Ik verdenk Brian. Maar er staat genoeg op beeld om in ieder geval aan Stephan te suggereren dat Brian en/of Bart erachter zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Brian aan Bart: "Er is toch niets op beeld van ons tweeen"?
Hebben zij toch die punten in Stephan's schoenen gedaan?
Ik denk dat dat over hun plan gaat om ze te verstoppen, of ze het daadwerkelijk gedaan hebben zal dadelijk of morgen wel duidelijk worden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Nee, Brian heeft nog niks gedaan hoor.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:07 schreef happyme28 het volgende:
Brian gaat weer in de aanval. Hij wil Stephan koste wat kost aan de schandpaal, maar als je het mij vraagt, gaat Stephan hier vrijuit.
Ik denk toch dat Brian ze erin gedaan heeft eerlijk gezegd, want inderdaad die fiches hoor je overduidelijk in die koker.
Ik weet het niet. Hoezo weet jij dat zo zeker?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:19 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Brian heeft nog niks gedaan hoor.
Als Stefan het niet zelf is geweest, heeft Nicolaas hem een oor aan proberen te naaien.
die opmerking duidt er in ieder geval opquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:12 schreef bunnyma het volgende:
Doen ze ook express.. ze willen dat er ruzie door komt denk ik zo..quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:42 schreef happyme28 het volgende:
Ik denk het. Hij hoeft weer geen punten te betalen. Ik ga het wel wat oneerlijk vinden hoor.
Ja, ze hebben 't erover gehad. Maar of ze het echt al gedaan hebben?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:52 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het een vaag verhaal, maar ik blijf erbij dat Bart en Brian toch wat hebben uitgehaald. Ook nav hoe dat ging in Brian's kamer, dat ze het erover hadden.
dat je stemt en er blijft 0 staanquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef happyme28 het volgende:
Hoezo merkwaardig? Dat is wel iets dat de kijkers zich afvragen toch?
Het was idd echt lelijk.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef sirrom het volgende:
Ik heb me geergerd aan dat handwerk filmpje van Brian en Nena. Ik vond het maar een genante vertoning om Nena en Brian hiermee te confronteren. En de rest van Nederland natuurlijk. Voor Nena leek me het een afschuwelijke gewaarwording. Begrijp me niet verkeerd: DGK-redactie wilt terecht wat spraakmakende topics de lucht inslingeren maar dit vond ik niet nodig. Wat jullie?
Helemaal eens! Kan er niets aan toevoegen. Zeer goedkoop allemaal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef sirrom het volgende:
Ik heb me geergerd aan dat handwerk filmpje van Brian en Nena. Ik vond het maar een genante vertoning om Nena en Brian hiermee te confronteren. En de rest van Nederland natuurlijk. Voor Nena leek me het een afschuwelijke gewaarwording. Begrijp me niet verkeerd: DGK-redactie wilt terecht wat spraakmakende topics de lucht inslingeren maar dit vond ik niet nodig. Wat jullie?
Op zich is het fair.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:17 schreef sirrom het volgende:
ik zie geen licht branden daarom snap ik het nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:42 schreef n1ek het volgende:
ik vat ook niet hoe ze ooit iets kan lezen, daarnaast is het enorm slecht voor je ogen, nouja ze heeft al lenzen. Maar dr brandt toch vrij weinig licht daar mag ik hopen.
"Weten is wat anders dan echt zelf zien...."quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:33 schreef sirrom het volgende:
Als je in de Gouden Kooi zit of in Big Brother dan weet je dat je gefilmd wordt. Maarrr.... weten is wat anders dan echt zelf zien, lijkt me. Nu wordt Nena als een goedkope trekpop afgebeeld. Ze verdient veel maar dat niet.
Vond ik eerst ook raar, maar dat zijn de voorleesboeken van Natasia, denk ik.quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:46 schreef Myriam1978 het volgende:
Nena leest een kinderboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |