abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42912303
quote:
Taliban dreigen met aanslagen in Europa

LONDEN - Militante Afghanen bereiden aanslagen voor op doelen in Europa. Dat heeft mullah Mohammed Amin, een commandant van de Taliban, maandag tegen de Britse zender Sky News gezegd.

Mullah Amin zei dat de militanten met de aanslagen wraak willen nemen voor de "invasie door buitenlanders" in Afghanistan in 2001. "Het is acceptabel om gewone mensen in Europa te doden, want dat zijn de mensen die de regeringen hebben gekozen", zei de commandant van de Taliban in een verwijzing naar de regering van Tony Blair in Groot-Brittannië en die van George W. Bush in de Verenigde Staten.
bron: http://www.nu.nl/news/858(...)lagen_in_Europa.html

Nu hopen dat die klaplopers nu eens de weg weten naar het EP en de rest met lust laten........
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 23 oktober 2006 @ 15:12:28 #2
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_42912952
Extremisten... laat die zielige hatertjes maar.
Zolang het bij woorden blijft veeg ik mijn kont af met hun uitspraken.
Ik masturbeer graag moeilijke woorden in mijn zinnen, ook als ik niet weet wat ze betekenen.
Come on FC!
pi_42913006
zijn al die reclames voor www.crisis.nl en 200.000 proffesionals bladiebla toch niet voor niks geweest

nou is het natuurlijk wachten tot ons kikkerlandje aan de beurt is en laten we reeel zijn eens zal het ervan komen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_42913326
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 21:46 schreef GewoneMan het volgende:
zijn al die reclames voor www.crisis.nl en 200.000 proffesionals bladiebla toch niet voor niks geweest

nou is het natuurlijk wachten tot ons kikkerlandje aan de beurt is en laten we reeel zijn eens zal het ervan komen.
En terecht, we lopen ook te kloten in andere regio's? Maar ik ben totaal niet bang voor die zogenaamde aanslagen. Veel geschreeuw maar weinig wol. Mocht het er toch eens van komen dan hoop ik enkel dat ik niet op de verkeerde plek op de verkeerde tijd ben.

Dat er constant opgeroepen staat me niet aan, dat er weer zo'n rare imam ruzie loopt te zoeken met zijn preek over de 'vijand' (wij) staat me niet aan, en dat de overheid hier net doet alsof het allemaal serieus is staat me niet aan. Ze doen maar, maar gezamelijk lopen ze behoorlijk te kloten om niets en je kunt ze geen van allen nog serieus nemen.
  Donald Duck held maandag 23 oktober 2006 @ 22:37:01 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42913359
Nederland loopt wel redelijke kans op een aanslag, met al die millitaire activiteit in het buitenland
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42913548
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Nederland loopt wel redelijke kans op een aanslag, met al die millitaire activiteit in het buitenland
Als ze nou gewoon wat vuurwerk op het binnenhof of in het EP afsteken dan slaap ik er niet minder om.....
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_42913584
Ow shit, nou durf ik morgen niet naar mijn werk, effe ziekmelden dan maar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_42913740
* JohnDope zet alvast even een lekker Kopje Thee (en regelt ook wat hasj) voor AlQaeda.
pi_42913793
quote:
"Het is acceptabel om gewone mensen in Europa te doden, want dat zijn de mensen die de regeringen hebben gekozen
Ey flikker ff gauw een eind op, ik heb er niet voor gekozen ja!!!!
Val mij dan godverdomme ook niet lastig met dreigementen en weet ik wat al dies meer ja
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_42913846
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 23:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Ey flikker ff gauw een eind op, ik heb er niet voor gekozen ja!!!!
Val mij dan godverdomme ook niet lastig met dreigementen en weet ik wat al dies meer ja
Ja, ga er nog effe lekker serieus op in.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_42914786
De zieke smeerlappen. Ik hoop dat het gestoorde tuig met wortel en tak zal worden uitgeroeid.
pi_42915283
quote:
"Het is acceptabel om gewone mensen in Europa te doden, want dat zijn de mensen die de regeringen hebben gekozen"
Inderdaad, mensen een regering laten kiezen is wel zo achterhaald, het zou vast beter zijn in Europa met dictoriale moslimfundamentalistische lieden die de bevolking misbruiken, onderdrukken en papaver laten verbouwen.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42915483
quote:
Valt denk ik wel mee, je ziet juist dat er veel mensen van Europa richting die grote zandbak gaan om daar aanslagen te plegen (wat ze dan vervolgens dus niet meer hier doen).
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_42922660
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:07 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Inderdaad, mensen een regering laten kiezen is wel zo achterhaald, het zou vast beter zijn in Europa met dictoriale moslimfundamentalistische lieden die de bevolking misbruiken, onderdrukken en papaver laten verbouwen.
het mooie is is wanneer wij die redenatie zouden gebruiken dat ze zeggen dat we fout ziiten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:31:17 #16
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_42935059
quote:
Idd en Spanje en de UK hebben ze al gehad
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_42944750
Ik zou op 5 december in ieder geval geen sinterklaasinkopen doen 1911 dagen na 9/11. Voor je 't weet zit je met een surprise van de Taliban opgescheept met dank aan Balkenellende.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 09:36:34 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42944999
5 december lijkt me rijkelijk laat om sinterklaasinkopen te doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_42945055
En waar staat die 1 voor aan het begin van 1911
pi_42945167
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:07 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Als je een beetje ingelezen bent in het onderwerp dan zou je ook moeten weten dat juiste de laatste 2 jaren onder het taliban bewind in afghanistan er bijna geen papaverteelt meer plaatsvond. Sinds we dat land bevrijd hebben heeft men nog nooit zo'n hoge papapever en wietproductie gehad. En die stijgt nog jaarlijks.
pi_42945685
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En waar staat die 1 voor aan het begin van 1911
De 1 staat voor 2001, de 9 voor september en de 11 voor elf.
pi_42945762
Wow. Maar je vindt jezelf niet paranoide ofzo?
pi_42945880
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wow. Maar je vindt jezelf niet paranoide ofzo?
Nee.
pi_42946038
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als je een beetje ingelezen bent in het onderwerp dan zou je ook moeten weten dat juiste de laatste 2 jaren onder het taliban bewind in afghanistan er bijna geen papaverteelt meer plaatsvond. Sinds we dat land bevrijd hebben heeft men nog nooit zo'n hoge papapever en wietproductie gehad. En die stijgt nog jaarlijks.
"Bijna geen" is niet waar, er werden nog steeds voor minstens tientallen tot en met honderden tonnen opium geproduceerd. Dat het al jaren enorm stijgt klopt. Inmiddels duizenden tonnen.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42946054
Iran loopt ook al te dreigen naar Europa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')