Als "slapen met" betekent dat je alleen maar naast iemand ligt, geeft het toch niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:15 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Michel accepteert dat Ilona met Stephan slaapt is hij gek
Was ook cynisch bedoeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:09 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee joh daar begin ik niet aan!![]()
Nou, persoonlijk zou ik het ook niet echt leuk vinden als er een mogelijkheid is om het te vermijden.. zoals nu: bedden vrij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als "slapen met" betekent dat je alleen maar naast iemand ligt, geeft het toch niet?
Daar geloof ik er niks van. Ik zie Debbie als iemand die smoorverliefd is. Stephan vindt haar wel ok en zo maar hij ging vlg. mij soms wel vreemd en als hij de kans heeft om iets te doen met Ilona pakt ie het wel geloof mij!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef happyme28 het volgende:
Debbie begrijpt dat, zegt Stephan.
Weet ik ook!quote:
Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend zou zijn een 300 000 mensen zou meekijken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Als "slapen met" betekent dat je alleen maar naast iemand ligt, geeft het toch niet?
Ze moeten natuurlijk niet aan elkaar gaan zitten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend zou zijn een 300 000 mensen zou meekijken.
Slim.. slim.. . ze loopt alleen maar open deuren in te trappen..quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:24 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind Ilona op dit moment slimmer overkomen dan Stephan.
Ja, maar Stephan loopt er alleen constant tegenaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Slim.. slim.. . ze loopt alleen maar open deuren in te trappen..
Nee, ze zei dat dat best zou kunnen, maar dat ze waarschijnlijk nooit het sparende type zou worden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:44 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena:"ik hou niet van sparen, je leeft toch nu?!"
Bart:"ik ook niet vroeger, je zal wel veranderen"
Nena:"dat denk ik niet"
Sorry hoor, maar ik hoor steeds andere dingen die Nena zegt dan dat jij neerschrijft.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena: "Ik ging een keer shoppen maar ik had geen geld en toch ben ik met een nieuwe telefoon thuisgekomen. De telefoon is toch gratis bij een nieuwe abonnement, toch?!!"![]()
"En dan wilde ik een auto kopen dus ik dacht een credit card aan te vragen en de max. bedrag te pinnen als aanbetaling voor de auto. Mijn moeder zei "ja dat kan". Ik ging nog een proefritje maken!"
De moeder is licht zwakzinnig of zo?
Dat Sylvia nog wel eens tegen Stephan kan stemmen denk ik. Stephan wordt bang dat hij weggestemd kan worden en is nu bij Ilona aan het slijmen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:14 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar hebben Ilona en Stephan over?
Je hebt helemaal gelijk: ik schreef het idd niet helemaal correct. Ik bedoelde het ook hypothetisch. Ze wilde dat doen maar heeft het idd niet gedaan. Ze heeft echter wel ooit een proefritje gedaan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik hoor steeds andere dingen die Nena zegt dan dat jij neerschrijft.![]()
Ten eerste is het inderdaad zo dat je een gratis telefoon krijgt bij bepaalde mobiel abo's. En ze vertelde dat credit verhaal hypothetisch en niet dat ze het gedaan had. Ze zei dat haar moeder zei 'Ja, doe maar' omdat ze toch weet dat Nena gek is. Maar ze heeft dat verder niet gedaan. Ze zei later nog dat ze toch geen credit card krijgt, aangezien je dan een loonstrook moet inleveren (en die heeft ze niet)
Ik reageerde op jouwquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:20 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk: ik schreef het idd niet helemaal correct. Ik bedoelde het ook hypothetisch. Ze wilde dat doen maar heeft het idd niet gedaan. Ze heeft echter wel ooit een proefritje gedaan.
En dat verhaal over de grats tel. was toch goed geschreven? Ze zei toen nog "toch?" aan het eind van haar zin, voor de goedkeuring van Bart.
Ze woonde in Barcelona. Dat zou dus kunnen want daar is het normaal je huis te delen met meerdere en de kamers zijn klein aangezien het leven grotendeels buiten afspeelt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Waar woonde Sylvia, in een kamertje van 2 bij 3? Ze had geen bankstel, een keuken met een tl-licht (dat zei ze ooit)...
Nou inderdaad... booooring. Nena heeft overigens haar jas nog steeds aan. Nu ze te horen hebben gekregen, zo min mogelijk zwart te dragen, zitten BB en Nena helemaal in het zwart op de bankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |