verwonderd aan en N+B herhalen de vraag.
Bart lacht en loopt naar buiten.
"Misschien wel Belgie"
Brian "Ik heb gelijk, het is Turkije"
anyone an explination?
Het verhaal ging dat Lesley niet bij de fotoshoot kon zijn omdat ze in het buitenland was .. ( Had bart gezegd) Nu hoorden ze dat Lesley in zeeland was.. dus geinen ze een beetje...quote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef avonne het volgende:
Natasia "Bart, waar ligt zeeland? In Belgie?"
Brian "Ik zeg Turkije"
Bart kijkt ze verwonderd aan en N+B herhalen de vraag.
Bart lacht en loopt naar buiten.
"Misschien wel Belgie"
Brian "Ik heb gelijk, het is Turkije"
anyone an explination?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Net de filmpjes van vanacht terug gekeken. En het lijkt er verdomd veel op dat Nena Brian aan het aftrekken was voordat ze naar de badkamer liep waar ze met Natasia ging tongen. Dat zou dus de 2e keer kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |