abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 18:47:39 #151
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43483749
Ik ben er net weer, maar ik heb Lesley dus gemist? Ze zou pas 's avonds komen, maar is al geweest intussen? Wie ligt me even in?
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 12 november 2006 @ 18:48:55 #152
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43483789
Zie de post van N1ek hiervoor. Niets gebeurd. Beetje grapjes over en weer en wel wat knuffels, maar verder heb ik het gesprek met Brian en Nena gevolgd. Veel interessanter
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 18:49:02 #153
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43483790
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat vergelijk is juist. Ik denk ook dat het in deze zeer terecht zou zijn. Als Nena's ouders/opvoeders meekijken en ook maar een beetje meeleven met hun dochter, halen ze haar daar onmiddelijk vandaan. volgt 2 weken intensieve gezinstherapie, uitlopend in een lichtere persoonlijke therapie voor Nena.
Natasia aan de schandpaal!
Pfffff... je kunt ook overdrijven hoor.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43483843
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:49 schreef Gert het volgende:

[..]

is geen woord van overdreven! Lot van Nena is misschien ietwat voorbarig, maar echt geen slechte inschatting, me dunkt
pi_43483882
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:47 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er net weer, maar ik heb Lesley dus gemist? Ze zou pas 's avonds komen, maar is al geweest intussen? Wie ligt me even in?
Ze is al geweest. Ze waren nu wel wat losser in de omgang qua kussen, omhelsen, lichamelijk contact etc.
Verder veel geplaag etc. Maar Lesley was al weer op de hoogte van bijna alles wat er was gebeurd.
En ze moet de fotoshoot nog wel doen.
Aan het eind leek het een beetje van 'ik kom niet meer hoor als je zo blijft doen' van beide kanten, maar dat leek duidelijk onderdeel van het uitdagen en ze weten beiden natuurlijk wel beter.
  zondag 12 november 2006 @ 18:54:25 #156
6941 APK
Factual, I think.
pi_43483924
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:51 schreef tipsch het volgende:

is geen woord van overdreven! Lot van Nena is misschien ietwat voorbarig, maar echt geen slechte inschatting, me dunkt
Heb je al aangifte van aanranding gedaan?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 12 november 2006 @ 18:55:29 #157
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43483954
Ik vat nog steeds niet waarom die vriend van Ilona nou niet komt. Wat besprak Ilona nou met Bart in de keuken?
pi_43484012
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:55 schreef happyme28 het volgende:
Ik vat nog steeds niet waarom die vriend van Ilona nou niet komt. Wat besprak Ilona nou met Bart in de keuken?
er was iets met een privésituatie waardoor hij later komt (dacht morgen)
  zondag 12 november 2006 @ 18:57:43 #159
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43484023
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Zeg dat wel ja. Nena is duidelijk een vrij open meid en doet niet zo moeilijk. Ze had gisteren ook al door wat er gaande was en waarschuwde Natasia nota bene een paar keer dat ze (Natasia) er de volgende dag spijt van zou gaan krijgen. Nena hoopte echt dat het op de streams niet te zien was... en had op zich gelijk. Maar helaas voor haar stonden de miscofoons ook nog open. Dus Nena's probleem nu is vooral dat het weer in de uitzending komt. De handeling op zich maakt haar volgens mij weinig uit, wat je ook kunt zien aan hoe ze met Natasia omgaat vandaag.
  zondag 12 november 2006 @ 19:00:42 #160
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_43484100
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zeg dat wel ja. Nena is duidelijk een vrij open meid en doet niet zo moeilijk. Ze had gisteren ook al door wat er gaande was en waarschuwde Natasia nota bene een paar keer dat ze (Natasia) er de volgende dag spijt van zou gaan krijgen. Nena hoopte echt dat het op de streams niet te zien was... en had op zich gelijk. Maar helaas voor haar stonden de miscofoons ook nog open. Dus Nena's probleem nu is vooral dat het weer in de uitzending komt. De handeling op zich maakt haar volgens mij weinig uit, wat je ook kunt zien aan hoe ze met Natasia omgaat vandaag.
Klopt scan, maar Nena heeft ook duidelijk aangegeven dat ze niet weet hoe ze Nee moet zeggen.. dus vertelde ze: Toen zei ik maar camera's enzo.. maar ik kwam niet echt weg, ze bleef maar kussen...
- but you can never leave!
  zondag 12 november 2006 @ 19:00:49 #161
58921 Day
You can fly!
pi_43484105
quote:
Op zondag 12 november 2006 18:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nou uit het gesprek met Brian net blijkt dus dat ze zich aangerand voelt door Natasia. Dus zo makkelijk denkt ze er niet over. Ze heeft Brian precies vertelt wat er gebeurd is en voelt zich heel kut onder wat er is gebeurd.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zondag 12 november 2006 @ 19:00:59 #162
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43484111
Sorry hoor, maar de handelingen maken haar zeker wel uit. Ze noemde het net, en heeft dat ook achter gezegd, halve aanranding en had het gevoel dat ze niet kon weigeren. Daarbij zegt ze meerdere malen dat ze geen Nee kan zeggen, waar ze in de buiten wereld geen problemen mee heeft. Tuurlijk is het zo en zegt ze ook, dat het voor haar niet zo erg is voor het beeld c.q. imago maar voor haar persoonlijk vindt ze het zeker wel erg dat het is gebeurd.
  zondag 12 november 2006 @ 19:02:11 #163
139520 Gast_op_afstand
pi_43484156
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef Day het volgende:

[..]

Nou uit het gesprek met Brian net blijkt dus dat ze zich aangerand voelt door Natasia. Dus zo makkelijk denkt ze er niet over. Ze heeft Brian precies vertelt wat er gebeurd is en voelt zich heel kut onder wat er is gebeurd.
Uit de de verschillende streamverslagen blijkt ook wel dat natasia NEE niet accepteerde vanacht ! ( Overigens ook niet in een normale discussie )
  zondag 12 november 2006 @ 19:04:22 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_43484217
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:00 schreef happyme28 het volgende:

Daarbij zegt ze meerdere malen dat ze geen Nee kan zeggen
Een vocabulaire van 125 woorden en dan nog geen 'nee' kunnen zeggen.
  zondag 12 november 2006 @ 19:05:25 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43484243
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:

[..]

Uit de de verschillende streamverslagen blijkt ook wel dat natasia NEE niet accepteerde vanacht ! ( Overigens ook niet in een normale discussie )
Heeft iedereen gezien hoe ze vandaag omging met Natasia? Dat is dan totaal tegenstrijdig met iemand die omgaat met iemand die zich 'aangerand' voelt. Ze hadden gewoon ook dikke pret samen. Dus als ze nu zegt dat het bijna verkrachting was, dan doet ze dat om haar eigen 'lustgevoelens' wat minder belangrijk te maken in het hele verhaal.
Iemand die niet wil, staat ook niet vrij heftig te hijgen.
pi_43484247
gaan we landelijk? mailtje groenlinks? ik zie ze er voor aan..
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 19:05:40 #167
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43484249

's Avonds een brave voorleesmoeder, 's nachts een lesbian dyke from hell.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43484290
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heeft iedereen gezien hoe ze vandaag omging met Natasia? Dat is dan totaal tegenstrijdig met iemand die omgaat met iemand die zich 'aangerand' voelt. Ze hadden gewoon ook dikke pret samen. Dus als ze nu zegt dat het bijna verkrachting was, dan doet ze dat om haar eigen 'lustgevoelens' wat minder belangrijk te maken in het hele verhaal.
Dat beoordeel ik toch iets anders. Dat meet ik vooraal aan de uitdrukkingen van Natasia. Ze lijkt wat sipjes, verongelijkt, achterdochtig...
  zondag 12 november 2006 @ 19:07:56 #169
139520 Gast_op_afstand
pi_43484322
quote:

[..]

Ze gaf daarnet aan dat ze niet weet hoe ze met Natasia nu moet omgaan, letterlijk: Natasia doet alsof het allemaal heel normaal is, ik weet niet wat ik er over moet zeggen. ( Ik zie iemand die heel erg haar best doet om niet te laten zien dat ze een bang eenzaam vogeltje is )
  zondag 12 november 2006 @ 19:08:17 #170
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43484336
quote:

[..]

Maar iemand die wel wil staat ook niet de hele dag te huilen. Nena heeft gewoon een mega laag gevoel van eigen waarde op dit moment (daarom eet ze ook zoveel zegt ze zelf) en weet zich geen houding te geven.
  zondag 12 november 2006 @ 19:09:44 #171
6941 APK
Factual, I think.
pi_43484403
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]

Heeft ze vorige week toen Yaaaaairoooootje in het ziekenhuis lag nog voor Jan Lul tegen hem zitten praten?
  zondag 12 november 2006 @ 19:11:50 #172
139520 Gast_op_afstand
pi_43484461
Wil ik één keer sinds het begin Natasia horen.... staat de fontein aan... Was Brian Nena al aan het "verraden" ??
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 19:12:01 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43484463
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:08 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Maar iemand die wel wil staat ook niet de hele dag te huilen.
'De hele dag te huilen'... kom op zeg. Dat ze er niet blij mee is wat er is gebeurd, wil niet meteen zeggen dat er sprake is van aanranding.
Overigens vind ik, e.e.a. reconstruerend, dat Natasia wel té veel druk heeft gezet op Nena, zelfs met een soort van chantage ("je kunt iemand niet eerst opgeilen en het dan vervolgens niet afmaken, dat kun je gewoon niet máken." of woorden van dergelijk strekking), maar aanranding is m.i, echt een veel te zware term. Er was ook nog mogelijkheid zat om er alsnog vanaf te zien, o.a. bij het checken van de camera's. Nena vond het op dat moment ook spannend. Dat ze er nu spijt van heeft is een ander verhaal.
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 19:12:47 #174
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43484489
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef APK het volgende:

[..]

Heeft ze vorige week toen Yaaaaairoooootje in het ziekenhuis lag nog voor Jan Lul tegen hem zitten praten?
Whehehe, vást wel. Maar het is ook voor de andere kindertjes van Nederland hè.
  zondag 12 november 2006 @ 19:13:44 #175
139520 Gast_op_afstand
pi_43484518
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:12 schreef Gert het volgende:

[..]

'De hele dag te huilen'... kom op zeg. Dat ze er niet blij mee is wat er is gebeurd, wil niet meteen zeggen dat er sprake is van aanranding.
Overigens vind ik, e.e.a. reconstruerend, dat Natasia wel té veel druk heeft gezet op Nena, zelfs met een soort van chantage ("je kunt iemand niet eerst opgeilen en het dan vervolgens niet afmaken, dat kun je gewoon niet máken." of woorden van dergelijk strekking), maar aanranding is m.i, echt een veel te zware term. Er was ook nog mogelijkheid zat om er alsnog vanaf te zien, o.a. bij het checken van de camera's. Nena vond het op dat moment ook spannend. Dat ze er nu spijt van heeft is een ander verhaal.
Nou.. Als een Man het had gedaan... ( Ze begon met het spontaan open knopen van Nena's blouse tijdens het tanden poetsen.. ) Ik ben geen jurist.. maar een goede advocaat maakt gehakt van Natasia.
pi_43484544
quote:

[..]

bestaat er nog een tussenterm? sexuele intimidatie. ik geloof niet dat ikzelf hier al de term verkrachting/aanranding (beeldspraak:halve verkrachting) heb gebruikt.
  zondag 12 november 2006 @ 19:17:23 #177
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43484645
quote:

[..]

'De hele dag te huilen'... kom op zeg.
Ok, de hele dag is overdreven, maar eerst zeker een tijd bij Bart en later ook nog flink bij Brian. Alleen vanochtend deed ze er luchtig over naar Natasia, maar dat was snel verdwenen.

Het gesprek van Nena aanhorend vind ik 'halve aanranding' zoals ze het zelf noemt redelijk de lading dekkend. Spannend is het niet echt voor Nena, ze heeft dit vaker gedaan, maar de situatie waar ze zich in bevond en zich uberhaupt in bevindt in het huis, maken haar zwak omdat ze zich niet goed voelt en een zeer laag gevoel voor eigen waarde heeft.
  zondag 12 november 2006 @ 19:17:33 #178
58921 Day
You can fly!
pi_43484651
Ik pleit Nena niet vrij. Maar het gaat me iets te ver om te zeggen dat ze er geen problemen mee heeft. Nena heeft al een paar keer gehuild vandaag, Natasia heeft nergens last van en zat net alweer braaf d'r kinderen voor te lezen.

M.a.w. Natasia kent het klappen van de zweep, Nena duidelijk niet.
I am gonna shine
  Moderator zondag 12 november 2006 @ 19:17:59 #179
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43484667
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze begon met het spontaan open knopen van Nena's blouse tijdens het tanden poetsen..
Nee OK, dan is de strop de enige passende sanctie.
pi_43484679
hoe nee is dit lijkt me geen goed idee?
  zondag 12 november 2006 @ 19:19:55 #181
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43484730
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef tipsch het volgende:
Nou bij Natasia was dat duidelijk een JA
  zondag 12 november 2006 @ 19:20:01 #182
139520 Gast_op_afstand
pi_43484732
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef tipsch het volgende:
Als RTL boulevard of e.d. hier lucht van krijgt... da zijn de rapen gaar !!!
  zondag 12 november 2006 @ 19:24:00 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43484859
Iedere keer als je net begint te denken dat Natasia soms toch wel meevalt (die fout maakte ik in de loop van afgelopen week) dan gebeurt er weer iets wat dat helemaal omdraait.

Het is idd de vraag hoe men gereageerd zou hebben als een man (en dan zeker een man van 32) de rol van Natasia zou hebben gespeeld in het gebeuren van afgelopen nacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 12 november 2006 @ 19:25:45 #184
139520 Gast_op_afstand
pi_43484924
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef Leandra het volgende:
Iedere keer als je net begint te denken dat Natasia soms toch wel meevalt (die fout maakte ik in de loop van afgelopen week) dan gebeurt er weer iets wat dat helemaal omdraait.

Het is idd de vraag hoe men gereageerd zou hebben als een man (en dan zeker een man van 32) de rol van Natasia zou hebben gespeeld in het gebeuren van afgelopen nacht.
Eensch

( overigens weet Bart het wel, maar Nena heeft niet verteld aan Bart over het dominerende, dus Bart grapt er nog rustig op los... Wat droevige blikken van nena teweeg brengt )
pi_43484962
quote:

[..]

Geloof mij, dat lachen en leuk doen kan iemand ook doen nadat iemand verkracht is (ok zo erg was het bij nena niet het geval in deze, alhoewel binnendringen van het lichaam tegen de wil van de ander is wel verkrachting volgens de wet, zie de serie-kusser van een tijdje geleden) niet geheel vreemd voor dat soort situaties. Vraag maar eens na bij een ervaringsdeskundige of een trauma-therapeut.
Mocht je er meer over weten dan kun je me mailen.

Ik ben er iig niet overtuigd van dat 'leuk' en 'schattig' gedrag betekend dat er niets aan de hand is.
Het is ook logisch vanuit oergevoel/overlevingsgevoel; om te doen alsof er niets is zodat een 'rover' je niet als 'zwakkere prooi' zult zien om je jezelf veilig te stellen.

Misschien wat zwaar en heftig gesteld, maar dat is om aan te geven dat nena's gedrag richting natasia absoluut niet zegt dat ze natasia zo aardig vind en dat ze het eens was met het gebeuren van vannacht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Llewella op 12-11-2006 19:41:34 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_43484991
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef APK het volgende:

[..]

Vandaag ook weer. Het geluid van stream 3 stond uit...... Arme kindjes
  zondag 12 november 2006 @ 19:30:08 #187
6941 APK
Factual, I think.
pi_43485048
quote:

Er was ook nog mogelijkheid zat om er alsnog vanaf te zien, o.a. bij het checken van de camera's.
Hetgeen zij uiteindelijk ook gedaan heeft, zowel bij Brian als bij Natasia.
  zondag 12 november 2006 @ 19:30:59 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43485071
De romantiek spat ook van Stephan z'n brief aan Debbie af..... damn, ik heb zakelijke brieven gehad die minder formeel waren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_43485146
Extreme home makeover
  zondag 12 november 2006 @ 19:34:40 #190
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43485149
Nena is trouwens al weer even naar achteren. Haar tv-programma begint dat zij speciaal wilde zien. Nu mist ze het doordat ze naar achteren moest. Lullig.

Edit: Net op tijd terug

[ Bericht 28% gewijzigd door happyme28 op 12-11-2006 19:41:39 ]
pi_43486561
*bijgelezen
*kaak van grond opraapt

Ik zat rond 4 uur vannacht verdomme nog te twijfelen of ik de streams weer even aan zou zetten.

Anyway, iedereen bedankt voor het streamen.
Nena komt op me over als iemand die erin heeft berust verkeerd over te komen/verkeerd aangepakt te worden waar het seks betreft.
De actie van Natasia vind ik beneden alle peil, en dat wordt geillustreerd met een opmerking als: "Eerst mij opgeilen, en dan niks willen doen, dat kun je niet maken."

Veel fouter ben ik ze nog niet tegengekomen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 12 november 2006 @ 20:17:27 #192
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43486637
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:05 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]

quote:
Op zondag 12 november 2006 18:23 schreef Llewella het volgende:
Misschien dat Brian nu Natasia bij Nena weghoudt
De ene dag beschermt Natasia Nena tegen Brian, de andere dag beschermt Brian Nena tegen Natasia.
pi_43486644
Vooral ook wat bezielt die draak dat iemand het erop zou willen?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_43486803
Nena ligt te slapen op de bank en we hebben weer een mooi zicht op haar achterwerk.
pi_43487136
weinig actie nu ...
  zondag 12 november 2006 @ 20:33:40 #196
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43487206
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De ene dag beschermt Natasia Nena tegen Brian, de andere dag beschermt Brian Nena tegen Natasia.
Vandaar de TT
pi_43487233
Ik zeg: cocktailparty

Stephan schrijft dat hij over de contactpunten graag uitleg van zn vriendin heeft, met naam en al er bij.
Volgens mij mag zij toch echt niet het programma beïnvloeden ;s
  zondag 12 november 2006 @ 20:36:58 #198
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43487320
  zondag 12 november 2006 @ 20:37:04 #199
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43487327
Stephan zit een brief naar Debby te schrijven waarin hij vraag om uitleg over de25 contactpunten van Nicolaas. Hij wil van haar weten of ze gezien heeft wie erachter zit. Met namen!! Het schijnt dat hij van achter heeft gehoord dat ze niet mag schrijven hoe Stephan overkomt, maar wel mag schrijven over dingen die zij ziet en spelletjes die er gespeelt worden.

Ik probeer een screen te maken van de brief maar weet niet of het lukt.

Edit: Scan was me al voor
  zondag 12 november 2006 @ 20:38:43 #200
58921 Day
You can fly!
pi_43487391
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:37 schreef happyme28 het volgende:
Stephan zit een brief naar Debby te schrijven waarin hij vraag om uitleg over de25 contactpunten van Nicolaas. Hij wil van haar weten of ze gezien heeft wie erachter zit. Met namen!! Het schijnt dat hij van achter heeft gehoord dat ze niet mag schrijven hoe Stephan overkomt, maar wel mag schrijven over dingen die zij ziet en spelletjes die er gespeelt worden.

Ik probeer een screen te maken van de brief maar weet niet of het lukt.

Edit: Scan was me al voor
En wat about z'n eigen zieke spelletjes?
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')