Welke spelletjes?quote:Op zondag 12 november 2006 20:38 schreef Day het volgende:
[..]
En wat about z'n eigen zieke spelletjes?
Inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2006 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem niet aan dat het spel op die manier gespeeld mag worden? Dat hij namen vraagt in een brief. Zou wel belachelijk zijn. In dat geval moet Lesley ook maar alles wat ze ziet aan Bart gaan vertellen.
Ik weet niet of Lesley dat niet mag. Ze doet het niet. Misschien uit zich zelf.quote:Op zondag 12 november 2006 20:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
Lesley mag niks zeggen over wat ze ziet en het lijkt me niet dat uberhaupt anderen dat mogen.
Ze mag het niet, dat heeft ze al is gezegd.quote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lesley dat niet mag. Ze doet het niet. Misschien uit zich zelf.
Ze heeft al meerdere keren tegen Bart gezegd dat ze het niet over het programma mag hebbenquote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lesley dat niet mag. Ze doet het niet. Misschien uit zich zelf.
Ik geloof er steeds minder van dat hij een topfunctie bekleed heeft. Dat Nederlands van 'm is genant slecht.quote:Op zondag 12 november 2006 20:55 schreef ruby het volgende:
Stefan kijkt heel interessant van achter z'n laptopje.
Oe, die is wel fraai!quote:
Zal hij meer van het type "Zwendelaar & Co." zijn?quote:Op zondag 12 november 2006 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof er steeds minder van dat hij een topfunctie bekleed heeft. Dat Nederlands van 'm is genant slecht."Notabenen", een spelletje dat "is gespeelt", temeer "dat".
![]()
Ik vraag me nu echt af WAAROM we nog naar de streams kijken...of nog beter... WAAROM Talpa hier gigantisch veel ¤¤¤ insteekt?????quote:Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Talpa heeft intussen aan Natasia verteld dat de beelden vannacht naar de tuin zijn gezapt en dat het internet dus niets heeft gezien
Waarom wil jij geluid bij het trainen dan?quote:Op zondag 12 november 2006 21:10 schreef happyme28 het volgende:
Bart is nog/weer aan het trainen. Hij zei net al tegen Brian dat hij zich een beetje heeft laten gaan gisteren en wil de draad weer oppakken. Jammer dat het weer op stream 4 is dus zonder geluid
Ja maak het nog leuker, 1x streamlock op tuin en 3x private room met Ilona, Sylvia en Stephan
zo slecht is het nou ook weer niet.quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje van Stephan had ik betere spelling verwacht.
Hahaha, ja vastquote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom wil jij geluid bij het trainen dan?![]()
Vind je een hijgende Bart wel lekker?![]()
Yep, ik zie een kruisje.quote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef avonne het volgende:
wat is er met mijn avatar aan de hand?
zien jullie ook een kruisje?
shit, heeft iemand een handleiding hoe het ook al weer moest?quote:Op zondag 12 november 2006 21:19 schreef moowriece het volgende:
Avonne, je avatar is naar je grootje.hihi :-)
Nee, wel opsturen per post, gescreened door de redactie.quote:Op zondag 12 november 2006 21:21 schreef peet38 het volgende:
Mogen ze gewoon mailen met thuis dan?
lekkerquote:Op zondag 12 november 2006 21:24 schreef moowriece het volgende:
* Het icoontje mag niet groter zijn dan 10240 bytes (10 kB).
Filmpje al gezien? Werd echt niet besprongen hoor. Nena wilde zelf ook wel, maar hield nog iets beter rekening met de camera's dan Natasia.quote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena vond het al irritant dat jongens haar altijd benaderen om haar uiterlijk... Maar nu heeft zelfs de enige vriendin die ze in het huis had haar óók besprongen... Goed voor haar vertrouwen in de mens...
het is er maar 1,.. en in de 1e weken van DGK had je veel meer streamlocks,... als iemand een scheet ging laten kreeg je de fontijn al 4x in beeld,... tuurlijk is het leuker als ze allemaal doen, maar het kan slechter hèquote:
Ja, ze wou zelfs lelijk zijn hierdoor. Hoewel ik wel de indruk krijg dat ze de aandacht toch ook weer lekker vindt, en niet moeilijk doet over sex en zo (thuis dan). Tja, wat is het nou?quote:Op zondag 12 november 2006 21:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena vond het al irritant dat jongens haar altijd benaderen om haar uiterlijk... Maar nu heeft zelfs de enige vriendin die ze in het huis had haar óók besprongen... Goed voor haar vertrouwen in de mens...
Etiquette boek dat ze gekregen hadden van die ene miepquote:Op zondag 12 november 2006 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Wat zal Stephan zich eenzaam voelen nu. Kan hij vast wennen hoe het is al Evil echt vertrokken is
Zit hij nou het 'regelboek' te lezen? Daar had hij het gisteren al over, maar kan de kaft niet ontcijferen.
Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ze gewoon hetero is. Wel een stoere vrouw die in de kroeg met de mannen meezuipt, maar wel gewoon hetero.quote:Op zondag 12 november 2006 21:45 schreef moowriece het volgende:
Ja, denk ik ook. Maar is die Sylvia nou bi of lesbo? Krijg geen hoogte van haar. Nena moet ook bij haar blijven oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |