abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 03:06:59 #76
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43468853
Al Qaeda

Al Ciaeda zou feitelijk en historisch gezien wat correcter zijn.

bv. http://video.google.com/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill (soort cult- documentaire film waarin de droge feiten brilliant gepresenteerd worden)
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  zondag 12 november 2006 @ 10:13:39 #78
521 ruby
Hell yeah!
pi_43470458
Nog even wat aanvullende info....

Wat een losers zijn het toch ook.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_43470467

Net een minuutje te laat!
pi_43470507
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:13 schreef ruby het volgende:
Nog even wat aanvullende info....

[afbeelding]

Wat een losers zijn het toch ook.
Die mensen die dit verzinnen en op tt zetten bedoel je?
  zondag 12 november 2006 @ 10:18:18 #81
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43470519
Niet zo vreemd dat ze hier aanslagen willen plegen. In Afghanistan sneuvelen de talibs en quada's bij bosjes. Zonder ook maar 1 van onze soldaten gedood te hebben. Als ze er ook nog in slagen echt iets op te bouwen en het vertrouwen van de bevolking te winnen heeft AQ een groot probleem.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_43470520
tuurlijk zou nederland dan een doelwit zijn.... we horen toch bij europa en doen aan elke oorlog mee
pi_43470526
Het zal allemaal wel. maar als het zo ver komt in dit land.
dan moet iedere inwoner van nederland schriftelijk afstand nemen van die aanslagen, en openlijk veroordelen. wie dit niet wil, dit tieft maar een eind op
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 12 november 2006 @ 10:19:18 #84
521 ruby
Hell yeah!
pi_43470527
quote:
Op zondag 12 november 2006 10:16 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Die mensen die dit verzinnen en op tt zetten bedoel je?
Nee, Al-Qaeda. Ik ga er niet van uit dat de mensen die dit op Teletekst zetten, het verzonnen hebben.
pi_43470825
dat van balkie boeit me niets :p

[ Bericht 2% gewijzigd door Twik op 12-11-2006 12:54:31 ]
  zondag 12 november 2006 @ 10:58:22 #86
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_43471012
Al-Qaeda plant kerstaanslagen in Europa
Taliban dreigen met aanslagen in Europa
Nucleaire aanslag VS tijdens ramadan: serieus te nemen?
Het begint te lijken op dreigen zonder het waar te maken, niet dat ik op een aanslag zit te wachten maar die zogenaamde al-qaeda woordvoerders/commandanten en andere militante figuren lijken eerder loze dreigingen rond te strooien dan te doen wat ze *ahum* beloven....
Daarnaast zou ik als ik een aanslag wilde plegen vooral m'n bek er over dicht houden en hem uitvoeren in plaats van lang van te voren roepen dat 'er zoiets gaat gebeuren'
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_43471035
zowieso al dom om via het nieuws aan te geven dat we er van af weten, dan doen die terroristen natuurlijk niks meer en wachten ze op een andere dag
pi_43471059
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:00 schreef Incolumis het volgende:
zowieso al dom om via het nieuws aan te geven dat we er van af weten, dan doen die terroristen natuurlijk niks meer en wachten ze op een andere dag
gewoon met de kerst thuisblijven
pi_43471124
Wie zegt dat ze DIT jaar toeslaan, ze zeggen gewoon met de kerst
pi_43471154
het is ze i.i.g. weer gelukt om angst te zaaien.
  zondag 12 november 2006 @ 11:12:17 #91
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43471195
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:09 schreef staticdata het volgende:
het is ze i.i.g. weer gelukt om angst te zaaien.
Waar blijkt dat uit?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43471213
angst zaaien zodat europa mee blijft gaan tot het bittere einde.

wat doen we daar eigenlijk? volgens ontwikkelde mensen die er verstand van hebben gaat het daar nooit worden wat er voor ogen staat.

ik zie america zoals het er nu aan toe gaat nog wel in staat zelf aanslagen te plegen hier om meer steun te krijgen. neo-conservatisme, look it up! eng gedachtengoed.
  zondag 12 november 2006 @ 11:14:21 #93
521 ruby
Hell yeah!
pi_43471224
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:02 schreef staticdata het volgende:

[..]

gewoon met de kerst thuisblijven
Zit er niet in. De dag voor kerst vliegen we naar Engeland. En ik laat me niet afschrikken!
pi_43471313
ff dobbelen...ehm ja! dit keer Iran aanvallen dan komt het allemaal goed ofniet george?
pi_43471359
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:20 schreef Twik het volgende:
ff dobbelen...ehm ja! dit keer Iran aanvallen dan komt het allemaal goed ofniet george?
Waarom hebben ze het anders over een topoverleg tussen het bewind in Iran en en de leiders van Al-Qaeda?
pi_43471423
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef UnderConstruction het volgende:

wat doen we daar eigenlijk? volgens ontwikkelde mensen die er verstand van hebben gaat het daar nooit worden wat er voor ogen staat.

ik zie america zoals het er nu aan toe gaat nog wel in staat zelf aanslagen te plegen hier om meer steun te krijgen. neo-conservatisme, look it up! eng gedachtengoed.

Wie is hier nu angst aan het zaaien...
pi_43472155
Nee lekker betrouwbaar een overgelopen iraanse geheim agent die zogenaamd overleg met AQ heeft gehad in iran en nu overgelopen is en uit de school klapt.

En wat nog frappanter is kijk eens naar dit bericht van 3 maanden terug: Al-Qaeda wilde VS en Iran tegen elkaar opzetten .

Ja ja in 3 maanden van gedachte veranderd wil AQ eerst iran opzetten tegen amerika, en 3 maanden later werkt men ermee samen.

Dit verhaaltje schaar ik in dezelfde catogerie als die overgelopen irakese generaal waardoor we met zijn allen moesten geloven in mobiele biologische wapens productie facaliteiten. Daarvan wist de overheid al dat ze niet bestonden maar toch hielden ze dat maar vol om de aanval op irak te kunnen rechtvaardigen.
pi_43472251
We moeten trouwens toch onze politici serieus nemen en vertrouwen? Nou dan, ze komen er nu mee dat Iran samenschoolt met Al Qaeda om hier aanslagen te plegen (ze hebben toevallig net enkele verdachten opgepakt), dan mag ik toch verwachten van onze regering dat ze oorlog verklaren aan Iran? Dat heeft Iran volgens hun info namelijk ook al gedaan richting ons.
pi_43472528
Ik dacht dat al-Qaeda de oorlog aan de Shia's had verklaard, maar wel topoverleg met Iran voeren, beetje suf.
The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
  zondag 12 november 2006 @ 12:45:53 #100
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_43473036
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:13 schreef UnderConstruction het volgende:

Weer zo'n paniekerig, angstzaaiend commentaar.
Vertrouw vooral onze overheden niet. Al-Qaida bestaat niet en moslimfundamentalisten zijn liev...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')