Hahaha, het staat overal met filmpjes en al op het internet. Ook op de talpa site!!!quote:Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
The story continues...
Natasia heeft 5 minuten met Wilgo gesproken en hem verteld wat er (oa) gebeurd is vannacht. Wilgo was pissed, maar het gesprek werd abrupt beeindigd. Talpa heeft intussen aan Natasia verteld dat de beelden vannacht naar de tuin zijn gezapt en dat het internet dus niets heeft gezien (fout). Nena zit met het hele gebeuren ook in haar maag. Ze heeft tegenover iedereen verzwegen wat ze vannacht met Brian heeft gedaan (of liever andersom).
Beide niet, mag dat ook?quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
. arm kind of was het stom kind? ;-)
Natas wil haar problemen juist iedereen's problemen maken.quote:Op zondag 12 november 2006 14:56 schreef Llewella het volgende:
Tip voor Natasia: Nena wil er niet meer over nadenken; het is nu jou probleem geworden, niet meer die van Nena.
Overlevingstactiek noemen ze dat.quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
Nena zit echt met zichzelf overhoop. Ze probeert zich met motors, auto's, luxe en al ander uiterlijk vertoon het andere weg te moffelen, vergeten. arm kind of was het stom kind? ;-)
Dat had ik al begrepen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Uit het Nena topic:
quote:
Vannacht na een aantal cocktails besloten natacia brian en nena in 1 bed te slapen. Op een gegeven moment stond natacia op om haar tanden te poetsen,en toen begon brian nena te vingeren.Dat bewegen viel dus zwaar op onder dat dekbed en nena zei nee ik ga weg dit valt op.
Vervolgens gaat ze naar natacia in de badkamer in de grote slaapkamer,en ik hoor ze praten natacia probeert haar over te halen terug te gaan,ze zegt als je zin hebt moet je je niet druk maken,zat dat kind zwaar te pushen.Toen zei ze anders kom ik er wel weer bijligen. Ik weet niet wat er toen precies gezegd werd werd een hoop sexuele gefluisterd door natacia.Ik kon ze niet goed zien alleen door t glazen raam vag.opeens hoor ik een hoop gehijg en zoengeluiden,ik denk dat kan niet natacia en nena zijn,is brian soms ook beneden?Even later hoor ik ze weer praten hoor ik nena zeggen dat ze dit geen goed idee vind,maar natacia begint te dwingen.Vervolgens probeert nena van haar af te komen dat als de familie van natacia dit ziet datnatacia weer problemen krijgt,natacia zegt nee met jou niet wel als ik bij bran ga liggen.Vervolgens zegt nena ja maar iedereen kan ons zien,en natacia wijst an dat de cameras in die badkamer naar de muur wijzen en alleen de camera in de slaapkamer naar binnen wijst dus dat ze niet voor die deur moeten staan.Ik hoor nena nog tegenspreken,vervolgens wordt natacia boos en zegt tegen nena dat ze het niet kan maken om natacia helemaal op te geilen en dan te stoppen.Vervolgens hoor ik weer gehig ,gesop, en zie ik snelle bewegingen door dat donkere raam.Ik hoor natacia zeggen IK WIL JE NENA,heel dwingend.Toen verschoven ze half voor die deur en zag ik dat ze nena heel wild zoende en ze greep nena net bij haar haar vast ,en toen werd de camera op de tuin gezet.
Een tijdje later heeft talpa de streams weer aangedaan,en toen zag je dat nena naar brian toeging en vertelde je raadt nooit wat er net gebeurt is.Ik ben gewoon aangevallen door...en toen gingen de streams weer uit.
Weer en tijd later zag je nena in bed brian ging z,n excuses aanbieden,maar ze waren moeilijk te verstaan.Ik weet dus niet of er verder nog iets met natacia of brian gebeurt is,waarschijlijk wel.
Ik vertel dit hier omdat weinig mensen dit gezien hebben,en ik weet niet wat er gebeurt is toen de streams uitwaren,aar ik weet wel hoe een meisje van 19 zo gemanipuleert is om dingen te doen waar ze zeker niet achter staat.Al zou nena op meisjes vallen,wat ik niet denk.Dan toch niet op natacia.Natacia heeft dit allang gepland,ze zei een tijd geleden al tegen dat meissie kijk maar uit ik ben nog veel gevaarlijker dan brian,en toen zei ze iets over schuren.Dat wijf maakt mij zo misselijk.Ik hoop dat Talpa laat zien hoe ze nena gemanipuleert heeft.
onvolwassen kind.quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef moowriece het volgende:
Nena zit echt met zichzelf overhoop. Ze probeert zich met motors, auto's, luxe en al ander uiterlijk vertoon het andere weg te moffelen, vergeten. arm kind of was het stom kind? ;-)
Hehe, jij kan er ook wat van anders...quote:Op zondag 12 november 2006 15:08 schreef Llewella het volgende:
Ze heeft op dat moment ook aboluut geen wroeging of denkt absoluut niet na over consequenties op dat moment, ook houd ze geen rekening met het gevoel van een ander op dat moment, ze wil ze wil... Voelen! Passie! Drama!
Ze staat erg ver weg van de realiteit.
19 jaar vind ik nog niet echt een volwassen leeftijd dus ik kan het haar absoluut niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 12 november 2006 15:12 schreef avonne het volgende:
[..]
onvolwassen kind.
Fouten maken is oké, wat je er mee doet, dat is de vraag.
Volgens mij is die Nataaasia ook qua EQ niet echt volwassen. Zoals je ziet hoe zich gedraagt. Doet me denken aan een geile puber, terwijl ze 32 is en moeder van 2 kindjes!quote:Op zondag 12 november 2006 15:21 schreef Llewella het volgende:
[..]
19 jaar vind ik nog niet echt een volwassen leeftijd dus ik kan het haar absoluut niet kwalijk nemen.
Daarbij, ik denk dat Nena nog een hoop te leren heeft over zichzelf en het leven, en dat leren begint pas bij een leeftijd vanaf ca 20 jaar. Ook al heb je nog zoveel levenservaring opgebouwd tot je 20e.
Hehe, heb je hem doorquote:Op zondag 12 november 2006 15:18 schreef Wireless het volgende:
[..]
Hehe, jij kan er ook wat van anders...
leuk het zelfreflectie![]()
Llewella, misschien moet je maar eens als psycho naar de Villaquote:Op zondag 12 november 2006 15:31 schreef Llewella het volgende:
[..]
Hehe, heb je hem door
Nah, ik heb zelf de binnen en buitenkant gezien van de menselijke psyche de afgelopen jaren (ben er eigenlijk al van kindsafaan mee bezig) dus weet iets te goed hoe die dingen werken, uit eigen ervaring of ervaring bij anderen. Ik herken niet alles als iets van mezelf maar heb wel een zeer groot inlevingsvermogen
Ik vind het heel leuk om me te verdiepen in de menselijke psyche, altijd al gevonden, juist het waarom waarom mensen dingen doen. Naja leuk niet altijd, meer een automaat. Ik heb een breed waarnemingsvermogen als het gaat om menselijke interactie, om mezelf te kunnen beschermen tegen mensen die emotioneel kwaad kunnen doen, dat is me basis als mens die ik als kind heb geleerd. Maar het blijft me ook gewoon boeien.
huisarts of zo?? "D" kan trouwens ook duiden op Dave, medewerker van Talpa.quote:Op zondag 12 november 2006 15:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Er licht iemand op bed bij Eveline een zekere "D" Die kwam binnen door de voordeur en is nu bij Eveline...? Het blijt een huis met vage acties ; -)
Dave zal het wel zijn.. Want de dokter word nu pas gebeld , maar die is er nog niet.quote:Op zondag 12 november 2006 15:36 schreef moowriece het volgende:
[..]
huisarts of zo?? "D" kan trouwens ook duiden op Dave, medewerker van Talpa.
Ze zien nu pas hoe hun partners echt zijn!!!quote:Op zondag 12 november 2006 15:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ilona heeft weer eens een verhaal.. wat ze niet wil vertellen ; -(
Maar in ieder geval komt haar vriend niet... Dus Wilgo wil niet komen.. en Michel komt ook een dag later... Goh... Ze worden wel gemist door hun thuisfront !!
ja, kijk op http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=67 Daar staan ze wel ergens.quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef Bommel12 het volgende:
is er geen filmpje te vinden van de gebeurtenissen van afgelopen nacht?
Zelfde reactie als ik vanochtend. Duurt nog wel een paar uurtjes voordat je het echt geloofd, sterkte.quote:Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef Day het volgende:
WAAAAAAAAAAAAT?
Jullie zitten te dollen! DIt is niet echt gebeurd, hè?
Echt wel Day! Echt gebeurd. Bekijk de filmpjes maar.quote:Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef Day het volgende:
WAAAAAAAAAAAAT?
Dat dacht Nena waarschijnlijk ook toen ze wakker werd vanochtendquote:Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef Day het volgende:
WAAAAAAAAAAAAT?
op het moment zelf dacht ik dat het vingeren was (aan het hijgen te horen)quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef teamlead het volgende:![]()
" wtf" is het enige dat nu in me opkomt....
maarre: volgens de site was het alleen zoenen
Nena is gevingerd door zowel Brian als Nasty.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef teamlead het volgende:![]()
" wtf" is het enige dat nu in me opkomt....
maarre: volgens de site was het alleen zoenen
Ik ook niet.quote:Op zondag 12 november 2006 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan steeds die filmpjes niet zien op rapidshare. Kan dat niet anders?
quote:Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account
Zal ex niet leuk vinden om te horenquote:Op zondag 12 november 2006 16:45 schreef avonne het volgende:
Brian denkt dat Nena bedrogen is door haar vriendje en daarom zo'n twisted idee heeft van mannen.
tja en ik irriteer me behoorlijk aan het geluid wat ze daarbij maakt.. uuuhhuuummmm, alsof ze een snikkel in dr muil heeftquote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Natasia zit hier alles ja te knikken.. Maar die was nog véél agressiever in haar aanpak met Nena dan Brian...
dat is de enige verklaring die hij kan bedenken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef moowriece het volgende:
[..]
Zal ex niet leuk vinden om te horen
Mocht ze willen. Elke man loopt gierend weg!!!quote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja en ik irriteer me behoorlijk aan het geluid wat ze daarbij maakt.. uuuhhuuummmm, alsof ze een snikkel in dr muil heeft![]()
Juist, het is eigenlijk misbruik en intimidatie van een emotioneel labiel persoon.. En als ze het nou niet zouden weten... maar het erge is.. ze weten het nog ook !! Ze zeggen het er zelf bij !quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Wat ik niet snap; zowel Brian & Natasia zeggen zelf dat Nena met een hoop zit en een beetje in de war is etc. (Een hoop emotionele schade geleden).
Waarom blijven ze dan niet bij Nena weg?
Als ze dat weten weten ze toch dat ze juist met dit soort dingen moeten uitkijken?
Bizar, ze weten hetzelf, ze zijn zelf 'volwassen' waarom gaan ze er dan niet 'boven staan' om Nena te beschermen?
Llewella, tja....misschien spelen hormonen en alcohol ook een rolquote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Wat ik niet snap; zowel Brian & Natasia zeggen zelf dat Nena met een hoop zit en een beetje in de war is etc. (Een hoop emotionele schade geleden).
Als ze dat weten weten ze toch dat ze juist met dit soort dingen moeten uitkijken?
Bizar, ze weten hetzelf, ze zijn zelf 'volwassen' waarom gaan ze er dan niet 'boven staan' om Nena te beschermen?
Brian besluit dit dus nu.quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef Llewella het volgende:
Is ook zo.. en helemaal onschuldig is Nena ook niet.. Maar Natasia was toch echt wel overmatig dominant gisteren.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian besluit dit dus nu.
Het is wel een proces, natuurlijk.
Je moet er eerst achterkomen hoe Nena in elkaar zit, voor je weet hoe je er mee om moet gaan
Inderdaad. Brian is de slechtste niet, alleen iets overseksd. Als hij dat van zichzelf weet en nu ook beseft dat Nena niet goed nee kan zeggen, is het goed dat hij hiermee oppast en Nena met rust laat.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef avonne het volgende:
Brian besluit dit dus nu.
Het is wel een proces, natuurlijk.
Je moet er eerst achterkomen hoe Nena in elkaar zit, voor je weet hoe je er mee om moet gaan
Net de filmpjes van vanacht terug gekeken. En het lijkt er verdomd veel op dat Nena Brian aan het aftrekken was voordat ze naar de badkamer liep waar ze met Natasia ging tongen. Dat zou dus de 2e keer kunnen zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze heeft hem dus al 2 á 3 keer afgetrokken ; -)
Klinkt als een kruising tussen Antilliaans en Surinaams. Iets in de zin van 'ze wilt het'.quote:Op zondag 12 november 2006 16:48 schreef avonne het volgende:
"Choca, chocka wan chok, aka!
Dat zeg ik nu, hoor! Echt !"
iemand hier die papiamento spreekt?
Ech wel. Is zij niet ook ontzettend geschrokken van zichzelf?? Zelfs een Natasia, die vrijwel niet van haar acties leert, moet toch beseffen dat ze GIGANTISCH over de schreef is gegaan....quote:Op zondag 12 november 2006 17:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Maar Natasia was toch echt wel overmatig dominant gisteren.
Nou, ik zie Nena in deze toch als een kind, en dan kan ze er nog zo goddelijk uit zien, maar een kind blijf je vanaf.quote:Op zondag 12 november 2006 16:58 schreef moowriece het volgende:
[..]
Llewella, tja....misschien spelen hormonen en alcohol ook een rol![]()
Wat is een schuurtante?quote:Op zondag 12 november 2006 17:07 schreef Day het volgende:
Dus Natasia is een schuurtante.:')
Verbaast me niks!
Freud zou zich helemaal uitleven op deze groep!quote:Op zondag 12 november 2006 17:06 schreef Llewella het volgende:
Natasia lijkt nu de moederrol op zich te nemen en bezorgd te zijn over Nena (dat zijn pas mixed signals)
Bart had tegen ze gezegd dat Lesley in het buitenland zat.quote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef avonne het volgende:
Natasia "Bart, waar ligt zeeland? In Belgie?"
Brian "Ik zeg Turkije"
Bart kijkt ze verwonderd aan en N+B herhalen de vraag.
Bart lacht en loopt naar buiten.
"Misschien wel Belgie"
Brian "Ik heb gelijk, het is Turkije"
anyone an explination?
Het verhaal ging dat Lesley niet bij de fotoshoot kon zijn omdat ze in het buitenland was .. ( Had bart gezegd) Nu hoorden ze dat Lesley in zeeland was.. dus geinen ze een beetje...quote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef avonne het volgende:
Natasia "Bart, waar ligt zeeland? In Belgie?"
Brian "Ik zeg Turkije"
Bart kijkt ze verwonderd aan en N+B herhalen de vraag.
Bart lacht en loopt naar buiten.
"Misschien wel Belgie"
Brian "Ik heb gelijk, het is Turkije"
anyone an explination?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Net de filmpjes van vanacht terug gekeken. En het lijkt er verdomd veel op dat Nena Brian aan het aftrekken was voordat ze naar de badkamer liep waar ze met Natasia ging tongen. Dat zou dus de 2e keer kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |