hmmm,.. is big brother harder dan ooit nog steeds bezig dan ?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
Is iedereen al overgelopen naar DGK? Tss.
Misschien omdat er in 1 dag DGK meer gebeurt dan in een week BB.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
Is iedereen al overgelopen naar DGK? Tss.
écht wel, dat die modellenwerk gaat doen hierna. Relatief easy big money en het gaat haar heel natuurlijk af.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:22 schreef Day het volgende:
En Nena moet zo snel mogelijk een professionele portfolio maken!
Die onderste heb je volgens mij gecorrigeerd op breedbeeld terwijl het geen breedbeeld wás.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:29 schreef happyme28 het volgende:
Nog een paar Nena en Bart:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ze gewoon in paint gedaan, niets gecorrigeerd ofzo, gaat om het idee toch.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Die onderste heb je volgens mij gecorrigeerd op breedbeeld terwijl het geen breedbeeld wás.![]()
Mwah... ik kan mooie caps wel waarderen. Niet lullig bedoeld maar die onderste ziet er niet uit. Maar je doet maar hoor, iedereen is daar vrij in natuurlijk, ik geef alleen even aan dat mooi anders is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon in paint gedaan, niets gecorrigeerd ofzo, gaat om het idee toch.
Nataasia gaat in de hoge hoed... en komt er nooit meer uit.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:55 schreef happyme28 het volgende:
Vanavond komt er nog een goochelaar en die heeft een wel heel bijzondere truc in petto.
Hij "tovert" een nieuwe bewonerquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:55 schreef happyme28 het volgende:
Van talpa.tv:
Tal van persfotografen hebben inmiddels de revue gepasseerd en de Miljonairs zijn nog steeds niet klaar. Er wordt geposeerd en gelachen als echte professionals. De persdag zit er bijna op en dan kunnen de Miljonairs genieten van hun weekend. Alhoewel genieten? Vanavond komt er nog een goochelaar en die heeft een wel heel bijzondere truc in petto.
Hmm...![]()
Dat zou kunnen, maar waarom dan vandaag een persdag zonder die bewoner.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hij "tovert" een nieuwe bewoner![]()
Denk ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dan haak ik afquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:01 schreef happyme28 het volgende:
Met een beetje mazzel goochelt ie Rik van BB naar DGK![]()
Even puur uit interesse: wanneer heb jij voor het laatst BB-streams gevolgd?quote:
Dan hoop ik wel dat Rik weer even wat schurft opdoet voor hij er in stapt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel goochelt ie Rik van BB naar DGK![]()
Volgens mij na de live uitzending maandag, ongeveer een uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Even puur uit interesse: wanneer heb jij voor het laatst BB-streams gevolgd?
Ikzelf zou het niet eens meer weten, zo lang is het geleden.![]()
Dat hoop ik echtquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is het programma vanavond?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:28 schreef happyme28 het volgende:
Vanavond om 21.30 uur komt de goochelaar.
Dat staat 3 posts boven je.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat is het programma vanavond?
Ikke bijna nooit sinds DGK begonnen is... Ik werd sowieso heel moe van Monique & Tijn.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij na de live uitzending maandag, ongeveer een uurtje ofzo.
Het was een voorstel van Ilona, maar die worden altijd afgewezen dus logischquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:54 schreef Gert het volgende:
Een voorstel van Natasia om ze apart te houden voor als iemand een keer in nood zat, werd weggestemd.
Klopt! Foutje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het was een voorstel van Ilona
Nee joh daar begin ik niet aan!quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen luistert nu vast naar stream 3 of 4
Het is eigenlijk kiezen tussen 2 kwaden....quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Iedereen luistert nu vast naar stream 3 of 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |