De redactie? Ken ik nie....quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Maar iemand heeft ze, want de redactie blijft doorvragen. Toch?
Nye !quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:08 schreef avonne het volgende:
Volgens mij gaat dit net zo als de Soduko bij BB: op de gok getallen invullen , en finaal in de knoop raken.
edit: ik neem maar even pauze![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nye !
( Vergeet niet dat Nena Soduko expert is)
Ook ik schat haar hoog in .quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens Scan.... alleen weten we niet hoeveel sterren...
die met die screenshots is top he,quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Over Scan gesproken.. zag net zijn filmpje.. Talpa mag hem wel een job aan bieden !
Vind dit een beetje trieste actiequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze gaan straks natuurlijk twijfelen of ze niets vergeten zijn.
Op zich is het natuurlijk wel een beetje raar dat niemand echt bijhoudt hoeveel punten hij of zij heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind dit een beetje trieste actie![]()
Hij heeft idd een paar vage acties de laatste dagen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef ron1970 het volgende:
Sorry, maar ik vertrouw die Brian niet.
Denk dat dat nog wel komt, want daar hebben ze het al vaak over gehad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten de kaartspelletjes om contactpunten niet vergeten !
Tnx! ( En nee, dat wil ik bartje niet aan doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:34 schreef happyme28 het volgende:
Veel plezier! Misschien kom je Lesley nog tegen in de kroeg!
gaat er niet om of iemand het niet weet of zo.quote:
Vond het verhaal aan tafel net wel duidelijk. Die punten boeien niet eens zoveel, maar er wordt constant naar gevraagd bij testimonials, daar willen ze vanaf, dus het enigste wat je kan doen ik er alles aan doen om ze te vinden, zodat ze daar niet meer op aangesproken kunnen worden en gewoon kunnen zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
gaat er niet om of iemand het niet weet of zo.
Gaat mij er om dat ik het nogal sneu vindt om zo'n ophef over een paar punten te maken, waar ze zelf geen belang bij hebben.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef avonne het volgende:
St. Nicolaas heeft het in een schoentje gedaan
Brian heeft gewoon zn puntenaantal gezegd, alleen werd voorgesteld alles in de computer bij te houden en toen zei hij dat het niet per se slim is om je punten dan steeds te zeggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:00 schreef happyme28 het volgende:
Tsja, mysterie. Brian wilde net niet dat bekend werd hoeveel punten hij heeft. Als hij ze er gelegd heeft, dan mist hij toch 25 punten? Die krijgt hij ook nooit meer terug.
Ik verdenk Brian. Maar er staat genoeg op beeld om in ieder geval aan Stephan te suggereren dat Brian en/of Bart erachter zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Brian aan Bart: "Er is toch niets op beeld van ons tweeen"?
Hebben zij toch die punten in Stephan's schoenen gedaan?
Ik denk dat dat over hun plan gaat om ze te verstoppen, of ze het daadwerkelijk gedaan hebben zal dadelijk of morgen wel duidelijk worden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Nee, Brian heeft nog niks gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef happyme28 het volgende:
Brian gaat weer in de aanval. Hij wil Stephan koste wat kost aan de schandpaal, maar als je het mij vraagt, gaat Stephan hier vrijuit.
Ik denk toch dat Brian ze erin gedaan heeft eerlijk gezegd, want inderdaad die fiches hoor je overduidelijk in die koker.
Ik weet het niet. Hoezo weet jij dat zo zeker?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:19 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Brian heeft nog niks gedaan hoor.
Als Stefan het niet zelf is geweest, heeft Nicolaas hem een oor aan proberen te naaien.
die opmerking duidt er in ieder geval opquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Doen ze ook express.. ze willen dat er ruzie door komt denk ik zo..quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:42 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk het. Hij hoeft weer geen punten te betalen. Ik ga het wel wat oneerlijk vinden hoor.
Ja, ze hebben 't erover gehad. Maar of ze het echt al gedaan hebben?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:52 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het een vaag verhaal, maar ik blijf erbij dat Bart en Brian toch wat hebben uitgehaald. Ook nav hoe dat ging in Brian's kamer, dat ze het erover hadden.
dat je stemt en er blijft 0 staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef happyme28 het volgende:
Hoezo merkwaardig? Dat is wel iets dat de kijkers zich afvragen toch?
Het was idd echt lelijk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef sirrom het volgende:
Ik heb me geergerd aan dat handwerk filmpje van Brian en Nena. Ik vond het maar een genante vertoning om Nena en Brian hiermee te confronteren. En de rest van Nederland natuurlijk. Voor Nena leek me het een afschuwelijke gewaarwording. Begrijp me niet verkeerd: DGK-redactie wilt terecht wat spraakmakende topics de lucht inslingeren maar dit vond ik niet nodig. Wat jullie?
Helemaal eens! Kan er niets aan toevoegen. Zeer goedkoop allemaal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef sirrom het volgende:
Ik heb me geergerd aan dat handwerk filmpje van Brian en Nena. Ik vond het maar een genante vertoning om Nena en Brian hiermee te confronteren. En de rest van Nederland natuurlijk. Voor Nena leek me het een afschuwelijke gewaarwording. Begrijp me niet verkeerd: DGK-redactie wilt terecht wat spraakmakende topics de lucht inslingeren maar dit vond ik niet nodig. Wat jullie?
Op zich is het fair.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef sirrom het volgende:
ik zie geen licht branden daarom snap ik het nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef n1ek het volgende:
ik vat ook niet hoe ze ooit iets kan lezen, daarnaast is het enorm slecht voor je ogen, nouja ze heeft al lenzen. Maar dr brandt toch vrij weinig licht daar mag ik hopen.
"Weten is wat anders dan echt zelf zien...."quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef sirrom het volgende:
Als je in de Gouden Kooi zit of in Big Brother dan weet je dat je gefilmd wordt. Maarrr.... weten is wat anders dan echt zelf zien, lijkt me. Nu wordt Nena als een goedkope trekpop afgebeeld. Ze verdient veel maar dat niet.
Vond ik eerst ook raar, maar dat zijn de voorleesboeken van Natasia, denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena leest een kinderboek.
Het is geen waarschuwing, het is een oridnaire kutstreek om sensatie te maken. Ze behoeden de bewoners echt niet om geen enige intieme relatie te hebben, integendeel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
"Weten is wat anders dan echt zelf zien...."
... is dat niet een beetje struisvogelpolitiek?
Juist door het te laten zien, worden ze terug in de werkelijkheid gehaald. "Jij doet dit, dan krijg je dat gelazer!"
Dit is een waarschuwing voor ze eerst na te denken voor ze iets dergelijks doen.
Men suggereerde toch niets wat niet waar is?
Integendeel?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is geen waarschuwing, het is een oridnaire kutstreek om sensatie te maken. Ze behoeden de bewoners echt niet om geen enige intieme relatie te hebben, integendeel.
Door dit gezeik merkte Bart meteen op dat ze niet in een nieuw programma zaten, maar gewoon in Big Brother in een villa.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is geen waarschuwing, het is een oridnaire kutstreek om sensatie te maken. Ze behoeden de bewoners echt niet om geen enige intieme relatie te hebben, integendeel.
Inderdaad, Nena wilde wat lezen, maar Natasia is de enige met een boek voor het voorlezen van haar kids. Nena is nu die maar gaan lezen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook raar, maar dat zijn de voorleesboeken van Natasia, denk ik.
Ik zag Brian ook al eens iets lezen met een kerstman er op.
Ik denk dat ze geen romans mogen lezen in het huis. Wel de krant.
Dat rokje is van de dochter van Natasiaquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:06 schreef happyme28 het volgende:
Wat Eveline nu aanheeft vind ik op zijn zachts gezegd, niet mooi en dat blousje van Natasia
En irritant weer geen geluid op stream 3 en 4 waar BBNena in de private room zitten. Leuk rokje van Nena
Vind het ook vreemd dat Carlos er is..quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef happyme28 het volgende:
Het is zowiezo bagger de streams. Ik hoor niets, ze blijven hangen en er zit een flinke ruis op.
Hey, Carlos is er ook! Ze hebben toch geen tijd om te sporten nu?
Ondertussen zijn ze al 2 uur bezig met het kleding passen. Moeten de heren niet?
Maar dat grijze pak is toch het pak wat hij altijd aan heeft? Ik dacht misschien worden zij ook apart gestyled.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind het ook vreemd dat Carlos er is..
En Brian heeft al een pak aan![]()
Oh dat weet ik niet... het gaat er meer om dat het heel netjes is geloof ik..quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar dat grijze pak is toch het pak wat hij altijd aan heeft? Ik dacht misschien worden zij ook apart gestyled.
Ja en ze mocht ze meteen houdenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:29 schreef happyme28 het volgende:
Ilona is weer lekker aan het graaien. Ja die zwarte laarzen, ik kon namelijk een heleboel niet aan omdat ik geen zwarte laarzen had.
Is dat niet een huishoudster?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:42 schreef happyme28 het volgende:
Wie is die vrouw die nu staat te poseren?
Ik word ook helemaal gek van haarquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef happyme28 het volgende:
Zucht... ik heb zelden iemand meegemaakt die zo nep is als Ilona. Alleeen maar met haar uiterlijk bezig, hoe ze overkomt, wat ze allemaal heeft aan kleding, hoe haar haar zit.
Alles goed en wel, maar ze ziet er waanzinnig goed uit voor haar leeftijdquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal gek van haar![]()
Ze vind zichzelf ook zo goed en knap![]()
Dat zal best, maar ik vind haar verder een vreselijk persoon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar ze ziet er waanzinnig goed uit voor haar leeftijd
Dat is zo.. alleen weet ze dat ook heel goed, en dát is dan net weer jammer..quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar ze ziet er waanzinnig goed uit voor haar leeftijd
Ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje vind het jammer dat Lesley er niet is...
bij mij blijven ze gelukkig niet hangen, en die ruis is was de fontijn buitenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef happyme28 het volgende:
Het is zowiezo bagger de streams. Ik hoor niets, ze blijven hangen en er zit een flinke ruis op.
Nou inderdaad.. hij kan juist heel mooi lachenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:08 schreef elsie het volgende:
"hij heeft de lach niet" ofzo zegt de fotograaf over Bart ..hadden ze het beter kunnen doen als Lesley ook aanwezig kon zijn moet je kijken wat voor lach je dan op Bart z'n gezicht had gezien![]()
helemaal mee eens hoor en dan van die pret oogjes erbijquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. hij kan juist heel mooi lachen![]()
Ik zat het net te denken. Laat iemand tegen haar zeggen dat ze krijst als een klein kind. Brrrr.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:
nee he,.. natasia gaat weer proberen te zingen
om dit stukje denk ik staat op de site van Talpa :quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
hahaha wat gebeurde er dat die fotograaf zo moest lachen?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:48 schreef happyme28 het volgende:
Bart: De blouse moet alleen nog gestreken worden
Styliste: Kun je dat?
Bart: Ik weet dat we overkomen alsof we nog te dom zijn om te poepen, maar ik kan heus wel strijken.
dat mocht niet geloof ik ? ik hoorde dat ze Brian en Nena samen op de foto willen hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap niet dat Nena niet met Bart op de foto gaat. Da's toch leuk. Volgens mij kunnen dat hele leuke foto's worden.
Wat is Bart eigenlijk lang. Brian is trouwens wel fotogeniek.
Thanksquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:04 schreef Day het volgende:
Wat een leuke foto's van Bart!!
Dat laatstequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:24 schreef happyme28 het volgende:
Die blik van Bart als hij naar Nena en Brian kijkt.Of zie ik nu dingen die er niet zijn??
Van jou neem ik niets aan in dit gevalquote:
Ja, ze doen er alles aan om het te sturen en dingen te insinueren.quote:
Waarschijnlijk omdat hij er geen zak aan vindt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:22 schreef Day het volgende:
Waarom is Bart zo sjagge?
Dat idee krijg ik ook, ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij er geen zak aan vindt.
Ze zullen wel stevig balen dat Lesley er niet is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:27 schreef happyme28 het volgende:
Ja, ze doen er alles aan om het te sturen en dingen te insinueren.
hmmm,.. is big brother harder dan ooit nog steeds bezig dan ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
Is iedereen al overgelopen naar DGK? Tss.
Misschien omdat er in 1 dag DGK meer gebeurt dan in een week BB.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
Is iedereen al overgelopen naar DGK? Tss.
écht wel, dat die modellenwerk gaat doen hierna. Relatief easy big money en het gaat haar heel natuurlijk af.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:22 schreef Day het volgende:
En Nena moet zo snel mogelijk een professionele portfolio maken!
Die onderste heb je volgens mij gecorrigeerd op breedbeeld terwijl het geen breedbeeld wás.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:29 schreef happyme28 het volgende:
Nog een paar Nena en Bart:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze gewoon in paint gedaan, niets gecorrigeerd ofzo, gaat om het idee toch.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Die onderste heb je volgens mij gecorrigeerd op breedbeeld terwijl het geen breedbeeld wás.![]()
Mwah... ik kan mooie caps wel waarderen. Niet lullig bedoeld maar die onderste ziet er niet uit. Maar je doet maar hoor, iedereen is daar vrij in natuurlijk, ik geef alleen even aan dat mooi anders is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon in paint gedaan, niets gecorrigeerd ofzo, gaat om het idee toch.
Nataasia gaat in de hoge hoed... en komt er nooit meer uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:55 schreef happyme28 het volgende:
Vanavond komt er nog een goochelaar en die heeft een wel heel bijzondere truc in petto.
Hij "tovert" een nieuwe bewonerquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:55 schreef happyme28 het volgende:
Van talpa.tv:
Tal van persfotografen hebben inmiddels de revue gepasseerd en de Miljonairs zijn nog steeds niet klaar. Er wordt geposeerd en gelachen als echte professionals. De persdag zit er bijna op en dan kunnen de Miljonairs genieten van hun weekend. Alhoewel genieten? Vanavond komt er nog een goochelaar en die heeft een wel heel bijzondere truc in petto.
Hmm...![]()
Dat zou kunnen, maar waarom dan vandaag een persdag zonder die bewoner.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hij "tovert" een nieuwe bewoner![]()
Denk ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dan haak ik afquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Met een beetje mazzel goochelt ie Rik van BB naar DGK![]()
Even puur uit interesse: wanneer heb jij voor het laatst BB-streams gevolgd?quote:
Dan hoop ik wel dat Rik weer even wat schurft opdoet voor hij er in stapt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel goochelt ie Rik van BB naar DGK![]()
Volgens mij na de live uitzending maandag, ongeveer een uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Even puur uit interesse: wanneer heb jij voor het laatst BB-streams gevolgd?
Ikzelf zou het niet eens meer weten, zo lang is het geleden.![]()
Dat hoop ik echtquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is het programma vanavond?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:28 schreef happyme28 het volgende:
Vanavond om 21.30 uur komt de goochelaar.
Dat staat 3 posts boven je.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is het programma vanavond?
Ikke bijna nooit sinds DGK begonnen is... Ik werd sowieso heel moe van Monique & Tijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij na de live uitzending maandag, ongeveer een uurtje ofzo.
Het was een voorstel van Ilona, maar die worden altijd afgewezen dus logischquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:54 schreef Gert het volgende:
Een voorstel van Natasia om ze apart te houden voor als iemand een keer in nood zat, werd weggestemd.
Klopt! Foutje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het was een voorstel van Ilona
Nee joh daar begin ik niet aan!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen luistert nu vast naar stream 3 of 4
Het is eigenlijk kiezen tussen 2 kwaden....quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen luistert nu vast naar stream 3 of 4
Als "slapen met" betekent dat je alleen maar naast iemand ligt, geeft het toch niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Michel accepteert dat Ilona met Stephan slaapt is hij gek
Was ook cynisch bedoeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:09 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee joh daar begin ik niet aan!![]()
Nou, persoonlijk zou ik het ook niet echt leuk vinden als er een mogelijkheid is om het te vermijden.. zoals nu: bedden vrij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als "slapen met" betekent dat je alleen maar naast iemand ligt, geeft het toch niet?
Daar geloof ik er niks van. Ik zie Debbie als iemand die smoorverliefd is. Stephan vindt haar wel ok en zo maar hij ging vlg. mij soms wel vreemd en als hij de kans heeft om iets te doen met Ilona pakt ie het wel geloof mij!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Debbie begrijpt dat, zegt Stephan.
Weet ik ook!quote:
Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend zou zijn een 300 000 mensen zou meekijken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als "slapen met" betekent dat je alleen maar naast iemand ligt, geeft het toch niet?
Ze moeten natuurlijk niet aan elkaar gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend zou zijn een 300 000 mensen zou meekijken.
Slim.. slim.. . ze loopt alleen maar open deuren in te trappen..quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind Ilona op dit moment slimmer overkomen dan Stephan.
Ja, maar Stephan loopt er alleen constant tegenaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Slim.. slim.. . ze loopt alleen maar open deuren in te trappen..
Nee, ze zei dat dat best zou kunnen, maar dat ze waarschijnlijk nooit het sparende type zou worden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:44 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena:"ik hou niet van sparen, je leeft toch nu?!"
Bart:"ik ook niet vroeger, je zal wel veranderen"
Nena:"dat denk ik niet"
Sorry hoor, maar ik hoor steeds andere dingen die Nena zegt dan dat jij neerschrijft.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena: "Ik ging een keer shoppen maar ik had geen geld en toch ben ik met een nieuwe telefoon thuisgekomen. De telefoon is toch gratis bij een nieuwe abonnement, toch?!!"![]()
"En dan wilde ik een auto kopen dus ik dacht een credit card aan te vragen en de max. bedrag te pinnen als aanbetaling voor de auto. Mijn moeder zei "ja dat kan". Ik ging nog een proefritje maken!"
De moeder is licht zwakzinnig of zo?
Dat Sylvia nog wel eens tegen Stephan kan stemmen denk ik. Stephan wordt bang dat hij weggestemd kan worden en is nu bij Ilona aan het slijmen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar hebben Ilona en Stephan over?
Je hebt helemaal gelijk: ik schreef het idd niet helemaal correct. Ik bedoelde het ook hypothetisch. Ze wilde dat doen maar heeft het idd niet gedaan. Ze heeft echter wel ooit een proefritje gedaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik hoor steeds andere dingen die Nena zegt dan dat jij neerschrijft.![]()
Ten eerste is het inderdaad zo dat je een gratis telefoon krijgt bij bepaalde mobiel abo's. En ze vertelde dat credit verhaal hypothetisch en niet dat ze het gedaan had. Ze zei dat haar moeder zei 'Ja, doe maar' omdat ze toch weet dat Nena gek is. Maar ze heeft dat verder niet gedaan. Ze zei later nog dat ze toch geen credit card krijgt, aangezien je dan een loonstrook moet inleveren (en die heeft ze niet)
Ik reageerde op jouwquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk: ik schreef het idd niet helemaal correct. Ik bedoelde het ook hypothetisch. Ze wilde dat doen maar heeft het idd niet gedaan. Ze heeft echter wel ooit een proefritje gedaan.
En dat verhaal over de grats tel. was toch goed geschreven? Ze zei toen nog "toch?" aan het eind van haar zin, voor de goedkeuring van Bart.
Ze woonde in Barcelona. Dat zou dus kunnen want daar is het normaal je huis te delen met meerdere en de kamers zijn klein aangezien het leven grotendeels buiten afspeelt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar woonde Sylvia, in een kamertje van 2 bij 3? Ze had geen bankstel, een keuken met een tl-licht (dat zei ze ooit)...
Nou inderdaad... booooring. Nena heeft overigens haar jas nog steeds aan. Nu ze te horen hebben gekregen, zo min mogelijk zwart te dragen, zitten BB en Nena helemaal in het zwart op de bankquote:
Ze hebben het pas een half uurtje geleden gehoord.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou inderdaad... booooring. Nena heeft overigens haar jas nog steeds aan. Nu ze te horen hebben gekregen, zo min mogelijk zwart te dragen, zitten BB en Nena helemaal in het zwart op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |