abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43461080
Paniek zaaien doen ze niet, dat doen regeringen en media met hun belachelijke spotjes ''nederland tegen terrorisme'' en zo zijn nog er nog meer landen die hun burgers bang maken.
pi_43461231
Och vind het meevallen, jij bent er zeker zo eentje die op het moment dat er wél wat is gebeurd als eerst staat te bleren waarom de regering niets gedaan heeft.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:35:20 #53
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43461682
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:22 schreef Bolter het volgende:
Och vind het meevallen, jij bent er zeker zo eentje die op het moment dat er wél wat is gebeurd als eerst staat te bleren waarom de regering niets gedaan heeft.
Jij vind 't zeker niet erg om iedere week een 'full anal cavity search' te ondergaan op zoek naar explosieven Alles voor de vrijheid
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:36:24 #54
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_43461714
full anal cavity search
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:38:05 #55
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43461770
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:36 schreef Yildiz het volgende:
full anal cavity search
'On your knees!'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:38:51 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_43461789
Bin Laden stuurt wat kerstpakketten naar Europa, wat vriendelijk van hem.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_43461839
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:22 schreef Bolter het volgende:
ja vast haha. Kijk naar amerika er gaat geen onderwerp voorbij of het woord terrorisme komt er in voor en zo krijgt bush en co alles voor elkaar, met bangmakerij proberen de kiezer achter je te krijgen, dus jij wilt ook dat we dit in nederland krijgen?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 november 2006 @ 20:41:31 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_43461859
Hebben we sinds een aantal jaar de kerststress hebben we vanaf nu ook de kerstaanslagen.
pi_43462085
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:38 schreef popolon het volgende:
Nou, hij smeert ze maar in zijn baard, die couscous is niet te vreten.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43463065
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef Twik het volgende:

[..]

ja vast haha. Kijk naar amerika er gaat geen onderwerp voorbij of het woord terrorisme komt er in voor en zo krijgt bush en co alles voor elkaar, met bangmakerij proberen de kiezer achter je te krijgen, dus jij wilt ook dat we dit in nederland krijgen?
Zij kregen alles voor elkaar omdat er een meerderheid in de Senaat zat, dat is sinds deze week ook voorbij. Ik denk dat wij Nederlanders sowieso een stuk intelligenter en nuchterder zijn (nja de meeste dan ). Ik laat mijzelf door dit soort berichten iig niet bang maken. En over het inleveren van vrijheden maken mensen zich overdreven druk, ik merk er in mijn persoonlijke leven hélémaal niets van, heb jij iets te verbergen dan? Mensen die helemaal paranoïde worden omdat "de regering" bijhoudt welke boeken zij lezen, pff kom op zeg. Mensen zouden juist eens wat minder bang van elkaar moeten zijn, denk gewoon eens na.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_43463083
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:38 schreef popolon het volgende:
Oppassen voor verdachte kerstpakketjes dus.
pi_43464098
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef Twik het volgende:

[..]

Klopt, maar hetzelfde democratische prinipe heeft ertoe geleid dat nu de Democraten de macht hebben in de Senaat en the house of commons (dacht ik). De leugen wordt vanzelf achterhaald.

Ik denk niet dat het onterecht is om terrorisme op de voorgrond te houden, 1 elf september is meer dan genoeg, maar Bush heeft er een agenda op nagehouden die niet zoveel van doen had met 11/9 en DAAR wordt ie nu op afgestraft.
Denk maar niet dat de Democraten toezien hoe de al quada's van deze wereld de boel kapotmaken hoor. Het terrorisme kan niet goed genoeg worden benadrukt aangezien het een groot probleem blijft van deze tijd.
pi_43464303
Och gut, waarom zou je van plan zijn om aanslagen aan te kondigen, heeft al Quada nog nooit gedaan....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_43464764
Onlangs ook een docu gezien waarin wordt vermeld dat Taliban steeds sterker wordt, gezellig.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2006 22:48:57 ]
pi_43464826
Ze wachten dus tot de sinterklaas drukte voorbij is, dat is netjes.
pi_43464868
ik doe niet aan kerst.
zou wel leuk zijn als Saddam en Osama aan een kerstboom kunnen worden opgehangen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43466604
Iedere clown kan een aanslag plegen... ik zou voor de optie "trein" gaan. Geen enkele controle, en in de spits kun je een wagon vol mensen opblazen. Dat is toch al gauw 50 doden. Het enige dat je nodig hebt, is de bom.

Vliegtuigen zijn zo passe en de moeite niet meer waard.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 12 november 2006 @ 00:26:37 #68
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43466759
quote:
Op zondag 12 november 2006 00:19 schreef StefanP het volgende:
Iedere clown kan een aanslag plegen... ik zou voor de optie "trein" gaan. Geen enkele controle, en in de spits kun je een wagon vol mensen opblazen. Dat is toch al gauw 50 doden. Het enige dat je nodig hebt, is de bom.
Wuh. Ik zou posten bij een tankstation, en daar een tankwagen van BP, Shell of Esso kapen. En daarna een ritje naar het eerste de beste kantoorgebouw van een beetje hoogte.
  zondag 12 november 2006 @ 00:28:21 #69
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43466798
quote:
Op zondag 12 november 2006 00:26 schreef gronk het volgende:

[..]

Wuh. Ik zou posten bij een tankstation, en daar een tankwagen van BP, Shell of Esso kapen. En daarna een ritje naar het eerste de beste kantoorgebouw van een beetje hoogte.
Waarom zoveel moeite als een middelgrote bestelbus vol met benzine en kunstmest veel meer effect heeft?
  zondag 12 november 2006 @ 00:30:01 #70
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_43466829
Ach, ze bedoelen het goed
  zondag 12 november 2006 @ 00:33:56 #71
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43466913
quote:
Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Waarom zoveel moeite als een middelgrote bestelbus vol met benzine en kunstmest veel meer effect heeft?
Omdat iedere texaanse boer'nlul een bestelbus kan volladen met diesel en kunstmest. Als je tankwagens tot rijdende bommen verklaart, raak je de rechtse veiligheidslullo's in 't hart: de overheid gaat dan namelijk tankwagens streng beveiligen, wat zal betekenen dat de bevoorraading van tankstations een stuk minder soepel zal zijn.

Oftewel, reken maar op een paar autoloze weken in nederland
pi_43467305
Verandert dit topic nu opeens in 'help al quaida plannen te verzinnen voor aanslagen met de kerst?'
  zondag 12 november 2006 @ 01:13:10 #73
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43467704
Neu, want dan had ik wel gezegd dat ze wilders en verdonk moesten vermoorden, in de hoop op een extreem-rechtse revolutie in .nl, en een islamitische tegenrevolutie.

Niet dat zoiets zou gebeuren, maar 't zou wel opruimen
pi_43468702
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:34 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet de vraag of het gebeurd maar wanneer en waar het gebeurd.
Dat zal best, maar mijn dagelijks leven zal er niet onder lijden; angst is over het algemeen zo zinloos.. Een hekel aan de islam heb ik toch al
pi_43468713
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:36 schreef Yildiz het volgende:
full anal cavity search
Yildiz toch, die kant van jou kende ik nog niet!
  zondag 12 november 2006 @ 03:06:59 #76
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43468853
Al Qaeda

Al Ciaeda zou feitelijk en historisch gezien wat correcter zijn.

bv. http://video.google.com/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill (soort cult- documentaire film waarin de droge feiten brilliant gepresenteerd worden)
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  zondag 12 november 2006 @ 10:13:39 #78
521 ruby
Hell yeah!
pi_43470458
Nog even wat aanvullende info....

Wat een losers zijn het toch ook.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_43470467

Net een minuutje te laat!
pi_43470507
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:13 schreef ruby het volgende:
Nog even wat aanvullende info....

[afbeelding]

Wat een losers zijn het toch ook.
Die mensen die dit verzinnen en op tt zetten bedoel je?
  zondag 12 november 2006 @ 10:18:18 #81
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43470519
Niet zo vreemd dat ze hier aanslagen willen plegen. In Afghanistan sneuvelen de talibs en quada's bij bosjes. Zonder ook maar 1 van onze soldaten gedood te hebben. Als ze er ook nog in slagen echt iets op te bouwen en het vertrouwen van de bevolking te winnen heeft AQ een groot probleem.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_43470520
tuurlijk zou nederland dan een doelwit zijn.... we horen toch bij europa en doen aan elke oorlog mee
pi_43470526
Het zal allemaal wel. maar als het zo ver komt in dit land.
dan moet iedere inwoner van nederland schriftelijk afstand nemen van die aanslagen, en openlijk veroordelen. wie dit niet wil, dit tieft maar een eind op
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 12 november 2006 @ 10:19:18 #84
521 ruby
Hell yeah!
pi_43470527
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:16 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Die mensen die dit verzinnen en op tt zetten bedoel je?
Nee, Al-Qaeda. Ik ga er niet van uit dat de mensen die dit op Teletekst zetten, het verzonnen hebben.
pi_43470825
dat van balkie boeit me niets :p

[ Bericht 2% gewijzigd door Twik op 12-11-2006 12:54:31 ]
  zondag 12 november 2006 @ 10:58:22 #86
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43471012
Al-Qaeda plant kerstaanslagen in Europa
Taliban dreigen met aanslagen in Europa
Nucleaire aanslag VS tijdens ramadan: serieus te nemen?
Het begint te lijken op dreigen zonder het waar te maken, niet dat ik op een aanslag zit te wachten maar die zogenaamde al-qaeda woordvoerders/commandanten en andere militante figuren lijken eerder loze dreigingen rond te strooien dan te doen wat ze *ahum* beloven....
Daarnaast zou ik als ik een aanslag wilde plegen vooral m'n bek er over dicht houden en hem uitvoeren in plaats van lang van te voren roepen dat 'er zoiets gaat gebeuren'
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_43471035
zowieso al dom om via het nieuws aan te geven dat we er van af weten, dan doen die terroristen natuurlijk niks meer en wachten ze op een andere dag
pi_43471059
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:00 schreef Incolumis het volgende:
zowieso al dom om via het nieuws aan te geven dat we er van af weten, dan doen die terroristen natuurlijk niks meer en wachten ze op een andere dag
gewoon met de kerst thuisblijven
pi_43471124
Wie zegt dat ze DIT jaar toeslaan, ze zeggen gewoon met de kerst
pi_43471154
het is ze i.i.g. weer gelukt om angst te zaaien.
  zondag 12 november 2006 @ 11:12:17 #91
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43471195
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
het is ze i.i.g. weer gelukt om angst te zaaien.
Waar blijkt dat uit?
pi_43471213
angst zaaien zodat europa mee blijft gaan tot het bittere einde.

wat doen we daar eigenlijk? volgens ontwikkelde mensen die er verstand van hebben gaat het daar nooit worden wat er voor ogen staat.

ik zie america zoals het er nu aan toe gaat nog wel in staat zelf aanslagen te plegen hier om meer steun te krijgen. neo-conservatisme, look it up! eng gedachtengoed.
  zondag 12 november 2006 @ 11:14:21 #93
521 ruby
Hell yeah!
pi_43471224
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:02 schreef staticdata het volgende:

[..]

gewoon met de kerst thuisblijven
Zit er niet in. De dag voor kerst vliegen we naar Engeland. En ik laat me niet afschrikken!
pi_43471313
ff dobbelen...ehm ja! dit keer Iran aanvallen dan komt het allemaal goed ofniet george?
pi_43471359
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:20 schreef Twik het volgende:
ff dobbelen...ehm ja! dit keer Iran aanvallen dan komt het allemaal goed ofniet george?
Waarom hebben ze het anders over een topoverleg tussen het bewind in Iran en en de leiders van Al-Qaeda?
pi_43471423
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef UnderConstruction het volgende:

wat doen we daar eigenlijk? volgens ontwikkelde mensen die er verstand van hebben gaat het daar nooit worden wat er voor ogen staat.

ik zie america zoals het er nu aan toe gaat nog wel in staat zelf aanslagen te plegen hier om meer steun te krijgen. neo-conservatisme, look it up! eng gedachtengoed.

Wie is hier nu angst aan het zaaien...
pi_43472155
Nee lekker betrouwbaar een overgelopen iraanse geheim agent die zogenaamd overleg met AQ heeft gehad in iran en nu overgelopen is en uit de school klapt.

En wat nog frappanter is kijk eens naar dit bericht van 3 maanden terug: Al-Qaeda wilde VS en Iran tegen elkaar opzetten .

Ja ja in 3 maanden van gedachte veranderd wil AQ eerst iran opzetten tegen amerika, en 3 maanden later werkt men ermee samen.

Dit verhaaltje schaar ik in dezelfde catogerie als die overgelopen irakese generaal waardoor we met zijn allen moesten geloven in mobiele biologische wapens productie facaliteiten. Daarvan wist de overheid al dat ze niet bestonden maar toch hielden ze dat maar vol om de aanval op irak te kunnen rechtvaardigen.
pi_43472251
We moeten trouwens toch onze politici serieus nemen en vertrouwen? Nou dan, ze komen er nu mee dat Iran samenschoolt met Al Qaeda om hier aanslagen te plegen (ze hebben toevallig net enkele verdachten opgepakt), dan mag ik toch verwachten van onze regering dat ze oorlog verklaren aan Iran? Dat heeft Iran volgens hun info namelijk ook al gedaan richting ons.
pi_43472528
Ik dacht dat al-Qaeda de oorlog aan de Shia's had verklaard, maar wel topoverleg met Iran voeren, beetje suf.
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
  zondag 12 november 2006 @ 12:45:53 #100
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_43473036
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef UnderConstruction het volgende:

Weer zo'n paniekerig, angstzaaiend commentaar.
Vertrouw vooral onze overheden niet. Al-Qaida bestaat niet en moslimfundamentalisten zijn liev...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')