bron: http://www.nu.nl/news/858(...)lagen_in_Europa.htmlquote:Taliban dreigen met aanslagen in Europa
LONDEN - Militante Afghanen bereiden aanslagen voor op doelen in Europa. Dat heeft mullah Mohammed Amin, een commandant van de Taliban, maandag tegen de Britse zender Sky News gezegd.
Mullah Amin zei dat de militanten met de aanslagen wraak willen nemen voor de "invasie door buitenlanders" in Afghanistan in 2001. "Het is acceptabel om gewone mensen in Europa te doden, want dat zijn de mensen die de regeringen hebben gekozen", zei de commandant van de Taliban in een verwijzing naar de regering van Tony Blair in Groot-Brittannië en die van George W. Bush in de Verenigde Staten.
En terecht, we lopen ook te kloten in andere regio's? Maar ik ben totaal niet bang voor die zogenaamde aanslagen. Veel geschreeuw maar weinig wol. Mocht het er toch eens van komen dan hoop ik enkel dat ik niet op de verkeerde plek op de verkeerde tijd ben.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:46 schreef GewoneMan het volgende:
zijn al die reclames voor www.crisis.nl en 200.000 proffesionals bladiebla toch niet voor niks geweest![]()
nou is het natuurlijk wachten tot ons kikkerlandje aan de beurt is en laten we reeel zijn eens zal het ervan komen.![]()
Als ze nou gewoon wat vuurwerk op het binnenhof of in het EP afsteken dan slaap ik er niet minder om.....quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Nederland loopt wel redelijke kans op een aanslag, met al die millitaire activiteit in het buitenland
Ey flikker ff gauw een eind op, ik heb er niet voor gekozen ja!!!!quote:"Het is acceptabel om gewone mensen in Europa te doden, want dat zijn de mensen die de regeringen hebben gekozen
Ja, ga er nog effe lekker serieus op in.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Ey flikker ff gauw een eind op, ik heb er niet voor gekozen ja!!!!
Val mij dan godverdomme ook niet lastig met dreigementen en weet ik wat al dies meer ja
Inderdaad, mensen een regering laten kiezen is wel zo achterhaald, het zou vast beter zijn in Europa met dictoriale moslimfundamentalistische lieden die de bevolking misbruiken, onderdrukken en papaver laten verbouwen.quote:"Het is acceptabel om gewone mensen in Europa te doden, want dat zijn de mensen die de regeringen hebben gekozen"
Valt denk ik wel mee, je ziet juist dat er veel mensen van Europa richting die grote zandbak gaan om daar aanslagen te plegen (wat ze dan vervolgens dus niet meer hier doen).quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Nederland loopt wel redelijke kans op een aanslag, met al die millitaire activiteit in het buitenland
het mooie is is wanneer wij die redenatie zouden gebruiken dat ze zeggen dat we fout ziitenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:07 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen een regering laten kiezen is wel zo achterhaald, het zou vast beter zijn in Europa met dictoriale moslimfundamentalistische lieden die de bevolking misbruiken, onderdrukken en papaver laten verbouwen.
Idd en Spanje en de UK hebben ze al gehadquote:Op maandag 23 oktober 2006 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je een beetje ingelezen bent in het onderwerp dan zou je ook moeten weten dat juiste de laatste 2 jaren onder het taliban bewind in afghanistan er bijna geen papaverteelt meer plaatsvond. Sinds we dat land bevrijd hebben heeft men nog nooit zo'n hoge papapever en wietproductie gehad. En die stijgt nog jaarlijks.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:07 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen een regering laten kiezen is wel zo achterhaald, het zou vast beter zijn in Europa met dictoriale moslimfundamentalistische lieden die de bevolking misbruiken, onderdrukken en papaver laten verbouwen.
De 1 staat voor 2001, de 9 voor september en de 11 voor elf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En waar staat die 1 voor aan het begin van 1911
Nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wow. Maar je vindt jezelf niet paranoide ofzo?
"Bijna geen" is niet waar, er werden nog steeds voor minstens tientallen tot en met honderden tonnen opium geproduceerd. Dat het al jaren enorm stijgt klopt. Inmiddels duizenden tonnen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als je een beetje ingelezen bent in het onderwerp dan zou je ook moeten weten dat juiste de laatste 2 jaren onder het taliban bewind in afghanistan er bijna geen papaverteelt meer plaatsvond. Sinds we dat land bevrijd hebben heeft men nog nooit zo'n hoge papapever en wietproductie gehad. En die stijgt nog jaarlijks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |