Het is geen waarschuwing, het is een oridnaire kutstreek om sensatie te maken. Ze behoeden de bewoners echt niet om geen enige intieme relatie te hebben, integendeel.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:49 schreef avonne het volgende:
[..]
"Weten is wat anders dan echt zelf zien...."
... is dat niet een beetje struisvogelpolitiek?
Juist door het te laten zien, worden ze terug in de werkelijkheid gehaald. "Jij doet dit, dan krijg je dat gelazer!"
Dit is een waarschuwing voor ze eerst na te denken voor ze iets dergelijks doen.
Men suggereerde toch niets wat niet waar is?
Integendeel?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is geen waarschuwing, het is een oridnaire kutstreek om sensatie te maken. Ze behoeden de bewoners echt niet om geen enige intieme relatie te hebben, integendeel.
Door dit gezeik merkte Bart meteen op dat ze niet in een nieuw programma zaten, maar gewoon in Big Brother in een villa.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is geen waarschuwing, het is een oridnaire kutstreek om sensatie te maken. Ze behoeden de bewoners echt niet om geen enige intieme relatie te hebben, integendeel.
Inderdaad, Nena wilde wat lezen, maar Natasia is de enige met een boek voor het voorlezen van haar kids. Nena is nu die maar gaan lezen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Vond ik eerst ook raar, maar dat zijn de voorleesboeken van Natasia, denk ik.
Ik zag Brian ook al eens iets lezen met een kerstman er op.
Ik denk dat ze geen romans mogen lezen in het huis. Wel de krant.
Dat rokje is van de dochter van Natasiaquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:06 schreef happyme28 het volgende:
Wat Eveline nu aanheeft vind ik op zijn zachts gezegd, niet mooi en dat blousje van Natasia
En irritant weer geen geluid op stream 3 en 4 waar BBNena in de private room zitten. Leuk rokje van Nena
Vind het ook vreemd dat Carlos er is..quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef happyme28 het volgende:
Het is zowiezo bagger de streams. Ik hoor niets, ze blijven hangen en er zit een flinke ruis op.
Hey, Carlos is er ook! Ze hebben toch geen tijd om te sporten nu?
Ondertussen zijn ze al 2 uur bezig met het kleding passen. Moeten de heren niet?
Maar dat grijze pak is toch het pak wat hij altijd aan heeft? Ik dacht misschien worden zij ook apart gestyled.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind het ook vreemd dat Carlos er is..
En Brian heeft al een pak aan![]()
Oh dat weet ik niet... het gaat er meer om dat het heel netjes is geloof ik..quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:25 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar dat grijze pak is toch het pak wat hij altijd aan heeft? Ik dacht misschien worden zij ook apart gestyled.
Ja en ze mocht ze meteen houdenquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:29 schreef happyme28 het volgende:
Ilona is weer lekker aan het graaien. Ja die zwarte laarzen, ik kon namelijk een heleboel niet aan omdat ik geen zwarte laarzen had.
Is dat niet een huishoudster?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:42 schreef happyme28 het volgende:
Wie is die vrouw die nu staat te poseren?
Ik word ook helemaal gek van haarquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:44 schreef happyme28 het volgende:
Zucht... ik heb zelden iemand meegemaakt die zo nep is als Ilona. Alleeen maar met haar uiterlijk bezig, hoe ze overkomt, wat ze allemaal heeft aan kleding, hoe haar haar zit.
Alles goed en wel, maar ze ziet er waanzinnig goed uit voor haar leeftijdquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik word ook helemaal gek van haar![]()
Ze vind zichzelf ook zo goed en knap![]()
Dat zal best, maar ik vind haar verder een vreselijk persoon.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar ze ziet er waanzinnig goed uit voor haar leeftijd
Dat is zo.. alleen weet ze dat ook heel goed, en dát is dan net weer jammer..quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar ze ziet er waanzinnig goed uit voor haar leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |