abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43459363
Als Michel accepteert dat Ilona met Stephan slaapt is hij gek of zoekt een aanleiding om het uit te maken...En wat zegt Debbie ervan?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43459394
Ilona, Evelien & Stephan prijzen de werk van de tuinman. Het schijnt dat hij 's nachts in DGK werkt want hij heeft het druk.
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43459419
Debbie begrijpt dat, zegt Stephan.

Als er vanavond inderdaad een nieuwe bewoner komt en het is een man, dan heeft Stephan denk ik pech, want dan zal Bart bij Brian gaan en zal die man bij Stephan gaan slapen.
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 19:17:51 #254
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43459432
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Michel accepteert dat Ilona met Stephan slaapt is hij gek
Als "slapen met" betekent dat je alleen maar naast iemand ligt, geeft het toch niet?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zaterdag 11 november 2006 @ 19:18:29 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43459455
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:09 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Nee joh daar begin ik niet aan!
Was ook cynisch bedoeld.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43459475
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Als "slapen met" betekent dat je alleen maar naast iemand ligt, geeft het toch niet?
Nou, persoonlijk zou ik het ook niet echt leuk vinden als er een mogelijkheid is om het te vermijden.. zoals nu: bedden vrij.
pi_43459515
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Debbie begrijpt dat, zegt Stephan.
Daar geloof ik er niks van. Ik zie Debbie als iemand die smoorverliefd is. Stephan vindt haar wel ok en zo maar hij ging vlg. mij soms wel vreemd en als hij de kans heeft om iets te doen met Ilona pakt ie het wel geloof mij!
pi_43459547
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Was ook cynisch bedoeld.
Weet ik ook!
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 19:22:54 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43459588
Diepzinnige analyses van llona.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_43459607
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend zou zijn een 300 000 mensen zou meekijken.
pi_43459624
Ik vind Ilona op dit moment slimmer overkomen dan Stephan. Alleen geloof ik haar niet met haar vechtersmentaliteit.

Eindelijk een leuke stream. Nena en Bart zitten buiten. Nena zit, nog geen half uur na het eten, lekker aan de paprika chips.
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 19:26:38 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43459700
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend zou zijn een 300 000 mensen zou meekijken.
Ze moeten natuurlijk niet aan elkaar gaan zitten.
Maar als de een aan de ene kant van het bed instapt en de ander aan de andere kant, dan zou ik er geen enkel probleem mee hebben. Ik zie dan geen wezenlijk verschil met bijvoorbeeld naast elkaar op de bank zitten.
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 19:27:21 #263
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43459726
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind Ilona op dit moment slimmer overkomen dan Stephan.
Slim.. slim.. . ze loopt alleen maar open deuren in te trappen..
pi_43459801
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Slim.. slim.. . ze loopt alleen maar open deuren in te trappen..
Ja, maar Stephan loopt er alleen constant tegenaan.

Nena mist het winkelen, daar werd ze gelukkig van.
pi_43459891
Nena mist het winkelen. Nena: "Ik word wel gelukkig van winkelen" Bart: "Met jouw geld zeker niet?" Nena:"ik zorgde wel goed voor hem!", Bart:"Wat deed je dan voor hem?" Nena:"hij had mij, hij moest wel blij mee zijn! [...] Ik maakte nooit schoon!"
pi_43459946
Nena:"wat moet je weten voor de HAVO?"
pi_43459961
Nena en Bart hebben het nu over dat Nena haar HAVO wil gaan halen. Ze zitten te denken wat voor vakkenpakket Nena moet gaan kiezen. Ze heeft wel haar Mavo diploma overigens.

Ze wil in ieder geval Wiskunde, want dat vind ze leuk. Bart heeft ook scheikunde in zijn pakket gehad. Nena vraagt of dat moeilijk is, want het lijkt haar wel leuk. Ze weet alleen niet wat ze er aan heeft.
pi_43460033
Bart heeft vanavond geen zin om te trainen. Dat zegt hij paprika light chips etend.
pi_43460117
Nena:"ik wil graag met vakantie!" Bart:"ik ook naar NY", Nena:"naar Australië ofzow of naar NY".
De moeder van Nena wist niet wat ze tegen haar dochter moest zeggen!
pi_43460148
Nena:"ik hou niet van sparen, je leeft toch nu?!"
Bart:"ik ook niet vroeger, je zal wel veranderen"
Nena:"dat denk ik niet"
pi_43460200
Ik vind dat gesprek met Bart en Nena zo lollig. Nena zo lekker naief, Bart kan er wel om lachen. Gaat weer over werken, wonen, salaris, geld, sparen, etc.
pi_43460220
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 19:44 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena:"ik hou niet van sparen, je leeft toch nu?!"
Bart:"ik ook niet vroeger, je zal wel veranderen"
Nena:"dat denk ik niet"
Nee, ze zei dat dat best zou kunnen, maar dat ze waarschijnlijk nooit het sparende type zou worden.
pi_43460297
Nena zou niet antikraak wonen. Bart heeft wel antikraak gewoond.
Zijn woonstijl is Indonesisch, buddha buddha. Nena is er verbaasd om.
Nena zegt dat de manager had altijd alles geregeld voordat ze in een huis kwamen wonen. Ze kon dus niks bepalen qua woonstijl.
pi_43460348
Zwaar buffer bij me
pi_43460645
Bart heeft nooit BB gekeken zegt hij (ja ja) . Nena keek BB1, dan BB België (toen ze in Brussel woonde) en ze heeft BB Duitsland geprobeerd te volgen voor haar Duits maar dat ging niet. 't Was ook niet interessant zei ze. Tsja als je geen moer van begrijpt nee 't lijkt me niet erg denderend nee!

Nena:"weet je...als je een huis koopt moet je ook een wasmachien en een droger kopen...dat kost ook geld vlg. mij. Dat kregen we ook altijd. Dat is wel anders voor mij. Volgens mij heb je niks voor minder dan 4000 ¤!!!"
Bart:" voor 2000¤ heb je een leuk setje"
Nena:"ja maar ik wil mooi spul hebben"
Bart:"ja maar soms kan je niet anders"
Nena:"hoezo?"
pi_43460652
Ik blijf me rot lachen om Nena en Bart. Echt een absurt gesprek nu op de bank.

Nena: Wat gaan we doen om iederen hier weg te krijgen? Want alles leuk en aardig, maar ik zit wel in een pestprogramma!
pi_43460811
Nena: "Ik ging een keer shoppen maar ik had geen geld en toch ben ik met een nieuwe telefoon thuisgekomen. De telefoon is toch gratis bij een nieuwe abonnement, toch?!!"
"En dan wilde ik een auto kopen dus ik dacht een credit card aan te vragen en de max. bedrag te pinnen als aanbetaling voor de auto. Mijn moeder zei "ja dat kan". Ik ging nog een proefritje maken!"

De moeder is licht zwakzinnig of zo?
pi_43460928
Nena zei eerder: "saai hier, nee dat moet ik niet meer zeggen het is toch voor ff hier"
Ze zei ook ooit: "ik heb niks anders beters te doen dan hier zijn.. "
pi_43460973
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena: "Ik ging een keer shoppen maar ik had geen geld en toch ben ik met een nieuwe telefoon thuisgekomen. De telefoon is toch gratis bij een nieuwe abonnement, toch?!!"
"En dan wilde ik een auto kopen dus ik dacht een credit card aan te vragen en de max. bedrag te pinnen als aanbetaling voor de auto. Mijn moeder zei "ja dat kan". Ik ging nog een proefritje maken!"

De moeder is licht zwakzinnig of zo?
Sorry hoor, maar ik hoor steeds andere dingen die Nena zegt dan dat jij neerschrijft.

Ten eerste is het inderdaad zo dat je een gratis telefoon krijgt bij bepaalde mobiel abo's. En ze vertelde dat credit verhaal hypothetisch en niet dat ze het gedaan had. Ze zei dat haar moeder zei 'Ja, doe maar' omdat ze toch weet dat Nena gek is. Maar ze heeft dat verder niet gedaan. Ze zei later nog dat ze toch geen credit card krijgt, aangezien je dan een loonstrook moet inleveren (en die heeft ze niet )
pi_43461004
Waar hebben Ilona en Stephan over?
pi_43461034
Fijn. Nena en Bart op stream 4 zonder geluid

Stream 3 heeft lock en stream 1 en 2 zijn stephan en ilona in de gameroom.

Eerder zei Nena tegen Bart dat ze hem het meest vertrouwd en dat ze Brian niet vertrouwd.
pi_43461070
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar hebben Ilona en Stephan over?
Dat Sylvia nog wel eens tegen Stephan kan stemmen denk ik. Stephan wordt bang dat hij weggestemd kan worden en is nu bij Ilona aan het slijmen.
pi_43461180
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:13 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik hoor steeds andere dingen die Nena zegt dan dat jij neerschrijft.

Ten eerste is het inderdaad zo dat je een gratis telefoon krijgt bij bepaalde mobiel abo's. En ze vertelde dat credit verhaal hypothetisch en niet dat ze het gedaan had. Ze zei dat haar moeder zei 'Ja, doe maar' omdat ze toch weet dat Nena gek is. Maar ze heeft dat verder niet gedaan. Ze zei later nog dat ze toch geen credit card krijgt, aangezien je dan een loonstrook moet inleveren (en die heeft ze niet )
Je hebt helemaal gelijk: ik schreef het idd niet helemaal correct. Ik bedoelde het ook hypothetisch. Ze wilde dat doen maar heeft het idd niet gedaan. Ze heeft echter wel ooit een proefritje gedaan.
En dat verhaal over de grats tel. was toch goed geschreven? Ze zei toen nog "toch?" aan het eind van haar zin, voor de goedkeuring van Bart.
pi_43461240
Sylvia mag zeker Stephan niet. Ilona zit idd erg intussen.
pi_43461256
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk: ik schreef het idd niet helemaal correct. Ik bedoelde het ook hypothetisch. Ze wilde dat doen maar heeft het idd niet gedaan. Ze heeft echter wel ooit een proefritje gedaan.
En dat verhaal over de grats tel. was toch goed geschreven? Ze zei toen nog "toch?" aan het eind van haar zin, voor de goedkeuring van Bart.
Ik reageerde op jouw dus ik dacht dat jij daarmee zei dat het niet mogelijk was.

Stephan en Evil hebben het nu over Stephan's wankele positie. Blijkbaar heeft Sylvia aangegeven Stephan niet zonder meer te steunen. Hier is Stephan wel van geschrokken. Nu kan hij alleen op Ilona vertrouwen en we weten allemaal dat zij nogal eens van mening verschilt.

Wat ontzettend saai trouwens, Stephan en Evil hebben het over dat domme De Gouden dierenkooi . Stream 3 is op lock nog steeds en stream 4 zijn Bart en Nena aan het pesten maar het geluid doet het NOG niet.
pi_43461351
Stephan:"Silvia..zie ik haar als een vrouwelijke Martin Gaus!"

Wie heeft hun aflevering gekeken? Ikke niet, totaal geen interesse.
pi_43461462
Eveline & Stephan zijn wel heel saai om naar te luisteren. Who cares about their stom programma!? Zeker als je weet dat Stephan helemaal nks met dieren heeft!
pi_43461545
Ja, het is echt mega irritant. Kom maar weer op met de stream van de woonkamer ipv de gameroom. Over een uurtje komt de goochelaar
pi_43461600
Eveline:"Ik moet oppassen op wat ik eet, ik heb weer vandaag slecht gegeten" Stephan zegt niks terwijl hij wel iets daarover denkt.

Stephan: "chilled"

Ze mogen geen zwart meer dragen!
pi_43461709
Sylvia moet stoer zich kleden.
"Je lijkt op een kantoortrutje" zei iemand tegen Sylvia.
pi_43461722
Nena en Bart zijn nu op stream 3 te horen. Ze hebben het over Sint Maarten, dat is het vandaag. Ze hebben het over vroeger, dat ze zo baalde als ze een appel of mandarijn kregen. Of die hondebrokken tussen het strooigoed, zoals Nena ze noemt.

Nena zegt dat ze altijd veel kreeg bij de supermarkt. Bart zegt dat hij daar nooit kwam. Dat is dan dom van je zegt Nena.
pi_43461821
Ik heb helemaaaaaaal niks met Sylvia.
pi_43461912
Waar woonde Sylvia, in een kamertje van 2 bij 3? Ze had geen bankstel, een keuken met een tl-licht (dat zei ze ooit)...
pi_43461974
Eveline is een thuismuts, zegt ze. Zo hé had ik niet door!
pi_43462127
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar woonde Sylvia, in een kamertje van 2 bij 3? Ze had geen bankstel, een keuken met een tl-licht (dat zei ze ooit)...
Ze woonde in Barcelona. Dat zou dus kunnen want daar is het normaal je huis te delen met meerdere en de kamers zijn klein aangezien het leven grotendeels buiten afspeelt.

Brian is bij Bart en Nena op de bank komen zitten en wil meedoen met pesten.
pi_43462437
Natasia is soms een heel lief mens vind ik, zoals nu bijvoorbeeld.
pi_43462559
Laat de goochelaar maar komen
  zaterdag 11 november 2006 @ 21:08:34 #298
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43462620
Als de nieuwe bewoner komt vanavond, gaan we weer een leuk Natasia avondje tegemoet
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_43462647
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Laat de goochelaar maar komen
Nou inderdaad... booooring. Nena heeft overigens haar jas nog steeds aan. Nu ze te horen hebben gekregen, zo min mogelijk zwart te dragen, zitten BB en Nena helemaal in het zwart op de bank

Ilona en Stephan zitten Nena nogmaals uit het hondenprogramma te praten. Sylvia wil haar nog een kans geven, maar Ilona en Stephan vinden dat ze genoeg kansen heeft gehad en steeds weg loopt dus nu gewoon niet meer mee mag doen.

En inderdaad, Natasia zal wel uit haar broek schieten als er een nieuwe bijkomt Het zal wel een man zijn want vanaf maandag komt Wilma natuurlijk bij Natasia in bed.
pi_43462667
Bart doet erg goed Stephan na!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')