abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41908147
Op een amerikaanse forumsite kwam ik een link tegen naar de site 'canadanfreepress', waarin Abu Dawood, commander van de Al Quaeda troepen in Afghanistan vertelt dat er tijdens de Islamitische ramadan een nucleaire aanslag zal plaatsvinden in de VS, die tot meer slachtoffers zal leiden in de VS.

Ik ben het nog nergens anders tegen gekomen, het kan dus een vaag gerucht zijn, maar ik vind het zeker schokkend wat er in het bericht staat. Wat denken jullie: nep of serieus te nemen?

Engelse samenvatting

Urgent news from Abu Dawood, the newly appointed commander of the al Qaeda forces in Afghanistan:

Final preparations have been made for the American Hiroshima, a major attack on the U. S.

Muslims living in the United States should leave the country without further warning.

The attack will be commandeered by Adnan el Shukrijumah ("Jaffer Tayyer" or "Jafer the Pilot"), a naturalized American citizen, who was raised in Brooklyn and educated in southern Florida.

The al Qaeda operatives who will launch this attack are awaiting final orders. They remain in place in cities throughout the country. Many are masquerading as Christians and have adopted Christian names.

Al Qaeda and the Taliban will also launch a major strike (known as the "Badar offensive" against the coalition forces in Afghanistan during the holy month of Ramadan.

The American people will be treated to a final audio message from Osama bin Laden which will be aired within the next two weeks.

Link

http://www.canadafreepress.com/2006/paul-williams091606.htm
pi_41908597
Ik hoop dat het nep is... Maar ik zou het dus echt niet weten. Ik vind het vreemd dat er zoveel details gegeven worden. Dus bijv. wie de aanslag(en) gaan plegen en waarop en waarmee etc.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
pi_41908651
Lijkt me allemaal heel sterk.

Maar ik vind het wel raar dat Al Qaeda allemaal moeilijke aanslagen doet zoals met die vliegtuigen terwijl ze ook gewoon een zelfmoordcommando met een atoombom om ze nek een grote stad van de US kunnen in sturen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_41908718
als dat kon was dat allang gedaan volges mij
pi_41908891
quote:
I am not saying that, I am saying that Muslims must leave America, but we can attack America anytime. Our cycle of warnings has been completed, now we have fresh edicts from some prominent Muslim scholars to destroy our enemy, this is our defending of Jihad; the enemy has entered in our homes and we have the right to enter in their homes, they are killing us, we will kill them.

en toen sloot ie zeker af met de volgende woorden:
And errr Paul... please don't tell anyone about this conversation, okay?
Je gaat een aanslag plegen en dat vertel je aan een journalist... volkomen logisch
pi_41908938
Als dat zou gebeuren is WO3 een feit en zal de wereld voor grote delen onbewoonbaar worden. Reken maar dat het hele midden oosten palt genuked wordt met hier en daar in de westerse wereld een nuke van de arabieren of een ander ongeval.

iig een kernoorlog die zelfs na een einde vele slachtoffers zullen eisen.
  maandag 18 september 2006 @ 00:57:37 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41908939
't Is niet de vraag of zoiets ooit komt maar eerder wanneer.

Wel erg veel details voor een geplande aanslag.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 18 september 2006 @ 00:58:06 #8
95843 mesang
The future is.... mine ;)
pi_41908951
lijkt me dikke bullshit die gast heeft meerdere boeken geschreven over einde-van-de-wereld scenario;s
Jaaa!
  maandag 18 september 2006 @ 00:59:20 #9
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_41908978
"the newly appointed commander of the al Qaeda forces in Afghanistan: " hoe weten ze dat dan? Heeft Al Qaide een mooi organogram bekend gemaakt?

Trouwes, al zou het zo zijn, veel meer dan een vuile bom kan het nooit wezen..en als iemand dat in z'n nachtkastje heeft bewaard, geeft ie nou licht in het donker, dus makkelijk op te sporen en aan te houden.
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
  maandag 18 september 2006 @ 01:00:05 #10
17548 Dr.Death
Your Doctor has arrived..
pi_41908996
Kortom, de gesloten afdeling heeft weer een deur open laten staan.
I'll try being nicer if you'll try being smarter.
stupid people shouldn't breed
pi_41909077
quote:
Abu Dawood
lekker algemene naam
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_41909084
Dit is volgens mij fake.
Het zelfde bericht heb ik een paar jaar geleden ook al eens gelezen. (moet 2002 geweest zijn ofzo)
  maandag 18 september 2006 @ 01:08:06 #13
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41909166
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:22 schreef Riverpoet-32 het volgende:

The American people will be treated to a final audio message from Osama bin Laden which will be aired within the next two weeks.
klinkt ongeloofwaardig, vanwege de vele details...
maar goed wanneer er inderdaad een video verschijnt binnen 2 weken,
dan...
Wat je vindt, ...
pi_41909167
Gaan we weer... WO3 komt niet en als er een aanslag komt, gaan ze heus niet waarschuwen... Daarbij, als jij die info kan vinden, denk je niet dat de CIA, FBI, NSA ed. dit al lang weten?

Misschien minder op het internet hangen en eens naar buiten gaan, helpt je weer terug in de echte wereld....
pi_41909183
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:04 schreef opinionr het volgende:
Dit is volgens mij fake.
Het zelfde bericht heb ik een paar jaar geleden ook al eens gelezen. (moet 2002 geweest zijn ofzo)
Kun je nagaan... die gasten zitten al vanaf '02 te wachten met hun nukes!
pi_41909217
Nou ja, laat het maar waar zijn, dan is het gelijk afgelopen met ze, er blijft van dat hele midden oosten niks over als ze zo'n stunt uit halen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 18 september 2006 @ 01:11:14 #17
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41909226
(Ramadan begint 24 september)
Wat je vindt, ...
  maandag 18 september 2006 @ 01:16:20 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_41909312
la ilaha illa'llah
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 18 september 2006 @ 01:28:00 #19
79183 SynXteR
Terug van weggeweest
pi_41909511
Ik hoop dat ze dit doen... dan zijn we gelijk van al het gezeik af
Fok! San Andreas Mulitplayer Server: 81.171.99.130:7777
  maandag 18 september 2006 @ 01:29:35 #20
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_41909540
Maar dan wel s'nachts, anders zijn ze niet vroom bezig
Wat je vindt, ...
pi_41909663
in een ander topic kwam ik deze link tegen http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=52018

daar staat:
quote:
may involve some form of weapon of mass destruction smuggled across the Mexican border.
ik denk dan eerder aan chemische wapens of een dirty bom. een echt nucliar wapen zou ook mogelijk zijn. er zijn diverse bomkoffers zoek geraakt in rusland.

hopelijk kunnen ze de aanslag verijdelen
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_41909665
quote:
Op maandag 18 september 2006 00:44 schreef JohnDope het volgende:
Lijkt me allemaal heel sterk.

Maar ik vind het wel raar dat Al Qaeda allemaal moeilijke aanslagen doet zoals met die vliegtuigen terwijl ze ook gewoon een zelfmoordcommando met een atoombom om ze nek een grote stad van de US kunnen in sturen
Een atoomwapen succesvol laten ontploffen is voor een terreurbeweging erg moeilijk. Ik neem aan dat het wel een streven is uiteindelijk maar ik denk niet dat ze verder zullen komen dan een vuile bom.
pi_41909730
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Een atoomwapen succesvol laten ontploffen is voor een terreurbeweging erg moeilijk. Ik neem aan dat het wel een streven is uiteindelijk maar ik denk niet dat ze verder zullen komen dan een vuile bom.
er zijn anders talloze bomkoffers verdwenen. bin laden heeft genoeg geld om er een zooi te kopen. de kracht van die koffers varieert van 0,5 tot ik meen 2 kiloton. met een paar van die koffers kan je echt veel schade aanrichten hoor.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 18 september 2006 @ 01:46:35 #24
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41909861
Goh, wat toevallig dat er zo rond 11 september zo veel van dit soort berichtjes/filmpjes op duiken. Je zou haast zeggen dat dat geen toeval meer is....

Maaruh dit is héél erg beangstigend zeg, ik weet waar ik op stemmen nu.

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41910191
quote:
Op maandag 18 september 2006 01:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

er zijn anders talloze bomkoffers verdwenen. bin laden heeft genoeg geld om er een zooi te kopen. de kracht van die koffers varieert van 0,5 tot ik meen 2 kiloton. met een paar van die koffers kan je echt veel schade aanrichten hoor.
Dat verhaal van die koffers ken ik wel, maar weet niet wat er waar van is.

Het is allemaal vrij schimmig: http://en.wikipedia.org/wiki/Suitcase_nukes

[ Bericht 12% gewijzigd door Toffe_Ellende op 18-09-2006 02:17:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')