abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43440543
Hahahaha, Bart heeft die terrasbrander in 5 min. aan, gister lukte het van geen kanten haha.
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:12:07 #52
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43440544
Brian aan Bart: "Er is toch niets op beeld van ons tweeen"?

Hebben zij toch die punten in Stephan's schoenen gedaan?
eurobilltracker.com
pi_43440598
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef bunnyma het volgende:

Ik verdenk Brian. Maar er staat genoeg op beeld om in ieder geval aan Stephan te suggereren dat Brian en/of Bart erachter zitten.
pi_43440624
quote:

Ik denk dat dat over hun plan gaat om ze te verstoppen, of ze het daadwerkelijk gedaan hebben zal dadelijk of morgen wel duidelijk worden.
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:19:05 #55
58921 Day
You can fly!
pi_43440749
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef happyme28 het volgende:
Brian gaat weer in de aanval. Hij wil Stephan koste wat kost aan de schandpaal, maar als je het mij vraagt, gaat Stephan hier vrijuit.

Ik denk toch dat Brian ze erin gedaan heeft eerlijk gezegd, want inderdaad die fiches hoor je overduidelijk in die koker.
Nee, Brian heeft nog niks gedaan hoor.
Als Stefan het niet zelf is geweest, heeft Nicolaas hem een oor aan proberen te naaien.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43440825
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:19 schreef Day het volgende:

[..]

Nee, Brian heeft nog niks gedaan hoor.
Als Stefan het niet zelf is geweest, heeft Nicolaas hem een oor aan proberen te naaien.
Ik weet het niet. Hoezo weet jij dat zo zeker?

Wij zien niet alles. Ze zijn vaak ook buiten de streams en ze hebben het er wel vaak over gesproken.
pi_43440892
quote:

die opmerking duidt er in ieder geval op
pi_43440952
22:06 - Gevonden?

Tijdens de zoektocht wordt er ineens gestuit op vijfentwintig contactpunten... In Stephans schoen nota bene! Stephan lacht: “Wat simpel en het is zo dom, dat moet Nicolaas hebben gedaan!” Het aantal klopt met de missende contactpunten van Nicolaas en dit zou dus een logische verklaring zijn. Maar was het echt Nicolaas of hebben Brian en Bart hun plannetje om de Bussummer erin te luizen toch uitgevoerd?

ze zullen er nog wel een filmpje van maken
pi_43441085
Hehe, eindelijk hoorbare stream van de keukentafel.

Stephan terug!
pi_43441096
Stephan: Ik heb wel iets gehoord. Ze zitten hier in het huis
pi_43441144
Stephan met zn ge ja ja ja ja ja ...

grrrrrrrrrrr
pi_43441295
Stephan verdenkt Brian misschien ook wel. Hij kijkt zo raar.

Telefoon!
pi_43441296
hij heeft wel een rode kop, he, die brian?
pi_43441312
Bart gaat Lesley bellen
voicemail =[
pi_43441313
Bart gaat Lesley bellen?
pi_43441349
Ik denk het. Hij hoeft weer geen punten te betalen. Ik ga het wel wat oneerlijk vinden hoor.
pi_43441351
aaaaaaaaahw voicemail
pi_43441364
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:42 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk het. Hij hoeft weer geen punten te betalen. Ik ga het wel wat oneerlijk vinden hoor.
Doen ze ook express.. ze willen dat er ruzie door komt denk ik zo..
pi_43441381
22:30 - Waar komen de punten vandaan?

Stephan vermoedt dat niet Nicolaas, maar iemand anders de punten in zijn schoen heeft gestopt. Hij confronteert Bart met de situatie. De Amsterdammer ontkent, wat bij Stephan leidt tot het vermoeden dat de punten door de redactie in de schoenen zijn gestopt. “Dit is wel een hele goedkope manier om televisie te maken!”, schreeuwt hij richting Bart en Brian. Hij gaat verhaal halen en gaat richting de testimonial room. Zodra de veertiger verdwijnt, vraagt Brian aan Bart: “Ze hebben toch niets op beeld van ons?” “Als het goed is niet”, antwoordt Bart rustig. Zitten de twee hier dan toch achter? Of was het Sint Nicolaas die Stephans schoen vulde?
pi_43441419
Stephan praat nu wel raar:
"Ik heb al eerder contactpunten in die schoenen gedaan, maar daarna die schoenen weer aangehad en dan gaan ze die beelden gebruiken"

"Daar staat me iets van bij"
Lekker vaag
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:46:19 #71
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43441440
Oei.oei. Stephan vertelt nu ineens dat hij wel eens contactpunten in zijn schoenen heeft gedaan.
eurobilltracker.com
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:50:44 #72
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_43441548
Eveline is niet dom!
"Jij kan dit nu wel aan ons vertellen om je in te dekken".
eurobilltracker.com
pi_43441552
Dat verhaal wat hij vertelt slaat ook lekker nergens op. "Het staat me bij dat ik ooit punten in mn schoenen heb verstopt en dan laten ze dat filmpje zien".
Nouja we wachten wel af.
pi_43441587
Ik vind het een vaag verhaal, maar ik blijf erbij dat Bart en Brian toch wat hebben uitgehaald. Ook nav hoe dat ging in Brian's kamer, dat ze het erover hadden.
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:00:03 #75
58921 Day
You can fly!
pi_43441808
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:52 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het een vaag verhaal, maar ik blijf erbij dat Bart en Brian toch wat hebben uitgehaald. Ook nav hoe dat ging in Brian's kamer, dat ze het erover hadden.
Ja, ze hebben 't erover gehad. Maar of ze het echt al gedaan hebben?
Ik weet het niet.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_43442068
Ilona zei een half uur geleden 'Ik ben over 10 minuten weer boven'
pi_43442520
Eveline en Stephan hebben in code en halve zinnen gepraat over het elkaar er uit stemmen.
Waaronder Stephan zei "Ik kom er niet uit"
(alsof hij een manier zoekt om het huis uit te kunnen?)
en Eveline "ik heb meer nodig, hoor"
(alsof ze meer info nodig had om te kunnen handelen)

Lijkt erop of het plan is dat Stephan naar huis wil
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:32:05 #78
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_43442612
Raymond is laat.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_43442635
wederom een merkwaardige poll op de talpa site

Wie heeft de contactpunten verstopt in Stephans schoen?
Bart en Brian0%
Nicolaas 0%
Stephan zelf0%
0 stemmen
pi_43443124
Hoezo merkwaardig? Dat is wel iets dat de kijkers zich afvragen toch?
pi_43443153
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef happyme28 het volgende:
Hoezo merkwaardig? Dat is wel iets dat de kijkers zich afvragen toch?
dat je stemt en er blijft 0 staan
pi_43443243
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef avonne het volgende:

[..]

dat je stemt en er blijft 0 staan
Aha, nu staat er

60% Brian en Bart
27% Nicolaas
13% Stephan zelf
pi_43443336
ja idd iemand spreekt heel hard in haar slaap
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:14:29 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_43443884
Weer dat contactpunten verhaal? Of heb ik last van een deja vu..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:17:59 #85
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_43443970
Ik heb me geergerd aan dat handwerk filmpje van Brian en Nena. Ik vond het maar een genante vertoning om Nena en Brian hiermee te confronteren. En de rest van Nederland natuurlijk. Voor Nena leek me het een afschuwelijke gewaarwording. Begrijp me niet verkeerd: DGK-redactie wilt terecht wat spraakmakende topics de lucht inslingeren maar dit vond ik niet nodig. Wat jullie?
pi_43444008
van de prijzengeld heeft Brian nog niks ontvangen, van hun maandelijkse vergoedng ook niks!
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_43444039
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef sirrom het volgende:
Ik heb me geergerd aan dat handwerk filmpje van Brian en Nena. Ik vond het maar een genante vertoning om Nena en Brian hiermee te confronteren. En de rest van Nederland natuurlijk. Voor Nena leek me het een afschuwelijke gewaarwording. Begrijp me niet verkeerd: DGK-redactie wilt terecht wat spraakmakende topics de lucht inslingeren maar dit vond ik niet nodig. Wat jullie?
Het was idd echt lelijk.
pi_43444149
quote:
Helemaal eens! Kan er niets aan toevoegen. Zeer goedkoop allemaal.
Inspiratieloos!
pi_43444205
quote:
Op zich is het fair.
Iedereen heeft het gezien (hier op de streams al), dus waarom zij niet? Juist zij hebben er recht op te weten dat het uitgezonden is en hoe kijkers reageren.

Vraag is of privacy geschonden is.
Nee, ze wisten van tevoren dat alles gefilmd en vertoond zou worden.
Dat weten ze ook van Big Brother.

Vraag is of het charmante tv is.
Niet echt smakelijk, maar als je ergens censuur toepast, heb je als kijker niet meer het gevoel dat je naar reality kijkt, maar naar een soap. En dat is juist de aantrekkingskracht van het programma. Elk handeling, elke leugen, niets wordt verbloemd. (jammer dat er zoveel streamlocks zijn, trouwens)

Vraag of er zoveel nadruk op gelegd moet worden dat het tweemaal op tv komt?
Nee, dat had niet gehoeven.
pi_43444316
Wat zoekt Brian nu?
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:33:28 #91
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_43444338
Als je in de Gouden Kooi zit of in Big Brother dan weet je dat je gefilmd wordt. Maarrr.... weten is wat anders dan echt zelf zien, lijkt me. Nu wordt Nena als een goedkope trekpop afgebeeld. Ze verdient veel maar dat niet.
pi_43444373
Brian zoekt waarschijnlijk een cadeau voor zchzelf. Ze moeten een cadeauwenslijst aanleveren.
pi_43444416
Hij zoekt nu op Pharrell Williams
pi_43444511
Hoe kan Nena iets zien in het donker?
pi_43444536
ik vat ook niet hoe ze ooit iets kan lezen, daarnaast is het enorm slecht voor je ogen, nouja ze heeft al lenzen. Maar dr brandt toch vrij weinig licht daar mag ik hopen.
pi_43444616
Nena leest een kinderboek.
pi_43444663
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef n1ek het volgende:
ik vat ook niet hoe ze ooit iets kan lezen, daarnaast is het enorm slecht voor je ogen, nouja ze heeft al lenzen. Maar dr brandt toch vrij weinig licht daar mag ik hopen.
ik zie geen licht branden daarom snap ik het niet
pi_43444697
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef sirrom het volgende:
Als je in de Gouden Kooi zit of in Big Brother dan weet je dat je gefilmd wordt. Maarrr.... weten is wat anders dan echt zelf zien, lijkt me. Nu wordt Nena als een goedkope trekpop afgebeeld. Ze verdient veel maar dat niet.
"Weten is wat anders dan echt zelf zien...."

... is dat niet een beetje struisvogelpolitiek?
Juist door het te laten zien, worden ze terug in de werkelijkheid gehaald. "Jij doet dit, dan krijg je dat gelazer!"
Dit is een waarschuwing voor ze eerst na te denken voor ze iets dergelijks doen.

Men suggereerde toch niets wat niet waar is?
pi_43444703
Brian spreekt papiamento
pi_43444726
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 00:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena leest een kinderboek.
Vond ik eerst ook raar, maar dat zijn de voorleesboeken van Natasia, denk ik.
Ik zag Brian ook al eens iets lezen met een kerstman er op.
Ik denk dat ze geen romans mogen lezen in het huis. Wel de krant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')