De redactie? Ken ik nie....quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Maar iemand heeft ze, want de redactie blijft doorvragen. Toch?
Nye !quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:08 schreef avonne het volgende:
Volgens mij gaat dit net zo als de Soduko bij BB: op de gok getallen invullen , en finaal in de knoop raken.
edit: ik neem maar even pauze![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nye !
( Vergeet niet dat Nena Soduko expert is)
Ook ik schat haar hoog in .quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:10 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens Scan.... alleen weten we niet hoeveel sterren...
die met die screenshots is top he,quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Over Scan gesproken.. zag net zijn filmpje.. Talpa mag hem wel een job aan bieden !
Vind dit een beetje trieste actiequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:15 schreef happyme28 het volgende:
Ze gaan straks natuurlijk twijfelen of ze niets vergeten zijn.
Op zich is het natuurlijk wel een beetje raar dat niemand echt bijhoudt hoeveel punten hij of zij heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vind dit een beetje trieste actie![]()
Hij heeft idd een paar vage acties de laatste dagen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:19 schreef ron1970 het volgende:
Sorry, maar ik vertrouw die Brian niet.
Denk dat dat nog wel komt, want daar hebben ze het al vaak over gehad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ze moeten de kaartspelletjes om contactpunten niet vergeten !
Tnx! ( En nee, dat wil ik bartje niet aan doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:34 schreef happyme28 het volgende:
Veel plezier! Misschien kom je Lesley nog tegen in de kroeg!
gaat er niet om of iemand het niet weet of zo.quote:
Vond het verhaal aan tafel net wel duidelijk. Die punten boeien niet eens zoveel, maar er wordt constant naar gevraagd bij testimonials, daar willen ze vanaf, dus het enigste wat je kan doen ik er alles aan doen om ze te vinden, zodat ze daar niet meer op aangesproken kunnen worden en gewoon kunnen zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
[..]
gaat er niet om of iemand het niet weet of zo.
Gaat mij er om dat ik het nogal sneu vindt om zo'n ophef over een paar punten te maken, waar ze zelf geen belang bij hebben.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef avonne het volgende:
St. Nicolaas heeft het in een schoentje gedaan
Brian heeft gewoon zn puntenaantal gezegd, alleen werd voorgesteld alles in de computer bij te houden en toen zei hij dat het niet per se slim is om je punten dan steeds te zeggen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:00 schreef happyme28 het volgende:
Tsja, mysterie. Brian wilde net niet dat bekend werd hoeveel punten hij heeft. Als hij ze er gelegd heeft, dan mist hij toch 25 punten? Die krijgt hij ook nooit meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |