Jij vind 't zeker niet erg om iedere week een 'full anal cavity search' te ondergaan op zoek naar explosievenquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:22 schreef Bolter het volgende:
Och vind het meevallen, jij bent er zeker zo eentje die op het moment dat er wél wat is gebeurd als eerst staat te bleren waarom de regering niets gedaan heeft.

'On your knees!'quote:

ja vast haha. Kijk naar amerika er gaat geen onderwerp voorbij of het woord terrorisme komt er in voor en zo krijgt bush en co alles voor elkaar, met bangmakerij proberen de kiezer achter je te krijgen, dus jij wilt ook dat we dit in nederland krijgen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:22 schreef Bolter het volgende:
Och vind het meevallen, jij bent er zeker zo eentje die op het moment dat er wél wat is gebeurd als eerst staat te bleren waarom de regering niets gedaan heeft.

Nou, hij smeert ze maar in zijn baard, die couscous is niet te vreten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:38 schreef popolon het volgende:
Bin Laden stuurt wat kerstpakketten naar Europa, wat vriendelijk van hem.

Zij kregen alles voor elkaar omdat er een meerderheid in de Senaat zat, dat is sinds deze week ook voorbij. Ik denk dat wij Nederlanders sowieso een stuk intelligenter en nuchterder zijn (nja de meeste danquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef Twik het volgende:
[..]
ja vast haha. Kijk naar amerika er gaat geen onderwerp voorbij of het woord terrorisme komt er in voor en zo krijgt bush en co alles voor elkaar, met bangmakerij proberen de kiezer achter je te krijgen, dus jij wilt ook dat we dit in nederland krijgen?

Oppassen voor verdachte kerstpakketjes dus.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:38 schreef popolon het volgende:
Bin Laden stuurt wat kerstpakketten naar Europa, wat vriendelijk van hem.

Klopt, maar hetzelfde democratische prinipe heeft ertoe geleid dat nu de Democraten de macht hebben in de Senaat en the house of commons (dacht ik). De leugen wordt vanzelf achterhaald.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:40 schreef Twik het volgende:
[..]
ja vast haha. Kijk naar amerika er gaat geen onderwerp voorbij of het woord terrorisme komt er in voor en zo krijgt bush en co alles voor elkaar, met bangmakerij proberen de kiezer achter je te krijgen, dus jij wilt ook dat we dit in nederland krijgen?

Wuh. Ik zou posten bij een tankstation, en daar een tankwagen van BP, Shell of Esso kapen. En daarna een ritje naar het eerste de beste kantoorgebouw van een beetje hoogte.quote:Op zondag 12 november 2006 00:19 schreef StefanP het volgende:
Iedere clown kan een aanslag plegen... ik zou voor de optie "trein" gaan. Geen enkele controle, en in de spits kun je een wagon vol mensen opblazen. Dat is toch al gauw 50 doden. Het enige dat je nodig hebt, is de bom.

Waarom zoveel moeite als een middelgrote bestelbus vol met benzine en kunstmest veel meer effect heeft?quote:Op zondag 12 november 2006 00:26 schreef gronk het volgende:
[..]
Wuh. Ik zou posten bij een tankstation, en daar een tankwagen van BP, Shell of Esso kapen. En daarna een ritje naar het eerste de beste kantoorgebouw van een beetje hoogte.

Omdat iedere texaanse boer'nlul een bestelbus kan volladen met diesel en kunstmest. Als je tankwagens tot rijdende bommen verklaart, raak je de rechtse veiligheidslullo's in 't hart: de overheid gaat dan namelijk tankwagens streng beveiligen, wat zal betekenen dat de bevoorraading van tankstations een stuk minder soepel zal zijn.quote:Op zondag 12 november 2006 00:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite als een middelgrote bestelbus vol met benzine en kunstmest veel meer effect heeft?

Dat zal best, maar mijn dagelijks leven zal er niet onder lijden; angst is over het algemeen zo zinloos.. Een hekel aan de islam heb ik toch alquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet de vraag of het gebeurd maar wanneer en waar het gebeurd.

Die mensen die dit verzinnen en op tt zetten bedoel je?quote:Op zondag 12 november 2006 10:13 schreef ruby het volgende:
Nog even wat aanvullende info....
[afbeelding]
Wat een losers zijn het toch ook.

Nee, Al-Qaeda. Ik ga er niet van uit dat de mensen die dit op Teletekst zetten, het verzonnen hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 10:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die mensen die dit verzinnen en op tt zetten bedoel je?

gewoon met de kerst thuisblijvenquote:Op zondag 12 november 2006 11:00 schreef Incolumis het volgende:
zowieso al dom om via het nieuws aan te geven dat we er van af weten, dan doen die terroristen natuurlijk niks meer en wachten ze op een andere dag

Waar blijkt dat uit?quote:Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
het is ze i.i.g. weer gelukt om angst te zaaien.

Zit er niet in. De dag voor kerst vliegen we naar Engeland. En ik laat me niet afschrikken!quote:Op zondag 12 november 2006 11:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
gewoon met de kerst thuisblijven![]()

Waarom hebben ze het anders over een topoverleg tussen het bewind in Iran en en de leiders van Al-Qaeda?quote:Op zondag 12 november 2006 11:20 schreef Twik het volgende:
ff dobbelen...ehm ja! dit keer Iran aanvallen dan komt het allemaal goed ofniet george?

quote:Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef UnderConstruction het volgende:
angst zaaien zodat europa mee blijft gaan tot het bittere einde.
wat doen we daar eigenlijk? volgens ontwikkelde mensen die er verstand van hebben gaat het daar nooit worden wat er voor ogen staat.
ik zie america zoals het er nu aan toe gaat nog wel in staat zelf aanslagen te plegen hier om meer steun te krijgen. neo-conservatisme, look it up! eng gedachtengoed.

Weer zo'n paniekerig, angstzaaiend commentaar.quote:Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef UnderConstruction het volgende:
angst zaaien zodat europa mee blijft gaan tot het bittere einde.
wat doen we daar eigenlijk? volgens ontwikkelde mensen die er verstand van hebben gaat het daar nooit worden wat er voor ogen staat.
ik zie america zoals het er nu aan toe gaat nog wel in staat zelf aanslagen te plegen hier om meer steun te krijgen. neo-conservatisme, look it up! eng gedachtengoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |