Je gaat een aanslag plegen en dat vertel je aan een journalist... volkomen logischquote:I am not saying that, I am saying that Muslims must leave America, but we can attack America anytime. Our cycle of warnings has been completed, now we have fresh edicts from some prominent Muslim scholars to destroy our enemy, this is our defending of Jihad; the enemy has entered in our homes and we have the right to enter in their homes, they are killing us, we will kill them.
en toen sloot ie zeker af met de volgende woorden:
And errr Paul... please don't tell anyone about this conversation, okay?![]()

lekker algemene naamquote:Abu Dawood

klinkt ongeloofwaardig, vanwege de vele details...quote:Op maandag 18 september 2006 00:22 schreef Riverpoet-32 het volgende:
The American people will be treated to a final audio message from Osama bin Laden which will be aired within the next two weeks.

Kun je nagaan... die gasten zitten al vanaf '02 te wachten met hun nukes!quote:Op maandag 18 september 2006 01:04 schreef opinionr het volgende:
Dit is volgens mij fake.
Het zelfde bericht heb ik een paar jaar geleden ook al eens gelezen. (moet 2002 geweest zijn ofzo)

ik denk dan eerder aan chemische wapens of een dirty bom. een echt nucliar wapen zou ook mogelijk zijn. er zijn diverse bomkoffers zoek geraakt in rusland.quote:may involve some form of weapon of mass destruction smuggled across the Mexican border.

Een atoomwapen succesvol laten ontploffen is voor een terreurbeweging erg moeilijk. Ik neem aan dat het wel een streven is uiteindelijk maar ik denk niet dat ze verder zullen komen dan een vuile bom.quote:Op maandag 18 september 2006 00:44 schreef JohnDope het volgende:
Lijkt me allemaal heel sterk.
Maar ik vind het wel raar dat Al Qaeda allemaal moeilijke aanslagen doet zoals met die vliegtuigen terwijl ze ook gewoon een zelfmoordcommando met een atoombom om ze nek een grote stad van de US kunnen in sturen

er zijn anders talloze bomkoffers verdwenen. bin laden heeft genoeg geld om er een zooi te kopen. de kracht van die koffers varieert van 0,5 tot ik meen 2 kiloton. met een paar van die koffers kan je echt veel schade aanrichten hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 01:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Een atoomwapen succesvol laten ontploffen is voor een terreurbeweging erg moeilijk. Ik neem aan dat het wel een streven is uiteindelijk maar ik denk niet dat ze verder zullen komen dan een vuile bom.

Dat verhaal van die koffers ken ik wel, maar weet niet wat er waar van is.quote:Op maandag 18 september 2006 01:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
er zijn anders talloze bomkoffers verdwenen. bin laden heeft genoeg geld om er een zooi te kopen. de kracht van die koffers varieert van 0,5 tot ik meen 2 kiloton. met een paar van die koffers kan je echt veel schade aanrichten hoor.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |