Die mensen die dit verzinnen en op tt zetten bedoel je?quote:Op zondag 12 november 2006 10:13 schreef ruby het volgende:
Nog even wat aanvullende info....
[afbeelding]
Wat een losers zijn het toch ook.

Nee, Al-Qaeda. Ik ga er niet van uit dat de mensen die dit op Teletekst zetten, het verzonnen hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 10:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die mensen die dit verzinnen en op tt zetten bedoel je?

gewoon met de kerst thuisblijvenquote:Op zondag 12 november 2006 11:00 schreef Incolumis het volgende:
zowieso al dom om via het nieuws aan te geven dat we er van af weten, dan doen die terroristen natuurlijk niks meer en wachten ze op een andere dag

Waar blijkt dat uit?quote:Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
het is ze i.i.g. weer gelukt om angst te zaaien.

Zit er niet in. De dag voor kerst vliegen we naar Engeland. En ik laat me niet afschrikken!quote:Op zondag 12 november 2006 11:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
gewoon met de kerst thuisblijven![]()

Waarom hebben ze het anders over een topoverleg tussen het bewind in Iran en en de leiders van Al-Qaeda?quote:Op zondag 12 november 2006 11:20 schreef Twik het volgende:
ff dobbelen...ehm ja! dit keer Iran aanvallen dan komt het allemaal goed ofniet george?

quote:Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef UnderConstruction het volgende:
angst zaaien zodat europa mee blijft gaan tot het bittere einde.
wat doen we daar eigenlijk? volgens ontwikkelde mensen die er verstand van hebben gaat het daar nooit worden wat er voor ogen staat.
ik zie america zoals het er nu aan toe gaat nog wel in staat zelf aanslagen te plegen hier om meer steun te krijgen. neo-conservatisme, look it up! eng gedachtengoed.

Weer zo'n paniekerig, angstzaaiend commentaar.quote:Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef UnderConstruction het volgende:
angst zaaien zodat europa mee blijft gaan tot het bittere einde.
wat doen we daar eigenlijk? volgens ontwikkelde mensen die er verstand van hebben gaat het daar nooit worden wat er voor ogen staat.
ik zie america zoals het er nu aan toe gaat nog wel in staat zelf aanslagen te plegen hier om meer steun te krijgen. neo-conservatisme, look it up! eng gedachtengoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |