Ik ookquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:02 schreef Tamaartje het volgende:
* Tamaartje vind het jammer dat Lesley er niet is...
bij mij blijven ze gelukkig niet hangen, en die ruis is was de fontijn buitenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef happyme28 het volgende:
Het is zowiezo bagger de streams. Ik hoor niets, ze blijven hangen en er zit een flinke ruis op.
Nou inderdaad.. hij kan juist heel mooi lachenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:08 schreef elsie het volgende:
"hij heeft de lach niet" ofzo zegt de fotograaf over Bart ..hadden ze het beter kunnen doen als Lesley ook aanwezig kon zijn moet je kijken wat voor lach je dan op Bart z'n gezicht had gezien![]()
helemaal mee eens hoor en dan van die pret oogjes erbijquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. hij kan juist heel mooi lachen![]()
Ik zat het net te denken. Laat iemand tegen haar zeggen dat ze krijst als een klein kind. Brrrr.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:17 schreef Fikkert het volgende:
nee he,.. natasia gaat weer proberen te zingen
om dit stukje denk ik staat op de site van Talpa :quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:04 schreef Tamaartje het volgende:
hahaha wat gebeurde er dat die fotograaf zo moest lachen?
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:48 schreef happyme28 het volgende:
Bart: De blouse moet alleen nog gestreken worden
Styliste: Kun je dat?
Bart: Ik weet dat we overkomen alsof we nog te dom zijn om te poepen, maar ik kan heus wel strijken.
dat mocht niet geloof ik ? ik hoorde dat ze Brian en Nena samen op de foto willen hebben.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:05 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap niet dat Nena niet met Bart op de foto gaat. Da's toch leuk. Volgens mij kunnen dat hele leuke foto's worden.
Wat is Bart eigenlijk lang. Brian is trouwens wel fotogeniek.
Thanksquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:04 schreef Day het volgende:
Wat een leuke foto's van Bart!!
Dat laatstequote:Op zaterdag 11 november 2006 15:24 schreef happyme28 het volgende:
Die blik van Bart als hij naar Nena en Brian kijkt.Of zie ik nu dingen die er niet zijn??
Van jou neem ik niets aan in dit gevalquote:
Ja, ze doen er alles aan om het te sturen en dingen te insinueren.quote:
Waarschijnlijk omdat hij er geen zak aan vindt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:22 schreef Day het volgende:
Waarom is Bart zo sjagge?
Dat idee krijg ik ook, ja.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij er geen zak aan vindt.
Ze zullen wel stevig balen dat Lesley er niet is.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:27 schreef happyme28 het volgende:
Ja, ze doen er alles aan om het te sturen en dingen te insinueren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |